به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۲/۰۳ ساعت ۱۰:۱۲
کد مطلب : ۳۹۱۵۱
بازار اجاره‌ها هنوز گرم نشده ...

افزايش اجاره بها به نسبت تورم خواهد بود

گروه اقتصادي:​ رئیس اتحادیه مشاوران املاک اراک گفت: قیمت اجاره‌ها در اسفندماه سال گذشته نسبت به تابستان با افت 20 تا 25 درصدی مواجه بود.
افزايش اجاره بها به نسبت تورم خواهد بود
محمود نوروزی با بیان این مطلب افزود: این افت قیمت در اسفندماه سال گذشته به دلیل عدم تقاضا بوده است. وی با بیان این‌که فصل پیک تقاضا از خردادماه تا پایان شهریورماه است، گفت: پس از این مدت، اوج مصرف کاهش یافته و بازار متعادل می‌شود، بنابراین شاهد افت قیمت 20 تا 25 درصدی در نیمه دوم سال گذشته بودیم.

رئیس اتحادیه مشاوران املاک اراک افزود: با توجه به این‌که در حال حاضر هنوز بازار اجاره‌ها گرم نشده است افزایش قیمتی در این بخش به چشم نمی‌خورد، اگر هم افزایشی باشد این افزایش به نسبت تورم خواهد بود. نوروزی در پایان با بیان این‌که مشتریان و متقاضیان خرید مسکن هنگامی که بازار مسکن بر روی سرازیری قیمت می‌افتد انتظار بیش از حد پائین آمدن قیمت را دارند، گفت: مسکن در سطح کشور و به خصوص در استان مرکزی قابل دسترس است و ملک‌های مسکونی خالی نیز آماده عرضه است؛ با توجه به این‌که قیمت‌ها با قیمت روز بازار همخوانی دارد توصیه می‌شود کسانی که خریدارند، سریع‌تر خرید خود را انجام دهند زیرا قیمت‌ها به گونه‌ای است که جای چانه‌زنی وجود دارد.
مرجع : ايسنا
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها