به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۲۸
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۰/۰۶ ساعت ۱۳:۵۶
کد مطلب : ۶۴۴۸۸
اوباما، مسلمان و مقلد رهبری شود

2 شرط پايان دشمنی ایران‌و آمریکا اعلام‌شد

گروه سياسي: فرمانده سپاه فجر استان فارس گفت: جنگ تمام شد اما دشمن دست از سر ما برنداشت و هم‌اكنون همين‌گونه است و دشمن همين الان نيز دست از دشمني با ما بر نداشته، در آينده هم بر نمي‌دارد لذا نبايد دچار خوش خيالي شويم.
2 شرط پايان دشمنی ایران‌و آمریکا اعلام‌شد
به گزارش ايسنا، سردار سرتيپ غلامحسين غيب‌پرور در مراسم يادواره شهداي شهرستان كازرون، گفت: تنها در دو صورت دشمني ما و آمريكا به پايان مي‌رسد، نخستين شرط، مسلمان و مقلد مقام معظم رهبري شدن رئيس جمهور آمريكا و سران اروپا و راه دوم دست‌ برداشتن ايران از اسلام و انقلاب اسلامي است. وي با بيان اينكه مسلمان شدن سران اروپا و آمريكا ميسر نمي‌شود، تصريح كرد: اگر آنان مسلمان نمي‌شوند، ما هم دست از اسلام و انقلاب بر نمي‌داريم، اما نمي‌دانم چرا برخي‌ها در ذهنشان اين است كه ما روزي با آمريكايي‌ها ارتباط برقرار و صلح مي‌كنيم؟

غيب‌پرور همچنين با اشاره به روز چهارم دي و وقايعي كه در چنين روزي در دوران دفاع مقدس رخ‌داد، گفت: در تقويم سپاه پاسداران و بسيج مستضعفين كشور اين روز به عنوان روز كازرون ثبت و نهادينه شده است، كازروني كه در اين روز 78 شهيد تقديم انقلاب كرد. وي به سالگرد عمليات كربلاي 4 و وقايع آن عمليات اشاره و اضافه كرد: شبي مانند شب چهارم دي و روزي مانند روز چهارم دي، عمليات كربلاي 4 در منطقه عمومي شلمچه و در آب گرفتگي بوبيان و منطقه كوت سواری واقع در جزيره بوآرين توسط رزمندگان هميشه سرافراز لشكر19 فجر و المهدي(عج) انجام شد.