به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۹:۳۲
 
۹
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۶/۰۵ ساعت ۱۸:۳۷
کد مطلب : ۵۲۶۹۷
خداداد عزيزي:

فقط دلال‌ها به ماندن کی‌روش اصرار دارند

گروه ورزشي: خداداد عزيزي مي‌گويد: فقط دلال‌ها اصرار دارند که کی‌روش قراردادش را تمدید کند
فقط دلال‌ها به ماندن کی‌روش اصرار دارند
مهاجم سابق تيم ملي در مصاحبه با بانك ورزش اظهار داشت: اینکه او برود خانه‌اش استراحت کند و نزدیک بازی‌ها تیم ملی را جمع کند و عشقی به استرالیا برود، بعد هم اگر نتیجه نگرفت، نتوانیم او را برکنار کنیم، یعنی عهدنامه ترکمن‌چای. فدراسیونی که اختیار تعویض سرمربی را نداشته باشد، معلوم هست که آدم‌های ضعیفی هستند. یعنی چی؟ خدا میلیون دلار بدهی، بعد هم نتوانی برکنارش کنی. مگر کی‌روش برای فوتبال ما چکار کرده، شنیده‌ام گفته: حضور من در تیم ملی ایران دو سر برد است. طوری صحبت می‌کند که انگار ما رتبه 5 فیفا هستیم و برای فوتبال ما شق‌القمر کرده است.

وي در پاسخ به اين سئوال كه فکر می‌کنید اگر کی‌روش در فوتبال ما بماند، اتفاق خاصی می‌افتد؟ گفت: اعتقاد دارم کی‌روش از نظر فنی هیچ کمکی به فوتبال ما نکرده است. تیم ملی چهار بار در جام‌جهانی شرکت کرده که در سه دوره آن یک امتیاز و در یک دوره که 98 فرانسه بود 3 امتیاز به دست آورد. مهاجرانی با صد هزار تومان یک امتیاز آورد و جلال طالبی هم با ماهی صد هزار تومان، 3 امتیاز آورد و کی‌روش به اندازه تمام مردم ایران پول گرفت و یک امتیاز گرفت. اگر قرار باشد برای یک امتیاز این همه پول بدهیم، هر کسی را بگذاریم، شاید بتواند همان یک امتیاز را به دست آورد. تازه ایران در دوره برانکو و جلال طالبی گروهش به مراتب سخت‌تر بود.

عزيزي علت این همه اصرار برای تمدید قرارداد کی‌روش  را هم اينگونه تشريح مي كند: دلال‌ها اصرار دارند که کی روش قراردادش را تمدید کند. چرا که با رقمی که او خواسته نزدیک به 3 میلیارد به همین دلال‌ها می‌رسد. قدیمی‌ها راست می‌گویند که خشت اول چون نهد معمار کج / تا ثریا...
مشکل ما این است که از اول در برابر کی روش خودمان را به باد دادیم. مگر می‌شود تیم ملی بدون سرپرست باشد، چه کسی می‌خواهد کارت تعویضی بازیکنان را به ناظر بازی بدهد. به نظر من این همه مربیان باکلاس در دنیا هستند که می‌توانند با رقم پایین تر به ایران بیایند. این آقا جز 13 مربی گران جام جهانی بود. چه کاری برای فوتبال ما انجام داد. نمی‌دانم چرا ما به اماراتی‌ها می‌گوییم پول نفت شان را خرج فوتبال می‌کنند، وقتی خودمان هم مثل آنها عمل می‌کنیم. در این شرایط بد اقتصادی چرا باید پول نفت را اینگونه حیف و میل کنیم. من هم اگر بچه محل‌های مان را پشت 18 قدم می‌گذاشتم شاید همین یک امتیاز را در جام جهانی کسب می‌کردم!

لالا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۰۵ ۱۹:۰۰
و بهار نیوز ما هم به رفتن کیروش اصرار داره و چراشو هم فقط خودش میدونه!!!!! (248566)
مهیار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۰۶ ۰۱:۱۸
تا الان خوب بود .. حالا معلوم نیست چی شد شد مربی بد ..
اخه یکم منطقی باید به مربی چه ابزار هایی دادیم و ازش چه توقعی داریم ...
دم کیروش گرم که مارو برد جام جهانی خوبه خیلی از این مربیاا این همه امدن خوردن هیچ نتیجه ای م نداشته واقعا حرف یکی از بچه ها درسته بعضیا اندازه یه بیتم نیست! (248600)
کامی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۰۶ ۰۱:۲۶
فوتبال تو ایران برای سرگرمیه ... / که چهار نفر ادم بیکارو سرشونو گرم کنن/ که دلشون خوش باشه ... متاسفانه ... باید این اوضاع شده اصطلاح سرگرمی سالم .. که بنظر من از خیلی از سرگرمی هایی دیگه مبتذل تر ... چچون چیزی که خیلی راحت 2 ساعت از بهترین وقت انسان ها رو بکشه .. اخر سر هم بدون نتیجه خاص و بدون هیچ تحرک مانند ماست ! ضررش از خیلی از سرگرمی هایی که شاید خیلی مناسب نباشه بدتره (248602)
یامین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۰۵ ۲۰:۳۲
پیشنهاد میکنم جناب خداد عزیزی کارنامه مربی گری خودشونو منتشر کنن تا ببینیم ایشون کجای مربیگری ایران هستن ... بحث کیروش و مربیگری جهانی پیش کش ... بهارم منتشر کن خواهشن! (248575)
حسین
France
۱۳۹۳/۰۶/۰۵ ۲۱:۰۲
واقعا از نظر فنی چه باری داشت برامون؟؟ (248581)
ایرانی
United States
۱۳۹۳/۰۶/۰۵ ۲۱:۴۲
آقای عزیزی شما و امثال شما اگه مربی خوبی بودید تو لیگ رده چندمی ایران حداقل برا تیمهای باشگاهی که به شما اطمینان کرده بودن نتیجهمی گرفتی . شما لطفاً برای بزرگ های فوتبال دنیا اظهار نظر فنی نکن . (248583)
بابک
United Kingdom
۱۳۹۳/۰۶/۰۵ ۲۲:۲۷
کیروش چه هیزم تری بهت فروخته بهار ؟! کشتی خودتو نترس اینم میره یه مربی وطنی میارن که امثال رحمتی و عقیلی بزنن توسرش هیچی نگه ! (248589)
saeed
United States
۱۳۹۳/۰۶/۰۵ ۲۲:۳۹
آب نیست به جاش مربی گران قیمت هست . (248590)
سينــــــــــــ بينا ــــــــــــــــا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۰۵ ۲۳:۲۳
بهارجان اولین بای است که نظرت رو قبول ندارم. کی روش مربی بزرگیست که باید قدرش رو بدونیم. (248591)
صادق
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۰۵ ۲۳:۲۷
خداداد یکی از بی ریاترین و انسان ترین فوتبالیست های کشور هست که با افتخارات خود پلی برای ایجاد کرسی‌ها و رانت ها و فساد خانه‌ها و .... ایجاد نکرد.
خدا او و امثال ایشان را حفظ کند و راهشان را هموار و متعالی تر. (248592)
تیرداد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۰۵ ۲۳:۲۷
خداییش راس میگه ک از نظر فنی هیچی نداشت ولی نمیشه ازین گذشت ک تیم مارو خعلی باکلاس کرد (248593)