به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۶/۰۹ ساعت ۰۰:۰۵
کد مطلب : ۵۲۹۷۷
نتايج ليگ برتر انگليس و بوندس ليگاي آلمان

اورتون 3 چلسي6 ؛ جشنواره گل

گروه ورزشي: ديگو کاستا که به دليل يک مصدوميت عضلاني درباره‌ي آمادگي او ترديد وجود داشت، روند گلزني خود را با دو گلي که در گوديسون‌پارک به ثمر رساند ادامه داد.
اورتون 3 چلسي6 ؛ جشنواره گل
کاستا و برانیسلاو ایوانویچ در سه دقیقه‌ی ابتدایی چلسی را با دو گل پیش انداختند و تک‌گل کوین میرالاس که روی یک ضربه‌ی سر شیرجه‌ای به ثمر رسید حساب کار را در پایان نیمه‌ی اول به ۱-۲ رساند. گل به خودی سیموس کولمن در دقیقه‌ی ۶۷ دوباره چلسی را به برتری دو گله‌ی خود بازگرداند، اما دو دقیقه بعد استیون نایسمیث گل دوم اورتون را وارد دروازه‌ی حریف کرد. پس از آن در چهار دقیقه‌ی هیجان‌انگیز گل‌هایی از نمانیا ماتیچ، ساموئل اتوئو و رامیرز حساب کار را به ۲-۵ رساند.

پایان‌بخش این ماراتن جذاب گل دوباره‌ی دیگو کاستا در وقت‌های تلف‌شده بازی بود که حساب کار را به ۳-۶ رساند. بدین ترتیب در شبی که منچسترسیتی بازی‌اش را در خانه واگذار کرد، چلسی و مورینیو برای همه‌ي مدعیان قهرمانی خط و نشان کشیدند.
برنلي0 - 0منچستريونايتد
منچسترسيتي0 - 1استوك‌سيتي
نيوکسل3 - 3کريستال پالاس
کوئينز پارک1 - 0ساندرلند
سوانسي3 - 0وست برومويچ
وستهام1 - 3ساوتهمپتون
اورتون3 - 6چلسي

بوندسليگا؛ تساوي بايرن مقابل شالکه
هفته دوم رقابت‌هاي ليگ برتر فوتبال آلمان موسوم به بوندسليگا امروز با 6 ديدار پيگيري شد که در مهم‌ترين آنها بايرن مونيخ در شهر گلزن‌کرشن ميهمان شالکه بود. دو تيم در پايان 90 دقيقه تلاش به تساوي 1-1 دست يافتند. ابتدا رابرت لواندوفسکی در دقیقه 10 بایرن را پیش انداخت. اما در نیمه دوم تلاش‌های شالکه برای جبران گل خورده نتیجه داد و بندیکت هودس موفق شد در دقیقه 62 بازی را به تساوی بکشاند. پس از این گل آبی‌پوشان شالکه به زمین خودشان بازگشتند و به بازی دفاعی روی آوردند. با اینکه درصد مالکیت توپ برتری بایرن را نشان میداد، اما در نهایت امتیاز این بازی بین دو تیم تقسیم شد.
بايرلوركوزن4 - 2هرتابرلين
هامبورگ0 - 3پادربورن
اشتوتگارت0 - 2كلن
وردربرمن1 - 1هافن هايم
وولفسبورگ2 - 2فرانكفورت
شالكه041 - 1بايرن‎مونيخ