به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۱:۳۷
 
۱۵
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۸/۰۲ ساعت ۲۰:۰۸
کد مطلب : ۵۸۷۷۳
جلالي: ليگ ايران در افغانستان طرفدار دارد

مشتري 250ميليون‌دلاري براي پخش‌ليگ‌برتر

گروه ورزشي: ادعاي مجيد جلالي مبني بر وجود مشتري 250ميليون دلاري براي ليگ‌برتر فوتبال ايران ما را بر آن داشت که با اين مربي تيم سايپا صحبت کنيم.
مشتري 250ميليون‌دلاري براي پخش‌ليگ‌برتر
به گزارش "ورزش سه"، که شبکه دبی اسپورت لیگ‌برتر فوتبال ایران را با مبلغی در حدود 250 میلیارد تومان خواهد خرید. ادعایی است که به نظر نمی‌ رسد چندان مبتنی بر واقعیت باشد، اگرچه جلالی عقیده دارد که این حرف غلط هم نیست.

با این حال سرمربی سایپا  ادعا می کند لیگ ایران در کشورهای خارج از ایران هم طرفدار دارد: اول این را باید بگویم با تمام کیفیتی که دارد در داخل ایران میلیون ها نفر آن را تماشا می کنند. ضمن این که در افغانستان هم لیگ ایران طرفداران زیادی دارد و در خورد امارات هم ما 300 تا 400 هزار ایرانی داریم که لیگ ایران برای شان جذاب است. همه این ها باعث جذب درآمد برای شبکه ای مثل دبی اسپورت می شود. البته من دبی اسپورت را مثل می زنم و احتمال پخش لیگ ایران در شبکه های دیگر هم وجود دارد.

البته او قبول دارد امکان خرید لیگ ایران در شبکه های خارجی وجود ندارد: من قبول دارم امکان خرید بازی های لیگ از طرف شبکه های خارجی وجود ندارد چون قوانین داخلی به ما اجازه نمی دهد. من این حرف را فقط به عنوان مثال زدم ولی واقعیت این است که لیگ ما در خارج از ایران هم می تواند کسب درآمد کند.

حمید درخشان، سرمربی پرسپولیس در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی با سایپا به شدت نسبت به حرف های جلالی واکنش نشان داد و گفت که سایپا هیچ موقعیتی گلی را ایجاد نکرده است. جلالی ادعا می کند حرف های او در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی با بد به درخشان رسانده اند: من چه حرفی زدم که سرمربی پرسپولیس را عصبانی کرده باشم. من فقط گفتم که ما در بخش مالکیت خوب عمل کردیم. تازه از دوندگی بازیکنان پرسپولیس هم تعریف کردم. درخشان که در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی حضور نداشت که بشنود من چه چیزی گفتم. پس مطمئن باشید حرف های من را بد به او رسانده اند.

او قبول دارد تیمش برابر پرسپولیس مثل همیشه بازی نکرده است: سرعت ما در خط حمله پایین بود و به همین دلیل ما نتوانستیم بازی همیشگی مان را انجام بدهیم. به هر حال بازی پرسپولیس حساسیت زیادی داشت و من فکر می کنم در بخش مالکیت خوب عمل نکردیم.