به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۶:۴۹
 
۵
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۵/۱۲ ساعت ۰۱:۳۳
کد مطلب : ۱۴۲۷۵
انرژی هسته‌‌ای و هدفمندی یارانه‌ها را از امام زمان(عج) داریم

آخرين‌شب‌‌احمدی‌نژاد:‌حلالم کنید، پاك‌ترين دولت‌تاريخ‌ايران بوديم

گروه سياسي: محمود احمدی‌نژاد با بیان اینکه "برخلاف برخی افراد دیگر در سال ۸۴ و ۸۸ قول‌های به مردم زیادی ندادیم"، گفت: در عوض ما قول‌های اساسی به مردم دادیم که به آنها عمل کردیم و مدعي شد كه دولتش پاك‌دست‌ترين دولت تاريخ ايران بوده است.
آخرين‌شب‌‌احمدی‌نژاد:‌حلالم کنید، پاك‌ترين دولت‌تاريخ‌ايران بوديم
محمود احمدی‌نژاد در آخرین روز رسمی کاری خود و کمتر از ۲۴ ساعت پیش از مراسم تنفیذ حکم رییس دولت یازدهم، در گفت‌وگوی زنده تلویزیونی خود که از شبکه یک سیما پخش شد گفت: برخی قول‌های خاصی به مردم مي‌دادند و مثلا می‌گفتند پول می‌دهیم ولی ما قول های زیادی به مردم ندادیم و به همان قول ها هم عمل کردیم. وی پاکدستی، خدمت به مردم و مردمی بودن را از جمله قول و قرارهای خود با مردم و با اعضای کابینه‌اش عنوان کرد و مدعی شد که خود و قریب به اتفاق همکارانش به این قول و قرارها عمل کرده‌اند.

احمدی‌نژاد افزود: به مردم قول دادم سرگرم مسایل شخصی، گروهی و جناحی نخواهم شد و به آن عمل کردم. قول دادیم که پاکدست باشیم و با اطمینان عرض می‌کنم که این دولت پاکترین دولت تاریخ ایران است. همین جا به مردم عرض می‌کنم که هیچ سندی را که علیه منافع ملت باشد امضا نکردم.
وي در بخش دیگری از صحبتهای خود اظهار کرد: خیلی علیه دولت حرف زده شد، ولی واکنش ما سکوت بود و ما اهل گله گذاری نیستیم.

وی در برابر پرسشی درباره فهرست اموال و دارایی‌های خود نیز پاسخ داد: لیست اموالم همان لیست سال ۸۴ است که اعلام کرده بودیم، با این تغییر که به جای خانه نارمک که قدیمی بود و ۱۷۵ متر زمین داشت، یک آپارتمان چهار طبقه ساختیم تا با خانواده‌ها و بچه‌ها دور هم زندگی کنیم. احمدی‌نژاد همچنین درباره دانشگاه ایرانیان که اخیرا تاسیس کرده است توضیحاتی ارائه داد و گفت: بعد از اتمام کارم در دولت، کار اصلی‌ام در دانشگاه خواهد بود. با رایزنی‌های زیاد مجوز یک دانشگاه بین‌المللی را گرفتیم و از خدا خواسته‌ام زمینه‌ای فراهم شود تا همه مردم در آن شریک باشند و ۷۶ میلیون سهامدار داشته باشیم.

وی در پاسخ به پرسش مجری برنامه درباره سخت‌ترین، تلخ‌ترین و شیرین‌ترین لحظات کار خود در دولت، فشارهای اقتصادی دشمن را سخت‌ترین زمان کار خود عنوان کرد و افزود: شیرین‌ترین لحظه برای من دیدن شادی مردم است. احمدی‌نژاد در ادامه به دیدگاه خود درباره همکارانش اشاره کرد و گفت: علاقه من به همکارانم آنطور که فکر می‌کنید شخصی نیست بلکه این نحوه کار کردن آنهاست که من را شیفته خود می‌کند و من شیفته همه همکارانم هستم اما نمی‌توانم که به برخی از آنها بیشتر علاقه دارم. جدا شدن آقای شیخ‌الاسلام برای من بسیار سخت بود. او قربانی مسایلی شد که به او ربطی نداشت.

وي در ادامه احساس خود درباره برخی واژه‌ها نظیر ایران، انرژی هسته‌یی، دانشگاه، رسانه، زن ایرانی، سازمان ملل، خانواده، ملت ایران، اسرائیل، آمریکا، پاستور، میز، ریاست جمهوری و محمود احمدی‌نژاد را بیان کرد. وی در بخش دیگری از این گفت‌وگو از مردم حلالیت طلبید و همچنین از کلیه اقشار، قومیت‌ها و افرادی که دولت نهم و دهم را همراهی کردند تشکر کرد و گفت: از مردم می‌خواهم که من را حلال کنند.

احمدی‌نژاد در پاسخ به این سوال که شما اکنون رئیس جمهور ایران هستید چه حسی دارید که از فردا به رئیس جمهور سابق تبدیل می‌شوید، گفت: ما که همیشه سابق بودیم البته سابق دو معنا دارد یکی به معنای گذشته اما دیگری به معنای کسی که سبقت می‌گیرد. وی افزود: من هیچ حس خاصی ندارم هیچ وقت نیز در ذهنم نیامده که جایگاه ریاست جمهوری از جایگاه‌های دیگر و مردم بالاتر است. احساس ما در این دوره احساس مسئولیت و بدهکاری برای ملت، کشور، انقلاب بوده است. از فرداشب هم باید برای انقلاب هر جا باشیم بدویم.

وي با تاکید بر اینکه شاید عنوان‌ها عوض شود ولی مسئولیت‌ها تغییری نمی‌کند اظهار داشت: البته شاید مسئولیتم مقدرای سبک شود و دیگر تعهد به ۷۶ میلیون نفر نباشد. الان تعهدم عمومی و به ارزش‌های انقلاب و وجدان خود انسان است. تعهدی به آرمان‌های انقلاب، ایثارگران، شهدا و حضرت امام. احمدی‌نژاد از امام زمان (عج) نیز تشکری ویژه کرد و افزود: ما هرچه داریم از امام زمان داریم. انرژی هسته‌یی، سهام عدالت، هدفمندی یارانه‌ها و عزت و اقتدار در مجامع سازمان ملل را از ایشان داریم.

۱۳۹۲/۰۵/۱۲ ۰۱:۳۷
بسیار پرتلاش و فعال بود. خسته نباشید رییس جمهور مردمی. (102544)
۱۳۹۲/۰۵/۱۲ ۰۱:۴۷
واقعا آدم تعجب می کنه. این آقا کجا زندگی می کنه؟ حقائق جامعه رو می بینه یا نه؟
کارایی که می کنه از نتایجش تو جامعه با خبر می شه یا نمیشه؟ اگه نمیشه که وا ویلا!! اگه میشه و خودشو به اون راه می زنه که ظاهرا خیله وقته زده، بازم وا ویلا!!
این وسط متاسفم واسه کشورم که چقدر جای پیشرفت داشت ولی الان کجاست. و متاسفم واسه خیلی از کسانی که با نیت خوب به این آقا رای دادند ولی شد اونی که نباید می شد (102547)
۱۳۹۲/۰۵/۱۲ ۰۱:۵۰
فقط بروووووو (102550)
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۱۲ ۰۱:۵۶
در جایگاه رییس جمهوری میاد جلوی تلویزیون دانشگاهشو تبلیغ میکنه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! اگه این اسمش رانت نیست پس چیه؟؟؟؟؟؟؟؟ جان من طرفداراش جواب بدن؟ رئیس جمهور مملکت میاد جلوی تلویزیون شماره حساب اعلام میکنه واسه کمک به دانشگاه خصوصیش؟؟؟؟؟؟؟ . . .
(102552)
۱۳۹۲/۰۵/۱۲ ۰۱:۵۹
راستی محمود خان! اون دوازده نفری که تو کارون به رحمت خدا رفتند، مسئولش کیه؟ عذرخواهی نخواستیم! یه ابراز همدردی ساده هم تو این شب آخر نمیتونستی بکنی؟؟!!! وقتی حلالیت طلبیدی روی سخنت با خانواده های اون 12 نفرم بود؟؟ واقعا بود؟!!!!!!!! (102553)
قاسمي بجد
۱۳۹۲/۰۵/۱۲ ۰۲:۰۱
واقعا متاسف شدم ... يعني متاسف بودم!

يارانه ها از امام زمان - مديريت جهان از امام زمان - انرژي هسته اي از امام زمان!

خدا شاهده اگه 4 سال ديگه اين مرد دوباره اومد و بهش راي دادن يا ندادن شد رييس جمهور ديگه .... !

خودت جاي نقطه ها هر چي دوست داشتي بزار ! (102554)
۱۳۹۲/۰۵/۱۲ ۰۲:۰۲
سرمايه مردم را يك سوم كردي جطوررويت ميشًود حلاليت بطلبي (102556)
۱۳۹۲/۰۵/۱۲ ۰۲:۰۴
خود گویی و خود خندی ;عجب مرد هنرمندی ؟؟؟؟؟؟؟ (102558)
مهدی ع
۱۳۹۲/۰۵/۱۲ ۰۲:۰۴
اوردن پول نفت بر سرسفره ای مرذم،سهام عدالت،واگذاری زمین ،معرفی مفسدین و........صدها قول ذیگر.واقعا فراموش کرده ؟ (102559)
ياسين
۱۳۹۲/۰۵/۱۲ ۰۲:۰۵
راستي زشت بود سهام عدات رو بندازي گردن امام زمان !

هدفمندي يارانه ها كه كمر ملت رو شكست رو هم انداختي گردن امام زمان ؟

خيلي زرنگي ! خخخخخخ (102560)
هولدینگر
United States
۱۳۹۲/۰۵/۱۲ ۰۲:۱۰
یک مطلبی هم بگم
البته ربطی به این خبر نداره
من جزو اونایی بودم که نمیخواستم در انتخابات شرکت کنم ، خیلی بر حسب اتفاق در دوره ی تبلیغات انتخاباتی با بهار نیوز آشنا شدم ... سایت شما نظرمو برگردوند و از اون روز به بعد مشتری سایت خبری شما هستم.
امیدوارم همگی کادر بهار نیوز موفق و پیروز باشید.
از دور دست همتونو میبوسم (102564)
صالح
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۱۲ ۰۲:۲۳
من حرفی در مورد افاضات جناب احمدی نژاد که هشت ساله داره تکرار می کنه ندارم... فقط امیدوارم ایشون وضع امروز کشور رو با 8سال قبل که کاندیدا بودند و منتقد دولت ان زمان، بیاد اورند و ببینند اوضاع چگونه و در چه جهتی عوض شده است؟ من معتقدم، اگر امروز حسن روحانی به اعتبار خاتمی و هاشمی رای میاورد، و در واقع مردم حسرت دو دولت قبلی را می خورند، دلیلش این نیست که این دولت ها واقعا خوب و ایده ال بوده اند، بلکه می توان گفت این دولت ها هم ضعیف بوده اند... ولی دولت های نهم و دهم، کار را بجایی رساند که عملکرد ان دولت ها برای این مردم ارزو شد... (102570)
mansour ahmadi
۱۳۹۲/۰۵/۱۲ ۰۲:۴۳
چرا در اپارتمان 4 طبقه سکونت میکنی یک نفر تا چند وقت پیش میگفت اینقدر در ایران زمین داریم که ایرانیها باید در زمین 1000متری بنام خانه باغ که از طرف رییس جمهور برایشان در نظر گرفته زندگی کنند پس چرا خودت !!!!!! (102573)
milad
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۱۲ ۰۲:۴۴
من حلالت نمیکنم بخاطر خیلی چیزا (102574)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۱۲ ۰۲:۵۵
بدهکاری ملت را بدست خویش رقم زدیم راست گفتی الحق وعده دیدار به قیامت این از من دیگران را نمیدانم (102576)
ترانه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۱۲ ۰۳:۱۲
احمدی نزاد مساویست با امیر کبیر (102582)
وحید
۱۳۹۲/۰۵/۱۲ ۰۳:۱۹
کلاچ ماشین تو سفرها استانی میسوخت خیلی باحال بود :)) (102583)
مهدی
۱۳۹۲/۰۵/۱۲ ۰۳:۲۴
من که حلالت نمی کنم (102584)
۱۳۹۲/۰۵/۱۲ ۰۳:۵۱
به خدا می سپارمت ( واگذارت میکنمدر اصل) (102585)
۱۳۹۲/۰۵/۱۲ ۰۴:۰۱
احمدی نژاد فقط اشتباهی بود نه شهردار بود نه رییس جمهور (102588)
۱۳۹۲/۰۵/۱۲ ۰۴:۰۴
پاکترین دولت تاریخ؟؟؟؟!!!!!
اینم از اون حرفاست (102590)
۱۳۹۲/۰۵/۱۲ ۰۴:۰۶
ای خدا شکرت . دوره جناب اقای دکتر محمود احمدی نژاد تمام شد . والله... (102592)
۱۳۹۲/۰۵/۱۲ ۰۴:۰۶
محمود رفت... (102593)
یه نسل سومی
Russian Federation
۱۳۹۲/۰۵/۱۲ ۰۴:۵۰
دوست داشتم یه روز بدون احمدی نژاد رو تجربه کنم که خدا را شکر از امروز شروع میشه , آخیش چه حس شیرینی داریم از امروز (102597)
۱۳۹۲/۰۵/۱۲ ۰۵:۰۳
به هیچ عنوان حلالش نمی کنم؛ (102599)
حمید ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۱۲ ۰۵:۱۸
امیدوارم همه به راه راست راهنمایی شویم. (102600)
۱۳۹۲/۰۵/۱۲ ۰۶:۱۵
پاكدستي = اختلاس هاي بي سابقه در تاريخ ايران + گم شدن اسناد اختلاس تامين اجتماعي و ...
مسايل شخصي = مشايي و قهرهاي چند روزه و رو كردن فيلم تو مجلس و ....
رايزني هاي زياد براي تاسيس دانشگاه !!!!!!
شادي مردم = بعد از اعلام نتايج ٩٢ كه مردم جشن گرفتن و بالاخره بعد از ٤سال تونستن يك روز با خيالت راحت جشن بگيرند ايشونم شاد شدند چون تو اون ٨ سال كه فقط حرص خوردند و شاد نشدند. (102603)
گوگول
۱۳۹۲/۰۵/۱۲ ۰۶:۴۳
در این که بر خلاف وعده هایت عمل کردی یا نه ، این را باید مردم قضاوت کنند. در طول زندگیم هیچ زمانی به اندازه دوران ریاست جمهوری شما تحت فشار نبودم.
هدفمندی یارانه ها و سهام عدالت شما به جز بدبختی نصیبی برای من نداشت من به عنوان یک ایرانی هیچ وقت شما را نمی بخشم .
کسانی هم که به شما رای دادند واز شما حمایت کردند در گناهان شما سهیمند. به امید روزهای روشن (102604)
۱۳۹۲/۰۵/۱۲ ۰۸:۳۷
يعني باور كنم ديگه گوشهام راحت شدند ؟!!!!!! (102617)
۱۳۹۲/۰۵/۱۲ ۰۸:۴۰
من که یه ذره هم حلال نمیکنم (102620)
۱۳۹۲/۰۵/۱۲ ۰۹:۰۴
من كه حلال نميكنم. (102624)
۱۳۹۲/۰۵/۱۲ ۰۹:۱۱
من حلالت نمیکنم
دیدار به قیامت (102625)
کامران
۱۳۹۲/۰۵/۱۲ ۰۹:۱۸
آیا حیدری هم باهاش میره تا دیگه قیافشو نبینیم ؟ (102627)
گناوه ای
۱۳۹۲/۰۵/۱۲ ۰۹:۲۲
پاکدستی یعنی چه؟سه هزارمیلیاردنوشجان کردن؟بامدرک تغلبی وزیرشدن؟استخدام های بی مورد درثانیه های آخردولت؟استفاده از رانت دولتی و تاسیس دانشگاه؟باخانواده و باهزینه بیت المال این طرف و آن طرف دنیا سفرکردن؟زمین نمایشگاه را به عوض تعریف و تمجید صداوسیما،بخشیدن؟اعتبارات استانی را خواباندن تا به عنوان اعتبارات ملی در سفرهای استانی هزینه کردن؟حیف و میلهای آنچنانی همراهان در سفرهای استانی داشتن؟ بازم بگم؟بگم؟بگو؟ (102630)
۱۳۹۲/۰۵/۱۲ ۰۹:۲۷
برو بابا (102631)
۱۳۹۲/۰۵/۱۲ ۰۹:۳۳
ولش کن،کی دیگه نای اتقاد کردن از اون رو داره. (102636)
۱۳۹۲/۰۵/۱۲ ۰۹:۳۴
محمود جان دلم برای لطیفه هات تنگ می شه. (102637)
۱۳۹۲/۰۵/۱۲ ۰۹:۳۵
بای بای.... (102639)
۱۳۹۲/۰۵/۱۲ ۰۹:۳۷
آفرین محمود جان کشور رو نابود کردی حالا هم می ری از امروز اگه کلا از نظام خارج شده باشی،می بینی تورم و بی کاری چقدره؟و مخارج زندگی رو از جیب خودت می دی. (102642)
۱۳۹۲/۰۵/۱۲ ۰۹:۳۸
تا حالا کسی رو ندیده بودم بگه از هلیکوپتر خوشم نمی یاد. (102643)
۱۳۹۲/۰۵/۱۲ ۰۹:۳۹
بای بای پاستور (102644)
۱۳۹۲/۰۵/۱۲ ۰۹:۴۶
با وایتکس دولتش رو شسته بخاطر همین میگه پاکترین دولت تاریخ ایران. (102648)
ali
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۱۲ ۰۹:۴۹
برو از خدا حلاليت بخواه و توبه كن كه با افكارت با اقداماتي كه كردي چقدر كشور را باين همه درآمد عقب انداختي براي ماندنت در مقام رياست جمهوري مردم در چه مشكلاتي افتادند (102650)
علی
۱۳۹۲/۰۵/۱۲ ۱۰:۰۶
بلاخره تموم شده (102654)
رامين
۱۳۹۲/۰۵/۱۲ ۱۰:۱۰
خدا قوت خسته نباشيد. (102657)
۱۳۹۲/۰۵/۱۲ ۱۰:۲۶
در کل رئیس جمهور خوبی بود و فکر نکنم دولتای بعدی بتونن اندازه دولت نهم و دهم حجم کاری داشته باشن (102659)
۱۳۹۲/۰۵/۱۲ ۱۰:۲۶
خدا را شکر که تمام شد..... (102660)
بندرگناوه
۱۳۹۲/۰۵/۱۲ ۱۰:۳۰
خداراشكركه بالاخره تمام شد اوفي!! (102662)
ساسان
۱۳۹۲/۰۵/۱۲ ۱۰:۳۵
((جک قرن:
احمدی‌نژاد:‌پاك‌ترين دولت‌تاريخ‌ايران بوديم!!))
پس احتمالا عمه بنده 3000میلیاردو برده!! (102668)
صابر
۱۳۹۲/۰۵/۱۲ ۱۰:۳۶
عزت و اقتدار در مجامع سازمان ملل !!!! بیخیال محمود.از جو بیا بیرون بابا. (102669)
غلام
۱۳۹۲/۰۵/۱۲ ۱۰:۳۸
عزت و اقتدار ؟داريم؟ رفاه چي ؟ ممنون آقاي ريس جمهور سابق (102671)
ميرحسين
۱۳۹۲/۰۵/۱۲ ۱۰:۴۶
وقتي گفتگو فرمايشي باشد خب مصاحبه شونده هم بلوف مي زند (102677)
هادي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۱۲ ۱۰:۵۵
اگر شما جيزي از صحبت هاي ايشان
دستگيرتان شد. بنده هم همينطور.
چه گفتند براي چه ؟! هيچ براي هيچ.
والسلام. (102678)
ناشناس
۱۳۹۲/۰۵/۱۲ ۱۰:۵۸
آقای پاکترین دولت!!!بگو اون چند هزار میلیارد چی شد؟کجا رفت؟میدونی همون 3 هزار میلیارد بین جمعیت ایران تقسیم میشد به هر نفرمون بالای 40 میلیون میرسید نه 40 هزار تومن صدقه ماهانه؟خواهشا برو....آقا برو بزار نفس بکشیم.َ (102680)
رعنا
۱۳۹۲/۰۵/۱۲ ۱۱:۰۷
از پاستور سرسلامت سوی رتق وفت امور دانشگاه میروی اما امانده ایم هزارو یک مشکل...خدا نگه دار/ (102685)
راد
۱۳۹۲/۰۵/۱۲ ۱۱:۴۶
من موندم این دولت با این نتیجه و عملکرد و این همه انتقاد و شکایت بااینهمه برنامه تقدیر و تشکر ؟؟
شما جواب بدید و الله نوبر
حتما یک کاسه ای زیر نیم کاسه است ؟
یا واقعا بگم بگم ها کاری کرده ؟
براحتی شماره حساب دانشگاه در حال تاسیس شان را اعلام میکنند توی برنامه و تبلیغ و معرفی ؟؟
پس همه بیان شماره حساب بدند مدارس غیر انتفاعی و ... بگن در خدمتیم و مال امام زمان (لا اله الا الله ) (102693)
afsaneh
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۱۲ ۱۱:۵۵
چرا به كدوم قانون يك رئيس جمهور حق داره در فاصله چند روز چندبار بياد از رسانه ملي به نفع خودش استفاده كنه؟؟؟چرا كسي پاسخوگي مردم نيست؟؟مگر شما نميگيد با خخدمتگزار مردم هستيم پس چرا به خواست مردم اهميت داده نميشه!!ايشون 8 سال مملكت رو به قههراه بردن...الان هم مجوز دانشگاه گرفتن...ايا اين عدالته كه از ايشون هيچ سوال وجوابي در مورد اقدامات. . . شون تا امروز نشده؟؟؟پس وظيفه مجلس چيه؟......همه چي ف ر م ا ل ي ت ه ا ست (102697)
همت
۱۳۹۲/۰۵/۱۲ ۱۲:۰۸
برو كه جان ما را به لب رساندي (102701)