به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۲۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۱/۱۲ ساعت ۰۰:۳۷
کد مطلب : ۶۸۲۱۳
آزمون: فخرالدینی حق‌ندارد درباره کی‌روش حرف‌بزند

سردار هم دستور ممنوع‌البياني صادر كرد!

گروه ورزشي: مهاجم تيم ملي فوتبال ايران در واکنشي به صحبت‌هاي ميلاد فخرالديني از او خواست با تمرکز روي فوتبال خود از اظهارنظر درباره کارلوس کي‌روش خودداري کند!
سردار هم دستور ممنوع‌البياني صادر كرد!
آزمون که یکی از پدیده‌های فوتبال ایران در جام ملت‌ها بود و موفق شد در این تورنمنت دو گل حساس هم به نام خود ثبت کند در بازگشت به ایران به شدت از کی‌روش حمایت کرد. مساله‌ای که باعث شد برخی بازیکنان نسبت به او و دیگر بازیکنان حامی سرمربی تیم ملی موضع بگیرند و اعلام کنند کسانی که مجیز کی‌روش را می‌گویند در تیم ملی حضور می‌یابند. سردار آزمون در گفت و گو با "ورزش سه"، نسبت به حرف‌های میلاد فخرالدینی واکنش نشان داد و گفت: اگر از کی روش تعریف می کنم به خاطر توانایی هایش و بزرگی است.

وی ادامه داد: او بی خود و بی دلیل سرمربی رئال مادرید نبوده، من هم از تعریف هایم قصد و غرضی ندارم. مربی بزرگ تعریف و تمجید می خواهد که کی روش از این قاعده مستثنی نیست. او بزرگی اش را با صعود تیم ملی به جام جهانی نشان داد و در جام ملت ها هم ثابت کرد که یک مربی کاربلد و تمام عیار است. آزمون در ادامه در پاسخ به انتقاد فخرالدینی از کی روش می گوید: او نباید از کی روش صحبت کند. او سطح فنی خود را به وریا و خسرو برساند و بعد درباره تیم ملی و سرمربی آن حرف بزند. از نظر من او نباید درباره کی روش حرف بزند. نمی دانم چطور به خودش اجازه می دهد درباره این مربی بزرگ اظهار نظر کند.

مهاجم تیم روبین کازان در پایان گفت: آیا وقتی فخرالدینی از مربیانش تعریف می کند کسی باید اعتراض کند؟ حالا او هم نباید چنین واکنشی به مصاحبه ما بازیکنان تیم ملی و حمایت مان از کی روش نشان دهد. آنهایی که از کی روش حمایت می کنند همگی در باشگاه‌شان بازی می کنند. من وقتی قبل از جام جهانی از تیم ملی خط خوردم هرگز به خودم اجازه ندادم اعتراضی کنم و حرفی بزنم. چون کی روش را قبول داشتم و می دانستم تصمیمش منطقی است. حالا هم فخرالدینی فکرش را روی فوتبال بگذارد تا پیشرفت کند و به تیم ملی برسد. من کسی نیستم که بخواهم جواب بازیکنی را بدهم ولی میلاد فوتبالیست جوانی است و امیدوارم با تمرکز روی فوتبال بتواند سال ها به تیم ملی کمک کند.

میلاد
Italy
۱۳۹۳/۱۱/۱۲ ۰۰:۵۷
بهار جان تو چته داداش؟
چون با کیروش مخالفی با هرکی که از کیروش طرفداری میکنه هم مخالفی؟
بله اون آقای فخرالدینی نه چهره مطرح فوتباله نه کارشناسه
تا حالا دیدی بهترین بازیکن جهان آقای رونالدو بیاد بگه فلانی شما درمورد مربی من حق نداری حرف بزنی؟
شما یک نقد درست و حسابی به کیروش تو این 4 سال نکردی،فرق نقد و کارشکنی رو بلد باشید.
از دفاعی بازی کردن بدتون میاد؟خب بدتون بیاد این استراتژی مربیه و به هیچ کس حتی ملت هم مربوط نیست چون وقتی یکی میشه مربی اختیار همه چیز دست ایشونه،بس کنید دیگه (286384)
خواننده ي بهار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۲ ۱۱:۲۳
چه بي اعصاب !!!!!!!!! (286432)
بینام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۲ ۰۱:۱۲
فوتبالیهای ما الآن به دو دسته تقسیم شدند
1- آدم خوبها، فهمیده ها، وطن پرستها، با سوادها، چشم آبیهای از ما ایرانی تر و بقیه اونایی که با گزارشگرهای تلویزیون خوبند
2- آدم بدها، مافیاها، بی سوادها، لیگ بی کیفیت ها، کج و کوله ها و بقیه اونایی که تلویزیونی ها باهاشون بدند (286386)
۱۳۹۳/۱۱/۱۲ ۰۱:۱۳
یکی بهش بگه بله اگه خودت بیشتر رو آمادگی جسمانیت کار می کردی تا اینجوری مصدوم نشی و یکی از تعویض ها رو بسوزونی بهتر بود و یک موقعیت که با خودخواهی توپ رو به بیرون زدی والبته حرکت بی دلیل(آوردن پا نزدیک صورت دروازه بان عراق) از سرباز فراری پولادی تقریبا موجبات حذف ایران شد. (286387)
صالح
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۲ ۰۱:۳۲
آقای فخرالدینی با چه منطقی ادعا میکنه باید به تیم ملی دعوت میشد؟ یعنی ایشون از خسرو حیدری و وویا غفوری بهتره؟ (286393)
جواد
Canada
۱۳۹۳/۱۱/۱۲ ۰۳:۰۷
وقتی 83 درصد به کارنامه ضعیف کی روش رای مثبت می دن، وقتی که مردم راضین تیم ملی کمترین مالکیت توپ رو در مقابل تیم های درجه دو آسیا داشته باشه. ایشون مگه دیگه می تونه حرف بزنه. خلاصه یه عده خودشونو به خواب زدند. یه عده مردم رو به هر چیزی فرض کردند، یه عده هم سرشون همیشه زیر برف موندگار مانده. (286407)
دانیال دانا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۲ ۰۷:۱۹
آفرین به سردار. (286414)
فرید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۲ ۰۷:۵۲
سردار جان مواظب باش
هنوز اول راهی (286416)
سلمان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۲ ۰۸:۲۷
ششم شدن در آسیا ، این همه دیده و کبکه نداره خجالت بکشين ، خوبه اگه خوبم بازی کرده بودین (286419)
بازیکن میهن پرست
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۲ ۰۹:۰۱
کی روش اگرمربی زرنگ وباهوشی بودبازیکنان متخلف رادعوت نمی کردکسیکه به هربهانه ای ازسربازشدن وحراست ازاین مرزوبوم فرارمیکندنبایدانتظارداشت ازوی حرکتهای بچگانه سرنزندخردوخطایش بسیارناشیانه وبل عامدانه تابااخراج تیم رابامشکل جدی مواجه سازد!مربی که توان جلوگیری ازبرخوردهای بچگانه رانداردویانمیتواندازفریب دادن داوربازداردآنهم درشرایط حساس نمیتواندمربی مناسب درحراست ازجایگاه وغرورملت بزرگ ایران باشد!!!!! (286421)
جاوید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۲ ۰۹:۱۵
متاسفانه صحبت ها بر علیه سرمربی موفق تیم ملی تنها از روی کینه و حسد است . رای 91 درصدی ملت به کیروش فصل الخطاب بود (286423)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۲ ۱۰:۰۹
حرف حساب آقای آزمون جواب ندارد. بزرگترین مربی ایرانی به قول خودتون قلعه نویی هست که حتی تو لیگ اسیا از گروه خودش بالا نیومد چه برسه به این که بخواد ایران و ببرن جام جهانی اشکال هم اینجاست که چون شکم سیر شدن دنباله علم و یادگیری نمیروند شما آقای وحیدهاشمیان را ببینید ، مطمئن باشید روزی مربی بزرگی خواهد شد چون پشتکار و هدف دارد و دنبال علم رفته. (286424)
رامین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۲ ۱۰:۳۰
هردمازاین باغ بری می رسد ...... خروجی اخلاقی آقای کیروش !!!!!! (286427)
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۲ ۱۰:۵۵
لطفا به انتخاب مردم توهین نکنین
88 درصد کم نیستاا (286430)
27
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۲ ۱۳:۰۹
بله البته اگر عملکرد تیم رو از ابتدا و بیطرفانه با ادوار قبل نشون بدن و بعد نظرسنجی بزارن و نه اینکه اول رسانه میلی تلقین کنه و فقط نقاط مثبتشو نشون بده و بعد نظرسنجی. (286455)
منصور
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۲ ۱۰:۵۸
آقای کیروش بازیکنان رو هم مثل خودش دیکتاتور با آورده !! آقای آزمون کجا چنین شتابان ؟؟؟ (286431)
مهدی
۱۳۹۳/۱۱/۱۲ ۱۳:۱۷
دوستان طرفدار کیروش جواب بدن اقای کیروش چه رزومه قابل دفاعی داره؟
جز اینه که رفت تو رئال مادرید( کهکشانیها با این همه ستاره)تیمی ک سال قبلش قهرمان اروپا شده بود رو از دلبوسکه تحویل گرفت و چهارم لیگ شد و از رئال اخراج شد!
جز این بود ک رفت تیم پرتغال رو تحویل گرفت و با بهترین بازیکن تیمش دشمن شد و با بی فکری باعث حذف تیمش شد؟
در ثانی تو تیم ملی ما چ عملکردی داشته؟!
یه مربی یا باید تیمش خوب بازی کنه که ازش دفاع کنه که ما افتضاح بازی میکنیم!
یا هم باید نتیجه بگیره ک قابل دفاع باشه!

بردار من کسی ک ... (286459)
سینا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۲ ۱۴:۰۹
من مطمئنم این آقای فخرالدینی بلند نیست اسم خودشوهم بنویسه. با مصاحبه ها بنده خدا می خواد یه خورده مطرح بشه. عزیز دل برادر با فوتبال که عمرا مطرح بشی پس فقط مصاحبه کن. (286488)
فهیم
۱۳۹۳/۱۱/۱۲ ۱۵:۵۲
متاسفانه بعضی ها کورکورانه دنبال کیروش افتادن ومعلوم نیست از کدام عملکرد غیر موفق (آیا بازیهای خوبی ارائه داد یا اینکه موفقیت های خوبی داشت ؟!) کیروش دفاع میکنند که خود کیروش نمی تواند اینگونه از عملکرد خوش دفاع کند . (286521)
مهدی
۱۳۹۳/۱۱/۱۲ ۱۹:۲۹
برادر من کسی ک با کیروش مخالفه،موافق مربی داخلی نیس،حرف کسایی مث من اینه ک با این پول میتونیم یه مربی صاحب سبک بیاریم ک این فوتبال داغون رو از این وضعیت خارج کنه
مث کاری ک تمام این تیم های اسیایی کردن و یه سرو گردن از ما بالا تر رفتن (286579)