به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۰۹:۴۵
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۶/۰۹ ساعت ۰۲:۳۳
کد مطلب : ۵۲۹۸۶
جام جهاني بسکتبال - اسپانيا

شکست بسکتبال ايران مقابل ميزبان جام‌

گروه ورزشي: تيم ملي بسکتبال ايران در نخستين ديدارش از جام جهاني برابر اسپانيا تيم دوم رنکينگ جهاني با نتيجه 60-90 تن به شکست داد.
شکست بسکتبال ايران مقابل ميزبان جام‌
تیم ملی بسکتبال ایران در نخستین دیدارش از رقابت‌های جام جهانی بسکتبال به مصاف اسپانیا میزبان رقابت‌ها رفت و با نمایش یک بازی منطقی با نتیجه 90 بر 60 تن به شکست داد. در این مسابقه که میزبان به خوبی از حمایت تماشاگرانش استفاده می‌کرد مهمد بچیروویچ مهدی کامرانی، حامد آفاق، صمد نیکخواه بهرامی، اوشین ساهاکیان و حامد حدادی را وارد میدان کرد. اسپانیا در این مسابقه چهار کوارتر بازی را با نتایج 27 بر 18، 21 بر 15 ، 22 بر 17 و 20 بر 10 به سود خود تمام کرد و در نهایت با نتیجه 90 بر 60 به پیروزی رسید. تیم ملی بسکتبال ایران در دومین دیدارش ساعت 20:30 امروز به مصاف برزیل خواهد رفت.

برزيل مقابل فرانسه به برتري رسيد
تيم ملي بسکتبال برزيل در دومين بازي گروه A جام جهاني مقابل فرانسه به برتري رسيد.
دومین دیدار از گروه A جام جهانی بسکتبال بین تیم‌های برزیل و فرانسه برگزار شد و برزیلی‌ها توانستند تنها با 2 امتیاز اختلاف و با نتیجه 65 بر 63 حریف اروپایی خود را از پیش رو بردارند. فرانسوی‌ها کوارتر اول را با حساب 18 بر 11 به برتری رسیدند، اما کوارتر دوم و سوم را 17 بر 8 و 18 بر 15 برزیلی‌ها پیروز شدند. کوارتر چهارم نیز با برتری 22 بر 19 فرانسه خاتمه یافت، اما در نهایت برزیلی‌ها پیروز بازی شدند. هرتاس از برزیل با کسب 16 امتیاز در این مسابقه پرامتیازترین بازیکن میدان لقب گرفت.

قبل از اين، تيم بسکتبال صربستان در بازي اول گروه A جام جهاني مقابل مصر به برتري دست يافت. در بازی اول گروه A جام جهانی بسکتبال که ایران هم در آن حضور دارد، تیم‌های مصر و صربستان مقابل هم به میدان رفتند. در این بازی که در شهر گرانادا جریان داشت، صربستانی‌ها حریف آفریقایی خود را 85 بر 64 از پیش رو برداشتند. صربستانی‌ها در این مسابقه کوارترهای اول تا سوم را 21 بر 13، 22 بر 18 و 25 بر 12 از پیش را پیروز شدند و تنها کوارتر چهارم را 21 بر 17 شکست خوردند.