به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۵:۱۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۴/۳۱ ساعت ۱۱:۲۶
کد مطلب : ۴۹۱۴۱

خروج بازار سکه و طلا از رکود پس از رمضان

گروه اقتصادي:​ رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر با اشاره به روزهای پایانی ماه مبارک رمضان و نزدیک شدن به مناسبت‌ها، پیش بینی کرد که بازارهای سکه و طلا از رکود خارج شده و خرید و فروش در این بازارها رونق بگیرد.
خروج بازار سکه و طلا از رکود پس از رمضان
محمد کشتی آرای در گفتگو با مهر با اشاره به نزدیک شدن به ایام عید سعید فطر و روزهای پایانی ماه مبارک رمضان رونق به بازار سکه و طلا بازگردد، گفت: با توجه به نزدیک شدن به مناسبت‌ها بازار سکه و طلا از رکورد خارج خواهد شد.رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر با تاکید بر اینکه شرایط و وضعیت خرید و فروش در بازار های سکه و طلا در روزهای آتی بهبود خواهد یافت، تصریح کرد: افت قیمت‌ها در بازار داخلی از وضعیت بازارهای جهانی تاثیر می گیرد.

وی به کاهش قیمت اونس طلا در بازارهای جهانی اشاره کرد و افزود: در هفته گذشته اونس طلا در بازارهای جهانی کاهش یافت، در این زمینه تحولات رخ داده در بازارهای جهانی، تحولات سیاسی و منطقه ای هم تاثیرگذار بوده است.کشتی آرای همچنین به سقوط هواپیمای مالزی در اوکراین اشاره کرد و افزود: در هفته گذشته این اتفاق منجر به کاهش قیمت سهام اتحادیه اروپا شد که بر روی کاهش قیمت طلا تاثیرگذار بود. رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر عامل دیگر را تغییرات ایجاد شده در نرخ بهره آمریکا دانست و افزود: این عوامل منجر به کاهش نرخ اونس طلا در هفته گذشته شد.