به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۱۷
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۹/۰۲ ساعت ۲۰:۴۵
کد مطلب : ۶۱۳۸۲

پزشكيان: ازعقده‌های گذشته دست برداریم

گروه سياسي: نماینده تبریز در مجلس در خصوص فضای سیاسی کنونی کشور گفت: آنچه ما امروز در فضای سیاسی کشور می بینیم اقبال طبقات مختلف اجتماعی به حضور در فضای سیاسی کشور. هر جریانی باید ابتدا وضعیت خودش و جامعه را بسنجد و متناسب به شرایطی که دارد منطقی‌ترین و درست‌ترین تصمیم را بگیرد.
پزشكيان: ازعقده‌های گذشته دست برداریم
دكتر مسعود پزشکیان گفت: اصلاح طلبان و جریانات اصلاح طلبی اگر بخواهند در جامعه حضور داشته باشند باید صداقت، درستی و پایبندی خود به اصول و ارزشهای اعتقادی و فرهنگی را به جامعه نشان دهند، طبعا اگر جریان اصلاحات توانست پایبندی خود را به اصول انقلاب نشان دهد قطعا جامعه به ما اعتماد می‌کند و همچنان مانند امروز در کنار ما می ماند. اما اگر نتوانستیم نشان دهیم هر سازوکاری نیز که بخواهیم به کار ببریم مشکل پیدا می‌کنیم، این مهم فقط مربوط به اصلاح‌طلبان هم نمی‌شود هر گروه و جریان سیاسی باید این اصول را مبنا و اصل قرار دهد.

وي درباره عدم رای اعتماد به وزرای علوم گفت: اگر دفاع وزیر از عملکرد و مواضع اش محکم و قاطع باشد، قطعا کسانی که می خواهند برای وزیر پیشنهادی حاشیه درست کنند ناکام خواهند شد. از سوی دیگر متاسفانه برخی از نمایندگان و جریان های رسانه ای از اصلاح طلبان و جریان اصلاح طلبی یک شبه خطرناک درست کرده اند و از این وحشت آفرینی کاسبی خود را می کنند. آنچه ما امروز به آن نیاز داریم وحدت است، اینکه در حوادث 88 چه کسی مقصر بود طوماری است که سر دراز دارد، آنچه ما امروز نیاز داریم این است که از عقده های گذشته دست برداریم.

پزشكيان در ادامه گفت: برخی از نمایندگان بهتر است گره های موجود در جامعه را باز کنند، افزودن یک مشکل به مشکلات جامعه دردی از مردم دوا نمی کند. هیچ گروه و جناح سیاسی با حذف رقیب نتوانسته است به نفع مردم گام بردارد، متاسفانه برخی تمام تلاش خود را در سال های گذشته برای حذف اصلاح طلبان و گفتمان اصلاح طلبی و وارونه جلوه دادن این گفتمان به کار بستند.
مرجع : انصاف نيوز