به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۲:۵۳
 
۷۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۳/۰۸ ساعت ۱۷:۴۷
کد مطلب : ۷۹۳۴۷
دستاورد تيم قبلي در مذاكرات چه بوده است؟

خالی‌كردن دل ملت، آرزوی ما دلواپسان است!

...به راستي علت اين همه هياهو، جنجال و تندروي در مقابل سكوت و مظلوميت تيم مذاكره كننده چيست؟ آيا واقعاً آنچه كه مي‌گويند و مي‌نويسند و با آن دل مردم را خالي مي‌كنند درست است؟...
خالی‌كردن دل ملت، آرزوی ما دلواپسان است!
گروه سیاسی: هرچه به زمان ضرب الاجل توافق هسته‌اي بيشتر نزديك مي‌شويم حملات همه جانبه به مذاكرات هسته اي و بيانيه لوزان و عملكرد دولت یازدهم بشدت توسط اقليتي دلواپس كه كانديداي آنها در انتخاب سال 1392 با اقبال عمومي مواجه نشد انجام می‌شود.

مدعيان و منتقداني كه نتيجه عملكرد هشت ساله آنها چيزي جزء فقر و فساد و فلاكت براي ملت ايران ارمغاني نداشت از همه روش هاي ممكن و موجود مانند مستندات صدا وسيما گرفته تا رسانه‌ها و سايت هاي متعدد، از ساخت كليپ گرفته تا تريبون هاي عمومي، از دادكشيدن سر وزير امورخارجه گرفته تا نقل‌قول دروغ از معاون او استفاده مي‌كنند و اين كارها را با پشت گرمي و اطمينان از عدم تعقيب و برخورد و بهره مندي از مصونيت‌ها انجام مي‌دهند.

در اين راستا با راست و دروغ بافتن‌ها و تلاش مضاعف براي ارتباط دادن موضوع توافق هسته اي به غيرت و غرور مردم و سو استفاده از احساسات پاک دينی و مذهبی ملت در تلاشند تا هر طور كه شده آنها را نسبت به آنچه كه در حال جريان است دلسرد و نااميد كنند.

به راستي علت اين همه هياهو، جنجال و تندروي در مقابل سكوت و مظلوميت تيم مذاكره كننده چيست؟ آيا واقعاً آنچه كه مي‌گويند و مي‌نويسند و با آن دل مردم را خالي مي‌كنند درست است؟ بررسي آنچه كه در هشت سال حكومت‌داري آنها در زمينه مسائل هسته‌اي اتفاق افتاده است مي‌تواند ميزان درستي و صداقت شان را مشخص كند.

بايكوت رسانه‌اي منتقدان و ممنوعيت هرگونه نقد سياست هسته اي و برخورد امنيتي و قضايي با منتقدان در زمان سعيد جليلي را با ميزان انتقادات، تجمعات اعتراض آميز اعم از قانوني و غير قانوني، توهين و اتهام‌هاي امنيتي به تيم مذاكره‌كننده و طرفداران آنها، برگزاري جلسات مناظره در صدا و سيما و دهها مورد ديگر در اين دو دوره را با هم مقايسه كنيد!

دستاورد تيم قبلي در مذاكرات چه بوده است؟ تيم قبلي در مذاكرات يك كار را خوب انجام ميداد و آن تعيين محل مذاكرات بود. يك روز استانبول، يك روز بغداد و يك روز قزاقستان! با ارائه يك بسته پيشنهادي جهت حل مشكلات جهاني، مشغول مذاكره بودند و ملت شاهد قطعنامه‌ها و تحريم هاي ظالمانه و خانمان سوز بيشتر! ملت هر روز فقيرتر و شايد اورانيوم غني‌تر!

فساد گسترده ناشي از تحريم هاي ظالمانه و كاسبي پر منفعت عده‌اي زالو صفت در همه زمينه هاي زندگي مردم از غذا و دارو گرفته تا نفت و صنعت و..... نتيجه سياست‌هاي هسته‌اي پنهان و ضد منافع ملي تيم قبلي بود. نگاهي به بيانيه تهران و اندك توافقي كه در زمينه مسائل هسته اي با ميانجيگري كشور هاي تركيه و برزيل حاصل شد (كه هيچگاه اجرا نشد) و خوشحالي زايدالوصف دلواپسان نشان مي‌دهد كه اين جماعت فقط و فقط به فكر منافع جناحي هستند تا منافع ملي. جاي تعجب است آنچه را كه در سال‌هاي گذشته خود انجام مي‌دادند امروز براي تيم مذاكره كننده خط قرمز است!

و تاسف‌بارتر اینكه اين جماعت هيچ‌گاه لب به اعتراض نگشود و چشم و گوش بسته از همه تصميمات غلط حمايت كرد تا بشود آنچه كه شد و قصه هزاران غصه مردمان اين سرزمين گرديد اما امروز هر آنچه كه مي‌خواهند مي‌گويند و مي‌نويسند و كسي هم نبايد به آنها از گل بالاتر بگويد!

دستاوردهای دولت در زمینه‌های فرهنگی، اقتصادی و سلامت را بطور بی‌رحمانه مورد انتقاد قرار داده و با سیاه‌نمایی زایدالوصف و سانسور فعالیت‌های دولت سعی در ناکارآمد جلوه دادن دولت هستند، آزاد شدن میلیاردها دلار ثروت این کشور از دست بیگانگان را به سخره می‌گیرند.... ولی اگر خودشان کوچکترین توفیقی داشته باشند در بوق و کرنا می‌کنند. اینها همه نشان می‌دهد برای این جماعت فقط منافع جناحی مهم است نه منافع ملی.

بعد از تحریر:
جماعت دلواپس در ظاهر انسان های مقید و اهل احکام و عبادات فردی هستند اما در عدم رعایت حقوق دیگران بویژه کسانی که با آنها هم عقیده نیستند بشدت کوتاهی و قصور دارند و ارزشی برای حق الناس قایل نیستند. تهمت زدن، غیبت کردن، دروغ گفتن و... در مرام آنها آزاد است و قبحی برای آن قایل نیستند. شاید با یک نگاه تاریخی بتوان نمونه آنها را در تاریخ صدر اسلام بویژه زمان حکومت حضرت امیرالمومنین علی (ع) مشاهده کرد.

امین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۸ ۱۸:۰۸
ازگروهی منفعت طلب شخصی به غیر از این انتظار نیست (305641)
مهربان توسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۸ ۲۰:۲۷
چرا دلواپسان و کاسبان تحریم دست از سر ملت بر نمی دارند؟؟ (305700)
ایران آزاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۸ ۲۰:۵۴
بذرپاش خجالت بکش. یادمون نرفته عکسهای یادگاری محمود را با خدمه و کارگران هواپیمایی در برزیل که عرق شرم بر پیشانی ملت نشاند. یادمون نرفته در همین ترکیه اردوغان که یانقدر بهش خدمت کردید و پول بیت المال را در جیبهاشان ریختید ساعتها منتظرت گذاشت و تازه این بهترین رابطه ی دیپلماتیکت بود. یادمان نرفته وقتی پوتین به ایران آمد به شرط بذل و بخشش سهم ایران از دریای خزر گذاشت باهاش عکس یادگاری بگیری. یامان نرفته روزهای دردناک ریاست تو و بیت الحرمینت را و سفرهای خرید جهیزیه اقوام به نام سازمان ملل-در آمریکا (305712)
امیرازقم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۸ ۲۱:۲۹
متاسفانه دلواپس ها وارد فاز اردو کشی خیابونی شدند ! خب ما هم بدمون نمیاد یه 25 خرداد دیگر را نشونشون بدیم !
انشالله تو دهن انجمن حجتیه میزنیم همون جور که امام خمینی تو دهنشون زد!
((( ما به خرداد پر اغز حادثه عادت داریم ))) (305732)
امیرازقم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۸ ۲۱:۳۳
یکی از دستاوردهای دولت روحانی این بوده 660 روز خدمت افشای 660 تا فساد زمان دولت محمود (305736)
امیرازقم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۸ ۲۱:۵۷
احتمالا متاسفانه احمدی نژاد در تدارک ارتشی سایبری است ! گذاشتن کامنت های تکراری درسایت های خبری یکی از اقدامات این ارتش است ! دوستان حواستون باشه این ارتش در سرتیترها بیشتر کامنت میذارند ابتدا خود را حامی دولت معرفی میکنند بعد خواسته های دلواپسانه ی خود را در کامنت میزارند . ازقرار معلوم تعداد این افراد 40 تا 50 نفره در فیسبوک و گروهای مجازی هم فعالیت گسترده ای دارند . (( ح .ف فرمانده ی این گروه است )) (305752)
شسی
United States
۱۳۹۴/۰۳/۰۹ ۱۱:۲۱
شما اگه یه خورده خودتون رو با قوم مغول یا اعراب مقایسه کنید می فهمید که هر انچه در دوره ریاست جمهوری احمدی نژاد ساخته شده رو دارید ویران می کنید اونم فقط به خاطر اینکه محمود پاشو گذاشت رو دم بزرگان قدرت و ثروت شما درورد بر اصلاحاتی که نیاز به اصلاح داره (305965)
۱۳۹۴/۰۳/۰۹ ۱۴:۳۰
این دولت کشور را به سمت جنگ می برد.با بازرسی مراکز نظامی و افشای اطلاعات و مختصات نظامی،آمریکا برای حمله چه چیز دیگری می خواهد.بهانه درست کردن هم که کاری ندارد.امپراطوری رسانه ای غرب
یادمان نرود که بسیاری از تحریم های دولت قبل در نتیجه بازگشت از توافق اسف بار سعد آباد و تعلیق و پذیرش پروتکل الحاقی توسط دولت اصلاحات بود.اگر طور دیگری عمل می شد قطعا به خاطر تخطی از توافق اینقدر به دردسر نمی افتادیم
فتنه88عامل مهمی در تشدید تحریم ها بود.ما را که قبول ندارید،مطالب و خاطرات خانم کلینتون را بخوانید (306085)
علی 53
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۸ ۱۸:۱۳
دارن با با آن پول های که از کاسبی تحریم بدست آوردن دولت را تخریب ومقدمه را برای کودتاه بر علیه منافع مردم ایجاد ودر نهایت حسابهای بانکی خودرا پر اینان نه درد دین ونه کشور دارن اینان درد جیب دارن از تمام مقدسات استفاده ابزاری نمودن مردم نباید گول این کاسبان صاحب قدرت را بخورن (305642)
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۸ ۲۱:۳۱
باید وحدت خودمون را حفظ کنیم ! دوستان هوشیار باشند به دام اینان گرفتار نشند ! (305735)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۹ ۱۱:۵۹
یعنی جیب اینامگه چقدرجاداره که بعد هشت سال هنوزم پرنشده؟!ایناعلاوه برجیب گشادروشون هم دست کمی ازجیبشون نداره. (305997)
علی
Germany
۱۳۹۴/۰۳/۰۸ ۱۸:۱۳
جای آنست که خون موج زند در دل لعل!راستی شرم و وقاحت برای دلواپسان کیلویی چنده، (305643)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۸ ۱۸:۲۸
به امید خدا جواب دلواپسان را در انتخابات مجلس خواهیم داد (305646)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۸ ۲۳:۲۳
دلتو خوش نکن همه اصلاح طلبا رد صلاحین می شن (305784)
1
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۹ ۱۴:۳۲
فتنه گر با اصلاح طلب فرق دارد. فتنه گر و منکر رای ملت بلی،ولی بسیاری از اصلاحطلبان صلاحیتشان محرز می باشد (306087)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۹ ۱۶:۰۲
تو هم دلتو خوش به این مجلس نکن و همچنین مجلس بعدی... دلواپسان شاید از سد شورای نگهبان رد بشن اما از سد ما هرگز! (306137)
مــــیر مهرداد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۸ ۱۹:۱۱
این جماعت دلواپس جیب خود بعد از توافق هستند. (305657)
۱۳۹۴/۰۳/۰۹ ۱۴:۳۳
از کاسبان مذاکره چه خبر؟ خوب نانی دارد. (306089)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۸ ۱۹:۱۳
انچه بایسته وشایسته به نیکی گفتی راه گذرازاین جماعت متکبررابگو (305658)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۸ ۱۹:۱۶
انچه بایسته وشایسته به نیکی گفتی راه گذرازاین جماعت متکبررابگو (305663)
احسان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۸ ۱۹:۲۱
سوال نداره معلومه که این دوستان کاسبان تحریمن و نگران جیبشونن جیب واپس لغت درستیه واسه این دوستان (305666)
روح ا...
Korea, Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۸ ۱۹:۳۴
دلواپسان علنا خودشان اعلام کرده اند که تحریمها تأثیری بر زندگی آنها نداشته در صورتی که فقط هزینه داروی مادر پیرم 5 برابر شده و درآمد من دوبرابر هم نشده است. این فقط نشان از یک حقیقت دارد. تحریمها منبع درآمد خوبی برای آنها تبدیل شده است (305674)
محسنی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۹ ۱۲:۰۲
باهات موافقم دوست عزیز.انشاله خداوندمادرتونوشفابده .راست میگن که تحریمهااثری نداشته دیگه.البت برای اونا. (305998)
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۸ ۱۹:۵۲
اينا همه بازي با افكار عموميه، تصميم رسيدن به توافق اتمي قبل از شروع به كار دولت روحاني به صورت قطعي گرفته شده بود. توافق قطعيه و مردم هم گوش به حرف اينا ندن. (305681)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۹ ۱۶:۰۳
فقط با نصفش موافقم...بهتره تحلیل رو هوا ندی! (306138)
دبیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۸ ۲۰:۰۲
منم اگه خونه داشتم.ماشین خوب داشتم .ویلا تو شمال و بچه هام بورسیه غیر قانونی گرفته باشن هرماه هم حقوق انچنانی داشتم میشدم دلواپس.بله اینجوریاست.رهبری بارها علام کرده من به بچه های انقلابی اطمینان کامل دارم ولی اینها میگن خاعن.حالا شما بگید خاعن کیه (305686)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۸ ۲۰:۰۳
هر روز در یک شهر یک نمایش راه می اندازند با کلی هزینه و حداقل اقبال عمومی.... الحمد لله منبع پول ها هم معلوم نیست.... کاسبان تحریم هر چقدر برای این نمایش ها و به اصطلاح همایش ها هزینه کنند حق دارند چون تمام منبع درآمدشان از همین تحریم هاست. (305687)
پورامینی از همدان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۸ ۲۰:۰۵
تحریمها همزمان با تعهدات لغوشود دولت تدبیر وامیدقدرت بیشتری برای مانور خواهد داشت (305690)
یک ایرانی با شرف
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۸ ۲۰:۲۹
فقط یک جمله .دلواپسان لطفا سکوت.هرچه گند به این مملکت زدید بس است .پس خاموش باشید (305702)
میهن دوست
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۹ ۰۹:۵۷
هزار مثبت (305908)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۸ ۲۰:۴۰
ازدلواپس محترم!!!!آقای بذرپاش بایدپرسید،پول های سایپارادرزمان مدیریتتون چگونه خرج کردی؟به قول اون بزرگتون ،،اون ممه رو لولو برد،،، (305706)
حمید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۸ ۲۱:۴۳
ولشون کنین .داغ دارن.گناه دارن.یه جاشون داره میسوزه (305743)
پردیس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۸ ۲۱:۵۶
حسین قدیانی در وطن امروز مینویسد:بدعهدی‌های دشمن از یک سو، ندانم‌کاری‌های دوستان دیپلمات خودمان از سوی دیگر چنین فرجامی را برای مذاکره به ارمغان آورده که کاخ سفید حتی به بیانیه بد لوزان هم اندک تعهدی نشان نمی‌دهد و مدام می‌خواهد بدترش کند. این در حالی است که دیروز ولایتی مشاور ارشد رهبری گفت که رهبری از تیم مذاکره کننده راضی است،اگر ایشان راضی هستند پس نخود های آش در وطن امروز و کیهان چه میگویند..بیخود نگفتم ملت سرکارند. (305750)
مفلوک
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۸ ۲۲:۳۲
آنکه گفت تحریم کاغذپاره است چیزهای دیگری هم گفت که یادآوری برخی نکات بی ضرراست-پاکترین دولت تاریخ کشور/منتظربهار/هاله نور/دلارکاغذپاره/اعضای دولت خط قرمزند/11روزخانه نشینی/خانه 1000متری برای هرخانواده ایرانی/عزل ونصب های شتابزده مدیزان/تولیدانرژی هسته درزیرزمین خانه/وزیرهلو/رحیمی-کردان-سنگال..../اگراستاندارکوتاهی خدمت داشته باشه میبریمش پارکینگ ویامیفرستیم تولوله آب/قطاربی تروز ودنده عقب/نفت رامی آورم سرسفره مردم و....هرچه گفتم نان وسفره ام بوی نفت میگیره توجه نکرد ومن به این روز افتادم. (305769)
فرشاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۸ ۲۲:۵۲
انجمن حجتیه !!!! (305775)
محمد
Germany
۱۳۹۴/۰۳/۰۸ ۲۳:۲۸
امیدوارم که امریکا بفهمد اگر تحریم را برندارد دوباره در ایران دولت یکدست ضد امریکایی وضد اسراییلی سر کار خواهد امد که چاره اش تنها برای امریکا جنگ است که امریکا نمی خواهد با ایران بجنگد ودر واقع قدرت پیروزی بر ایران را ندارد.امیدوارم که توافق بشود چون این اول به نفع امریکاستامیدوارم امریکا وهم پیمانانش به این درک برسند که دولت اصلاحات واعتدال برایشان بهتر است تا یک دولت رادیکال! (305785)
پارسا
Germany
۱۳۹۴/۰۳/۰۸ ۲۳:۳۹
تاریخ مصرف شان گذشته واسه همون دلواپسن! (305790)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۸ ۲۳:۴۱
من یک مهندس مکانیک هستم که در صنعت خودروسازی کار می کنم الان حدود دو ماه است که حقوق نگرفتم م مطمئن هستم افراد مثل من زیاد هستند که حتی کاری ندارند برای دلواپس که نماینده مردم هستند اینها درد نیست بلکه فقط انرژی هسته ای تنها دقدقه فکری آنها هست من مطمن هستم که آقای دکتر ظریف برای اینکه وضعیت مملکت بهتر بشه تلاش میکنه خدا یارو یاورشان باشه و موفق باشند. (305792)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۸ ۲۳:۴۴
آقای دلواپس من درآمد و شغل ندارم لطفا چند کیلو انرژی هسته ای به من بدهید تا زندگیم بگذرونم (305795)
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۸ ۲۳:۵۳
کشاورزی که تعطیل دامداری که ضرر و تعطیل صنعت هم که نیمه تعطیل کارگر های بخش مسکن هم که بیکار فکر می کنم اوضاع اقتصادی دلواپسان خیلی خوبه که دوست دارند شرایط فعلی تغییر نکنه نون برای اونها تو تحریمه بقول آقای جنتی ما که شهید دادیم گشنگی که سختر نیست ولی باید بپرسیم کی شهید داده بزارند من بگم بیشتر قشر مستضعف و الان هم باید همون قشر مستضعف گشنگی بکشه (305799)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۸ ۲۳:۵۵
جناب روحانی رفراندم هستهای رفراندم رفراندم حق مسلم ماست (305802)
اکبری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۹ ۱۲:۰۵
من بارفراندوم موافقم.ولی فکرمیکنم رفراندوم نتیجه نمیده.چون یه موجودی وجودداره به نام صداوسیماکه انقدربااعصاب وروان مردم بازی میکنه که همه میرن رای منفی به مذاکرات میدن.خوبه که هممون این موجودومیشناسیم. (306003)
حاج حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۹ ۱۴:۳۱
=رای مردم هر وقت موافق ما باشه محترمه!!! (306086)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۹ ۰۰:۳۶
خداییش اگه این هزیینه ای که رو انرژی هسته ای کردن رو خورشید باد یا موج دریا میکردن که از اینا برق تولید کنن الان چی میشد.من موندم هدفشون چی بود از این انرژی هسته ای.دریای خزرو که مفت دادیم.نفتمونم که داره چپاول میشه مردمم که تو زندگیشون موندن.خدایا (305816)
نادر
United States
۱۳۹۴/۰۳/۰۹ ۰۰:۵۴
ملت و لاحق در سرنوشت خود میدانند و میخواهند نطر خودشان را تحمیل بکنند.حامیان خودشان را کل ملت جلوه میدهند .باشد ،رفراندوم برگزار بکنید تا سیه روی شود هر که در او غش باشد (305820)
حرف حق
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۹ ۱۰:۱۷
سكوت دولت درباره فسادهاي مالي و عدم پيگيري در خصوص محاكمه عاملان فسادها اوضاع رو بدتر هم خواهد كرد (305920)
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۹ ۱۰:۳۴
علت سابقه ناجور اصلاح طلبا تو وادادگیه سیاسیه. (305932)
مریم
Romania
۱۳۹۴/۰۳/۰۹ ۱۲:۵۸
حتی اکرتوافق نشود بازهم تقصیرگروه دلواپس چون ایناگندی زدند که صد عاقل نمیتونه درستش کنند خیلی راحت کاربرای اسراییل راحت کردند واسراییل بابدبخت کردن مردم خوشحال کردند (306032)
کرمانی
Romania
۱۳۹۴/۰۳/۰۹ ۱۴:۴۰
بادها خبراز تغییر فصل می دهند...... (306091)