به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۹:۳۲
 
۱۸
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۱/۰۹ ساعت ۰۸:۲۸
کد مطلب : ۳۶۶۳۱
تلاش مذبوحانه سازمان ليگ براي ممانعت از صعود سومين نماينده خوزستان

آقاي بهروان؛ با بختياري‌‌‌ها در نيفت!

گروه ورزشي: در حاليكه نفت مسجد سليمان با صدرنشيني در ليگ دسته اول كشور در آستانه دصعود به ليگ برتر قرار دارد، با رای کمیته انضباطی فدراسيون یک امتیاز از اين تيم شايسته خوزستاني به بهانه رفتار نامناسب هوادارانشان کسر گردید!
آقاي بهروان؛ با بختياري‌‌‌ها در نيفت!
مدتي پيش بهروان رييس سازمان ليگ به صراحت در برنامه 90 گفته بود به اين تيم حتي در صورت قهرماني در ليگ دسته اول، اجازه حضور در ليگ برتر را نخواهم داد زيرا مسجدسليمان از نظر امكانات مشكل دارد. نفت مسجد سلیمان با 40 امتیاز در صدر جدول قرار داشت که با کسر این یک امتیاز 39 امتیازی می‌شود. تا اختلاف امتیازش با ایرانجوان بوشهر به عدد چهار برسد.
جدول گروه ب ليگ دسته اول پس از كسر امتياز از تيم صدرنشين
 
  تيم بازيها برد مساوی باخت گل زده گل خورده تفاضل گل امتياز  
1 نفت‌مسجد‌سليمان 23 11 7 5 30 22 8 39 (1-)
2 ايران جوان بوشهر 22 8 11 3 27 19 8 35  
3 پيکان 22 10 4 8 28 24 4 34  
4 پارسه تهران 22 8 9 5 24 21 3 33  
5 مس رفسنجان 23 7 11 5 27 21 6 32  
6 راهيان كرمانشاه 22 8 6 8 20 25 5- 30  
7 نفت‌وگاز گچساران 22 7 9 6 26 23 3 29 (1-)
8 آلومينيوم 22 7 7 8 25 19 6 28  
9 يزد لوله 22 6 9 7 18 17 1 27  
10 پاس همدان 22 7 5 10 17 24 7- 26  
11 ابومسلم 22 4 10 8 25 32 7- 22  
12 البدر بندرکنگ 22 8 4 10 18 27 9- 22 (6-)
13 پرسپوليس شمال 22 4 6 12 23 34 11- 18  

خودسوزی  جوان مسجدسلیماني به دلیل کسر امتیاز!

یکی از هواداران نفت مسجدسلیمان در واکنش به کسر یک امتیاز از این تیم خودسوزی کرد. به گفته مدیر کانون هواداران باشگاه نفت مسجدسلیمان یکی از هواداران این تیم به دلیل کسر یک امتیاز از این باشگاه در اقدامی عجیب خودسوزی کرده که خوشبختانه با به موقع رسیدن اطرافیانش فقط پاهای وی دچار سوختگی شده و شدت جراحات وی بیشتر نشده است. این فرد در حال حاضر در بیمارستانی در مسجدسلیمان بستری است.بعد از صحبت‌های بهروان با مردم مسجد سلیمان از وی ناراحت هستند و وی را مقصر کسر امتیاز از نفت مسجد سلیمان مي‌دانند.

گفتني اينكه نامه‌اي با لحن تند و با امضا جمعي از مردم اين شهر به سايت بهارنيوز ارسال شده كه فحواي كلي آن هشدار به سازمان ليگ و خصوصا شخص آقاي بهروان مي‌باشد و نويسندگان نامه در  متن ارسالي خود با اشاره به سرنوشت سريال توهين‌آميز «سرزمين‌كهن»، به بهروان يادآور شده‌اند كه با ايل بختياري در نيفتد! (بهارنيوز به دليل متن تند اين نامه از انتشار آن معذور است)

کسر امتياز از نفت مسجدسليمان ظلم است

در همين حال، مديرعامل باشگاه نفت تهران گفت: کسر امتياز در چنين شرايطي ظلم بزرگي به مردم مسجدسليمان و ايل بختياري به شمار مي‌رود. منصور قنبرزاده در خصوص کسر يک امتياز از باشگاه نفت مسجدسليمان گفت: مسجدسليمان يک منطقه محروم در خوزستان است و تيم نفت اين شهر از تماشاگران و هواداران زيادي بهره مي‌برد که شاهد آن حضور 20 هزار نفر در هر بازي است و به نظر رأيي که اعلام شده است با توجه به اينکه نفت شانس صعود به ليگ برتر را دارد و فقط 2 هفته به پايان رقابت‌هاي ليگ دسته يک مانده رأيي ناعادلانه به شمار مي‌رود.

به گزارش فارس، وي ادامه داد: با وجود ارادتي که به بهروان دارم اما اگر آرشيو را ببينيد متوجه مي‌شويد که او همواره اعلام کرده بود اگر نفت مسجد سليمان به ليگ برتر صعود کند اجازه نخواهد داد اين تيم شرايط ميزباني در ليگ برتر را داشته باشد چون از نگاه او ورزشگاه مسجدسليمان استانداردهاي لازم را ندارد. قنبرزاده تأکيد کرد: نفت هم‌اکنون در کورس قهرماني ليگ دسته يک است و با وجود اين علاقمنداني که دارد، زمان اعلام رأي درست نبود چرا که مي‌تواند از لحاظ روحي و رواني تيم را دچار دردسر کند.

مديرعامل نفت تهران گفت: هواداران نفت از ايل بختياري به شمار مي‌روند و درست نيست اين ايل محروم و زحمتکش اين چنين حقشان ضايع شود. بنده با مکاتباتي که با عنوان عضو هيأت رئيسه با فدراسيون داشتم اين موضوع را تا آخر پيگيري خواهم کرد و از جامعه مطبوعاتي هم مي‌خواهم اين کار را انجام دهند. در اين موقعيت که تنها يک بازي ديگر براي نفت باقي مانده است چنين رأيي را عادلانه نمي‌دانم و حتما بايد در آن تجديدنظر صورت گيرد. من حتي معتقدم دوستان مي‌توانستند در موقعيت فعلي، براي نفت مسجدسليمان جرايم نقدي و يا هر نوع جريمه ديگر را در نظر بگيرند واين برخورد با اين تيم عادلانه نبود.

قنبرزاده با بيان اينکه فوتبال از مسجدسليمان به کشورمان شناخته شد، يادآور شد: اين ظلم به مردم خوزستان، مسجدسليمان و ايل بختياري است که شديدا اين تيم را دوست دارند و بعد از سال‌ها روزنه اميدي در بين آنها ايجاد شده است بنابراين به عنوان سخنگوي باشگاه نفت خواستار تجديدنظر در رأي کسر يک امتياز از باشگاه نفت مسجدسليمان هستم تا اميدواري هواداران پس از سال‌ها تبديل به يأس نشود.

نمی دانیم آقای بهروان چه از جان مسجدسلیمان مي‌خواهد؟

مجتبی حیدری مدیر کمیته فنی تیم نفت مسجدسلیمان در خصوص کسر یک امتیاز بعنوان جریمه انضباطی گفت: «نمی دانیم آقای بهروان چه از جان مسجدسلیمان مي‌خواهد؟ آقای بهروان مي‌خواهد به هر بهانه ای شده، مانع از حضور تیم نفت در لیگ برتر شود اما ما از طریق مبادی قانونی و در عین مظلومیت، پیگیری خواهیم کرد و سعی مي‌کنیم نگذاریم حق جوانان و مردم فوتبالدوست شهر پایمال گردد». حیدری از شرایط پیش آمده برای نفت مسجدسلیمان، اظهار تأسف کرد و گفت: «همه اعضای خانواده نفت مسجدسلیمان سعی مي‌کنیم در زمین بازی و در مسابقه باقیمانده، پاسخی به این تصمیم ناعادلانه رییس لیگ داده و از حقوق بحق و قانونی جوانان شهر با همه توان دفاع کنیم». مجتبی حیدری افزود: «باشگاه نفت مسجدسلیمان قطعاً درخواست تجدیدنظر را در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال مطرح خواهد کرد و از همه هواداران نفت و مسئولان استان خوزستان مي‌خواهیم از این تیم حمایت کنند».

سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان:
کسر یک امتیاز از تیم نفت، ناعادلانه و غیرقانونی است

بهروز مکوندی سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان گفت: بهانه، به بازی رفت تیم نفت با تیم پارسه در مسجدسلیمان بر مي‌گردد که بعلت برخورد ناشایست دو تماشاچی، باشگاه تنبیه شد و ما در باشگاه نفت در تاریخ ۲۳ آذر ۹۲ رسماً به آن اعتراض کردیم و نهایتاً منجر به جریمه نقدی شد و تمام مبلغ جریمه در همان زمان به طور کامل به حساب فدراسیون واریز شد و علی القاعده پرونده آن بسته شده بود، اما ناگهان بعد از حدود چهار ماه و دقیقاً یک روز مانده به سال جدید که عملا تمام ادارات و رسانه‌ها تعطیل بودند، چنین تصمیمی از جانب رییس لیگ به مسئولان باشگاه اعلام شد و همه را شگفت زده کرده و شائبه های فراوانی ایجاد نموده است. و ما این تصمیم را غیرعادلانه و غیر قانونی مي‌دانیم.

سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان گفت: در صبح روز بازی برگشت با تیم پارسه تهران، آقای بهروان در یک مصاحبه علناً اعلام کرد که از ورود نفت مسجدسلیمان به دلایل مشکلات فنی ورزشگاه و آماده نبودن مسجدسلیمان برای میزبانی جلوگیری خواهم کرد. این شیوه سخن گفتن و موضع گیری ایشان، قبل از اینکه تکلیف لیگ دسته یک مشخص شود غیر اخلاقی و یک پیشداوری مغرضانه است. زیرا از زمان اتمام لیگ دسته یک تا آغاز لیگ برتر، حدود شش ماه زمان وجود دارد. ایشان باید اجازه مي‌دادند لیگ دسته یک به اتمام مي‌رسید و چنانچه نفت به لیگ برتر راه پیدا مي‌کرد، مسائل و مشکلات مورد نظر فدراسیون نظیر کمبود امکانات ورزشگاه مسجدسلیمان را اعلام مي‌کرد و نباید اینگونه موجب دلسردی و تضیف روحیه بازیکنان مي‌شد.

بهروز مکوندی افزود: از طرفی اراده مسئولین نفت هم بر این بود تا در صورت راهیابی تیم به لیگ برتر، مشکلات موجود را برطرف نمایند و به اندازه کافی زمان وجود داشت. سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان گفت: جای این پرسش وجود دارد که مگر همه تیم های موجود در لیگ برتر شرایط لازم را دارند؟ مسلماً برخی تیم‌ها مشکلاتی به مراتب بیشتر از ما دارند اما متاسفانه نگاه ریاست سازمان لیگ، نگاه منفی و سلبی است و ظاهراً قصد دارند به هر قیمتی از راهیابی نفت مسجدسلیمان به لیگ برتر ممانعت به عمل آورند؛ در حالی که همه مي‌دانند که باید به تیم هایی مانند نفت و شهری مانند مسجدسلیمان با توجه به پتانسیل قوی موجود جوانان چه از نظر قابلیت های ورزشی چه از منظر حجم بالای شیفتگان و طرفداران این ورزش در شهر باید با نگاه مثبت به موضوع بنگرند و در جهت رفع مشکلات همکاری و مساعدت کنند نه کارشکنی!

سرمربی نفت مسجدسلیمان گفت: همانگونه که AFC در برخورد با مشکل بدهی بسیار بالای بعضی از تیم‌ها که مي‌تواند منجر به حذف آنان شود، به دلیل پتانسیل بالای فوتبال کشور با نگاه مثبت و اغماض با آنان برخورد مي‌کند که تعداد بالای سهمیه ایران در لیگ آسیا خود دلیل محکمی بر این مدعاست، باید از مدیران سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال سوال کرد که آیا ما با کشورهایی مانند کره و ژاپن و عربستان و قطر و استرالیا در شرایط مساوی قرار داریم یا اساسا شرایط این کشورها با شرایط تیمهای ما قابل قیاس است؟ بنابراین AFC صرفاً به دلیل وجود استعدادهای موجود تیمی و علاقه مندان به فوتبال در ایران برخوردی مسامحه آمیز دارد و برخی مشکلات را نادیده مي‌گیرد اما باعث تاسف است که این نگاه و اینگونه برخوردهای تنگ نظرانه با تیمی مانند نفت مسجدسلیمان که برخاسته از شهری با این همه سوابق درخشان در فوتبال است، صورت مي‌گیرد.

سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان گفت: ما هم اکنون با توجه به مدارک و مستندات قانونی که در دست داریم، از طرق مختلف در حال پیگیری برای رفع این مشکل هستیم و دکتر اسماعیل جلیلی نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس هم به جد پیگیر هستند و امیدوار هستم در این تصمیم که یک تصمیم کاملا غیر عادلانه و غیر قانونی است و تصور نمی کنم در هیچ نقطه ای از جهان چنین تنبیهی وجود داشته باشد، تجدیدنظر به عمل آید.

نیما
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۰۹ ۰۸:۴۵
نه فقط مردم بختیاری بلکه همه خوزستان در برابر چنین تصمیماتی خواهند ایستاد، همانطور که برای "نجات کارون" همه با هم ایستاده ایم... (214238)
مجید اردبیلی
۱۳۹۳/۰۱/۰۹ ۱۳:۵۷
به بهروان چه ربطی داره
هر تیمی صعود کنه حقشه
و خودش باید مسائلش را مدیریت بکنه
اگه تیمی به خاطر نداشتن امکانات محروم بشه از بی عرضه گی مسئولین است.

تیمی هم که صعود کرد اگه عرضه اش را داشت در لیگ میماند و اگر شایسته نبود حذف میشه

آقای بهروان و امثالهم بدانند از هیچ و پوچ برای کشور مسائل امنیتی به بار نیاورند. (214281)
هموطن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۰۹ ۲۲:۲۰
باسلام.من کاری ندارم اقای بهروان کارش درسته یا نه ولی روی سخنم با کسانیست که مملکت را دارن رو به قبیله گرایی اونم ازنوع آفریقایی سوق میدهند..هموطن امه جای ظلمی میشه برای کمک به مظلوم نه باید تهدید کرد و نباید فکر کنید چون مال قوم یاقبیله ای خاص هست حق با اونه بلکه همه چیز بر اساس قانون مملکت پیش باید بره....لطفا یاد بگیرید همه ایرانی هستید.... (214352)
خورشید کارون
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۰۹ ۰۹:۴۳
اقای بهروان اگه این خوش خدمتی ها رو نکنه که شغلشو ازش میگیرن... اصلا خوزستان تیم میخواد چیکار...ولی به کوری چشمت ما جشن قهرمانی میگیریم هم برا فولاد هم برا نفت (214243)
۱۳۹۳/۰۱/۰۹ ۱۳:۰۵
خوش خدمتي به كي ؟!
چرا توهم زديد همه تون ... چرا فكر مي كني اگر نفت مسجدسليمان بياد بالا يه عده ناراحت ميشن
چرا مثل احمدي نژاد فرافكني ميكني (214266)
غلامحسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۰۹ ۰۹:۵۸
درمظلومیت وحقانیت مردمان لر و بختیاری هیچ تردیدی نیست اما نویسندگان نامه مذکور نباید همه مسایل را از دریچه قومیت و سیاسی نمودن آن پیگیری نمایند (214244)
سام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۰۹ ۱۰:۲۶
نفت مسجد سلیمان اگر بیاد لیگ برتر به سرنوشت گهر درود دچار میشه که نصف فصل بازی خانگی نداشت.تقصیر بهروانه که امکانات ندارن؟! بهتره عزیزان یکم منطقی باشن.با کل و گاله نمیشه تیم برد لیگ برتر (214247)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۰۹ ۱۲:۳۸
دوست عزیز گهر امکانات داشت ولی متاسفانه امثال بهروان به خاطر منافع شخصی و بازی سیاست, نذاشتند بازیهاش در لرستان برگزار شه, چنان مافیایی در فوتبال ایران است که خدا هم زورش بهشون نمیرسه چه برسه تیم مظلوم گهر! لطفا قبل از بیان هر سخنی اطلاعاتتونو بیشتر کنید و مغرضانه قضاوت نکنید
با احترام (214258)
ایمان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۰۹ ۱۲:۴۲
یه پیشنهاد دوستانه به دوستان و امثال بهروان: لطفا احساسات 16 میلیون مردم لر رو جریحه دار نکنید . . ، (214259)
س
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۱۰ ۰۲:۵۰
16 میلیون؟ بهتره سری به آمار بزنی (214415)
سام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۰۹ ۱۵:۱۲
دوستان عزیز بنده خودم لر هستم ولی خواهشا بیاید به همه مسائل نگاه قومیتی نداشاه باشیم ، قومیت گرایی فقط باعث میشه ایرانی ها اتحاد نداشته باشن.بنده از منظر یه مخاطب فوتبال نظر دادم نه یه لر یا غیر لر (214293)
شریف
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۰۹ ۱۱:۰۲
نفت مسجدسلیمان تنها محبوب بختیاری ها نیست ما اهوازی ها هم این تیم رو از خودمون میدونیم و دائم پیگیر نتایج این تیم هستیم. اگه بهانه آقای بهروان اینه که ورزشگاه درست و حسابی ندارن خوب بازی هاشون رو بیارن اهواز. (214249)
khoozestan
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۰۹ ۱۲:۰۵
آقاي بهروان كاري نكن هر شب خواب تيفوسي هاي خوزستان رو ببيني، كاري نكن از اينكه توي فوتبال اومدي پشيمونت كنيم، تيفوسي هاي خوزستان آمادن جونشونو براي خوزستان بدن (214253)
سام
United Kingdom
۱۳۹۳/۰۱/۰۹ ۱۷:۱۲
مطمئنن شما خوزستانی نیستی... (214310)
نجات کارون
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۰۹ ۲۱:۵۶
تیفوسی خوزستان،مساله "نجات کارون " و جلوگیری از طرحهای غیرکارشناسی انتقال اب،باید در اولویت دغدغه های ما باشه.
کارون شاهرگ حیات،غرور و هویت ماست،خوزستان با کارون خروشان زنده است... (214349)
رهان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۰۹ ۱۲:۲۵
خواهشا مسائل رو با هم خلط نکنید. اگه لیگ برتر اومدن حق تیم مسجد سلیمانه باید ازش دفاع کرد اما اینکه احساسات پاک مردم و ایل محترم بختیاری رو تو این زمینه بخواهید تحریک کنید به نظرم کار نادرستی هستش (214256)
۱۳۹۳/۰۱/۰۹ ۱۲:۲۹
اينا فقط از قدرت گرفتن فوتبال خوزستان ميترسن، استان خودشون عرضه نداره ي تيم توي ليگ برتر داشته باشه اونوقت خوزستان با سه تيم و بازيكنان بومي. باور كنيد منتظرن از فولادم امتياز كسر كنن. فقط خوزستان (214257)
حقیقی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۰۹ ۱۵:۴۹
تیم بومی؟؟؟؟؟
حالت خوبه؟؟؟؟
نه فولاد نه تراکتور نه فلان نه بهمان همشون به درد نخورن
فوتبال ایران داغونه
و بازیکنان ما مفت خور (214299)
نیما2
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۰۹ ۲۱:۴۷
احتمالا از فوتبال چیز زیادی نمیدونی،خوزستان رو هم نمیشناسی!
انشاا...با قهرمانی فولاد و صعود نفت دل مردم خوزستان شاد میشه و غرور این کهن دیار و مردمانش افزون میشه... (214346)
3113
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۰۹ ۱۲:۴۶
عجب ادم هایی پیدا می شوند که به خاطر فوتبال خودسوزی می کنند (214261)
یک ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۰۹ ۱۳:۳۱
اگه نفت قم بود آقای بهروان یک امتیاز به اونها اهدا می کرد (214272)
ا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۱۰ ۰۰:۴۵
چه ربطي داره (214397)
طوسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۰۹ ۱۳:۴۰
اصلاح طلبان از به راه افتادن اختلافات قومی وقبیله ای در کشور حمایت میکنند تابتوانند با سوار شدن بر این امواج اهداف پلید خود را در به اشوب کشاندن کشور دنبال کنند. (214277)
باب اسفنجی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۰۹ ۲۱:۴۸
البته الان چون خودشون تو موضع ضعف هستن این کار رو میکنن وگرنه زمان خودشون که هیچ تیمی به جر استقلال پرسپولیس رو نمیزاشتن قهرمان بشه و تراکتور رو سالها پشت لیگ برتر نگه داشتن و .... (214347)
مجید اردبیلی
۱۳۹۳/۰۱/۰۹ ۱۳:۵۶
به بهروان چه ربطی داره
هر تیمی صعود کنه حقشه
و خودش باید مسائلش را مدیریت بکنه
اگه تیمی به خاطر نداشتن امکانات محروم بشه از بی عرضه گی مسئولین است.

تیمی هم که صعود کرد اگه عرضه اش را داشت در لیگ میماند و اگر شایسته نبود حذف میشه

آقای بهروان و امثالهم بدانند از هیچ و پوچ برای کشور مسائل امنیتی به بار نیاورند. (214280)
بختيارى
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۰۹ ۱۵:۰۳
بازيهاى نفت رو بياريد اهواز قطعا نماشاگر بيشترى هم ميره ورزشگاه.
واقعا براى بهروان متاسفم اگه حرف ايشون رو درست فرض كنيم بايستى همه تيم هاى حاضر در ليگ يك از همون ابتدلبايد امكانات ليگ برتر رو داشته باشن چرا كه همه شانس حضور در ليگ برتر رو از ابتداى فصل دارن.!واقعا فدراسيون كاربلدى داريم همه ماشالله سياسين تا كارشناس.!!!!!!!! (214291)
کاوه ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۰۹ ۱۵:۴۱
با سلام بنده یک بختیاری هستم از طایفه ی موگویی خدا رو شاهد میگیرم در هر مجلس و محفلی که بودم از دیگر اقوام در نزد بختیاری ها خوب گفتم و از بختیاری ها نزد بقیه قوم ها دفاع کردم اما از شرایط کنونی بوی تفرقه و خون میاد گویی برخی عامدانه میخوان شرایط رو از کنترل خارج کنن اون زمان دیگه هیچ کاری نمیشه کرد و خشم جای عقل رو میگیره که واکنش طبیعی به نبودن گوش شنواست (214297)
ایران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۰۹ ۱۶:۲۲
چرا یه عده ای نگران مطرح شدن ایل بختیاری به هر دلیلی هستن من نمیدونم!!!!چرا باید بختیاری تاوان میهن پرستیشو پس بده؟؟؟ (214303)
شوشتری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۰۹ ۱۶:۵۸
سلام / تمام خوزستانیها عاشق تیم های خوزستانن انشاالله هم فولاد در لیگ برتر هم نفت مسجد سلیمان در لیگ 1 قهرمان میشن (214308)
حسن
Romania
۱۳۹۳/۰۱/۰۹ ۱۸:۱۳
اگر مسجد سلیمان امکانات ورزشی مناسب با لیگ برتر را ندارد چرا سازمان لیگ به تیم ان شهر اجازه شرکت در بازی ها را میدهد که بعد بخواهد با انواع ترفند ها از حضورش در لیگ جلو گیری کند فوتبال ورزش جوانان این شهر و کل مردم خوزستان است با احساسات و عواطف و غرور مردم بازی نکنید که با اتش بازی کردن است (214316)
محمد لیدر نفت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۰۹ ۲۰:۳۷
من خودم لیدر نفت هستم و این پیام ها رو خوندم خیلی متاسر شدم.
اصلا خودتون رو اذیت نکنید به کوری چشم خیلی ها ما اول بختیاری هستیم بعد خوزستانی ما میریم لیگ برتر حتی اگه جای یک امتیاز ۲ امتیاز کسر بشه.
تیم ما پتانسیل بالایی داره از نظر مالی ورزشگاهی که ما داریم بازی های لیگ یک رو برگزار میکنیم توی ۱۰ روز رختکن ها و سکو ها و جایگاهش زده شد بعدش هم شرکت نفت قوی ترین وزارت خونه ی ایرانه.
ایرادات ورزشگاه ما فقت جایگاه ویژه اونهو صندلی های پشت دروازه ها که توی ۱ درست میشه در حالی که ۴ماه تا لیگ برتر هس (214333)
بهزاد
Romania
۱۳۹۳/۰۱/۱۰ ۰۲:۰۴
سلام محمد جان منم با نظرت موافقم انشالله تو مسجدسلیمان جشن صعود میگیریم.
این تیم نفت میتونه صدای مردم مارو گوش همه برسونه (214411)
هموطن 2
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۰۹ ۲۳:۴۹
هموطن عزیزی که گفتی قوم و قبیله را وسط نیاورید این را بدان اگر ایران وایرانی سر پاست یکی از دلایلش غیرت همین هموطنان قوم و قبیله است این حرف شما زمانی درست است که مسئو لین ذیربط ما بر اساس عدالت حرکت کنندخود دانند ما هم حالا گرز نکشیده ایم که چنین به شما برخورده (214378)
damoon
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۱۰ ۰۰:۰۱
مگه جنگه که در بیفتن اصن کی هستن که بخوان در بیفتن بهروان راست میگه تیمی که امکانات نداره نباید به لیگ برتر بیاد (214384)