به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۷:۳۰
 
۷۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۳/۰۳ ساعت ۱۳:۰۳
کد مطلب : ۷۸۸۱۶
جلسه غیرعلنی مجلس با وزير؛ رضایت اکثریت و دلواپسي باقي نمايندگان

فریادهای نمايندگان دلواپس بر سر ظریف در مجلس

گروه سیاسی: با فریادهای نماينده پايداري​ها بر سر ظریف در مجلس نشست غیرعلنی مجلس با محمد جواد ظریف و سید عباس عراقچی پس از 2 ساعت به پایان رسید؛ نخستین صحنه ای که خبرنگاران در بدو ورود به صحن مشاهده کردند، مشاجره تند و فریادهای مهدی کوچک زاده نماینده تهران بر سر وزیر امور خارجه بود.
فریادهای نمايندگان دلواپس بر سر ظریف در مجلس
به نوشته خبرگزاری ها، نخستین صحنه ای که خبرنگاران در بدو ورود به صحن مشاهده کردند، مشاجره تند حمید رسایی و مهدی کوچک زاده با وزیر امور خارجه بود. براساس این گزارش، کوچک زاده مقابل ظریف و روبروی جایگاه ناطقان ایستاده بود و فریاد می زد.

این در حالی بود که علی لاریجانی رییس مجلس گزارشی از جلسه غیرعلنی مجلس ارائه می کرد و می گفت که ظریف و عراقچی طی 2 ساعت گزارشی مبسوط از روند مذاکرات ارائه کردند. محمدجواد ظریف و سیدعباس عراقچی امروز با حضور در نشست غیرعلنی مجلس ابهامات پیش آمده در مورد مذاکرات هسته ای را رفع کردند. محمدجواد ظریف و سیدعباس عراقچی امروز با حضور در نشست غیرعلنی مجلس ابهامات پیش آمده در مورد مذاکرات هسته ای را رفع کردند.

سخنگوی هیات رئیسه مجلس با بیان اینکه در جلسه غیرعلنی وزیر امور خارجه مهمترین مسائل مطرح شده در بیانیه لوزان را برای نمایندگان تشریح کرد، گفت: دکتر لاریجانی با توجه به تجربه خود موضوع حمایت از مذاکرات را مطرح کرد، البته ایشان تاکید کرد که باید خواسته‌های ملت و نظام نیز در مذاکرات دنبال شود. وی افزود: در این جلسه وزیر امور خارجه مهمترین مسائل مطرح شده در بیانیه لوزان را برای نمایندگان تشریح کرد. سخنگوی هیات رئیسه مجلس افزود: همچنین عباس عراقچی عضو تیم مذاکره‌کننده به صورت مبسوط درباره مذاکرات اخیر و دغدغه‌های رهبری مسائلی را مطرح کرد. وی ادامه داد: همچنین در ادامه این جلسه غیرعلنی 4 نفر از نمایندگان سوالاتی را درخصوص نحوه لغو تحریم‌ها، بازرسی از فردو و مجموعه تاسیسات هسته‌ای مطرح کردند که به این سوالات نیز پاسخ داده شد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر این‌که آیا ظریف در مورد اظهارات ضدونقیض مقامات آمریکایی توضیحاتی داده است، گفت: یکی از نمایندگان تذکر جدی در این زمینه داد. پاسخ آقای ظریف آن بود که همیشه در طول 30 سال گذشته آنها با شیوه چماق و هویج خود را عرضه کردند و این چیز جدیدی نیست. در مجموع آقای ظریف قول دادند که از دستاوردهای هسته‌ای به خوبی دفاع کنند.سخنگوی هیات رئیسه مجلس همچنین در پاسخ به این سوال که آیا در مورد دبه کردن آمریکا هم نمایندگان سوالاتی مطرح کردند؟ گفت: چون جلسه غیرعلنی بود، نمی‌توان راجع به آن توضیح داد، اما وزیر امور خارجه در این‌باره مسائلی را مطرح کرد.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا کاهش سانتریفیوژهای فوردو به 350 عدد صحت دارد، گفت: سانتریفیوژهای فردو به همان تعداد 1044 عدد باقی خواهد ماند و کاهش آن صحت ندارد. وی با بیان این‌که چهار نفر از نمایندگان سوالاتی درباره نحوه لغو تحریم‌ها، بازرسی‌ها و فعالیت‌ها در فردو و مجموعه تأسیسات هسته‌ای مطرح کردند، گفت: آقای ظریف و عراقچی به تمامی این سوالات پاسخ دادند. نعمتی درباره درگیری لفظی کوچک‌زاده و رسایی با ظریف در پایان جلسه غیر علنی گفت: هیچ درگیری وجود نداشت فقط با یکدیگر بحث می‌کردند.

محمد حسین قربانی نماینده آستانه نیز پیش از شدت گرفتن بیشتر درگیری لفظی، ظریف را که امروز چفیه ای  بر گردن انداخته بود به بیرون از صحن مجلس هدایت کرد. لاریجانی پس از این اتفاقات گفت: آقایان ظریف و عراقچی در جلسه غیر علنی دو ساعته توضیحاتی را درخصوص مذاکرات هسته‌ای به نمایندگان ارائه دادند.

دکتر علی لاریجانی در آغاز جلسه علنی با اشاره به دو ساعت تاخیر در آغاز جلسه، گفت: از ساعت 8 تاکنون دو ساعت جلسه غیرعلنی در مورد مباحثی که در مذاکرات هسته‌ای مطرح شد داشتیم، از این روآقایان ظریف و عراقچی توضیحات کافی در مورد نحوه مذاکرات و مذاکرات اخیر داشتند. رئیس مجلس افزود: نمایندگان هم نقطه نظرات خود را مطرح کردند، بنابراین ما امیدوارم در این تعامل و گفت‌وگوهای دوجانبه مذاکرات به نحو بسیار خوب و متینی ادامه پیدا کند و دستاورد مناسبی برای ملت ایران داشته باشد .


 

۱۳۹۴/۰۳/۰۳ ۱۳:۱۳
خوبست که مردم این کوچک زاده را می شناسند . تا کنون در مواضع ایشان کوچکترین صداقت و عقلانیت ندیدم (304679)
همه بگوش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۳ ۱۴:۳۸
یه نادان سنگی درچاه میندازه صدتا عاقل هم نمیتونن درش بیارن ،مردم رو در باتلاق هسته ای (10سال تحریم گرانی عقب افتادگی هزینه های گزاف فساد شعارگرانی با اعصاب مردم بازی کردن که تازه همه ی بخاطر علم هسته ای هست که نیازهایی بسیار واجب تر و واجبتر از اون در کشور وجود داره نه بببمممببب هسته ای)گرفتار کردن فقط هم عربده میزنند،قدما گفته اند هرچه صدا بلندتر باشد عقل کمتر است (304700)
کوچک اف
Romania
۱۳۹۴/۰۳/۰۳ ۱۵:۰۷
ملت ایران چه بدهکاری به این کوچک زاده ها دارد ؟ (304709)
تقدیم به آقای کوچک زاده و دوستان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۳ ۱۷:۴۶
طرفداران لولو و دوستداران هلو با کارنامه ای مشعشع از فسادهای چند قلو و کینه و بغضی فشرده از شکست سنگین انتخابات 92 در گلو ! بیشتر اندیشه کنید, از افراطی گری و کینه توزی توبه کنید و اعتدال و انصاف پیشه کنید... (304760)
عليرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۳ ۱۸:۲۳
اگر اين كوچك زاده هانبودند امروز ظريف نمي توانست با پشتوانه روي صندلي مذاكرات بنشيند ،اول فكر كنيد (304766)
یکان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۴ ۰۱:۲۰
اگر کوچک زاده ها نبودند، اساسا مشکلی با جهان نداشتیم که نیاز به مذاکره باشد. (304816)
علی
Romania
۱۳۹۴/۰۳/۰۳ ۲۳:۵۹
ایا نباید اساسا به صداقت این کوچک زاده شک کرد، نکند بخواهد دنیا را به جان این کشور بیندازد ؟ (304811)
گمنام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۳ ۱۵:۲۴
سلام علیکم
چقدر نادانی است اگر انرژی هسته ای را فقط در تولید بمب هسته ای بدانیم.
آبرو و حیثیت و اقتدار کشور از تمام موارد بالاتر است که عده ای دارند آن را به باد فنا میدهند.... (304714)
میرزا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۳ ۲۱:۲۳
گمنام اولا که اشتباهی بهت مثبت دادم
دویوما شماآبرو حیثیت و افتخار رو در اختلاس و رانت و معاون اول زندانی و بابک زنجانی و رکود و گرانی و تحریم و فشار روانی و مادی بر مردم میدانی ؟؟؟؟ اگه اینجوریه که ظاهرا هست پس کلاهتو بزار بالاتر (304795)
آيلار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۴ ۰۷:۴۷
آبرو ، حيثيت ، اقتدار ....؟؟
منظورت دوران طلايي؟؟! 8 سال گذشته است؟؟ كه فقط با چند تا كشور گمنام افريقايي ارتباط داشتيم .يا منظورت تورم و گراني بود كه هنوز هم اثراتش تو كشورمون هست؟يا افزايش بيكاري ؟ يا تحريم هاي ناعادلانه كه فقط به خاطر عدم مديريت و سياست درست مسئولان وقت بر كشورمانم تحميل شد؟ و شايد هم منظورت از اقتدار ، اقتدار مفسدان اقتصادي است ؟ اگه اون باشه خوب تو راست مي گي. (304823)
سلام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۳ ۱۴:۴۶
خواهش مي كنم احترام اين افراد فداكار از جيب ملت رو نگه دارين !! راستي آقاي كوچك زاده كپتان اشتباهي رفته جيبوتي ، البته اگر مسئوليت كشتي با روحاني بود الان تيتر كيهان مي شد يك عقب نشيني ديگر !! ولي خوب چون از بروبچس شما بودن مهم نيست ان شا الله چندتا گير به قرار داد ننوشته ظريف بدين جبران بشه !!! (304703)
موسویان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۳ ۱۵:۴۳
دلیل نمیشه چیزی که شما ندیدی وجود نداشته باشه!
شما عقلتو میبینی؟!
نه نمیبینی پس عقل نداری!!!!
خیلی مسخره است! نــــــــــــــــــــــــــــــع. (304721)
محمود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۳ ۱۶:۲۰
اگه پایان هر ماه حقوق منو کوچک زاده دریافت بکنه صددرصد نه اینجور اعتراض میکنه نه نای رفتن به مجلسو داره به امید دیدار در روز قیامت (304732)
ایرانیان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۳ ۱۷:۰۸
مگه ایشون چه حقی دارند که بر سر وزیر مملکت داد و بیداد کنند مگه شهر هرت که هر کس و ناکسی به خودش اون هم در مکانی که قانون می نویسند به خودش اجازه عربده کشی بده.
والله اگه من بودم فکش رو می آوردم پایین که تا آخر عمر لال بشه تا مردم ایران از دست زبان اون دلواپس قدرت در امان باشند.
حالا که بی قانونی است مطمئن باشید جلوی این دلواپسان قدرت کم بیارید قافیه را باختید (304743)
یکی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۳ ۲۰:۱۳
ایشون در این مورد صد درصد حق دارند چون مردم انتخاب کرده اند تا بر کار دولت نظارت کند.
بگویید روحانی و اصلاح طلبان چه حقی دارند که بقیه را بیسواد و تنها هنر ملت ایران را پخت قورمه سبزی میدانند؟
واقعا که یا نادانید و یا بسیار افراطی. (304780)
فردوس توسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۳ ۱۷:۲۲
ایا دلواسان و کاسبات تحریم ب فکر معیشت منزلت و رکود اقتصادی ملت هم هستند؟
ایا رفاه متوسط و ارامش و امنیت حق این ملت نیست؟ (304751)
مهسا
United States
۱۳۹۴/۰۳/۰۳ ۲۰:۰۶
آقای کوچک زاده واقعا کوچک زاده است، وگرنه برای ملت تلاش میکرد (304778)
مردم فقير
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۳ ۱۳:۱۵
دلواپسان ثروتمندند. خوش به حالشان (304680)
پردیس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۳ ۱۴:۱۴
دلواپسان جیب و موقعیت شغلی و آینده خود،، اگر اینها انسان های شریف و صادقی بودند اجازه نمیداند احمدی نژاد ندانم کار و کار نابلد که از اداره یک شهرداری هم عاجز مانده بود آن بلای تاریخی را سر ملت در بیآورد؟ (304689)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۳ ۱۷:۰۷
جالبه بدونید که بعد از بازی تراکتور دم در ورزشگا پوسترهای روحانی را عده ای معلوم الحال توزیع می کردند درحالیکه مردم در ورزشگاه عصبانی شده بودند، تا مردم بیرون ورزشگاه آنرا پاره کنند. این دلواپسان بیشتر همسنگر صهیونیستها و داعش هستند تا ملت ایران. مردم به هوش باشند که ریشه ی این 8 سال محمود به جاهای بدی می رسد و نیروها و جریانهای مافیایی ای که اینها راه انداختند به ایران و مردم و ولایت فقیه هیچ تعهدی ندارند و با اوباشی گری به مقاصد شومشان می رسند. (304742)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۳ ۱۳:۲۱
آقایان ظریف و روحانی بدانند که هیچ توافقی که منفعت ایران در آن باشد در کار نیست . هیچ رفع تحریمی در کار نیست . آمریکا شیطان بزرگ است . اینها همه بازیست و مردم سر کار هستند . حالا کم کم گند خودسری ها و مخفی کاری ها و عبور تیم مذاکره کننده از خطوط قرمز و مذاکرات محرمانه و تصمیمات یواشکی و پنهان و خودسرانه و ذلّت بار تیم مذاکره کننده ی هسته ای در خواهد آمد . منتظر باشید ! گذر زمان همه چیز را مشخص خواهد کرد . خواهید دید چه ها دادیم و چه گرفتیم ! (304681)
امید خراسانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۳ ۱۵:۴۷
آقای دلواپس جیب و مقام ! اول اینکه تا همین حالا 12 میلیارد دلار به جیب ملت برگشته از قبل توافق ابتدایی ! دوم اینکه ده ها میلیارد هم بابت کم شدن تورم وحشتناک مردم استفاده کرده اند. البته قبول دارم طی این دو سال ضررهای بسیار به جیب شما و دوستانتان بابت کم شدن رانت خواری ها وارد شده ولی شما جمع کوچکی از مردم ایران هستید! ملت بطور قاطع پشتیبان تیم مذاکره کننده است هرچند مقامات ذی نفوذ خیلی موافق نباشند ولی آنها هم مجبورند ! یا کره شمالی شدن و مرگ و قحطی و عقب ماندگی یا همراه دنیا شدن (304723)
امید خراسانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۳ ۱۵:۵۱
عزت دعوا با تمام مردم دنیا نیست عزت در این است که مردم دنیا دوستت داشته باشند. متاسفانه به برکت ! کارهای آقایان منفورترین کشور دنیا بین همه ی ملل همراه با کره شمالی هستیم ! منفور بودن در دنیا عزت است؟ پس ذلت چیست؟
ما پشتیبان تام و تمام تیم عزیز هسته ای و دکتر ظریف هستیم. ما خواستار مرگ کشورهاو دولتها نیستیم . ما برای دنیا صلح و سعادت میخواهیم نه نفرت و مرگ و آتش زدن پرچم - که یکی از کثیف ترین کارهاست - و ... (304726)
بینوا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۳ ۱۶:۲۲
جات خیلی گرمه (304734)
آینده
Romania
۱۳۹۴/۰۳/۰۳ ۱۶:۵۲
توی بانکهای خارج از کشور هم حساب بانکی داری اخوی؟ (304737)
ایرانی!
Romania
۱۳۹۴/۰۳/۰۳ ۱۷:۱۲
شما بهتر بود به جای اسم ایرانی، کوچک زاده رو انتخاب میکردی! (304748)
یکی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۳ ۱۷:۳۶
این فرد حقیقت را میگه به زودی شماها اگر خوابید بیدار خواهید شد و داعش را بالای سرتان خواهید دید شاید هم خودتان را به خواب زده باشید که در ان صورت شما تفاوتی با اعضای داعش ندارید (304758)
وحيد
Netherlands
۱۳۹۴/۰۳/۰۳ ۲۲:۲۰
بگير و ببند اين اقا بيشتر به داعش ميخوره تا تيم محتوم مذاكره كننده. (304803)
یکنفراز ملت فقیرایران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۳ ۱۸:۴۱
خب شماها که راهکار نمیدید.عمل شماراهم هشت سال دیدیم مذاکره برای زمان ومکان دوربعدی مذاکرات!و هرروز یک قطعنامه .وهروز مردم فقیرایران فقیرتر.ملت دیگرباطناب پوسیده شماها به داخل چاه نمیروند.نه طناب شما نه هیچکس دیگر .ملت سرنوشتشون راخودشون دست گرفته اند ونمایندگان راستین وحقیقی خودرا برای مذاکره فرستاده اند و به انها اطمینان کامل دارند .شمانگران چی هستی میشه جواب بدی ماهم بفهمیم؟البته مشخص است (304771)
ممد
Romania
۱۳۹۴/۰۳/۰۳ ۱۹:۰۸
دردولت محموددیدیم که چطورشدبانفت صددلاری کم آوردیم اختلاس به شغل بعضیا تبدیل شدبله خط قرمزمنافع بعضیاست که بارفع اندکی ازتحریمها بهخطرمی افتد دیگه سرمون روگرم فرافکنی های شمانمی کنیم خودمون فکرمی کنیم وحتی ازبهترین دوستانمون هم انتقادمیکنیم چراپشت پرده اختلاس هارونمی گیدتالال بشوند (304773)
محمد
Romania
۱۳۹۴/۰۳/۰۳ ۲۰:۰۵
این تیم مذاکره کننده باید میان بد و بدتر یکی را انتخاب کنه دوستان شما یک گندی زدن که درست بشو نیست . اگه به دیوار یه میخ بکوبی یکی بیاد اون میخ در بیاره باز جای میخ رو دیوار هست .
یعنی اگه گند کاری اربابان شما رو بشورن باز جاش پاک نمی شه پس مامردم نباید توقع داشته باشیم وضع مملکت به خوبی دوران اصلاحات برگرده. (304777)
میرزا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۳ ۲۱:۲۰
اسمت رو به جای ایرانی میذاشتی دلواپس یا کاسب تحریم ها (304793)
وحيد
Netherlands
۱۳۹۴/۰۳/۰۳ ۲۲:۱۶
اونهايي كه اقا محمود بر باد فنا داد را پس بگيريم بسه!! (304802)
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۳ ۱۳:۳۶
اللهم خلصنا من شر کل دلواپس
خدایا ما را از شر هر گونه دلواپس خلاص کن (304682)
وحيد
Netherlands
۱۳۹۴/۰۳/۰۳ ۱۴:۳۴
خوب بود همشو فارسي مينوشتي . ميدوني چرا؟ براي اينكه ما عرب نيستيم. !! (304699)
اوا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۳ ۱۴:۴۱
شما هيچ فرقي با دلواپس ها ندارين اونا از اين ور بوم افتادن شما از اون ور
oh my god الان عصبي نشدي !!!! (304702)
سبز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۳ ۱۶:۲۱
انشاله انشاله انشااله (304733)
میرزا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۳ ۲۱:۱۹
دروود وحید جان ، بسیار خوب گفتی ، ما عرب نیستیم ، ما ایرانی هستیم و زبان زیبای خودمان را پاس میداریم (304792)
یک ایرانی با شرف
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۳ ۱۳:۴۱
.... برو اون فریادتو سر احمدی نزاد و رحیمی و بابک زنجانی 1 و وبابک زنجانی 2 که جدیدا کشف شده وخاوری و مرتضوی و کردان نماینده های جاعل که امضا جعل می کنند و گروه فشاری که به دخترهای شهرم اصفهان اسید پاشیدند ، بزن برو سر اینا فریاد بزن . بترس از اون روزی که این مردم عصبانی بشن و ظرفیتشون پر بشه . بترس !!! (304683)
ایران آزاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۳ ۱۷:۱۴
اینا فریاد واشکماست! تازه اینها نماینده های رو و اسم و رسم دار این جریان است، اصل جریان داره کشور را از درون می خوره و هیچ خط قرمزی هم نمی شناسه. شما فقط ببین رگ گرن این آقایون و نتانیاهو با هم بالا می زنه و از این مجمل بخوان تفصیل را.... (304749)
میرزا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۳ ۲۱:۱۸
توقعهایی داریا !! مگه میشه به خودی فریاد بزنن (304791)
اميد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۳ ۱۴:۱۵
اين دلواپسان به فكر مردم و كشور نيستند اينان دلواپس جيب خودشان هستند خدا شر أنان را از سر مردم كوتاه كند (304690)
خلیل الله
United States
۱۳۹۴/۰۳/۰۳ ۱۴:۱۹
امیدوارم درمجلس اینده این افراد....درمجلس نباشن (304692)
بنده ي خدا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۳ ۱۷:۰۵
برادر عزيز اين افراد با بند نظارت استصوابي شوراي نگهبان وارد مجلس شده اند و تا اينگونه نظارت در شوراي نگهبان است ،مجلس در اختيار اين دلواپسان مي باشد!!! (304741)
احمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۳ ۱۴:۲۸
ای کاش دلواپسان ذره ای بفکر این ملت میبودندوازمنافع جناحی خود دست برمیداشتند ومنافع ملی رادرنظرمی گرفتند یادشان رفته ته مانده چای احمدی نژاد را میخوردند (304696)
ایرانیم
Germany
۱۳۹۴/۰۳/۰۳ ۱۷:۳۶
اون وقت میشه چند تا از منافع ملی که در لوزان بدست امده رو نام ببری؟؟؟؟ (304757)
ما نه چپم نه راست ا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۳ ۱۴:۳۱
این دل واپسها فقط وفقط به فکر منا فعشا هستند چر اشما دل واپس این همه اختلاسهای 8سال دوره ی محمود اقا نبودید بدانید در دل مردم جایی ندارید (304697)
امیرعلی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۳ ۱۴:۳۳
از کی 70 میلیون جمعیت شده 4 تا دلواپس (304698)
زتدگی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۳ ۱۴:۵۹
شما که میگی 70 میلیون مطمئنی که این 70 میلیون با شماهستن؟؟!! یعنی ما 70 میلیون ایرانی داریم تو کشورمون که طرفدار عزت و اقتدار و غیرت و دلاوری و ثابت قدمی در راه حق و خلاصه کلام ضداستکبار و ضدظلم نیستند؟؟؟!!! امثال شماها خیال خامی تو سرتون هست که یقین بدونین که خام و کال خواهد ماند! اینقدر چشماتونو رو واقعیت نبندین! (304706)
میرزا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۳ ۲۱:۱۶
زندگی جان دقیقا یه آیینه بزار جلوی خودت و این حرفا رو بزن، ۷۰ میلیون نفر بهذجز درصد کمی که در سالهای سخت بهشون خوب میرسید و دستشون بند بود سختی کشیدند و از دلواپس های افراطی دل خوشی ندارند ، البته خود شما هم بهتر از ماذواقعیات رو میدونید و میدونید که جمعیتتون چقدر کمه اما منافعتون ایجاد کرده که غیرت و عزت و شرف و مردانگی و وطن و تعصب و ... را زیر پا بزارید و فقط به دلار و درکیب درآمد از تحریم ها فکر کنید ، خدا راه درست رو بهتون نشون بده انشاالله (304790)
مهمان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۳ ۱۵:۳۸
دوباره توهم زدی ؟ دلواپسا هیچ ربطی به مردم ندارن میبینی که یکی یکی سند دلواپسیشون رومیشه بی انصافا ....
اینهام کاراشونو کردن حالاهم دلواپسند که چرا ادامه نداره (304717)
ایرانیم
Germany
۱۳۹۴/۰۳/۰۳ ۱۷:۳۴
از اون موقعی که از نظر بعضی ها دنیا شده 6 کشور (304756)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۳ ۱۴:۵۶
آقای ظریف اینها به چه زبانی باید بگن ؟
این آقایون مثل دوران محمودی هوس مسافرت های مفت خارج از کشور کرده اند.یه سفر با خودتون ببرین ببیند چقدر آروم میشن !!! (304705)
احمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۳ ۱۵:۰۵
سوال میکنم چطور اقلیتی کوچک درمقابل یک ملت می ایستندواهداف جناحی خودشونو پیش مبرن این اکثریت کجای این قدرت قرار دارند میزان رای ملت است والسلام (304708)
اصولگرا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۳ ۱۵:۳۹
آخی !!
اینو به دوستان اصلاح طلب بفرمایید. نمیدونم شما چند سالته ولی ما دوران مشعشع 76 - 84 رو فراموش نکرده ایم!! (304718)
میرزا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۳ ۲۱:۱۱
آقا یا خانم اصولگرا !شما فقط حق دارید از مردم عذر خواهی کنید ، به جای اون طلبکار هم شدید ؟؟؟ فرار به جلو می کنید ؟؟؟ فکر می کنید مردم اون فجایای تلخ رو فراموش کردند ؟؟؟ قطعا شما در لحظات سختی مردم در حال عشق و حال و احتمالا اختلاس بودید که این سالهای دردناک رو حس نکردید ، اما ای کاش کمی ایمان و وجدان و البته اندکی غیرت داشتید (304789)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۳ ۱۷:۱۶
جواب: این اقلیت صاحب کل مملکته. و زیر بار مردمی شدن این مملکت نمیره چون 8 سال هر کاری دلش خواسته کرده و هنوز هم داره می کنه. برای اینکه اینها را کوچکتر و ضعیفتر کنیم باید همیشه آگاهانه در صحنه باشیم و خودمان آلت دست اینها نشویم. اینها حتی حاضرند با تفاوتهای قومی و منطقه ای و مذهبی داخل ایران بازی راه بیندازند تا اتحاد مردم اایران برای رشد و آزادی محقق نشه! (304750)
دل نگران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۳ ۱۵:۱۲
دشمن پشت دروازه هاست.بس کنید اختلاف را. بگذارید برای بعد.اگر خدای ناکرده آتش بیفتد بر خرمن، تر وخشک را میسوزاند. آماده مقابله با وحشیگریهای دشمنان باشیم.آماده دفاع از عترت پیامبر و ناموس وآیین و وطن باشیم. (304711)
کریم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۳ ۱۵:۳۴
این آقای کوچک زاده کجای مجلس نشسته بودند وقتی زمان آقای احمد نژاد اختلاس میشد؟ (304715)
یکی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۳ ۲۰:۱۷
شما اول بگو نماینده های اصلاح طلب وقتی زنگنه و خاندان استوانه اون قراردادهای کرسنت و استات اویل را در دوره خاتمی امضا میکردند و رشوه میگرفتن کجای مجلس نشسته بودن؟
راستی اگر راست میگید و اینها هیچ اشتباهی نکردن بفرستیدشون نروز و اروپا تا به جرم گرفتن رشوه در اونجا محاکمه شوند حداقل اونجا دیگه استوانه و عده ای دیگه نیستن که کار قضات رو مختل کنن. (304781)
میرزا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۳ ۲۱:۰۷
پشت آقای احمدی نژاد ایستاده بودند (304788)
ابراهیم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۳ ۱۶:۱۴
جا داشت دکتر ظریف به اقای کوچک زاده می گفت شما نماینده مردم نیستی کل رای شما 250هزار نیست من و وزیر خارجه ریس جمهوری ام که 18میلیون رای داشت و بعضی از شماها با پولی که از جابر ابدالی گرفتید نماینده شده وبفرمایید بشنید سرجایتان تا نمایندگی تمام شود (304730)
reza
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۳ ۱۶:۵۰
من نمی دونم اینها این چفیه ها را چرا انداخته اند و احتمال می دهم این برادران از سواد بیخبر این چفیه را اکساسور یا شمایلی برای لباس خود می داند و اصلا از یکی از اینها بپرسی منظورت از چفیه انداختن به گردان چیست نمی دونه و واقعا کسی در این مجلس رسالت این چفیه را که همان نشان خاکی بودن و خدمت خالصانه به خلق است را بدونه و انرا با کارهای خود مقایسه کنه اگر مرد باشد همانجا سکته می کنه (304736)
میرزا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۳ ۲۱:۰۶
در هر لحظه و بر گردن هر کس چفیه نمیتونه نشان از حسن نیت و زحمتکشی باشه ، میزان و ملاک عملکرد افراد است (304787)
jj ococha
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۳ ۱۶:۵۴
این کوچکزاده و انگشت نگاره با عزتو نبردین برزیل تا لج کردن میخوان انتقام بگیرن (304738)
عادل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۳ ۱۷:۰۴
این جماعت که با ندانم کاری هایشان مملکت را به این روز انداخته اند را از سر این مملکت کم کن.رو که رو نیست ،اینها چی از جون این مردم میخوان؟تمام دارایی ملت را بر باد دادن ویه آب خنک هم روش... (304740)
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۳ ۱۷:۱۰
چند روز پیش یکی از دوستان اومد خونه گفت بیا بریم سایت هما یکم روحیمون عوض بشه دور همی بخندیم .ما تا سایتو باز کردیم یه خبر تازه گذاشته بودن تو سایت اقا دیدیم یه دفعه یه کامنت اومد زیرش 800تا لایک خورد اقا ما رو میگی این چند روز دل درد گرفتیم از بس خندیدیم .هر موقع احساس کسالت کردین برید کامنتاشونو بخونید انگار حافظ و سعدی اومدن به زبان شعر دارن مدیحه سرایی میکنن (304746)
میرزا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۳ ۲۱:۰۴
کدوم سایت ؟ آدرسش رو میشه بدید ؟ (304786)
حمید
Romania
۱۳۹۴/۰۳/۰۳ ۱۷:۳۱
همین که آقای ظریف بالاخره نمایندگان مردم را محرم دونست و بهشون توضیح داد خودش خیلیه ایشون اصلا با دوشمنان ملت محرم ترند تا مردم و ملت وگرنه یه فکت شیتی ، یه بیانیه ای ف یه .... (304753)
ملت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۳ ۱۸:۱۷
من با ریاست جمهور موافقم ولی مثله به ایت سادگی ختم نمیشه و امریکا همچنان زیاده خواهی می کنه بنظرم ما با چالش بزرگی روبرو هستیم (304763)
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۳ ۱۸:۲۲
خوب است یک نظر سنجی به عمل اید یک بار هم به افکار عمومی احترام بکذارید.... راهپیمایها مردم... روز قدس مردم.... شما که عقل کل نیستید.... بچه بیکار دارید... حقوق بازنشسته گان می دانید چقدر است ..... جوانان ....بیکار لشکر..لشکر.... ما نمی کویم امریکا خوب .....ولی شما فقط به فکر منافع خودتان هستید......سونامی اختلاس در بین مسولین.....بیداد می کند....دلواپس این نیستیت....مردم حرف امثال شمارا قبول ندارن تو مدافع مردم نیستی........ (304765)
قوچانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۳ ۱۹:۰۷
دنیای وارونه ی وارونه ، داعش ، یک اقلیت تروریست وآدم کش که منطقۀ وسیعی از خاور میانه را به اسم اسلام به خاک وخون وفساد کشیده ، در ایران هم یک اقلیت ناچیز افراطی درهشت سال حکومت شان مملکت را به فسادکشیدندبه هیچ کسی هم پاسخ گونیستند وهرروز هم پروتر می شوند. (304772)
یکی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۳ ۲۰:۲۱
بدبخت از صدقه سر همینها که بهشان توهین میکنی هست که ایران هنوز امنه ولی با دست گلی که ظریف اب داده و امکان جاسوسی بدون دردسر امریکاییها رو فراهم کرده بعد از توافق هر روز از انفجار و ترور و بمب گذاری و حمله گروهکها به شهرهای مرزی خوای شنید. (304783)
دویی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۴ ۰۶:۱۲
از افاضات یکی جان چنین برمی اید که افراطی ها مسوول امنیت کشورند و حق دارند که فساد کنند!!!؟ چه دفاع جانانه ای از فساد و چه دفاع نابخردانه ای از حافظان امنیت کشور...!؟ (304822)
بزرگ زاده
Estonia
۱۳۹۴/۰۳/۰۳ ۲۰:۱۹
دوستان کمکم کنید.این کوچک زاده همون یارو نیست که می گفتmpt?آخه این که میگه من دکترم. (304782)
میرزا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۳ ۲۱:۰۲
خوبه مردم فاجعه هشت سال مدیریت افراطیون و دلواپسان رو دیدند و میدونند که اینها چگونه اند اما باز با این حال جناب کوچک زاده و رسایی برای حمایت از منافع خود در مجلس فریاد می زدند ، ای کاش فریاد و ناراحتی نماینده برای دفاع از حقوق مردم و موکلینشون بود نه برای مسایل حزبی و جناحی ، قه هر حال امیدوارم مردم در انتخابات مجلس بهترین و درست ترین انتخاب روداشته باشند (304785)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۳ ۲۱:۲۳
ظریف بین ملت محبوب و محبوبتر می شود (304794)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۳ ۲۱:۲۵
افرین همش دعوا کنید (304796)
saman
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۳ ۲۱:۲۹
فقظ همین یک کلمه که مطهری گفت
کوچکف...
خیلی معنا داخلش هست (304798)
همدان
United States
۱۳۹۴/۰۳/۰۳ ۲۱:۵۳
اینها می خواهند خود را مطرح کنند.این اقا کوچک زاده است دیگه. (304800)
متحیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۳ ۲۲:۴۷
من فیلم درگیری لفظی ظریف و کوچک زاده را دیدم انصافا این کوچک زاده چقدر ..... است مردم چشمشان را باز کنند به این طیف آدمها رای ندهند (304805)
parviz
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۳ ۲۳:۱۴
بهار جان شما هم نگفتی بالاخره کوچک زاده و رسایی چه گفتند چه چیز را داد میزدند لطفا صداقت (304808)
دلواپس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۴ ۰۰:۰۴
مواظب کوچک‌زاده اباشید یه موقه از انژی اتمی میان بازدید خرابکاری نکنه تو سایت های انژی اتمی بعدش بندازه گردن نتنباهوی خبیس.اینا خیلی خطرناکن (304812)
ابراهیم حامدی
۱۳۹۴/۰۳/۰۴ ۰۱:۰۰
کوچک زاده دمت گرم امام فرمود هر چه فریاد دارید بر سر امریکا بکشید اینها میخواهند با گذشت زمان بلایکه بر سر عراق امد بر سر ما ارند الان که قدرت وموشک داریم اینگونه گردن کلفتی میکنند وای به روزی که بخواهند این مراکز را ثعطیل کنند انوقت است که امثال داعش را به جان ما بیاندازند (304813)
مصعود اهواز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۴ ۰۱:۰۱
کوچک جان ایا فریادهایت برای رضای خدا و خلق خدا است اگر چنین است گلویت درد نکند (304814)
گمنام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۴ ۰۱:۱۲
دانستن حق مردم است ...! (304815)
M.Hossein
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۴ ۰۱:۲۲
واقعاً که این مذاکرات شده مسخره کردن ملت ایران!
فردو و نطنز تعطیل شد!
آب سنگین اراک قراره به مرکز تحقیقاتی تبدیل بشه!
تیم با سواد مذاکره کننده بازدید از مراکز نظامی رو پذیرفته!
قرار شده دانشمندان هسته ای مملکت رو بازجویی کنند!
در خلال مذاکرات هسته ای اوباما تحریم نفتی ایران رو تمدید کی کنه!
تحولات یمن گره خورده به مذاکرات هسته ای!
عربستان که تا دو سال پیش نوکری مردم ایران رو می کرد حالا داره با ما گلاویز میشه!
به نوجوانان ما تو عربستان تجاوز می کنند
احترام به پاسپورت ایرانی برگشته
روحانی مچکریم! (304819)