به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۳۹
 
۲۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۲/۲۵ ساعت ۲۲:۴۷
کد مطلب : ۷۷۸۹۸

گفت‌وگو با تنها خانم حاضر در ورزشگاه آزادی

گفت‌وگو با تنها خانم حاضر در ورزشگاه آزادی
گروه ورزشی: تنها تماشاگر خانم دربی اظهار داشت: تاج اجازه نداد کنار زمین بروم.
به گزارش تسنیم، دربی 80 یک تماشاگر ویژه داشت و آن هم خانمی بود که برای ساخت مستندی از این مسابقه به ورزشگاه آزادی آمده بود. وی درباره اینکه چطور توانست خودش را به داخل ورزشگاه‌ آزادی برساند گفت: من برای ورود به ورزشگاه مدارک لازم را داشتم و هماهنگی‌های لازم برای ورودم به این ورزشگاه انجام شده بود.

وی افزود: وقتی وارد ورزشگاه شدم از تمامی درها بدون مشکل و با نشان دادن مدارک و نامه‌ام گذشتم اما در نهایت مهدی تاج با حضورم در کنار زمین مخالفت کرد و من را مجبور کردند که در جایگاه خبرنگاران گروه خود را هدایت کنم. این مستندساز یادآور شد: الان که در جایگاه خبرنگاران حضور دارم اصلا توجهی به بازی ندارم بلکه فقط گروه فیلمبرداری خود را که در کنار زمین حضور دارند را راهنمایی می‌کنم.

وی در پاسخ به این سوال که طرفدار چه تیمی است گفت: من طرفدار تیمی نیستم و فقط برای ساخت مستندم که با حضور پرشور تماشاگران در ورزشگاه آزادی ارتباط داشت به اینجا آمده‌ام. این مستندساز در واکنش به این موضوع که آیا قرار است فیلم خود را برای باشگاه استقلال بسازد گفت: چنین چیزی صحت ندارد. من با شبکه 3 همکاری می‌کنم اما احتمال دارد فصل بعد برای یکی از تیم‌ها مستندی بسازم.