به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۰:۰۸
 
۵۶
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۷/۲۶ ساعت ۱۸:۵۶
کد مطلب : ۱۸۳۶۲
رئیس دیوانعالی کشور:

مصلحت نیست پرونده 3هزار میلیاردی بیش از این باز شود

گروه اقتصادي: رئیس دیوان عالی کشور گفت: اجرای حکم محکومان پرونده 3 هزار میلیاردی به صورت آشکارا و علنی کار صحیحی نیست.
مصلحت نیست پرونده 3هزار میلیاردی بیش از این باز شود
اجرای احکام پرونده 3 هزار میلیاردی به صورت علنی به صلاح نیست

آیت الله محسنی گرکانی در خصوص علت تاخیر در اجرای حکم متهمان اصلی پرونده 3 هزار میلیاردی اظهار داشت: این طور نیست که این احکام اجرایی نشود بلکه اجرای احکام به صورت علنی و آشکار صحیح نیست. وی ادامه داد: احکام اجرا می شود و اموال از کسانی که اختلاس کرده اند و میلیونها تومان از بیت المال به جیبشان رفته است پس گرفته می شود اما به مصلحت نیست که این موضوع در جامعه بیش از این باز شود.

رئیس دیوان عالی کشور به موضوع اعمال ماده 18 اشاره کرد و گفت: وقتی پرونده ای به دیوان عالی کشور می آید و تایید هم می شود محکومان سراغ اعمال ماده 18 می روند که این موضوع یکی از عواملی است که اجرای احکام را به تاخیر می اندازد. اعاده دادرسی گاهی به دیوان عالی کشور ارجاع و گاهی از سوی رئیس قوه قضائیه مور بررسی قرار می گیرد.

آیت الله محسنی گرکانی خاطرنشان کرد: پرونده های مختلفی در دیوان عالی کشور وجود دارد که از نظر رسیدگی اهمیت ویژه ای دارد. مهمترین پرونده هایی که دستگاه قضائی به اخلاص و جدیت تمام به دنبال رسیدگی و مختومه کردن آن است، پرونده های مربوط به مبارزه با مفاسد اقتصادی است.

وی تاکید کرد: در حال حاضر دستگاه قضائی یکی از عوامل مهم امنیت اقتصادی و اجتماعی در کشور است.

رئیس دیوان عالی کشور درباره آخرین وضعیت پرونده قضات کهریزک نیز گفت: ما نمی خواهیم زیاد روی یک پرونده خاص تکیه کنیم زیرا تمام پرونده هایی که در رابطه با اجحاف، ظلم و ستم به مردم است برای دیوان عالی کشور اهمیت دارد.

وی درباره پرونده 3 هزار میلیاردی نیز گفت: رسیدگی به این پرونده تقریباً رو به اتمام است. در این پرونده تعدادی از متهمان محکوم و تعدادی دیگر تبرئه شده اند که احکام آنها بزودی اعلام خواهد شد. یکی از پرونده های با اهمیت برای دیوان عالی کشور پرونده اختلاس از بیمه ایران و استانداری بود که دیوان عالی کشور به دنبال رسیدگی سریع به این پرونده بود. در شعبه 32 دیوان عالی کشور به این پرونده رسیدگی شد که برخی مسئولان محکوم و برخی دیگر تبرئه شدند.

۱۳۹۲/۰۷/۲۶ ۱۹:۰۸
برای همینه گذاشتن خاوری بره ؟؟ (148941)
۱۳۹۲/۰۷/۲۶ ۱۹:۱۴
به مصلحت کی نیست؟ شرکای خاوری؟؟؟ (148947)
(امین)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۲۶ ۱۹:۱۵
این پرونده 3هزار میلیاردی و قضایایی مثل بابک زنجانی و شهرام جزایری برای مشغول کردن افکارعمومی است تا نظر مردم از افرادی که بیشتر از بیت المال برده اند،منحرف شود و قضیه را لاپوشانی کنند. (148950)
فرشاد
United States
۱۳۹۲/۰۷/۲۶ ۱۹:۲۰
این چه مملکتی است واین چه مسولیین که اختلاص شده میفرمایند درست نیست علنی و اشکار شود جنابعالی وقتی این صحبت را فرمودید مردم تا اخرش را میفهمند عد ه عا میکنیم مسلمان هستیم و این اقایان حافظش جای بسی تاسف دارد باید از کشور های غیر مسلمان یاد بگیریم (148953)
آزرمیدخت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۲۶ ۱۹:۳۱
باشه پرونده رو ببندید ولی آخرش ما نفهمیدیم کی برده ؟ چه جوری برده ؟ کجا برده ؟ و ازهمه مهم تر قانون قضا چه جوری مجازاتش کرده ؟ چه چاره ای اندیشیده شده که نیان بقیه پولارو ببرن؟ (148959)
۱۳۹۲/۰۷/۲۶ ۱۹:۳۳
معلومه که جایز نیست.
ما هم دیگه عادت کردیم به همچین بازی هایی.
جزایری، کرباسچی، خاوری، ... و خیلی های دیگر. میشه در موردش یه منظومه نوشت. (148960)
۱۳۹۲/۰۷/۲۶ ۱۹:۴۰
مصلحت رو کی تعیین میکنه؟ وقتی جرمشون ثابت شده دیگه ....این عدم شفافیته که فساد به وجود میاره. (148962)
یک ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۲۶ ۲۰:۰۱
دلم به حال اون آفتابه دزدای بیچاره میسوزه که هم میچرخوننشون هم قیافشونو نشون میدنو هم...اما این آقایون با خیال راحت بعد یه مدت بر میگردن سر کار قبلیشون(البته نمیخوام اونا رو تطهیر کنم فقط مثال زدم) (148975)
۱۳۹۲/۰۷/۲۶ ۲۰:۰۲
بابا ول کنید این مصلحت رو.ایران هرچی میکشه از دست این مصلحته.هرکسی خلافی کرده باید مجازات بشه هرچند که مسئول رده بالا باشه. (148978)
۱۳۹۲/۰۷/۲۶ ۲۰:۰۳
چیزی ندارم بگم . (148979)
۱۳۹۲/۰۷/۲۶ ۲۰:۱۰
تشخيص مصلحت با كيه اون وقت؟ مجمعي وجود نداره؟ (148981)
۱۳۹۲/۰۷/۲۶ ۲۰:۱۰
راس میگن اتفاقی که نیفتاده چرا بازش میکنید (148982)
۱۳۹۲/۰۷/۲۶ ۲۰:۱۶
پای چه کسی این وسط گیره (148985)
2013
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۲۶ ۲۰:۱۷
من مخالفم... باید همه ی دزدارو که باعث بدبختی ایران هستن رسوا کرد.... (148986)
۱۳۹۲/۰۷/۲۶ ۲۰:۱۹
چرا صلاح نیست مگر پول مال دیوان عالی کشور بوده افشا کنید اینقدر نترسید تا مردم بدانند به کی رای داده اند (148987)
۱۳۹۲/۰۷/۲۶ ۲۰:۲۲
اره مصلحت نیست مردم بدونن که کدوم نمایندگان مجلس و فرزندانشون توی این پرونده نقش داشتن و اگه لازم شد هر کسی رو که خواستن فراری بدن
وقتی مجازات اعدام مواد مخدریها و جرایم عمومی در ملاء عام انجام میشه چرا نباید اعدام بزرگترین مفصد اقتصادی تاریخ ایران در ملاء عام باشه، شاید میترسین چیزی بگه؟ (148988)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۲۶ ۲۰:۲۳
به نظرم یکی از تبریه شدگان‌ این ماجرا جناب بگم بگم‌ بوده!!! (148990)
سینا صفوی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۲۶ ۲۰:۳۶
البته اینجا مردم نامحرم می شوند... ولی برای مذاکرات ژنو بعد یکساعت باید همه چیز رو در رسانه ها اعلام کرد چون مردم نامحرم نیستند!!

ولی یادم رفت یک تفاوتی هست این وسط و اون هم اینکه طرف های دو مسئله متفاوتند!!

بعضی با ما و بعضی با اونها! (148995)
سینا صفوی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۲۶ ۲۰:۳۸
ضمنا بهار جان....

این عکس آقای محسنی گرکانی نیست!!!! (148996)
آریایی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۲۶ ۲۰:۴۸
ولی مصلحته رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام تورسانه ملی ترور شخصیت بشه.... (149002)
حامد فیضی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۲۶ ۲۰:۵۰
در حکومت اسلامی که مردم نامحرم نیستند، اجازه بدهید مردم آگاه باشند (149003)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۲۶ ۲۰:۵۱
تصویر با متن منطبق نیست. (149004)
شوش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۲۶ ۲۰:۵۴
راست میگه خونشون رنگی تره (149005)
۱۳۹۲/۰۷/۲۶ ۲۱:۰۲
راست میگی حضرت ایت الله!مصلحت نیست نامحرمان که همان مردم بدبخت که بعضا محتاج یه لقمه نون برای خانوادشون هستند از موضوع خبردار شوند (149008)
وحیدرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۲۶ ۲۱:۱۲
بخدا مصلحت هست درس عبرت میشه که کسی جرات این کارها رو نکنه. کسی به مسوولان بی اعتماد نمیشه بلکه اعتماد بیشتر هم میشه (149011)
۱۳۹۲/۰۷/۲۶ ۲۱:۳۴
عجب!!!؟ هر وقت پای بعضی از حضرات در بعضی مسائل اختلاس و .... باز می شود هیچ چیز به مصلحت نیست. (149015)
۱۳۹۲/۰۷/۲۶ ۲۱:۳۷
همین مصلحت سنجی های امثال شما بود که تو این 8 سال وضع مملکتو به اینجا رسوند. (149016)
امیر
Sweden
۱۳۹۲/۰۷/۲۶ ۲۲:۰۱
من نمی فهم. چرا قانون را اجرا نمیکنید و این واژه مصلحت یعنی چی. بابا قانون داریم یا نه؟ (149035)
۱۳۹۲/۰۷/۲۶ ۲۲:۲۷
اخه چرا مصلحت نیست مگه اسم کیا رو میشه که مردم نباید بفهمن چرا یکبار برای همیشه اونهارو معرفی نمیکنید تا همه بشناسنشون (149048)
...........
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۲۶ ۲۲:۳۰
3000000000000 (149049)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۲۶ ۲۳:۰۸
خواهشا از نام ها نترسید هر کی که تو این کار دست داشته رو بگیرید! (149064)
110
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۲۶ ۲۳:۱۴
مصلحت در برخورد بدون چون وچرا بامتخلفینه نه سرپوش اون
مردیم از دست این واژه (149068)
۱۳۹۲/۰۷/۲۶ ۲۳:۱۴
چرا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (149070)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۲۶ ۲۳:۲۳
متاسفم برای جامعه با مسئولین قضایی دارای چنین تفکراتی! (149076)
۱۳۹۲/۰۷/۲۶ ۲۳:۵۹
چرا صلاح نيست؟ براي يكبار هم كه شده درست برخورد كنيد همه رؤساء و معاون أولها حساب كار دستشون مياد (149093)
۱۳۹۲/۰۷/۲۷ ۰۰:۰۶
نه آقا ، حق ما مردمو خوردن ، باز کن ببینیم کیا پشت این پرونده هستن (149096)
۱۳۹۲/۰۷/۲۷ ۰۰:۱۸
فکر نکنید فقط تو دوران محمود این چیزا بوده
همیشه هست و خواهد بود
تا وقتی قوه قضائیه محکم وارد نشه بحث همینه
مردم هم باید تو این چیزا با مسئولین شوخی نداشته باشن چه خاتمی باشه چه محمود (149101)
1001
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۲۷ ۰۰:۲۶
شمع بیت المال روشن مانده است (149111)
جيگر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۲۷ ۰۱:۰۰
مصلحت نيست بخاطر ٤٠٠ هزار تومن دزدى، انگشت جوانى را قطع كنيد ولى با كسانى كه ميلياردى اختلاص ميكنن كارى نداشته باشيد
مصلحت نيست كسى كه بخاطر ١ كيلو مواد مخدر، يك بار اعدام شده ولى با معجزه خداوند، جان دوباره اى به او داده شده را بخواهيد دوباره اعدام كنيد، اما كسانى كه ١٠ تُن، ١٠ تُن مواد مخدر قاچاق ميكنند را آزاد بگزاريد (149114)
....
United States
۱۳۹۲/۰۷/۲۷ ۰۱:۱۳
ای مدعیان خلافت و کسوت علی (ع)، حضرت علی در کدام پرونده فرمودند که به صلاح نیست علنی و عمومی شود؟؟ (149117)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۲۷ ۰۳:۳۹
چرا؟ (149123)
۱۳۹۲/۰۷/۲۷ ۰۶:۰۰
حاج آقا!! چرا مصلحت نيست؟ چون اسم خيلي ها مياد وسط؟ اما اون بيچاره اي که بخاطر بيکاري و فقر و گرسنگي خود و فرزندانش ، يک نان سرقت ميکند، و يا اون خانمي که (از همه هموطنانم شرمنده و عذر ميخواهم) به همين دليل تن فروشي ميکند، معرفي و به صلابه کشاندنش، صلاح و مصلحتي ندارد، نه؟................ (149124)
سینا از شیراز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۲۷ ۰۷:۴۹
این مصلحت به این خاطر اینه که همه اختلاسگران از برادران و دوستان اصولگرا هستند که جانماز آب می کشیدند. (149134)
۱۳۹۲/۰۷/۲۷ ۰۷:۵۵
منم موافقم--الان باید بیشتر به موضوع بدحجابی در جامعه تمرکز کنیم چون مصلحت در آن است!!!! (149135)
۱۳۹۲/۰۷/۲۷ ۰۸:۰۹
رسوایی بیل کلینتون رئیس جمهور قویترین کشور جهان افشا میشود اما ... حالا معلوم میشود کجا آزادی و اطلاع رسانی آزاد وجود دارد. (149137)
ابوذر
United States
۱۳۹۲/۰۷/۲۷ ۰۸:۰۹
مصلحت است پرونده 88 تا آخرت باز باشد اما مصلحت نیست دزد بیت المال مجارات شود (149138)
۱۳۹۲/۰۷/۲۷ ۰۸:۱۵
اگر که مست گیرند.............. (149141)
۱۳۹۲/۰۷/۲۷ ۰۸:۲۸
دوراره اعدام کردن یک فرد مفلوک که از بدبختی به قاچاق رو آورده درسته ولی اجرای حکم محکومان پرونده 3 هزار میلیاردی به صورت آشکارا و علنی کار صحیحی نیست!!!!!!!!!
عدالت خفته کی بیدار خواهد شد؟؟؟ (149142)
۱۳۹۲/۰۷/۲۷ ۰۸:۳۱
چرا به مصلحت نيست؟ نكنه كه چون پاي خيليا توش باز شده كه نبايد مردم بدونن!!!!! هرچند خودمون ميتونيم حدس بزنيم ولي متاسفم براي عدالت تو كشورم!!!! (149144)
ابوسعيدگناوه اي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۲۷ ۰۸:۳۶
حاجي جون چرا پرونده را تا اخرش نميبريد تا همه كساني كه تو اين مال خوري مردم دست داشتن محاكمه بشن ؟ چرا ادماي پشت پرده كه نامشان به اختصار برده ميشد الان تواين پرو نده درگير نيستند؟چرا؟ (149145)
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۲۷ ۰۸:۵۲
همین پرده پوشانی ها ومصلحت ها باعث جری شدن و حریص شدن خیانتکاران وچپاولگران به بیت المال شده چرا نباید اینگونه مسائل برای مردم بازگو شود ؟ وچرا نبایدچپاولگران وغارتگران بیت المال رسوا گردند ؟ مگر نه اینست که اکثر آنها خودی هستند ؟ تا به کی این باریها باید ادامه داشته باشد ؟ (149148)
۱۳۹۲/۰۷/۲۷ ۰۸:۵۳
پس چرا معترضين به حق خودشان در انتخابات 88 در تلويزيون آبروريزي شدند (149149)
هومن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۲۷ ۰۹:۰۰
......... چطور با آفتابه دزد به شکل کاملا قاطع ! و بدون هیچ ترحمی برخورد میشه ؟! یکی و انگشتاشو در ملا عام قطع میکنن ! دو تا شونون به خاطر 70 هزار تومن دار میزنن !!!! بعد اینا که خون یک ملتی و تو شیشه کرده بودن " باز شدن بیش از حد پرونده به مصلحت نیست ؟!!!! " دیگه حال مردم و به هم زدین از خودتون . مفهوم جملتون هم کاملا مشخصه و منظورتون اینه که بعضی از سران و یاران و دوستان غار در این پرونده نقشی ایفا کرده اند و نباید به افکار عمومی نشان داد که اینا کی هستن . غیر از این چیز دیگه ای میتونه باشه ؟! (149152)
۱۳۹۲/۰۷/۲۷ ۰۹:۰۴
بنده قصد دفاع از متهمان رو ندارم ولی اگر فقط به شرکت ملی فولاد ایران و چندین شرکت و کارخانه زیر مجموعه اش با چند هزار کارمند و کارگر توجه کنید میبینید این افراد بسیار بیشتر از آقایانی که روزی ده ها رکعت نماز میخونن و همه تریبونهای مملکت دستشونه خدمت کردن (149153)
عدالت علوی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۲۷ ۰۹:۰۹
بله! چون پای دولتی ها و کله گنده ها وسط ماجراست مصلحت نیست بیش از این افشاء شود. (149155)
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۲۷ ۱۰:۰۹
اعدام در ملاء عام خوبه !!
ولی ملت حق ندارن بفهمه کی و چطور ازشون دزدی کرده و قراره چطور مجازات بشن و حتماً هم حکم اجرا شد یا نشد.
این مصلحت ترویج دزدی در مملکت است. بگید به مصلحت چه کسی نیست؟! (149161)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۲۷ ۱۰:۱۱
دزد هرکسی باشد باید افشا شود مگر چه کسی در این دوزدی دست دارد که به صلاح نیست لطفا با مردم روراست باشین (149163)
۱۳۹۲/۰۷/۲۷ ۱۰:۱۷
راست می گه اجرای حکم یه آفتابه دزد در ملا عام به صلاح است. گشنه گدا ه بدانند قانون با آنها با قاطعیت رفتار می کند (149169)
۱۳۹۲/۰۷/۲۷ ۱۰:۱۸
آره چون پته ها مي افته روي آب (149171)
لاله
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۲۷ ۱۰:۱۹
وقتی اختلاس علنی شده چرا نباید بدونیم که عواملش چطوری مجازات میشن؟ شاید اصلا" قرار نیست مجازات بشن؟ (149172)
۱۳۹۲/۰۷/۲۷ ۱۰:۲۶
چرا اونوقت؟؟؟ (149174)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۲۷ ۱۰:۳۰
اتفاقاْ باید باز شود و علنی و جزییات کامل و شفاف به مردم گفته شود تا مردم باور کنند عدالت با هیچ کسی شوخی ندارد و حق مردم پایمال نمی شود. (149176)
یک ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۲۷ ۱۰:۳۲
چرا صحیصح نیست ؟؟؟؟ اتفاقا باید علنی باشه تا مردم بفهمند چه کسانی از اعتماد و حسن نیت آنان سو استفاده میکنند و بقیه هم از عاقبت این افراد پند بگیرند . در ضمن دید مردم هم نسبت به خیلی مسایل بازتر و روشنتر می شه . (149177)
سلمان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۲۷ ۱۱:۲۳
با سلام
یه سوال اگه یه فرد عادی این کارو کرده بود نه ابروش مهم بود نه مصلحتی در کار هر چند یه فرد عادی هزار تومن هم نمی تونه اختلاص کنه
ولی ترو به خدا بیشتر از این به این مردم ظلم نکنید و تفاوت قاءل نشین که اون دنیا هم شاید باشد . (149210)
آشنا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۲۷ ۱۱:۳۰
بفرمایید جامعه : کی، کجا و درچه مواردی محرم میباشد تا از دزدیها وچپاولیهای بیت المال با خبر شود؟ روشن شدن این موضوع به مصلحت چه کسانی نیست ؟! ملت غارت شده یا دزدان بیت المال ؟! (149216)
۱۳۹۲/۰۷/۲۷ ۱۱:۳۵
ما شااله به به (149218)
خروس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۲۷ ۱۱:۴۱
اگه اینجوریه پس بگو پای کله گنده ها یا دوستان تو این مسله هست.

اقا زاده ها راحت باشن

فقط ما خروس ایم (149224)
سعید1
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۲۷ ۱۱:۴۵
به جناب آیت اله آقای گرکانی ارادتی دیرینه دارم اما این فرمایش ایشان مبنی بر رعایت مصلحت در یک فساد حکومتی اصلا با شریعت اسلام عزیز ومصلحت نظام همخوان نیست.اتفاقا مصلحت حکومت اسلامی در طرح موضوعاتی از این دست در علن است.چرا نگوییم؟خود این شائبه ایجاد می کند که طرح فساد اثبات شده از سوی بخشی از حاکمان به کجا برمی خورد که مصلحت در طرح آن نباشد! همین لاپوشانی هاست که کار دستمان داده است.در جریان بانک صادرات خاطرتان هست؟ آقای آستانه در تریبون مجلس چهارم گفت از من درخواست شده از بردن برخی اسامی پرهیز کنم.دیدید که نتیجه چه شد؟به هرحال هیچ مصلحتی در این حوزه ها پذیرفته نیست. (149225)
۱۳۹۲/۰۷/۲۷ ۱۲:۲۳
یعنی چی؟؟ اینکه این مردم بیچاره که به خاطر این دزدان دارن تو بدبختی دست و پا میزنن بخوان بشناسنشون به مصلحت نیست؟ مصلحت رو شما چی تعریف میکنی؟
آدم شک میکنه که نکنه...!! (149251)
احمد
Australia
۱۳۹۲/۰۷/۲۷ ۱۲:۳۶
آره زشته نگید؛ یه مدت بفرستینشون زندان بخش ویژه قسمت فرست کلاس بعدشم بگید بسلامت؛ بعد اون جوون بیست ساله ننه مرده رو واسه یکبار زورگیری که یک میلیون هم نمیشد بخاطر رسانه ای شدن بفرستین بالای دار؛ بنازم این سران حکومت منصف رو که جای حق نشستن (149258)
۱۳۹۲/۰۷/۲۷ ۱۲:۴۵
اگه مصلحت بود تعجب مي كرديم. شما راحت باش. (149265)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۲۷ ۱۲:۴۵
همه ما جوانا که در حسرت پنج میلیون وام ازدواج هستیم مصلحت نیست بدانیم دزدان هزاران میلیاردی چه کسانی هستند چون بیشترشان مسولین و آقازاده ها هستند.
برای وام ازدواج که حقی مسلم است باید یه کسی سفارشت کنه و اونوقت برا هزاران میلیار چطور؟؟؟؟ (149266)
مرتضی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۲۷ ۱۲:۴۶
اسامی محکوم شدگان: 1- الف. ب 2- ج. د 3- پسرخاله آبدارچی وزارت امور دارایی و ندارایی
تبرئه شدگان: 1- جناب آقای دکتر مسئول عالی زاده 2- جناب آقای دکتر پولدار بانک‏زاده. 3- مابقی دوستان
پایان اطلاعات قابل انتشار، هم زدن بیشتر ممنوع! (149272)
فرهاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۲۷ ۱۳:۰۷
جالبه که ماجرای کهریزک به نظر ایشون زیاد جایتاکید نداره در حالی که چندین جوان مظلوم به خاطر اشتباه فردی ناشایسته، طعم مرگ را چشیدند. من یک سوال دارم. اصولا کدام پرونده ها از اهمیت بیشتری برای این آقایون برخورداره؟
وقتی بعد از چند سال هنوز نتونستن مسئله کهریزک رو حل کنند واقعا شایسته است که هنوز در مسندشون باشند و از پول بیت المال به خاطر کاری که اصلا بلد نیستند پول دریافت کنند؟ (149302)
يكي
۱۳۹۲/۰۷/۲۷ ۱۳:۱۵
اما به مصلحت نیست که این موضوع در جامعه بیش از این باز شود.

من نمي‌دونم چرا مسؤلان گرامي از آگاهي مردم مي‌ترسند؟؟؟؟؟؟؟ هرچه مسائل را محدودتر كنيد و اجازه مطرح شدن ندهيد بيشتر مطرح مي‌شوند، چون ذات ايراني كنجكاوي هست و دانستن، اگر اين ذات در ايراني‌ها نبود خيام و بوعلي سينا و رازي و پرفسور حسابي، پرفسور سميعي و ... نداشتيم. اطلاعات را در اختيار مردم قرار دهيد و بدانيد كه مردم هم به اندازه شما فرق خوب و بد را تشخيص مي‌دهند. (149314)
شيما
Germany
۱۳۹۲/۰۷/۲۷ ۱۳:۱۸
به مصلحت چه كسانى هست كه اين پرونده باز نشه؟ (149315)
۱۳۹۲/۰۷/۲۷ ۱۳:۱۸
عکس صفحه اول با شخصیت مغایرت دارد (149316)
مجید ی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۲۷ ۱۴:۱۳
چرا مصلحت نیست؟!!!!معلومه که پای خیلی هاگیر میفته اگه بیش از این بازبشه پرونده (149362)
۱۳۹۲/۰۷/۲۷ ۱۴:۱۹
به مصلحت كه نيست؟؟؟
مردم يا بعضي ها؟؟؟؟
شفافيت كامل اقتصادي كاملا به نفع مردم است. (149367)
۱۳۹۲/۰۷/۲۷ ۱۴:۵۷
تک خوری شیوه درویشی نبود/ ورنه با تو ماجراها داشتیم
شعر از حافظ3000میلیارد تومانی (149396)
۱۳۹۲/۰۷/۲۷ ۱۵:۰۸
فقط این ملت بدبخت هستند که وقتی دوتا از قسطای وامشون عقب می افته به صلاح هست آبروشون بره
به صلاح هست به صورت سه فوریتی حکم براشون صادر بشه
و در آخر به صلاحشون خونه 50 متری که به رهن بانک هست به تصرف کامل در بیاد.
فقط چون اسمشون ملت هست. (149402)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۲۷ ۱۵:۱۱
چرا؟؟؟؟؟؟؟؟/میترسین دست خودیهاتون رو بشه؟؟؟؟حالا گیریم که اینجا ماست مالی کردین و رفت .فردا و روز قیامت جواب خدا رو چی میخواین بدین ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟.................................... (149404)
محمود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۲۷ ۱۶:۰۵
تا کی دزدان بیت المال ابرومند شدند (149430)
۱۳۹۲/۰۷/۲۷ ۱۶:۰۶
هیچ اشکالی ندارد باز کنید تا دست خائنین باز شود نمی شود از طرفی شعار پاک دستی سر دهند واز طرفی دزدی کنند . به مردم اعتماد کنید (149432)
۱۳۹۲/۰۷/۲۷ ۱۶:۵۷
فقط بیت المال ازشون «پس گرفته می شود» ولی مجازات نمی شوند؟؟؟؟!! (149455)
۱۳۹۲/۰۷/۲۷ ۱۷:۲۶
امان از این «مصلحت»!! فقط نمی دونیم مصلحت برای کی؟ و برای چی؟ اگر مشخص کنند ممنون می شیم. البته اگرنامحرم بودن مردم اجازه دادها، وگرنه خودشون رو تو زحمت نندازن. (149480)
کم صواد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۲۷ ۱۷:۳۵
برای یک خطاکار معمولی اعدام درملا عام ،اما یک خطاکار میلیاردی اجرای حکم مصلحت نیست . عجب عدالتی ! عجب حکایتی (149488)
۱۳۹۲/۰۷/۲۷ ۱۷:۴۳
وقتی پای مدعیان اعتدال و مدعیان کارگزاری و مدعیان اصلاحطلبی وسط میاد!

دیگه مصلحت نیست! (149491)
۱۳۹۲/۰۷/۲۷ ۱۷:۴۳
پس مصلحت چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ها (149492)
علي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۲۷ ۱۸:۰۳
....چندسال مردم بايد تاوان اين ملاحظه كاريهارو بدن
چرا همش ملاحظه دزد و كلاه بردارا ميشه
تمام بدبختي جوانان إز دست همين دزد ها و اختلاس كننده است
................. (149508)
۱۳۹۲/۰۷/۲۷ ۱۸:۰۹
محسنی از نوع اژه ایش نظر بده فکر کنم بهتر باشه تا محسنی از نوع گرگانی (149512)
۱۳۹۲/۰۷/۲۷ ۱۸:۲۶
بیشتر از این هم اگر باز نشود دیگر فرقی نمی کند چون همه مردم می دانند چه خبره. (149523)
adab
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۲۷ ۱۹:۳۳
بالاخره یه جوری باید ماست مالی بشه دیگه. (149565)
۱۳۹۲/۰۷/۲۷ ۲۰:۰۳
چون پای بسیاری از بزرگان اصولگرا و نظامیان در این پرونده گیره .... (149587)
۱۳۹۲/۰۷/۲۷ ۲۰:۲۳
مصلحت دزدان از عزت ايران خيلي بيشتر است !!!!!!!!!!!! (149595)
مرد پارسی
United Kingdom
۱۳۹۲/۰۷/۲۷ ۲۱:۰۹
چرا اقای رئیس
از چی میترسید؟
این کجای شیوه حکومت علی هست؟ (149606)
منوجهریان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۲۷ ۲۱:۲۷
حضرت ایت الله این مصلحت اندیشی از چه باب است ایا اثرات مثبتی را در جامعه به همراه خواهد داشت (149616)
۱۳۹۲/۰۷/۲۷ ۲۱:۵۲
چرا پرونده اختلاس به این قطوری نباید کمی باز شود چرا ابروی یک مشت دزد اینقدر اهمیت دارد ولی جوان نااگاهی که از حکم اعدام زورگیری باخبر نبود باید به خاطر 70000تومان بالای چوبه دار برود مردم ما به درد بزرگی گرفتارند (149631)
مسعود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۲۷ ۲۱:۵۶
چرا مصلحت نیست. چطور مصلحت هست هر روز آبروی بچه های رفسنجانی در مجالس برده شود اما یک مشت دزد را به مردم معرفی کردن مصلحت نیست. مگر اینکه خیلی خط های قرمز وجود داشته باشد. احتمالا همینطور است اما روزی پرده ها کنار می رود (149632)
پویا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۲۷ ۲۲:۱۶
اگه خاطرتون باشه چند ماه گذشته چند جوان زورگیر که فیلمشون تو اینترنت پخش شد به خاطر 50 هزار تومن به سرعت باد دستگیر دادگاهی و حکم اعدامشون صادر و در ملا عام اعدام شدند چرا؟؟!!!!!
چون نه پول داشتن نه به جایی وصل بودن
حالا مقایسه کنید حکم 3000 میلیارد رو با 50 هزار تومن؟؟؟!!!!! (149643)
نخودی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۲۷ ۲۲:۳۵
مصلحت نیست پرونده 3000000000000تومانی بازشود!!!مصلحت نبود پرونده120000000000میلیاردتومانی رفیق دوست بازشود!!!مصلحت نبودپرونده14000000000میلیاردتومانی المکاسب آستان قدس بازشود!!! زیرا همگی خودی هستند!!! فقط احیانا نخودی پیداشدآن را حتما باز می کنیم و بصورت سزیالی هرشب ... (149654)
بينام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۲۷ ۲۲:۵۰
خوب واقعاً مصلحت نيست چون دست خيلى ها روميشه گند كار در مياد حق دارن ايشون خنده داره مردم رو چى فرض كردن ؟؟؟؟!!!!!!!!.....!!!! (149661)
شهاب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۲۷ ۲۳:۰۲
شاید چون اسم خیلی ها مطرح میشه (149664)