به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۵۹
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۱/۱۹ ساعت ۱۲:۴۳
کد مطلب : ۳۷۴۰۶
نماينده زاهدان: ایران باید اشرار را بمباران و موشك‌باران می‌کرد

انتقاد نماينده مجلس از وزارت‌خارجه‌ ايران و تشکر از آمریکا!

گروه سياسي: عضو مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان گفت: ایران باید اشرار را بمباران می‌کرد، به عنوان شهروند سیستان و بلوچستان در یک مورد باید از آمریکا تشکر کنیم که گروه‌های اشرار را با هواپیماهای بدون سرنشین بمباران می‌کند، این یک قسمت مورد تایید ماست و ما تایید می‌کنیم جمهوری اسلامی ایران نیز باید این مسیر را ادامه دهد یا با موشک بزند یا بمباران کند، مکان اشرار مشخص است و سیستم اطلاعاتی ایران به خوبی آن‌ها را می‌داند ولی نمی‌دانم چرا تسامح و تساهل می‌کند.
انتقاد نماينده مجلس از وزارت‌خارجه‌ ايران و تشکر از آمریکا!
به گزارش باشگاه خبرنگاران، حسینعلی شهریاری نماینده زاهدان در جلسه علنی امروز که به عنوان موافق لایحه موافقت نامه همکاری‌های امنیتی بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت پاکستان سخن می‌گفت، گفت: ابتدا شهادت شهید دانایی‌فر از پرسنل عزیز مرزبانی و شهید باقری از پرسنل زحمت‌کش بهداشت و درمان که چندی پیش توسط اشرار به گروگان گرفته شده بود تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

وی افزود: این عزیزان توسط گروه‌های تکفیری به شهادت رسیده‌اند که اسم آن را گذاشته‌اند جیش الظلم و این گروه‌هایی هستند که در داخل خاک پاکستان حضور دارند و در چند روز گذشته شاهد بودیم که دولت پاکستان به کرات اعلام کرد که نیروها در داخل خاک پاکستان نیستند، دولت پاکستان دولتی است که متاسفانه سرتا پا دروغ است و همیشه با اشرار همکاری داشته است.

وی ادامه داد: متاسفانه گروه اطلاعاتی امنیتی پاکستان و اکثر فرماندهان ارتش پاکستان با گروه‌های تکفیری همکاری دارند و از آن‌ها حمایت می‌کنند، زمانی که عبدالمالک ریگی و گروهک جندالشیطان حضور داشتند پاکستان اعلام می‌کردند این گروهک‌ها در خاک ما نیستند. هزاران شهید بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در مرزهای ما توسط گروه‌های تکفیری به شهادت رسیدند و متاسفانه دیپلماسی خارجی جمهوری اسلامی ایران بسیار بد عمل کرده و متاسفانه در عملیات اخیر هم بسیار ایراد داشت.

وی تاکید کرد: پس از آزادی مرزبانان ان شالله به طور جدی به این مسئله پرداخته خواهد شد. دولت پاکستان به هیچ یک از تعهدات خود در قبال ایران عمل نکرده است به طوری که ما قرارداد استرداد مجرمین را داشتیم ولی همواره دولت پاکستان طفره رفته و گفته این نیروها در داخل خاک پاکستات نیستند. دولت ایران همواره از دولت پاکستان به عنوان دوست و برادر یاد می‌کند ولی پاکستان برخلاف این موضوع متخاصم با ایران است کدام کشور توانسته است به اندازه پاکستان به ایران ضربه بزند به طوری که صدها نفر از بهترین فرزندان ما را به شهادت رسانده چرا این همه مماشات از طرف وزارت امور خارجه صورت می‌گیرد.

وی تاکید کرد: گروه خبیث با مماشات وزارت امور خارجه شهید دانایی‌فر را به شهادت رساند و متاسفانه بعد از 36 سال از پیروزی انقلاب اسلامی به صورت بد عمل کردند. برای این که ما نخواهیم بهانه به دست آن‌ها بدهیم و علی رغم این که می‌دانیم دولت پاکستان حاکمیتی در مرزهای خود از جمله در استان بلوچستان پاکستان ندارد با لایحه موافقت نامه موافق هستیم.

وی ادامه داد: متاسفانه مرزی که با پاکستان داریم به جایی که باید به فرصت تبدیل می‌شد تبدیل به تهدید شده است و علت آن نیز همواره دولت پاکستان و بی‌تدبیری دولتمردان ما بوده است بی تدبیری وزارت امور خارجه بی‌تدبیری سیاست مدارانی بوده است که فقط لبخند را پیشه خود کرده و توانست اخم کنند. جمهوری اسلامی ایران باید پیگیر خون این عزیزان باشد باید پیگیر عزیزانی باشد که به دست اشرار به شهادت می‌رسند.

عضو مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: ایران باید اشرار را بمباران می‌کرد، به عنوان شهروند سیستان و بلوچستان در یک مورد باید از آمریکا تشکر کنیم که گروه‌های اشرار را با هواپیماهای بدون سرنشین بمباران می‌کند، این یک قسمت مورد تایید ماست و ما تایید می‌کنیم جمهوری اسلامی ایران نیز باید این مسیر را ادامه دهد یا با موشک بزند یا بمباران کند، مکان اشرار مشخص است و سیستم اطلاعاتی ایران به خوبی آن‌ها را می‌داند ولی نمی‌دانم چرا تسامح و تساهل می‌کند.

وی گفت: ما با موافقت نامه لایحه همکاری بین ایران و پاکستان موافق هستیم تا شاهد این گونه اقدامات نباشیم. شهید دانایی‌فر شهیدی بود که فرزند ده روزه‌اش را ندید ولی وزارت امور خارجه متاسفانه چشمان خود را بست. وی در پایان گفت: از عزیزانی که به این موافقت‌نامه رای می‌دهند تشکر می‌کنیم.