به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۹:۱۳
 
۱۹
تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۱۱/۱۶ ساعت ۱۵:۳۴
کد مطلب : ۸۶۲۲
دراخبارداخلي‌صداوسيما همه وقت،همه‌چي‌آرومه!

باز هم بگوييد چرا مردم به سراغ ماهواره مي‌روند!

بهارنيوز- گروه سياسي: جلسه ديروز مجلس شوراي اسلامي فارغ از همه مسائل و تحليل و تفسيرهايي كه داشت از يك زاويه ديگر نيز قابل نقد و بررسي است.
باز هم بگوييد چرا مردم به سراغ ماهواره مي‌روند!
اتفاقات جلسه روز يكشنبه مجلس براي استيضاح وزير كار، حاشيه‌هاي فراواني داشت كه اوج آن پخش يك نوار و فيلم صوتي – تصويري توسط رئيس‌جمهور مملكت و از سوي ديگر اظهارات تند رئيس مجلس در واكنش به اين اقدام او بود. البته اقدام آقاي احمدي‌نژاد نه تنها سود و ثمري براي وزير خود نداشت، بلكه آن بنده خدا را عملا و حتي قبل از شروع راي‌گيري نمايندگان عزل كرده بود! راي ۱۹۲ نفر براي عزل وزير، را حتي طراحان استيضاح نيز پيش‌بيني نمي‌كردند؛ اما كاري كه رئيس‌جمهور كرد عملا شيخ‌الاسلام را با رايي سنگين و كم‌سابقه از حوزه وزارت خارج ساخت.

بر همين اساس بسياي از منتقدان احمدي‌نژاد در واكنش به اقدام رئيس‌جمهور به صراحت گفته‌اند اصولا او براي دفاع از وزيرش به مجلس نيامده بود. او مي‌خواست مجددا موضوع «بگم‌بگم» را كه ريشه در مناظره‌هاي سال ۸۸ داشت را تجديد كند و بارديگر و در آستانه انتخابات خردادماه آينده، كشور را وارد فضايي كاملا تقابلي، احساسي و... نمايد؛ چون حس مي‌كند در چنين فضايي مي‌توان براحتي حريفانش را در نزد طيف قابل توجهي از افكار عمومي زمين‌گير كند!

اما از همه اينها گذشته صداوسيما ملي كشور در پوشش اين جلسه حدود ۷ ساعته مجلس چگونه عمل كرد؟! نگاهي اجمالي به بخش‌هاي خبري صداوسيما در روز يكشنبه يك چيز را كاملا به اثبات مي‌رساند كه انگار نه انگار حادثه‌اي قابل تامل، قابل تاسف، هشداردهنده و... در مجلس رخ داده است. ديروز بخش‌هاي مختلف خبري صداوسيما كاملا در ‌آرامش به سر مي‌برد و تداعي‌گر ترانه معروف «همه چي آرومه، من چقدر خوشبختم» را مي‌داد!

اما واقع امر اينگونه نبود! شب گذشته كه از دفتر روزنامه‌اي كه در آن كار مي‌كنم به خانه برمي‌گشتم قصد خريد از سوپري محلمان را داشتم. حدود ساعت ۱۰ شب بود. خيابان‌ها را خيلي خلوت ديدم. از آقا رضاي سوپري پرسيدم چه خبره؟! چرا اينقدر خيابان خلوته؟ پاسخ داد هر كسي مي‌اومد خريد سريع مي‌خواست بره خونه اخبار امروز مجلس را از شبكه‌هاي.... تماشا كند! و ادامه داد: باورت نمي‌شه اما امروز همه دهان به دهان در مغازه از جلسه امروز در مجلس و جروبحث روساي دو قوه سخن مي‌گفتند!

از حكايت آقاي رضاي سوپري محله كه بگذريم واقعا مديران رسانه ملي تا كي و كجا مي‌خواهند به اين سبك و روش اطلاع‌رساني كنند؟! مگر همين يكي- دو هفته پيش يكي از مفسران فرهنگي شما نبود كه مي‌گفت مردم به طور ميانگين روزي ۲ دقيقه سيماي كشور را نگاه مي‌كنند؟!(اينجا) آيا آمار و ارقام رسمي مسوولان حكايت از گرايش ۶۰-۵۰ درصدي مردم به شبكه‌هاي ماهواره‌اي نمي‌كند؟! آيا به راحتي بازي را رسانه‌هاي خارجي واگذار نكرده‌ايد؟ آيا نمي‌خواهيد به اين روش و شيوه اطلاع‌رساني‌تان حداقل يك نگاهي بيندازيد و با چند اهل فكر و نظر، مشاوره‌اي نماييد؟!

تنها پاسخ بزرگان و تصميم‌گيران رسانه ملي درباره اين رويكرد تكراري «همه چي آرومه، من چقدر خوشبختم» و همين جلسه ديروز مجلس يقينا فقط اين خواهد بود كه مي‌خواهيم فضاي جامعه را ملتهب نكنيم، آب به آسياب رسانه‌هاي معاند نريزيم! اما دوستان، سروران، عزيزان والله اين روش و اين شيوه چندصدبار بيشتر آب به آسياب آنها مي‌ريزد!
دوستان، دوره انحصار رسانه‌اي گذشته است، با چه زباني بايد اين را گفت؟! سال‌هاست كه گذشته است. عصر، عصر ارتباطات است، عصر ماهواره واينترنت و موبايل و... است، چرا نمي‌خواهيد اين بديهيات را دريابيد؟!

مديران و تصميم‌گيران رسانه ملي؛ اگر نمي‌خواهيد با اهل‌نظر  در حوزه رسانه، مشاوره كنيد حداقل به خود زحمت بدهيد برويد چند دقيقه با «سوپري محله‌‌تان» همكلام شويد! همكلام شويد تا دريابيد و بيشتر دريابيد كه چقدر به خود، جامعه خود، نظام خود، مردم خود و... با تداوم اين روش‌هاي منسوخ شده ضربه مي‌زنيد، درخت بي‌اعتمادي را بارورتر مي‌سازيد و...!!
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *


۱۳۹۱/۱۱/۱۶ ۱۶:۱۲
الحق گل گفتی (25476)
محمد
۱۳۹۱/۱۱/۱۷ ۰۰:۴۰
خداییش حساب کتاب کنیم موسوی و اونجوری کوبیدن بعدش نوبت هاشمی شد که اینجوری کوبیدینش بعد هاشمی خاتمی که کلا حذفش کردن حالا هم احمدی نژاد و دارن به سخره میگیرن و میخوان بکوبنش........... با این کارا مردم اعتمادشونو نسبت به نظام از دست میدن پیش خودشون میگن دیگه به هیچ کس نمیشه اعتماد کرد تو این نظام ....نکنید این کارا رو مسلمون باشین (25721)
یک نسل سومی
۱۳۹۱/۱۱/۱۷ ۰۶:۳۸
قضیه احمدی نژاد فرق میکنه با آقایان خاتمی و هاشمی چون این بزرگان کسی رو تخریب نمیکردن ولی احمدی نژاد مرتب بگم بگم میکنه و دیدیم که طبل تو خالی بود. (25748)
علیرضا
۱۳۹۱/۱۱/۱۷ ۰۹:۵۶
مثل اینکه یادت رفته اون اولی ها رو که گفتی توسط همین آخرین نفر کوبیده شد (25798)
مهدی
۱۳۹۱/۱۱/۱۷ ۱۳:۵۰
نه دوست عزیز احمدی نژاد میخواد با خراب جلوه دادن بقیه سیاسیون خودشو خوب نشون بده همیشه تیرش به سنگ میخوره وبخودش برمیگرده ببین ازامروز حرف بازداشت مرتضوی پیش امده و شاید بهمین زودیها باتوجه به سوابق قبلی احمدی نژاد خودشم برای عدمکفایت به مجلس کشونده بشه البته اینو هم بدونیم اگر تا حالا نکردن بخاطر بعضی صلاحدید هاس ونظر رهبریه والا تا حالا کار تموم بود (25892)
یه دلسوز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱/۱۱/۲۵ ۱۱:۵۹
در ادامه اضافه میکنم :
هر کی اومد اینا بهش انگ زدن
مشکل همه ی مردم ایرانن یا سیستمی که هیچ کس رو قبول نداره جز ...
قضاوت با شما؟ (28060)
۱۳۹۱/۱۲/۰۱ ۰۱:۲۲
ول کنن ای حرف هارو بابا عشق است احمدی نژاد=یارانههههههههههههههه (29366)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱/۱۱/۲۶ ۰۹:۱۷
نه جانم ،اخباري كه بوي بدش مردم رو آزار ميده نياز به اشاعه نداره (28247)
۱۳۹۱/۱۲/۲۷ ۰۷:۵۹
بوی بد را نباید تولید کرد اخوی و گر نه بوی بد خود به خود منتشر می شود (35257)
محمد
United States
۱۳۹۱/۱۱/۱۶ ۱۷:۲۰
قربونت این درخت که میگید لوبیای سحرامیزه که باچشم داریم رشدش رو می بینیم و با قلبمون حسش میکنیم الان تو هر خونه ماهواره نباشه اینترنت هست بعد تمام این خبرهارو هم از تو خود این روزنامه های ما درمیارن (25505)
۱۳۹۱/۱۱/۱۶ ۱۷:۳۵
اين جمله كه "مي‌خواهيم فضاي جامعه را ملتهب نكنيم " هم نمي تواند اعمال صدا وسيمارا توجيه كند چون وقتي در تريبونهاي عمومي برعليه اصلاح طلبان تهمت وافترا مي زنند پخش مي كنند و از التهاب نمي ترسند......... (25510)
آرش
Malaysia
۱۳۹۱/۱۱/۱۶ ۱۷:۴۰
پشتوانۀ انسانی اقتدارگرایان قشر ضعیف جامعه اند، آنها که نه قدرت تحلیل مسایل را دارند و نه دغدغۀ آنرا. این گروه از مسایل اقتصادی فقط به دریافت یارانه دل خوشند. اخبار را هم فقط از صدا و سیما...... می گیرند و ...... به همین سادگی. (25514)
۱۳۹۱/۱۱/۱۶ ۱۸:۲۳
چرا دروغ می گی؟
غیر ممکنه رضاي سوپري محلتان این مسائل رو بدونه
هیچ کسی به مسائل داخلی و این دعواها و چرت و پرت هایی که شما می گویید:
تحت این عنوان: مديران و تصميم‌گيران رسانه ملي؛ اگر نمي‌خواهيد با اهل‌نظر در حوزه رسانه، مشاوره كنيد حداقل به خود زحمت بدهيد برويد چند دقيقه با «سوپري محله‌‌تان» همكلام شويد! همكلام شويد تا دريابيد و بيشتر دريابيد كه چقدر به خود، جامعه خود، نظام خود، مردم خود و... با تداوم اين روش‌هاي منسوخ شده ضربه مي‌زنيد، درخت بي‌اعتمادي را بارورتر مي‌سازيد و...!!
توجهی نداره
مردم سرگرم زندگی و بدبختی خودشون هستند و فقط اخبار صداو سیما را برای فوتبال بارسلونا و گرفتن پول یارانه می بینند.
.................... (25538)
ایرانی 1
۱۳۹۱/۱۱/۱۶ ۲۰:۰۴
دروغی نیست بعضی ها فکرمی کنند مردم نمی دانند درکشورچه خبراست اگرصدا وسیما خبرندهد ازجاهای دیگرخبر می گیرنددرضمن فعلا یارانه ومسائل اقتصادی هم دراین بین گم شده ومردم پیگیرند بدانند مسولان قراره چه فکری بکنند واین مردم ازهرجایی که ممکن باشه خبرها را به دست می آورند. (25600)
رحیم
۱۳۹۱/۱۲/۰۲ ۲۳:۲۱
رسانه میلی نه ملی .هر جه میلش بکشد .پخش میکند .البته .خود مسولین رسانه میلی .می دانند که چه قشری برنامه های رسانه میلی را دوست دارند . بعقیده من اگر این رسانه از میلی بیرون بیاید .ومستقلاً عمل کند .ودست از یکجانبه گرایی بر دارد دیگر حرفهای رضا سوپری و دیگر شبکه ها بی اثر خواهد شد .... (29772)
محمد
۱۳۹۱/۱۱/۱۶ ۱۸:۴۱
سرشان رازیربرف کرده اندتاواقعییتهارانبینندغافل ازاینکه برف اب شدنی است وازاین اب سیل به راه میافتد و..... (25549)
علي
United Arab Emirates
۱۳۹۱/۱۱/۱۶ ۱۸:۵۱
بنده هم موافقم اما متاسفانهه صاحبان رسانه يا خود رابه خواب خرگوشي زده اند يا واقعا نمي فهمند............ (25556)
مهر
۱۳۹۱/۱۱/۱۶ ۱۸:۵۳
اکنون روزهای پیروزی انفلاب است و زمان اتحاد و وحدت و راه حل برای مشکلات کمر شکن مردم که در سایه تورم افسار گسیخته دارند نابود میشوند وعید نوروز هم دارد از راه میرسد.این چه هدفی است که که ریاست محترم دولت دارد دنبال میکند مگر مجلس محل این کارهاست بیایید مهربان باشید و نصایح رهبر عزیزمان را گوش کنیم وفکری بحال ولی نعمتان کشور کنیم و خدا را در نظر بگیرید (25557)
يه نظر
United Kingdom
۱۳۹۱/۱۱/۱۷ ۰۸:۴۵
نظرات منفي را درياب (25775)
مهدی
۱۳۹۱/۱۱/۲۱ ۰۹:۴۲
آن سبو بشکست و آن پیمانه ریخت. (26805)
سعید
United States
۱۳۹۱/۱۱/۱۶ ۱۹:۱۳
دکتر تنهاست ولی خدا پشت و پناه مردم و دکتر هست
شما کم ظرفیتها هم مثل نماینده های مجلس لیاقت همچین مردی رو ندارید . . . . . (25570)
۱۳۹۱/۱۱/۱۶ ۲۲:۲۸
ما لياقت نداريم تو راست ميگي شما خوبيد شما ماهيد ما بي ادب هتاك تهمت زنيم بخدا اين مردم لياقت پروژه هاي اقتصادي شما را ندارند اين مردم را ول كنيد با وزراي عزيز برويد آمريكا يا هر دولتي كه با ايران در جنگه اين هدفمندي را اجرا كنيد........... (25650)
۱۳۹۱/۱۱/۱۷ ۰۰:۲۸
لیاقت رو از سال 84 داریم حس میکنیم.
سکه 100 هزارتومانی الان شده 1500000
طلای 8 هزار تومانی شده 150 هزار
دلار...
گوشت...
مرغ...
بازم بگیم از دست گلای دکترتون؟؟؟؟!!!!!!!! (25718)
مهدی
۱۳۹۱/۱۱/۱۷ ۱۳:۵۶
......... شمارو بخدا اگه راس میگن یک نظر سنجی مث برنامه نود بزارین ببینید چه خبر خواهد شد (25893)
ساده
۱۳۹۱/۱۱/۱۷ ۲۳:۴۲
البته اگه بذارن نتایج اظهار نظر بدون سانسور پخش شه!!!! (26080)
احسان
۱۳۹۱/۱۲/۰۲ ۲۳:۲۴
سعید خان 170منفی را عشق است (29775)
ارزو
United States
۱۳۹۱/۱۲/۰۶ ۱۰:۱۲
خوب اره ما لیاقت ایشو ن که هیچ لیاقت این مجلس وافراد خوشبختی مثل شما رو نداریم لطفا زحمت رو کم کنید (30436)
سربداران
۱۳۹۱/۱۱/۱۶ ۲۰:۲۱
از رسانه ملي بيش از اين انتظار نيست! (25615)
۱۳۹۱/۱۱/۱۶ ۲۰:۵۹
صداوسیما اخبار را برای مردم پخش نمیکند مردم همه چیز میدانند بلکه برای کسانیکه دسترسی به ماهواره ندارند وکاری به اخبار وسیاست ندارند ودرخواب خرگوشی اند کشور آب ببره اونا رو خواب پخش میکنه ........... (25624)
۱۳۹۱/۱۱/۱۶ ۲۱:۴۵
کارى ديگرسيما در دهه فجر که باعث اقبال مردم به شبکه هاى خارجي شده اينکه سريالهاى تکرارى را سرته شان را زده بعنوان فيلم سينمائي نمايش ميدهد حال مردم را بهم زدى جناب ضرغامي حواله ات ميدهم بجد بزرگوارت که دارى ناخواسته موجب خراب شدن جوانان ما ميشوى (25633)
۱۳۹۱/۱۱/۱۶ ۲۳:۱۴
زمان شاه هم رادیو تلویزیون همین رویه را داشت و ما برای اینکه اخبار درست را بشنویم از رادیو بی بی سی و گاهی رادیو مونت کارلو و رادیو مسکو استفاده می کردیم . حالا رادیو ها تبدیل شده به اینتر نت و ماهواره ولی صدا وسیما از نظر پوشش خبری داخل کشور زیاد فرقی نکرده . حیف از این همه بودجه و هزینه های هنگفتی که به جیب گردانندگان آن می رود. (25677)
محمد رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱/۱۱/۱۷ ۰۲:۳۸
شبکه های ماهواره ای هم فقط دنبال منافع خودشون هستند یا دولت های مربوط به ان .ساده نباشید.البته عملکرد رسانه میلی هم بسیار ضعیف هست و خودشو جدا از ملت می دونه. (25744)
صادق
۱۳۹۱/۱۱/۱۷ ۱۲:۰۳
خدایی اونا همه چیز رو میگن هم مثبت هم منفی
ولی رسانه ملی جوری میگه که انگار مملکت هیچ مشکلی نداره و همه مرفه هستند. به گزارش دیشب که از اهواز پخش میشد توجه کردین ؟ آقاهه میگفت داریم خرید میکنیم پس تو جیبمون پر پوله ؟!! کدوم گرونی قیمتها هم خوبه ؟!!!! (25848)
رضی
۱۳۹۱/۱۱/۱۷ ۰۸:۱۵
اگر مجلس اصلاحات و رئیس دولت خاتمی می بود صدا وسیما ایران گزارش مجلس را صد بار از زاویه های مختلف نشان می داد . به یاد اورید اتفاقات مجلس اصلاحات را که هنوز از رسانه ملی پخش میشود (25759)
عسل
۱۳۹۱/۱۱/۱۷ ۱۰:۴۱
به جاش اگه توی یکی از دهات اروپا یا آمریکا یه دقیقه برق بره یا پای یه الاغ بشکنه کلی تحلیل میکنن و پوشش خبری میدند براش.نمونه اش هم گزارش از موشهای روم بود که خبر نگار عزیزشون از ایتالیا برا اخبار ایران ارسال کرد. (25815)
۱۳۹۱/۱۱/۱۷ ۱۶:۰۷
یک میلیون مثبت (25936)
علیرضا
۱۳۹۱/۱۱/۱۷ ۱۱:۰۱
راست میگی وقتی شبکه های خودمونو میدیدم غصه می خوردم چرا سانسور می کنن چون قبلش از ماهواره دیده بودم چی شده.تا کی می خواید مارو نفهم فرض کنید. (25822)
مرتضی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱/۱۱/۱۷ ۱۱:۲۸
حرفهای سیاست مداران و مقام های عالی رتبه کشور ما خوراک ماهواره و شبکه های ماهواره است با قبول این .چرا باید مسئولان خودشان اینچنین نمایند.و حرف نویسندیمانن بسیار زیباست بجای چند سریال یا باغ وحش اینهمه اخبار را به مردم خودش با تحلیل منعکس نماید. (25832)
صادق
۱۳۹۱/۱۱/۱۷ ۱۱:۵۵
..... صدا و سیما راهش کاملا مشخصه :
"همه دنیا خرابن و فقط ما خوبیم"
/////////////................... (25844)
رضا
۱۳۹۱/۱۱/۱۷ ۱۲:۱۱
با سلام . عملکرد سران دو قوه باعث از بین رفتن شک و شبه ای بود که بعضی ها فکر میکردن مملکت ما به صورت تبانی با همدیگه کار میکنن و این خودش واکنشی بود به دیدگاه فکری بعضی ها . و بعد اینکه باید در کشوری که دموکراسی دارد باید اینگونه اختلاف نظر ها باشد نه اینکه بگوییم همه باید نظر مشترک داشته باشند . من اینگونه رفتار هارا نشنگر دمکراسی واقعی مدانم (25852)
رحیم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱/۱۱/۱۷ ۱۶:۰۲
ببخشیدااااااااا
موضوع یه چیز دیگه اس
صحبت سر سانسور کردن این ماجرا توسط رسانه ملیه (25929)
۱۳۹۱/۱۱/۱۷ ۱۶:۰۸
پس چرا صدا و سیما چیزی نشون نمی ده؟ (25939)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱/۱۱/۱۷ ۱۲:۴۶
خدایی من جای ضرغامی بودم استعفا می دادم آخه خود این به اصطلاح رسانه ملی از این همه سانسور خبری خسته نشده؟؟؟چقدر تظاهر به آرامش؟واقعا این آقایون در مورد ملت چی فکر میکنند؟ (25866)
۱۳۹۱/۱۱/۱۷ ۲۱:۵۴
فكر ميكنند جيگريم فهميدي فهميدي فهميدي (26048)
يك بنده خدا
۱۳۹۱/۱۱/۱۷ ۱۳:۳۲
با تشكر از اين متن
وقتي رسانه ملي برايش خبر نشستن يك هواپيما با نقص فني در اروپاي شرقي مهمتر از استيضاح باشد .......... (25883)
مهرداد
۱۳۹۱/۱۱/۱۷ ۱۳:۴۲
من خودم قبل از اخبار بیست و سی ..توی سایت ها فهمیدم چه خبره ولی با توجه به اینکه اعلام شد گزارش مجلس بعد اخبار پخش میشه..فکر کردم میخواد از مسائلی که اتفاق افتاده خبر بده ولی انگار نه انگار...از بیست وسی بعید بود (25888)
۱۳۹۱/۱۱/۱۷ ۱۶:۰۹
شما چی دارید می گید؟

مگه اتفاقی افتاده؟ (25941)
کمند
United States
۱۳۹۱/۱۱/۱۷ ۱۸:۳۹
رسانه ما نگران اقتصاد امریکاست. (25977)
نسرین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱/۱۱/۱۷ ۱۹:۳۱
همین کارارو کردن که مردم دیگه هیچ کدوم از حرفای اخبار داخلی رو قبول نداره و همه اطلاعات لازم رو فقط از شبکه های ماهواره ای میگیره (25990)
۱۳۹۱/۱۱/۱۷ ۱۹:۵۷
عالی بود (26006)
۱۳۹۱/۱۱/۱۷ ۲۱:۱۳
چندروزپیش ورود اوباما به کاخ سفیدرا تلویزیون امریکاتمایش میداد .که تمام رئیس جمهوران ومقامات سابق باهمسرانشان دران شرکت داشتند.اگرماهم چنین مراسمی داشته باشیم مقامات گذشته ماهم دران حضورخواهندداشت ؟ (26025)
۱۳۹۱/۱۱/۱۸ ۰۷:۴۵
فکری برای این همه گرانی بکنید واخباردرست به مردم اطلاع بدهید تا مردم دنبال ماهواره نباشند وبرنامه های تکراری نگزارید تمام شبکه ها برنامه تکراری میگذارند آیا قیمت پیکان ایقدر بالابود که یک شبه قیمت پراید و ال90 سر به فلک کشید این قیمتها را از کجا اعلام می کنند ازطلاهم بگم که سربه فلک کشیده است آقای رییس جمهور این است حمایت از قشر های طبقه پایین (26116)
داود
۱۳۹۱/۱۱/۱۸ ۱۱:۱۰
همه ما اشتباه می کنیم اشتباه از بزرگتر ها ناپسندتر است نباید کاری کنیم که ماهواره در خانه های مذهبی هانیز بیشتر شود . فرزندی دارم که می گوید ماهواره در چنین مواقعی خوب است. من نمی دانم چه جوابی به اودهم (26160)
عادله
۱۳۹۱/۱۱/۱۸ ۱۹:۵۴
داود آقا فرزندت درست ميگويد من هم فكر ميكنم ماهواره براي همچين مواقعي خوب است همه چيز سانسور است از اخبار روز تا فيلم هاي ايراني كه تو سينماها ديده اي واقعآ از اينكه اينقدر دست كم گرفته ميشوم حس بدي دارم فكرميكنم صدا و سيما با اين رويه به شعور ايرانيان توهين ميكند (26270)
۱۳۹۱/۱۱/۱۸ ۲۰:۴۹
گل گفتي . واقعاً دمت گرم . واقعاً دوره انحصار رسانه ايي به سر اومده . كاش حداقل مسيولين.... صدا و سيما مي فهميدند كه همه مردم از موضوع مطلعند و حداقل اين خبرو مثل خبرهاي ديگه سانسور نمي كردند و كمي در برنامه هاي مختلف در مورد اون صحبت مي كردند تا مردم از اخبار بيگانه در مورد اون تحقيق نكنن . (26280)
۱۳۹۱/۱۱/۱۹ ۰۱:۵۰
وقتی اخبار ورزشی را هم جهت دار پخش می کنند _ اخبار شبکه سه نتایج لیگ برتر انگلیس را نمیگه ولی از ناداوری در لیگ انگلیس گزارش پخش می کنه _ دیگه چه توقعی از این رسانه دارید؟ (26387)
دانیال
۱۳۹۱/۱۱/۱۹ ۱۸:۴۲
عیوب صدا و سیما همش اینا نیست
خیلیاشو نگفتی ... !!!
سعی کنین خبر کاملتر بنویسین
تشکر (26484)
مهدی
۱۳۹۱/۱۱/۲۱ ۱۴:۴۵
باور کنین بیشتر این به اصطلاح سانسور ها به نفع مردم و کشوره در این برهه از زمان که این آمریکای پلید و دور و بریاش این همه فشار میارن تا ریشه اسلامو بزنن کشور بیشتر از همه به آرامش نیاز داره . (26899)
۱۳۹۱/۱۲/۰۸ ۰۸:۴۷
ماهواره من رو گرفتن یک ملیون تومن برام جریمه نوشتن البته تومحله همه دارن فقط به من گیر دادن ؟دلار گرون شده جریمه ها رفته بالا ؟ (30944)
۱۳۹۱/۱۲/۲۷ ۱۳:۵۴
تا ندانم کاریهای مسئولین هست امریکا نیاز به کس دیگری برای ضربه زدن ندارد. (35292)
۱۳۹۱/۱۲/۲۷ ۱۴:۱۵
اگر از من سوال شود از 20به صدا و سیما نمره چند میدهی؟
پاسخ خواهم داد: 0 البته اقای ضرغامی مدعی نمره 20نزد ملت ایران است.شاید این کشور مردمی نامرئی دارد که چشم بی بصیرت ما از دیدن ان عاجز است.
نشستن در اتاقی ظلمانی را به نشستن در پای این رسانه ترجیح میدهم (35295)