به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۱۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۸/۱۰ ساعت ۰۹:۱۳
کد مطلب : ۵۹۵۳۸
کیهان خود چیز کرد و خود خندید

عامل بی‌ثباتی در وزارت‌علوم هم كشف شد!

گروه سياسي: روزنامه کیهان، (حامی احمدی نژاد 84 و 88 و جلیلی 92)، که به همراه جریان پایداری در مجلس بیشترین تلاش را برای رای نیاوردن دو گزینه ی وزارت علوم کرده و یک وزیر را با استيضاح به زیر کشانده اند، بی ثباتی در این وزارتخانه را گردن خود دولت انداخت!
عامل بی‌ثباتی در وزارت‌علوم هم كشف شد!
به گزارش انصاف نیوز، این روزنامه امروز شنبه تیتر یک خود را به گزارشی با تیتر «بی‌ثباتی وزارت علوم، ترفند افراطیون سایه‌نشین دولت» اختصاص داد و نوشت: «در حالی که هفته هاست وزارت علوم در نوعی بلاتکلیفی به سر می‌برد، به نظر می رسد جریانی خاص و سایه نشین در دولت از این فضا نه تنها ناراضی نیست، بلکه برای پیشبرد اهداف و برنامه های خود استفاده می کند».

این در حالی است که بارها دولتی ها و شخص دکتر حسن روحانی، رییس جمهور بر لزوم همکاری مجلس برای تعیین تکلیف و ثبات در وزارتخانه ی مهم علوم، تحقیقات و فناوری تاکید کرده اند.
حسین شریعتمداری، مدیرمسوول این روزنامه نیز در سرمقاله ی این شماره با تیتر «زیر سایه ی وزیر!»، ادعای تیتر یک این روزنامه را تکرار کرده و می نویسد: «باید به این نکته نیز توجه داشت که سایه‌نشین‌های یاد شده، بهره‌گیری از وزیر پوششی را در وزارت آقای دکتر فرجی‌دانا تجربه کرده‌اند ولی استیضاح و عزل ایشان به آنها آموخته است که فعالیت‌های غیرقانونی با هدف تنش‌آفرینی در سایه «وزیر پوششی»! می‌تواند وزیر علوم را برای بازخواست به خانه ملت بکشاند و در نهایت وی را با استیضاح و عزل روبرو کند. از این روی، برای جماعت مورد اشاره، تصدی وزارت علوم از سوی «سرپرست» مطلوب‌تر است، زیرا در دوران تصدی سرپرست می‌توانند اهداف خود را با خاطر آسوده‌تری دنبال کنند. چرا که می‌دانند «سرپرست» برای توضیح درباره عملکرد خود به مجلس احضار نمی‌شود».

کیهان البته در انتهای گزارش خود نوشته است: در همین ارتباط مصطفی معین وزیر اسبق علوم، تحقیقات و فناوری در دوران اصلاحات با انتشار مطلبی در صفحه خود در شبکه اجتماعی فیس بوک، مجلس را متهم به باج خواهی و ایجاد اختلال در روند علمی کشور کرده است.
وی در ادامه مطلب خود با اشاره به برکناری و یا عدم توفیق وزرای علوم ادامه می دهد: درابتدا مجلس به دلایل واهی به آقای دکتر میلی منفرد رای اعتماد نداد، سپس با فتنه گری و فضاسازی از معرفی آقای دکتر توفیقی جلوگیری شد، در مرحله بعد رای اعتماد داده شده به آقای دکتر فرجی دانا به فاصله کمتر از یکسال بازپس گرفته شد و در نهایت به آقای دکتر نیلی نیز دیروز (یادداشت معین روز پنجشنبه نگاشته شده است) رای اعتماد داده نشد!؟ بنظرم این نوع تقابل و یا باج خواهی از یک دولت تازه تشکیل و درواقع بازی با مصالح کشور، در طول سال‌های پس از انقلاب بی نظیر بوده است!

پرسپولیس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۱۰ ۰۹:۴۳
نا گفته نماند ماهم خندیدیم.البته نه قهقهه. (259273)
afsaneh
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۱۰ ۱۲:۳۶
لبخندنامه است تا روزنامه (259311)
تعجب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۱۰ ۰۹:۴۶
کاشف بعمل آمد که عامل بی ثباتی در کشور هم آمریکاست!!!!!!! (259274)
ناشناس
Germany
۱۳۹۳/۰۸/۱۰ ۱۰:۰۴
به کوری چشم کیهان نجفی پایینده باد (259277)
پردیس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۱۰ ۱۱:۱۸
به حاج حسین میگوییم: گــــــر, اگـر طبیب بودی.. سر خـود دوا نمـودی.اگر نسخه ای برای گروهک کاسب فتنه میپیچید بهتر بود,حنای حاج حسین رنگی ندارد. (259290)
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۱۰ ۱۱:۳۶
برادر کیهان استاد معکوس نمایی هاست. محال است برای تفریح کیهان نخوانم و نخندم و به یاد این بیت نیفتم که:
تا نشان سم اسبت گم کنند
ترکمانا نعل را وارونه زن... (259294)
محمد جانباز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۱۰ ۱۱:۵۰
برخی ملت و کشور را با ملک پدرشان اشتباه گرفتند، وقتی ملت دولتی را بر سر کار می آورد یعنی به دولت قبلی و طرفدارنش نه گفته است و دولت قبلی هنوز با زور می خواهد از طریق مجلس بر ملت حکومت کند. باید مواظب شیطنت های آنه بود. (259298)
علی رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۱۰ ۱۲:۳۷
مقاله رو اگر کامل بخونید متوجه تعبیرات خیلی زشت و بی ادبانه ای میشید که فقط میتونه از دهان و قلم این جماعت خارج بشه(رحم اجاره ای، نطفه ی نامشروع و ...)
از کوزه همان برون تراود که در اوست (259312)
جبار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۱۰ ۱۳:۰۴
کیهان وحشت زده است (259325)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۱۰ ۱۳:۴۳
واقعا من موندم امریکا چرا اخه نمیزاره این مسوولای ما صادقانه خدمت کنن:)) (259342)
علي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۱۰ ۱۴:۲۱
دست سوفسطاييان را از پشت بستند ماشاالله (259358)
ابوالقاسم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۱۰ ۲۰:۰۷
سلام ،
در طی 8 سال دولت قبل،بویژه در 4 سال دوم،تسلط بلامنازع با لمپنیزم سیاسی و مطبوعات وابسته به ان بود که ما مردم، با رای به دولت یازدهم که با حمایت بلاتردید مقام عالی رهبری در حق الناس اعلام کردن رای مردم بدست امد،توانستیم قوه مجریه را تا حدود زیادی پالایش کنیم،که انشالله مجلس و یکی دوتا نهاد دیگر را هم،
با صبر و بصیرت،و همکاری دولت به همین ترتیب اصلاح خواهیم کرد. (259427)