به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۸:۳۸
 
۸۹
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۱/۲۲ ساعت ۱۰:۳۶
کد مطلب : ۷۴۱۲۵

مسعود پزشكيان: مگر نمي‌گفتيد قطعنامه‌ها، كاغذپاره است پس حالا چرا ناراحتيد؟

تعجب دارد كه عده‌اي با بيانيه لوزان مخالفت مي‌كنند؛ يك روز اعلام می‌کردند كه قطعنامه‌ها كاغذ پاره‌اي بيش نيستند حال مي‌گويند دستاوردهای ما از بیانیه کم است! مگر اين عزيزان نگفتند قطعنامه، كاغذ پاره است حال چرا ناراحتند؟!
مسعود پزشكيان: مگر نمي‌گفتيد قطعنامه‌ها، كاغذپاره است پس حالا چرا ناراحتيد؟
گروه سیاسی-رسانه‌ها: مسعود پزشكيان نماينده مردم تبريز در مجلس در یادداشتی در روزنامه آرمان نوشت: اگر براساس قانون لازم باشد هرگونه توافق به تصويب مجلس برسد خلاف آن نمي‌توان ادعايي داشت اما بيانيه لوزان نيازي به تاييد يا تصويب مجلس ندارد و آنچه دولت به صورت داوطلبانه نيز آن را پذيرفته و موقتا نيز در گذشته اجرا كرده است، نياز به اجازه و تاييد مجلس ندارد ولي اگر قرار باشد اين قانون به صورت دائمي اجراشود، يقينا بايد به تصويب مجلس برسد و چون سياست خارجي با هماهنگي مقام معظم رهبري صورت مي‌گيرد و مجلس دراين اموري توان كارشناسي ندارد. در مورد بيانيه لوزان نيز بايد اذعان داشت اين بيانيه يك دستاورد بزرگ است. تعجب دارد كه عده‌اي با بيانيه لوزان مخالفت مي‌كنند؛ يك روز اعلام می‌کردند كه قطعنامه‌ها كاغذ پاره‌اي بيش نيستند حال مي‌گويند دستاوردهای ما از بیانیه کم است! مگر اين عزيزان نگفتند قطعنامه، كاغذ پاره است حال چرا ناراحتند؟!

مذاكره‌كنندگان مي‌خواهند مسائل به وجود آمده همان كاغذپاره‌ها را به اين شكل از ميان ببرند پس چرا ناراحتند؟ بعد از بيانيه لوزان كنگره آمريكا و نتانياهو اعلام كردند كه ناراحت هستند و در داخل هم يك عده ناراحتند. سوال اين است كه آيا جنگ‌طلبي به نفع ماست يا آرامش و صلح نياز امروز كشور بايد باشد. در مذاكرات نيازهاي واقعي خود را خواهيم گرفت و اين روش مناسب است يا اينكه حرف‌هايی زده شود و دعوا در پس آن باشد؟ ايران خواستار دستيابي به سلاح هسته‌اي نيست پس چرا فضایی درست شود كه دنيا بگويد ايران به دنبال سلاح هسته‌اي است!

آن زمان كه سياست‌هاي نادرست برخي در كشور باعث شد همه دنيا عليه ما متحد شوند و شوراي امنيت پنج قطعنامه عليه ايران صادر كرد. دلواپسان كنوني چرا در آن زمان ناراحت نبودند كه آن همه قطعنامه عليه ايران به تصويب مي‌رسيد؟ بعد هم مي‌گفتند كه اين قطعنامه‌ها كاغذپاره است. امروز شاهدیم همان كاغذپاره‌ها چه فشارها که بر اقتصاد کشور وارد نکرد. در صورت توافق، بايد در انتظار آرامش بود اما مشخص نيست چرا عده‌ای ناراحت هستند كه ايران از حق و حقوق خود نمي‌گذرد؟! مگر تيم و وزارتخانه‌اي از حقوق و حقوق ملت گذشته است كه دلواپسان مي‌گويند از حق و حقوقمان نمي‌گذريم؟! آن زماني كه تحریمهای ظالمانه علیه کشور صادر می‌شد دلواپسان چرا ساكت نشستند؟

آزاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۲۲ ۱۰:۵۰
درود بر شجاعت و علم و صداقتت (300034)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۲۲ ۱۲:۱۵
توافق هسته ای حق مسلم ماست (300048)
واقع بین
Germany
۱۳۹۴/۰۱/۲۲ ۱۴:۰۳
در رابطه با موضوع دو نوجوان ایرانی باید گفت نباید اجازه داد شور و احساس در این زمینه بر عقل و قانون غلبه کند و عاقلانه است از طریق و روشهای دیپلماتیک موضوع قاطعانه پیگیری شود ولی به افراطی هایی که با این بهانه در پی مخدوش کردن موفقییت های وزارت خارجه هستند نباید اجازه داد از آن بهره برداری سیاسی و احیانا با حملات فیزیکی به سفارت عربستان به اهداف قدرتهای استعماری خارجی که در پی ایجاد بحران و درگیری بین کشورهای مسلمان هستند نیز کمک کنند. (300063)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۲۲ ۱۵:۰۷
خیلی خوبه که انسان ، احساسی تصمیم نگیره و رفتار نکنه . خیلی خوبه که رفتارهامون عاقلانه و سنجیده و خردمندانه باشه . امّا شما اون زمان که همفکرانت عقل و فهم و منطق رو گذاشتن کنار و ریختن کف خیابون و سطل زباله و اتوبوس و بانک و حسینیه آتش زدن هم نظرت همین بود ؟ روزی که در ماجرای اسیدپاشی اصفهان ، انسانیت رو کنار گذاشتن و در اوج نامسلمانی و در فضایی احساسی ، قضاوت عجولانه کردن و به یک گروه خاص تهمت و بهتان زدن هم حرف از عقل گرایی زدی ؟! (300078)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۲۲ ۱۵:۱۵
همون شور و احساسی که گفتی ، باعث شد یک عده خام و احساسی در جریان تفاهم لوزان بریزن تو خیابون و شادی کنن !!! نمیدونم با کدوم منطق ! آخه آدم عاقل سر هیچی شادی میکنه ؟!!! آیا این رفتارها احساسی نیست ؟ و اونوقت فقط زمانیکه پای حیثیت و عزّت ملّی وسط بیاد و انها با ما چنین رفتارهایی بکنه حس عقل گرایی امثال شما گل میکنه !
ضمناً در جمله ای بامزه اظهار داشتی که میخواهند موفقیت های وزارت خارجه را ... ! موفقیت ؟!میشه بگی دقیقاً کدوم موفقیت ؟! مطمئنی از روی فکر و غیر احساسی این حرف رو زدی ؟! (300081)
علی زینل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۲۲ ۱۴:۲۰
زیرا برای این کاغذ پاره ها باید نانی را که در این 8، 9 سال پخته اند را به دیگری بدهند و خود از نان خوردن می افتند.گناه دارند والله..انصاف هم خوب چیزیه
راستی اون دیگری هم یه چندبار دیگه هم نون قرض کرده ولی جاش ماستم نداده، چندبار که محلش نگذاشتیم خودش اومده نونمون رو برده...
مردم ماهم که میبینیشون، از فرط سوء تغذیه چاقند ولاغیر..
گناه مردم..
دم مسئولین اعم از چپ و راست گرم. (300068)
ا ت ش ب ی گ زاده
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۲۲ ۱۳:۴۹
دیروز تو ختم دیدم و با ایشان صحبت کردم ساده پوش اما با این حال بسیار منطقی و نکته سنج درود بر شرفش (300059)
مهربان توسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۲۲ ۱۶:۰۸
چرخ هسته ای با چرخ معیشت رونق کسب کار و اقتصاد و تولید به هم بچرخند! (300091)
جاوید ایران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۲۲ ۲۰:۳۳
اگر برای مردمم و خاکم هزینه شود چه باک حتی جان من ،اما افسوس.................................................................................................................................................................................................... (300119)
۱۳۹۴/۰۱/۲۲ ۱۰:۵۹
جاوید و مستدام باشند چنین انسانهای وارسته ای که عین واقعیت را می گویند و فقط منافع ملی را در نظر می گیرند .البته نارحتی بیشتر این حضرات از این بابت است که این توافق در زمان آقای روحانی ایجاد میشه ،در صورتیکه در زمان خودشان می رفتند بجای مذاکره عکس یادگاری با اشتون می گرفتند و بر می گشتند! (300035)
داش کریم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۲۲ ۱۶:۳۱
کارزشت رادودور دودور نمی کنند.رسانه ای نمی کنند.بایدبرروی این مسائل سرپوش گذاشت امامجدانه پیگیری کرد.البته ما ایرانی ها خود مقصریم وقتی موادمخدررا می خواهیم در هرجایی حتی توی ...... وشورت نوجوان مخفی کنیم معلومه توی بازرسی می گردند وشورتمونم پائین می کشند.درضمن چرا باپولامون کشور خودمونو آبادنکنیم چقدر وچندبار عمره بابا بعضیاعمره باد کردن ول کنه قضیه نیستند هی پولارو بریزید توی حلقوم صعودیا تابدن داعشیا سرببرن.راهش تعطیل کردن عمره است. (300095)
خانبابا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۲۲ ۲۳:۱۳
داش کریم این حادثه در برگشت اتفاق افتاده . افتاد؟؟؟
در برگشت کسی مواد مخدر ندارد که آنها بخواهند کشف کنند . (300132)
عسگر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۲۲ ۱۱:۰۴
افرین شیر مرد اذربایجان (300036)
ازتبار کاوه آهنگر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۲۲ ۱۱:۱۴
با سلام
آقای پزشکیان قطعنامه ها کاغذ پاره بود اگر از درون خیانت نشود(چه در دوران خاتمی و احمدی نژاد و حالا هم دوران روحانی) .
مسولین چه چپ و اصلاحطلب و چه راست و اصولگرایان دست ازخیانت و بخور بخور بردارندبه والله قسم تحریمها ربع این هم به ما ضرر نمیرسانند (300037)
واقع بین
Romania
۱۳۹۴/۰۱/۲۲ ۱۱:۵۰
وقتی نشود یک قطره نفت صادر کرد می دانی یعنی چه ؟ بله کسانی که موقع صدور قطعنامه ها می خندیدند شاید خیانت بود ولی خرابی پس از تحریمها خیانت نیست ، واقعییت است مگر کشور ما غیر از صدور نفت خام درآمد مهم دیگری دارد ؟ ما نفت فروشیم، نفت میدهیم و غذا و مصنوعات می آوریم و بیشتر صنایع دولتی و ادارات ما هم فقط فرمالیته و مونتاژ هستند که از صدقه سری پول نفت سرپایند، البته صنایع نظامی شاید پیشرفت کرده باشد ولی آنهم صادراتش تحریم شده و بعید است با این همه کشور صنعتی کسی از ایران اسلحه بخرد. (300044)
بخداضحاک مار بدوش نیستم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۲۲ ۱۲:۰۴
کدام خیانت ؟ یک عده موجودات تو ایران هستند که همه ی مردم را اقا خان نوری می بینند بس کنید این سیاست های دایی جان ناپلئونی را. (300046)
ا ت ش ب ی گ زاده
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۲۲ ۱۳:۴۷
واقع بین راست میگوید قبلیها به زندگی مردم خیانت کردند خیانت .کسانی که از سیاست سر در نمیاوورد تحریمها را تایید میکند (300058)
ا ت ش ب ی گ زاده
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۲۲ ۱۳:۴۴
اقا جان تو بازم حرف احمدی را تایید کردی ؟همون اقا بساط دزدیها را رواج داد .ثانیا" به نظرم تو توی این کشور زندگی نمیکنی اگر تحریمها تکه کاغذند چرا 150میلیارد دلار پول نفت بولوکه شده؟ افکار امثال شما بیشتر شبیه احمدینژاد است و باید به روانپزشک مراجعه کنید (300056)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۲۲ ۱۴:۱۳
خودتو نچسبون به کاوه آهنگر تو از تبار کسی دیگه هستی ،عاقل از بین اینهمه علم چرا هسته ای؟وقتی از روز اول انقلاب برای دنیا شاخو شونه میکشین توقع چی دارین؟وقتی در امور تمام دنیا فضولی میکنین و این امر رو از قوانین کشور میدونین توقع چی دارین؟توچته ؟؟؟مگه نمیگی همه دزدی کردن؟توی عاقل حاضری چاقو بدست کسیکه گذشته ی بدی داره بدی و اونو داخل خونت راه بدی؟اگر تمام این دانشها برای مردم ایران بود کسی حرفی نداشت؟ (300066)
آرمین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۲۲ ۲۰:۱۹
میگم کوبا دلواپس نداره که رییس جمهورشون با اوباما دست داده؟ (300117)
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۲۲ ۱۱:۳۴
از نمایندگان تبریز فقط دکتر پزشکیان (300039)
حامد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۲۲ ۱۱:۳۹
واقعا به شعورت
قطعنامه البته که برای ما کاغذ پاره بود چون چند تا کشور با هم نشستند و بر علیه ایران یه چیزی را تصویب کردند اما الان چی ما خودمان داریم به اونها تعهد میدیم آیا اولی با دومی ماهیتش یکیست؟ (300040)
امیر از قم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۲۲ ۱۳:۱۵
همین چندتا کشور حدود 3میلیارد نفر آدم هستند !!!! (300053)
حامد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۲۲ ۱۴:۳۳
خب که چی.
اکثریت که همیشه به نشانی حقانیت نیست (300072)
امیرازقم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۲۲ ۱۵:۴۳
حامدجان این نظر شماست !چیزی به نام حق مطلق نداریم !حق امر نسبیه و تابع شرایط !ماباید حق بدیم به اونها که وقتی میگیم فلان کشور را نابود میکنیم آنها نگران باشند ! و اونها هم باید حق را بدن به ما که از انرژی های جدید استفاده صلح آمیز بکنیم (300085)
شهرام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۲۲ ۱۱:۴۱
آق مسعود خودت فهمیدی چی میگی؟ اونهایی که میگفتن کاغذ پاره است هیچ چیزی را تعلیق نکرده بودن بله درمقابل این همه تعلیق باید خیلی چیزا بگیریم والا توی این معامله باختیم (300041)
دلاور ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۲۲ ۱۳:۰۳
با سلام دوست عزیز هیچگاه احساسی قضاوت نکنید با تامل و واقع بینی به مسائل بیندیشید. سالهاست که فقط درگیریم و چوبش را درصد بسیار بالایی از مردم میخورند و درصد کمتر روز به روز گردن گلفت تر میکنند. با جنگ و دعوای بی منطق چیزی درست نمیشود که هیچ خرابتر نیز میشود (300051)
امیرازقم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۲۲ ۱۳:۰۴
اونهایی که میگفتند تحریم ها کاغذ پاره است .دریای مازندران را تحت عنوان رژیم حقوقی دریای خزر به روسها داده بودند تاشاید دوتا قطعنامه وتو کنه!!!
اونهایی که قطعنامه هارا کاغذ پاره میپنداشتند کل بازار داخلی را در اختیار چینی ها قرار دادند تاشاید احیانا و براشون توشورای امنیت قطعنامه ای وتو کنه !
افسوس که دوستان روسی و وچینی آنها فقط قطعنامه علیه سوریه را وتو کردند !!!!! (300052)
علی زینل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۲۲ ۱۴:۲۴
تا باخت از نظر شما باخت چگونه تفسیرر شود!!! (300069)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۲۲ ۱۵:۱۱
بهتر ه به جای تکرار مکررات حرفهاتون مصاحبه نجف زاده با آقای دکتر صالحی را نگاه می کردی سانتریفیوژهای ما قدیمی شده اند و غنی سازی با آنها دیگر به صرفه نیست اگر توافق شود ما می تونیم از دانش به روز استفاده کنیم شما که ادعا ندارید دانشتون از آقای دکتر صالحی بیشتره دنیا بر خلاف نظر شما یک ده کوچک نیست که خودت گاو و گوسفند داشته باشی و مرغ و خروس بعد بگویید خودمون تولید می کنیم و می خوریم به بقیه هم کاری نداریم (300080)
مسعود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۲۲ ۱۱:۴۶
آقایان دلواپس می گفتند آنقدر قطعنامه صادر کنند تا قطعنامه دانشان پاره شود حالا چون منافعی ندارند دلواپسان خانه انشان داره پاره پاره می شود (300042)
جزايري
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۲۲ ۱۱:۴۸
حق دارند پزشکيان عزيز، حق دارند!! آخه دستشون از خيلي راه ها و مسيرهاي ناحق و ناصواب تامين منافع خودشون قطع شده ......گرچه، بشخصه اميد چنداني به بهبود وضعيت عمومي مردم ندارم، اما همين که دست اين زالوصفتان از جيب مردم قطع شود، باز هم جاي شکرش باقي است. (300043)
۱۳۹۴/۰۱/۲۲ ۱۱:۵۹
درودبرروحانی عزیز
درودبرظریف بزرگوار
درودبرنمایندگان صدیق ملت (300045)
مسعود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۲۲ ۱۲:۱۸
آقای شهرام خان مثل اینکه خیلی دلواپس هستی و سوادت نم کشیده و نشتی داره که الف آقا را جا انداختی (300049)
دلاور ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۲۲ ۱۲:۵۸
به خدا هستند این چنین بزرگانی مانند این آزاد مرد در این مملکت که حرفی بگویند و عمل کنند تا بسیاری مشکلات حل شود ودر مقابل خائنان بسیاری نیز هستند که نمیگذارند و برای خود دفتر و دستک و بازاری باز کرده اند. رابطه صلح آمیز و منطقی با دنیا تا جایی که مصالح کشورمان در خطر نباشد باعث پیشرفت و اقتدار ماست. نه بیهوده درگیر شدن و کاری از پیش نبردن و بدبخت نمودن مردم آقای پزشکیان را به دلیل درایت و شجاعتشان لایک میکنم.درود (300050)
Maedeh
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۲۲ ۱۳:۲۷
گربه تا وقتی دستش به گوشت نمیرسید میگفت پیف پیف بو میده
الآن که یکی حاضر و آماده گذاشته جلویش میگه کباب غاز میخاستم نه دنبه ی گوسفند (300054)
ایرانیم
Germany
۱۳۹۴/۰۱/۲۲ ۱۳:۳۸
اون موقعی که قطعنامه ها کاغد پاره بود در کنار اون فردو هم بود سانتریفیوژ ها هم می چرخید نه که اینکه همه چیزو محدود یا از بین ببرن بهدشم یه قطعنامه دیگه صادر کنند (300055)
[[[
Romania
۱۳۹۴/۰۱/۲۲ ۱۳:۴۴
چند وقت دیگه به همه مردم ثابت خواهد شد تحریم هسته ای کاغذ پاره ای بیش نبوده
بیش از این روی این مساله مانور ندید که خودتون ضایع میشید (300057)
تبریزی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۲۲ ۲۱:۰۳
عزیرم اینها ضایع شده اند و از ملت ایران سیلی محکمی خورده اند . اکنون که می بینند از همه چیز دستشان کوتاه میشود . دو باره میخواهند فتنه کنند و به دیگران فتنه گر بگویند . (300122)
محمدی / پور امینی /همدان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۲۲ ۱۳:۵۷
اقای پزشکیان بحث برسر این نیست که قطع نامه ها در گذشته از سوی عده خاصی کاغذ پاره تلقی میشده یا نمی شده و منظور دیگری بوده ویا نبوده این صحبتها در مقطع کنونی باید فیصله وکنار گذاشته شود در حال حاضر طرف های غربی میخواهند یک پروسه نابرابر را در موضوع توقف تحریمها به ما تحمیل کنند دراین مقطع طیفهای سیاسی واجتماعی جدای از سلائق ووصل کردن موضوع به سایر موضوعات حاشیه ای از این منظر به مسائل نگاه کنند (300061)
بی نام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۲۲ ۱۴:۳۲
نمی دانم چرا آقای پزشکیان مرا یاد تاریخ تبریز می اندازند سرافراز باشند (300071)
قباد
Russian Federation
۱۳۹۴/۰۱/۲۲ ۱۴:۴۷
درود میفرستم برشرافت پاک پزشکیان عزیز (300074)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۲۲ ۱۵:۴۳
این جماعت نون به نرخ روز میخورن ملت هم فهمیدن من از الان مردم رو به دیدن لحظات اخر این جماعت دعوت میکنم اصلا هم عجله نکنید بذارید افکارشون برا ملت روشن شه تا امردم اینده ایران از تاریخ امروز ما عبرت بگیرن و بفهمن که صلح و دوستی و ارامش خیلی بهتر از جنگ و خونریزی و تحریم و عربده کشی هس (300084)
Iran
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۲۲ ۱۵:۵۲
به نظر شما چرا صداو سیما در بحبوحه مذاکرات هسته ای سریال تبریز در مه رو میزاره و در پایان سریال کلمه ترکمانچای رو بزرگ نشون می ده (300087)
مجید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۲۲ ۱۶:۱۳
اصلا انرژی هسته ای چقدر ارزش دارد که به خاطرش اینقدر تاوان بدهیم؟ (300092)
حسن
United States
۱۳۹۴/۰۱/۲۲ ۱۷:۳۵
بارها و بارها مسولین گفته اند که ما صلاح هسته ای نمیهواهیم پس پرا این دلواپسان اینقدر ناراحت هستند بازرسها در شرایط قانونی بیاند بازدید کنند مردم از کوچه و بازار همه از توافق خوشحال هستند حالا وقت ارامش است حق ملت است راحت زندگی کنند (300099)
جلال
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۲۲ ۱۸:۲۰
مگه آقای پزشکیان ونماینده هایی که حمایت میکنن در
زمان احمدی نماینده نبودن ،یاوزیر نیرو که الان از بی ابی میناله
مگه قائم مقام وزیر احمدی نبوده،یا رستم قاسمی موقع بابک زنجانی
وزیر نفت نبوده،همه توی این گندی که درست کردن با هم ،هم پیاله
بودن کمتر یا بیشتر بودن تو این موقعیتی که امروز هستیم همه بلا
استثنا نقش دارند وهیچکس مبرا وپاک نیست فقط عمر ما حیف شد
وایرانیهایی که بخاطر فشارها جان و مال وسلامتیشونواز دست دادن (300105)
شهیدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۲۲ ۱۸:۲۲
حالا چرا این دکترجون اینقدر دلواپس نظرات دیگران شدن و به هم ریختن؟؟؟ خوب بذارن بقیه هم نظر بدن، نکنه از نظر مخالف میترسن؟!!! هیچ کس با بیانیه و توافق و ... مخالف نیست بعضیا میخوان به هر قیمتی (به هر قیمتی) شده با غرب وحشی توافق کنن اما عده ای میگن باید هر چیزی را به قیمت بفروشیم، حرف بدی میزنن؟؟!! (300106)
الماسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۲۲ ۲۰:۱۶
درود بر شرف ت اقای پزشکیان مسیله دلواپسان معنی ان ضربالمثل است که قدیما میگفتند ،انموقع دونفر توسط مامرین به عنوان خلافکار دستگیر میشوند که ببرن زندا ن یک نفر هم ازاین طرف که اصلا کاری بهش نداشتند خودشرا قاطی ن دونفر کرد وبا مامورین گفت ما سهنفررا کجا میبرید ،، (300116)
زهرا
Romania
۱۳۹۴/۰۱/۲۲ ۲۰:۲۵
قطعنامه زمانی کاغذ پاره است که یک طرفه صادر شده و ما به عنوان طرف مذاکره کننده زیرشو امضا نکردیم جناب پزشکیان! شما از سادگی عده ای از مردم دارید سواستفاده می کنید و مغلطه می فرمایید!! قطعنامه ای که امضای جناب ظریف پاشه تعهد داده دیگه کاغذ پاره نیست! امثال شما همینید !فقط خلط مبحث می کنید و عده ای هم رقاصه دنبالتون چپ می زنن (300118)
تبریزی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۲۲ ۲۰:۵۸
درود بر برادر بزرگوارمان دکتر پزشکیان که آگاهی مردم تبریز را به نمایش می گذارد. دکترجان اینها از ملت ما سیلی خورده . و میخواهند ار ملت انتقام بگیرند . (300121)
هادی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۲۲ ۲۱:۴۱
تبریزی هام نماینده فرستاده اند مجلس ما مشهدیها هم نماینده فرستاده ایم ماشا.. Mpt (300123)
رض س ا ک ی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۲۲ ۲۱:۵۸
ناب پزشکیان این اقا یان دلواپس ونگران منافغ خودشان هستند تحریم یک روز کاغذ پاره بود روز دیگر فرصت بود (300124)
جلال
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۲۲ ۲۲:۲۸
یه نمونه این تحریمها مرگ جوانان مثل دسته گل ما همین ۲
هفته پیش برادرموبخاطر بیماری سرطان از دست دادم
یا خودم ۸سال پیش بدلیل ضربات چاقوی دو نامرد از ناحیه
نخاع آسیب دیدم و خیلی از هموطنایی که بدلیل آلودگی هوا ،
نبود امکانات ،فقر،اعتیاد،فحشا خودشون و خانوادشون و زندگیشون
از هم پاشید وسالها زحماتشون به باد فنا رفت (300126)
ملت دانا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۲۲ ۲۲:۲۸
شیوه ومرام پیامبر-ص- واهلبیت-ع-شمیر تا آخرین قطره خون به شرط تحمیل جنگ،آن هم آخرین و تنها گزینه بود.آن بزرگان اهل گفتمان،و هدایت مخالفان و دشمنان بودند
ابزار انها منطق ،استدلال بر پایه احترام متقابل بود (300127)