به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۵:۳۵
 
۴۹
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۴/۰۶ ساعت ۱۹:۲۳
کد مطلب : ۸۲۲۶۱

صدر به البغدادی: تو را سنگسار می‌کنیم!

گروه بین‌الملل: رهبر جریان صدر عراق در بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن انفجار انتحاری در مسجد امام صادق (ع) در کویت، رهبر گروه تروریستی داعش را تهدید و وی را ‌نادان‌ خطاب کرد.
مقتدی صدر در بیانیه‌ای خطاب به ابوبکر البغدادی گفت: یا از خدا بخواه که به تو حکمت عطا کند یا اینکه ما کار تو و حامیانت را با شمشیر و سلاح فیصله خواهیم داد و تو را سنگسار می‌کنیم و تو و تروریست‌هایی که افكار عقب‌مانده دارند و به اسلام به عنوان دین کشتار و ترس و وحشت می‌نگرند، طرد خواهیم کرد.

وی خطاب به رهبر داعش عنوان داشت: شما با این کارهایتان، سه قطب نحس اسرائیل، آمریکا و انگلیس را شاد می‌کنید و تحت نظارت آن‌ها عمل می‌کنید و دستور کارهای آن‌ها را چه دانسته و چه ندانسته اجرا می‌کنید. وی خطاب به رهبر داعش گفت: چه کسی این حق را به تو داده مسجد امام صادق (ع) را در کویت و نمازگزاران نماز جمعه را هدف بگیری؟ تو مساجد و نمازگزاران را منفجر می‌کنی اما تل آویو را رها کرده‌ای تا در امنیت باشد و این شکست آشکار است تو و حامیانت در کویت و در تونس و حتی در فرانسه فساد کردید و دشمن واقعی را پشت سر رها کردید. ای نادان، صرفا بازیچه‌ای به دست استعمار ظالم شده‌ای.