به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۳:۵۵
 
۶۵
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۱/۱۱ ساعت ۰۸:۴۹
کد مطلب : ۶۸۰۷۸

مخالفت پایداری‌ها با انتشار نام آن ۱۷۰ نفر!

گروه سياسي: نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: اعضای «جبهه پایداری» از جمع‌آوری امضاء برای انتشار نام ۱۷۰ نامزد انتخابات مجلس هشتم که جابر ابدالی به توصیه دولت احمدی‌نژاد به آنها پول داده٬ خشمگین هستند.
مخالفت پایداری‌ها با انتشار نام آن ۱۷۰ نفر!
غلامعلی جعفرزاده، با اشاره به سخنان محمدرضا رحیمی معاون اول دولت سابق در خصوص اینکه 170 نماینده مجلس هشتم از وی برای انتخابات پول دریافت کرده‌اند، به سايت نامه نیوز گفت: هرچه که جلوتر برویم تخلفات دولت احمدی‌نژاد و اینکه وی آدم سرکشی بوده و تابع قوانین نبوده است بیشتر مشخص می‌شود و هر روز آشکارتر می شود. وی با بیان اینکه یاران احمدی نژاد با بریدن از او مسائل بیشتری را افشا می‌کنند، افزود: از آقای رحیمی تشکر می‌کنیم که شروع به افشاگری تخلفات احمدی‌نژاد کرده است ولی رحیمی هم در ابتدا راه است و انتظار این است که موارد بیشتری را بیان کند مثل اینکه اسامی 170 نماینده ای که پول گرفته اند منتشر شود.

عضو فراکسیون رهروان ولایت ادامه داد: اینکه 170 نفر از نمایندگان پول گرفته اند و آقای پولداری وجه قابل توجهی را به نماینده دولت پرداخت کرده است قطعا در راه رضای خدا نبوده است،این نشان می دهد که دولت سابق به مباحث انتخاباتی ورود می‌کرده است که همین جز تخلفات دولت احمدی‌نژاد است. جعفرزاده با بیان اینکه معلوم نیست چند نفر از این افراد نماینده شده‌اند، خاطرنشان کرد: باید اسامی این افراد منتشر شود. من طومار انتشار اسامی این افراد را امضا کرده ام اما نمی دانم چرا برخی از دوستان جبهه پایداری و از این طومار و سخنان و افشاگری رحیمی ناراحت شده اند.

این نماینده مجلس تاکید کرد: وقتی هم این طومار بین نمایندگان پخش می شد اعضای جبهه پایداری علنا با دادوبیداد با این طومار مخالفت کردند و عنوان می کردند که نباید آن را امضا کرد. اگر اعضای این جبهه جز کسانی که به گفته رحیمی پول گرفته اند نبوده‌اند، نباید از این موضوع ناراحت شود.

گفتني اينكه، محمدرضا رحیمی در نامه‌ای که سه روز پیش خطاب به احمدی‌نژاد نوشته بود از وجود نام ۱۷۰ نامزد انتخابات مجلس در پرونده «فساد مالی» خود خبر داده و نوشته بود که جابر ابدالی به توصیه دولت احمدی‌نژاد هزینه انتخاباتی ۱۷۰ نامزد انتخابات مجلس هشتم را تامین کرده بود که اسناد و مدارک آن موجود است.