به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۶/۱۱ ساعت ۲۳:۳۵
کد مطلب : ۵۳۳۱۸

انتقاد رونالدو از سياست خريدو فروش رئال

گروه ورزشی: رونالدو پس از حضور در پيست رانندگي در کنار جنسون باتن، راننده فرمول 1 در مورد مسائل مختلف صحبت کرد. و به شکل واضحي گفت که تغييرات را دوست نداشته است:” اگر دست من بود، اين همه تغيير ايجاد نمي کردم”.
انتقاد رونالدو از سياست خريدو فروش رئال
کریستیانو رونالدو پس از حضور در پیست رانندگی در کنار جنسون باتن، راننده فرمول ۱ در مورد مسائل مختلف صحبت کرد. و به شکل واضحی گفت که تغییرات را دوست نداشته است:” اگر دست من بود، این همه تغییر ایجاد نمی کردم”

رانندگی در پیست چه حسی داشت؟
خیلی متفاوت بود. یک حس بسیار متفاوت داشت اما حس زمان گل زدن یک حس کاملا متفاوت است. به هر صورت این را دوست داشتم و از کار در کنار باتن لذت بردم.

حال خودت چطور است؟
روبراه هستم. به شرایط عادی برشته ام. هر روز مراحل درمان را طی می کنم. دیروز دویدن را آغاز کردم. روبراه و خوشحال هستم. در مسیر درستی قرار دارم.

تصمیم به توقف گرفتی.
بحث توقف نیست. پیش فصلی که دوست داشتم را نداشتم. نداشتن پیش فصل این مشکلات کوچک را دوچندان کرد. وقتی بازی با سویا را شروع کردم حس خیلی خوبی داشتم . مشکل جدی ندارم. مطمئن و روبراه هستم. در عرض یک هفته دیگر سرحال خواهیم شد.

خرید چیچاریتو را چطور می بینی؟
بازیکنی است که می تواند به تیم کمک کند. امیدوارم که بتواند به خوبی هماهنگ شود و به ما خیلی کمک کند. خیلی خوشحالیم.

تیم را مقابل سوسیه داد چطور دیدی؟ متعجب شدی؟
مسلما همین طور است. بازی عجیبی بود. برده بودیم و پس از زدن دو گل در پانزده دقیقه بازی آرامی به نظر می رسد. پس از آن چهمه چیز عوض شد. این یک درس برای ما بود که بفهمیم یک بازی در ۱۵ یا ۲۰ دقیقه تمام نمی شود. باید تا آخرین لحظه بجنگیم اما این گونه نبودیم. تاوان سنگینی دادیم و چهار گل خوردیم. امیدوارم که این یک درس برای آینده ما باشد.

بازی را وقتی در خانه می دیدی چه حسی داشتی؟
خیلی استرس داشتم. اما این اتفاقات نیز می گذرند.

با رفتن دی ماریا و ژابی و آمدن کروس و خامس و … سبک رئال عوض می شود؟
باید عوض شود. بازیکنان متفاوتی آمده اند. ممکن است که این تغییر مثبت یا منفی باشد. امیدوارم که مثبت باشد. آنها بازیکنانی هستند که سطح خوبی داشته اند و به خوبی هماهنگ می شوند. مسلما دی ماریا و ژابی بازیکنان خیلی مهمی هستند اما بازیکنان دیگری داریم که خوشحالیم که این جا هستند. مطمئنم که اوضاع خو پیش می رود و تیم در سطح خوبی خواهد بود.

سالها در رئال بودی و عملا به عنوان یکی از کاپیتان ها شناخته می شوی. درک می کنی که چرا تیم این قدر پس از دسیما عوض شد؟
نظر من مشخص است اما گاهی باید حرف را سنجید و نباید هر چیزی که در فکرم است را بگویم چرا که در این صورت فردا حرفم روی تیترهای صلی می رود و این را دوست ندارم. اما اگر دست من بود، چنین کاری نمی کردم. هر کسی نظر خود را دارد و می تواند آن را آزادانه ابراز کند. اگر مدیر فکر می کند که برای تیم این بهتر است که برخی بازیکنان بروند و برخی دیگر بیایند باید احترام گذاشت.

فصل تازه شروع شده است و باید به این تیم باور داشت…
مسلما همین است. ت ازه دو هفته است که شروع شده و زنگ خطری به صدا در نیامده است. باید آرامش داشته باشیم. سه، چهار بازیکن جدید آمده اند. جام جهانی از نظر بدنی روی تیم تاثیر دارد. برخی بازیکنان دیر رسیدند و پیش فصل خوبی داشتند. مطمئنم که فصل بسیار خوبی در پیش است.

آنچلوتی این شرایط را چطور مدیریت می کند؟
تجربه بسیار بالایی دارد و می داند که تیم به چه چیزی نیاز دارد. باختیم اما نیازی نیست که زنگ خطر به صدار در بیاید. باید مربی را رام بگذاریم و سرمان را رو به بالا بگیریم. باید بهتر شویم.

در دربی حضور خواهی داشت؟
بله ، آماده خواهم بود.

تیم پس از شکست فشار بیشتری را حس می کند؟
در رئال چه زمانی فشار حس نمی شود ؟ فشارها بخشی از این باشگاه ها هستند.

مدعیان اصلی لالیگا و چمپیونزلیگ؟
همیشه تیمهای بزرگ مدعی هستند. بارسلونا، رئال و چلسی قدرتمند هستند. اتلتیکو و بایرن نیز همین ط.ر همیشه تیمهای ثابتی قدرتمند هستند. امیدوارم رئال برای دومین سال پیاپی قهرمان شود و تبدیل به اولین تیمی باشیم که دست به این کار می زنیم. سخت برایش تلاش می کنیم.

و سومین توپ طلایت؟

سه ، چهار ماه مانده است. هدفم این است که بدون مشکل برگردم . جوایز فردی همیشه بازتاب عملکرد تیمی هستند. روبراه هستم و به خوبی ریکاوری کرده ام. تیم شرایطی خوبی دارد. وقت برای فکر کردن به توپ طلا زیاد است.

هدفت رسیدن به دربی است؟

بله ، هدفم همیشه حضور در بازی بعدی است. قطعا در این بازی خواهم بود.

برنابئو در مقابل کوردوبا تیم را هو کرد، انتظار چه برخوردی را داشتی؟
وقتی که تیم خوب بازی نمی کند، هواداران واکنش متفاوتی دارند. باید احترام گذاشت. طبیعتا دوست نداریم که هواداران هو کنند اما هر کسی می تواند نظر خودش را ابراز کند. رئا مادرید همین است. همیشه همین بوده است و قرار نیست که عوض شود. باید عادت کرد و نشان داد که هواداران خطا کرده اند و تیم بهتر می شود. خوب بازی نمی کنیم و این حقیقت دارد. باید شرایط را عوض کنیم.
مرجع : ورزش سه