به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۴:۵۷
 
۸
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۷/۲۷ ساعت ۱۷:۵۶
کد مطلب : ۵۸۲۶۸

واكنش جوانفكر به لیست كابینه دوازدهم!

گروه سیاسی: مشاور رسانه‌ای احمدی‌نژاد در باره لیستی از کابینه دوازدهم توسط یكی از یاران رییس دولت دهم، گفت:همانطور که آقای دکتر داوری اعلام کردند این سخنان نظرشخصی خودشان بوده است و هیچ ارتباطی با آقای دکتر احمدی نژاد ندارد.
واكنش جوانفكر به لیست كابینه دوازدهم!
به گزارش خبرگزاری آریا، علی اکبر جوانفکر، با تاکید براین مطلب که احمدی نژاد هیچ برنامه ای برای انتخابات ندارد، افزود:تاکنون آقای احمدی نژاد درباره انتخابات هیچ اظهار نظری نکرده اند. جوانفکر با تاکید دوباره بر "سیاست سکوت" احمدی نژاد گفت: سیاست آقای احمدی نژاد درباره مسائل سیاسی فعلا سکوت است ایشان درباره انتخابات هیچ برنامه ای ندارد .حرفهایی که درخصوص برنامه های انتخاباتی آقای احمدی نژاد زده می شود فقط گمانه زنی های رسانه ای است .

جوانفکر در پاسخ به این سوال که چرا احمدی نژاد به انتقادها پاسخ نمی دهد،تاکید کرد:اگر در مواردی نیاز به روشنگری باشد دفتر آقای احمدی نژاد توضیح خواهند داد وگرنه خود ایشان شخصا درخصوص مسائل اظهارنظری نمی کنند.

وی درباره انتشار فیلم سخنرانی احمدی نژاد در جمع حامیانش و اظهارات او درباره فرارسیدن بهار زودتر از انتخابات 96گفت:آقای احمدی نژاد هیچگاه به مساله بهار نگاه سیاسی ندارند و از موضع قدرت به این مساله نمی پردازند درواقع مساله بهار مرتبط است با ظهور آقا امام زمان عج که دعا و آرزو می کنیم هرچه زودتر این اتفاق بیفتد .

جوانفکر تاکید کرد:منظور آقای احمدی نژاد از آمدن بهار آمدن آقا امام زمان عج است ایشان به هیچ وجه به مساله بهار نگاه سیاسی ندارندن را می چینند. البته نه در و اظهاراتی که در این خصوص مطرح می کنند فقط گمانه زنی رسانه ای است و هیچ ارتباطی با ایشان ندارد.

گفتنی اینكه، عبدالرضا داوری، مشاور رسانه ای رییس دولت دهم که این روزها خود را در قامت "لیدر" هواداران جوان محمود احمدی نژاد معرفی می کند، در صفحه توئیتر خود لیستی از کابینه دوازدهم منتشر کرد و به برخی یاران دیروز و امروز احمدی نژاد "وزارت" و "معاونت" هدیه داد.

معاون اول رییس جمهور؛ غلامحسین الهام
رییس سازمان میراث فرهنگی؛ مهدی کلهر
معاون توسعه و مدیریت رییس جمهور؛ محمد سلیمانی
معاون سازمان علمی و فن اوری؛ محمد حسن نامی
رییس کل بانک مرکزی؛ علی دیواندری
وزارت اموزش و پرورش؛ نسرین سلطانخواه
وزارت ارتباطات و فن آوری؛ حمید بقایی
وزارت اطلاعات؛ روح الله حسینیان
وزارت اموراقتصاد و دارایی؛ محمدرضا فرزین
وزارت امورخارجه؛ ابولفضل ظهره وند
وزارت بهداشت و درمان؛ محمد حسین طریقت منفرد
وزارت تعاون کار و امور اجتماعی؛ علی اکبر محرابیان
وزارت جهادکشاورزی؛ صادق خلیلیان
وزارت دادگستری؛ مرتضی بختیاری
وزارت دفاع؛ رستم قاسمی
وزارت راه و شهرسازی؛ علی نیکزاد
وزارت صنعت و معدن؛ سیدحسن موسوی
وزارت علوم؛ علی اکبرصالحی
وزارت فرهنگ و ارشاداسلامی؛ عزت الله ضرغامی
وزارت کشور؛ مرتضی تمدن
وزارت نفت؛ سید شمس الدین حسینی
وزارت نیرو؛ علی ذبیحی
وزارت ورزش و جوانان؛ حسین رضا زاده

باقرى
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۲۷ ۱۸:۵۶
شتر درخواب بيند پنبه دانه....................... (256804)
اصول گرای واقعی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۲۷ ۱۹:۰۳
چقدرپروهستند.8سال دولتداری کردیدجرویرانی ؛فلاکت وبدبختی وانزوادردنیاچکارکردید.خرابی های شمارا200زمان میبره که بازسازی کرد.بریدخجالت بکشید (256809)
قربان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۲۷ ۱۹:۱۷
آرزو بر جوانان عیب نیست (256817)
سينــــــــــــ بينا ــــــــــــــــا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۲۷ ۲۲:۱۰
شتر در خواب بیند پنبه دانه
گهی لپ لپ خورد گه دانه دانه!
آسمون هم به زمین بیاد دیگه به احمدی نژاد رای نمی دیم. مومن که از یه سوراخ دوبار گزیده نمیشه. (256850)
گوگول
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۲۷ ۲۲:۲۶
این گوگولی مگولی حسین رضازاده تو این لیست چیکارمیکنه؟؟؟؟
کلی خندیدم!!!! (256855)
صالح
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۲۸ ۰۰:۱۶
حالا اینا به کنار که سرنوشت انتخابات 96 چه خواهد شد، بعضی اسامی واقعا جالبن... مثلا حمید بقایی وزیر ارتباطات در حالیکه اگر اشتباه نکنم ایشون فوق لیسانس جغرافیای سیاسی دارند... عزت ا... خان هم که وزیر فرهنگ!!! چه شود!!! بعضی از دوستان هم که ظاهرا اچار فرانسه هستن و در همه زمینه ها بکار احمدی نژاد میان...
امیدوارم دولت روحانی بتونه ضمن برطرف کردن تدریجی مشکلات، کشور رو به سر و سامان برسونه، از شعارهای غیر واقعی پرهیز کنه... و مهم تر از همه از گذشتگان درس بگیره... (256874)
ارش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۲۸ ۰۱:۰۱
نخیر بنده به این لیست رای نمی دهم ولی زمانی که اقای رسایی را به عنوان معاون اول و جوجوشی را به عنوان وزیر بهداشت کمر و قدوسی را به عنوان وزیر علوم و کوچک زاده را به عنوان وزیر فرهنگ معرفی کند قطعا رای خواهم داد. (256876)
هدهد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۲۸ ۰۷:۵۰
اري شتر در خواب بيند پنبه دانه .البته اگر ...88 تكرار نشود بگم بگم راه انداخته نشود. شوراي نگهبان همان نگهبان افراد ...باشد. ولي يه چيزي هست اونم اينه كه مردم خوب بيدار شدند و خوب ميدونند كه چكار كنند. (256880)