به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۵:۳۶
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۱/۱۱ ساعت ۰۰:۵۵
کد مطلب : ۳۶۷۵۸
با شکست دادن تاتنهام

لیورپول صدرنشین لیگ برتر انگلیس شد

گروه ورزشي: تیم فوتبال لیورپول با برتری 4 بر صفر مقابل تاتنهام خود را به صدر جدول رده بندی لیگ برتر باشگاه های انگلیس رساند.
لیورپول صدرنشین لیگ برتر انگلیس شد
سرخپوشان لیورپول که فصل درخشانی را سپری می کنند یکشنبه شب در ورزشگاه آنفیلد پذیرای تاتنهام بوده و در پایان به پیروزی 4 بر صفر رسیدند. لیورپول با این پیروزی 71 امتیازی شد و به صدرجدول رده بندی صعود کرد تا درکنار چلسی و منچسترسیتی رقابت سختی برای رسیدن به عنوان قهرمانی داشته باشد.

در دقیقه نخست این دیدار، یونس کابل مدافع تاتنهام به اشتباه دروازه تیم خود را گشود و در دقیقه 24 لوییس سوارز از اشتباه مدافعان میهمان استفاده کرد و با ضربه ای دقیق گل دوم لیورپول را به ثمر رساند تا تعداد گل های خود در فصل جاری لیگ برتر باشگاه های انگلیس را به عدد 29برساند.

در دقیقه 55 نوبت به فیلیپ کوتینو هافبک برزیلی لیورپول رسید تا با شوتی زمینی گل سوم میزبان را به نام خود ثبت کند. جوردن هندرسون در دقیقه 79 و از روی ضربه ای ایستگاهی چهارمین گلزن این دیدار برای لیورپول لقب گرفت.

لیورپول با این پیروزی پرگل رکورد جدیدی را در تاریخ لیگ برتر به نام خود ثبت کرد. لیورپول نخستین تیمی است که در 12 دیدار یک فصل چهار گل و یا بیشتر وارد دروازه حریفان کرده است. همچنین عصر امروز فولام با نتیجه 3 بر یک مغلوب اورتون شد و قعرنشین باقی ماند. اشکان دژاگه هافبک ایرانی تیم فولام تک گل تیمش در این دیدار را به ثمر رساند.