به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۰۱:۰۷
 
۲۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۱/۰۶ ساعت ۱۲:۲۲
کد مطلب : ۶۷۵۴۸
رحیمی زمان ریاست حداد بر مجلس رئیس دیوان محاسبات شد

احتمالا رحیمی معاون اول هاشمی بود!

گروه سیاسی: عضو حزب اعتماد ملی گفت: اصولگرایان اگر به جای منتسب کردن رحیمی به آیت الله هاشمی اشتباه خود را بپذیرند و بابت این اشتباه از ملت عذر خواهی کنند راحت پذیرفته می‌شود تا بخواهند فرار رو به جلو داشته باشند
احتمالا رحیمی معاون اول هاشمی بود!
محمدجواد حق‌شناس در واکنش به اظهارات برخی اصولگرایان مبنی بر قرابت رحیمی(معاون اول رئیس جمهور سابق) به آیت الله هاشمی و اصلاح طلبان اظهار داشت: وی در دولت اول هاشمی استاندار کردستان شد.اگر استدلال آن ها در ست هم باشد که آقای احمدی نژاد هم در دولت دوم هاشمی استاندار بوده است و بیشتر می تواند نفر هاشمی تعریف شود.

وی ادامه داد: اگر آقایان با این نگاه صحبت می کنند خیلی ها در دولت هاشمی مسئولیت داشتند. خط و ربط سیاسی نیروها به لحاظ زمان بندی در مقطع 76 به بعد است که جریان اصلاح طلبی و اصولگرایی تازه شکل می گیرد و در جریان 84 جریان رادیکالی با محوریت احمدی نژاد متولد می شود که با همراهی جریان اصولگرایی در جایگاه اجرایی کشور می نشیند.

عضو شورای مرکزی اعتماد ملی دو قطبی کردن جامعه را مهمترین شاخص پس از قدرت گیری احمدی نژاد دانست و گفت: احمدی نژاد همواره خود را نقطه مقابل هاشمی تعریف می کرد و با این رویکرد در پی موقعیت یافتن بود، به تعبیری دیگر مقابله با آیت الله هاشمی موقعیت خودشان را تعریف کنند و یارگیری کرد این نگاه را هم اصولگرایان منصف و هم افکار عمومی در جامعه متوجه میشوند.

حق شناس با طرح این سوال که رحیمی معاون اول دولت هاشمی بود یا معاون اول دولت احمدی نژاد؟ افزود: رحیمی با رای نمایندگان مجلس هفتم به ریاست دیوان محاسبات می رسد که در آن زمان هم رئیس مجلس حداد عادل است. در واقع چارچوب و موقعیت افراد در آن زمان روشن است. جالب آنکه رحیمی در کمپین احمدی نژاد بود درحالی که این روزها میبینیم اصولگرایان چشم های خود را به روی تخلفات دوران خود بسته اند.

وی تاکید کرد: تخلفات رحیمی متعلق به زمانی است که ریاست دیوان محاسبات را برعهده داشته است. اقداماتی که ادامه یافته و تا زمانی که به سمت معاون اولی احمدی نژاد می رسد هم وجود داشته است، بنابراین احمدی نژاد و طیفی از نمایندگان مجلس هفتم که وی را به این جایگاه رسانده اند پاسخگو باشند. معاون اول احمدی نژاد با این وجود دبیر کمیته مبارزه با مفاسد اقتصادی می شود در حالی که چنین سابقه ای دارد.

این فعال سیاسی خاطرنشان کرد: اصولگرایان اگر به جای منتسب کردن رحیمی به جریان اصلاح طلب و آیت الله هاشمی اشتباه خود را بپذیرند و بابت این اشتباه از ملت عذر خواهی کنند راحت پذیرفته می شود تا بخواهند فرار رو به جلو داشته باشند. وی اضافه کرد: علت مواضع اصولگرایان نسبت به این موضوع پیچیده نیست. آن ها نگرانند و به جای تصحیح اشتباهی که از نماینده اصولگرای آن ها به وجود آمده خطای دیگری را مرتکب می شوند.
مرجع : ایسکا