به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۸:۵۲
 
۴۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۵/۰۶ ساعت ۱۰:۵۵
کد مطلب : ۸۵۹۰۸

حذف نام و تصویر معتمدآریا در تیزر تلویزیونی

گروه فرهنگی: این روزها تیزر تلویزیونی فیلم سینمایی «یحیی سکوت نکرد» در حالی از تلویزیون پخش می‌شود که اثری از نام فاطمه معتمدآریا در این تیزر هست و نه نشانی از تصویر او.
این بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایران مدت‌هاست که با این مشکل در تلویزیون ایران روبه‌روست و حتی کار به حذف نام او از تیتراژ سریال قدیمی «ارایشگاه زیبا» هم کشیده است. او در پاسخ به این پرسش که «چرا در تیزرهای تلویزیونی فیلم «یحیی سکوت نکرد»، اسم و تصویر شما نیست؟»  «برای شروع تبلیغات فیلم، کارگردان، آقای ابراهیم‌پور، به من زنگ زد و گفت تیزری برای پخش به تلویزیون دادیم و به ما گفته‌اند اسم و تصویر و صدای شما اجازه پخش ندارد. علتش را من هم نمی‌دانم.» فیلم سینمایی «یحیی سکوت نکرد» به کارگردانی کاوه ابراهیم‌پور این روزها در گروه سینمایی هنر و تجربه اکران شده که به نمایش فیلم‌های هنری و تجربی سینمای ایران اختصاص دارد.

او در مورد فیلم‌ها و سریال‌هایی که با بازی او از تلویزیون پخش می‌شود گفته:«فیلم‌ها و سریال‌هایم از تلویزیون پخش می‌شود، مثل «گل پامچال» یا «مهر مادری». البته اسمم را از تیتراژ «آرایشگاه زیبا» درآوردند.» «آرایشگاه زیبا» سریالی 15 قسمتی است که به کارگردانی مرضیه برومند برای شبکه دوم سیما تولید شد و یکی از سریال‌های موفق تلویزون ایران بود. معتمدآریا در این گفت‌وگو با بیان این که ما امروز در دنیا با خیلی از کسانی که دشمن بودند، هم گفت‌وگو می‌کنیم و به توافق می‌رسیم، گفته: «اما برای تبلیغ یک کار فرهنگی هنوز این اتفاقات می‌افتد؟ با استناد به چه قانونی و کدام حکم قضائی این رفتارها صورت می‌گیرد؟ من بی‌خبرم. اگر من حق خودم را هم فراموش کنم، به تهیه‌کننده متعهد هستم. نمی‌دانم این چه ضرری است که تهیه‌کننده باید متحمل شود. البته من از طریق مراجع قانونی کشور دنبال رفع این رفتارها و دوگانگی‌ها هستم و امیدوارم به نتیجه برسد.» مدیران پیشین سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران بارها ماجرای ممنوع التصویر بودن برخی از چهره‌ها را رد کرده بودند.
مرجع : خبرآنلاین