به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۲:۲۵
 
۱۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۶/۱۸ ساعت ۰۰:۴۴
کد مطلب : ۵۴۰۲۹
در سايت www.sanjesh.org

نتایج نهایی كنكور سال 1393 اعلام شد

گروه علمي: نتایج آزمون سراسری سال 1393 دوشنبه شب از طریق سازمان سنجش اعلام شد و اسامی 466هزار و 888 نفر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار گرفت.
نتایج نهایی كنكور سال 1393 اعلام شد
سایت سازمان سنجش اعلام کرده است: بدین وسیله به اطلاع می رساند اسامی پذیرفته شدگان نهایی رشته های مختلف تحصیلی دوره های روزانه، نوبت دوم (شبانه)، نیمه حضوری، دانشگاه پیام نور، پردیس های دانشگاه فرهنگیان، دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی، موسسات غیرانتفاعی و غیردولتی، رشته های تحصیلی مجازی و پردیس خودگردان دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور و همچنین اسامی پذیرفته شدگان مرحله پذیرش صرفاً براساس سوابق تحصیلی برای موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی و غیردولتی، دانشگاه پیام نور و دوره های مجازی درسال تحصیلی 94-1393 که گزینش آنها به روش متمرکز صورت گرفته است.

در مجموع اسامی 466هزار و 888 نفر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار گرفته است. کلیه داوطلبان رشته هایی که بر اساس جدول منتشر شده در سازمان سنجش٬ علاوه بر کسب نمره علمی٬ نیازمند کسب نمره لازم در مصاحبه هستند براساس برنامه زمانی که در اطلاعیه روز یکشنبه مورخ 23/6/93 از طریق سایت این سازمان منتشر خواهد شد، برای مصاحبه به آدرس محل اعلام شده در اطلاعیه مراجعه کنند.

بدیهی است عدم مراجعه برای شرکت در مصاحبه و سایر مراحل گزینش رشته های مذکور به منزله انصراف از رشته ذیربط تلقی می گردد وآن دسته از داوطلبان که دارای کدقبولی دیگری می باشند می توانند در کد رشته قبولی اعلام شده ثبت نام کرده وبه ادامه تحصیل بپردازند. ضمناً لازم به تاکید است آن دسته از داوطلبانی که درکد رشته قبولی دیگری نام آنان اعلام شده،در صورتی که در مراحل مصاحبه و گزینش شرکت کرده و پس از تایید در ردیف پذیرفته شدگان نهایی رشته جدید قرار بگیرند، قبولی آنها درکدرشته اعلام شده قبلی (رشته ای که هم اکنون اعلام شده) باطل خواهد شد.