به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۸:۵۲
 
۳۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۹/۰۵ ساعت ۰۸:۳۱
کد مطلب : ۶۱۵۲۵

مبارزه نفس‌گیر يك‌هنرمندجوان‌ديگر با‌سرطان

گروه هنري: بهرام ریحانی، هنرمند پانتومیم کشور که از ابتدای سال 93 با بیماری سرطان مبارزه می‌کند؛ وضعیت جسمی این روزهای خود را تشریح کرد.
مبارزه نفس‌گیر يك‌هنرمندجوان‌ديگر با‌سرطان
به گزارش ایلنا، بهرام ریحانی؛ هنرمند پانتومیم کشور از ماه‌های پایانی سال 92 و فروردین سال جدید مبارزه خود با بیماری سرطان را آغاز کرد. این بازیگر توانا طی این مدت بارها از عزم جدی خود برای مقاومت در برابر این بیماری سهمگین سخن گفته و ایستادگی خود را در عمل نشان داده است.

عصر روز گذشته در گفتگویی کوتاه احوال این هنرمند را که مدتی است بیش از گذشته در بیمارستان بسر می‌برد؛ جویا شدیم اما نتیجه تماس حکایت از پیچیده‌تر شدن شرایط جسمی و درمانی داشت. ریحانی که ماه‌های ابتدایی سال تنها برای تزریق داروهای شیمی درمانی به بیمارستان مراجعه می‌کرد و سپس برای استراحت به خانه بازمی‌گشت، این روزها باید تزریق 20 ساعته را تاب بیاورد.

هنرمند جوان و خوش آتیه پانتومیم کشور گفت: به دستگاه اکسیژن متصلم و دوز داروها طبق نظر پزشک دو برابر شده که باعث می‌شود زمان تزریق 20 ساعت طول بکشد. باید آزمایش از ریه‌ها و اسکن نیز صورت بگیرد تا پزشکان نتیجه را بررسی کنند و ببینیم تاثیر داروها چیست. وی در پایان کمی از آنچه این روزها دلش را به درد آورده؛ سخن گفت. همان مواردی که در مراسم تشییع پیکر مجید بهرامی، مطرح کرد.

ریحانی وقتی در محوطه باز تالار وحدت پشت تریبون حاضر شد از بی‌توجهی برنامه‌های تلویزیونی درباره تئاتر به هنرمندان بیمار این حرفه انتقاد کرد. باتوجه به افزایش بیماری و حوادث ناشی از به خطر افتادن سلامت جسمی در میان فعالان هنرهای نمایشی کشور طی 9 ماه گذشته لزوم توجه بیشتر رسانه‌ها و هنرمندان بیش از پیش احساس می‌شود. امید است مسئولان نیز با درنظر گرفتن اضطراب و نگرانی‌های این خانواده شرایط فعالیت در امنیت این عزیزان را فراهم کنند.