به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۵:۵۳
 
۲۰۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۳/۰۳ ساعت ۰۰:۱۲
کد مطلب : ۴۲۹۲۳
جوابیه کرباسچی به رييس صدا و سیما:

مثل شما اصولگرايان، از گزینه‌ی خود شرمسار نیستیم

گروه سياسي: غلامحسین کرباسچی، رییس ستاد انتخاباتی حجت الاسلام والمسلمین مهدی کروبی در انتخابات سال 88، در جوابیه‌ای به رییس سازمان صدا و سیما، ضمن رد ادعای تکراری رای خود در آن انتخابات به میرحسین موسوی، نوشت: بنده و دوستانم همچون اصولگرایان نیستند که از گزینه‌ی خود در انتخابات 88 شرمسار باشیم و آقای احمدی‌نژاد را انتخابی انحرافی بخوانیم و انتخابمان را انکار کنیم و هنوز همچون گذشته از انتخاب 88 خود دفاع می‌کنیم. متن کامل جوابیه کرباسچی به ضرغامي در پی می‌آید:
مثل شما اصولگرايان، از گزینه‌ی خود شرمسار نیستیم
به نام خدا
جناب آقای مهندس ضرغامی، ریاست سازمان صدا و سیما
سلام علیکم
گرچه از ملی بودن آن رسانه مدتهاست ناامیدم اما در این روزگار امید هنوز آرزو دارم که اگر به جایگاه ملی رسانه اعتقاد ندارید، از لحاظ شرعی و قانونی این جوابیه را در سیما پخش کنید:
روز دوم خرداد در سیما سردار کوثری در گفتگویی مواردی کذب را به بنده نسبت دادند که مي‌تواند محل شکایت باشد. از جمله گفته‌اند که من در مقام رییس ستاد جناب آقای کروبی به ایشان خیانت کرده، در دانشگاهی یا جایی چیز دیگری گفته ام و ملت را به رای دادن به مهندس موسوی تشویق کرده ام. و همین علت کاهش رای آقای کروبی از چند میلیون سال ۸۴ به چند صد هزار سال ۸۸ شده است، چون من از قبل ماموریت داشته ام که این نقش را در ستاد اقای کروبی بازی کنم.
شگفتا از این دروغ گویی و تحلیل ناصواب!!!

اولا که آفای کروبی قبل از مهندس موسوی نامزد انتخابات ۸۸شده بودند و من قبل از حتی تصمیم جناب آقای مهندس موسوی به کاندیداتوری، به ستاد آقای کروبی رفتم و دعوت ایشان را قبول کردم. منطقا و از لحاظ زمانی من نمی توانستم واجد ماموریت از جانب نامزد محتملی باشم که هنوز وارد انتخابات نشده بود. ثانیا من هرگز چنین حرفی نزدم و بنا به قاعده ی البینه علی المدعی ... آقای کوثری باید سند اقامه کند و صداوسیما در برابر نشر اکاذیب پاسخگو باشد. ظاهرا رسانه‌های راستگوی! جناح راست افراطی آن اندازه در این باره دروغ گفته‌اند که خودشان هم باور کرده اند و شاید به پیروی از منطق گوبلز آنقدر یک دروغ را تکرار مي‌کنند تا همه باور کنند اما حتی گوبلز هم اینقدر زودباور نبود که دروغ‌های خودش را باور کند.

البته بنده حداقل یک بار در جواب آقای محمدرضا باهنر این دروغ‌ها را تکذیب کرده بودم و گفتم که چگونه رسانه‌های امنیتی این دروغ‌ها را جعل مي‌کنند و اینها دم فرو بستند و بینه‌ای اقامه نکردند و به نوعی هم عذرخواهی کردند که خوب است شما به همان جواب التفاط کنید. بنده و دوستانم همچون اصولگرایان نیستند که از گزینه‌ی خود در انتخابات 88 شرمسار باشیم و آقای احمدی‌نژاد را انتخابی انحرافی بخوانیم و انتخابمان را انکار کنیم و هنوز همچون گذشته از انتخاب 88 خود دفاع می‌کنیم و با وجود میل اجماع در جیهه‌ی اصلاحات، در انتخابات دوره‌ی قبل تا لحظه‌ی آخر و پس از آن مدافع جناب آقای کروبی بودیم.

در مقام تحلیل هم عرض می‌کنم که لازم نیست که برای علت عدد آرای آقای کروبی در سال 88 به ایشان تحلیل‌های غیرواقعی بدهیم، گذشته از جمع‌بندی شخصی خود ایشان که در رفتارشان نسبت به دوستان شما مشهود است کافی است که یک بار منصفانه و واقع بینانه به واکنش مردم فکر کنید، آن گاه علت واقعی را خواهیم یافت. گناه خود را به پای دیگران ننویسیم!
والسلام، غلامحسین کرباسچی، دوم خرداد 93
مرجع : انصاف نیوز

نادر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۳ ۰۰:۲۱
جناب کرباسچی خوشحالم مدیریت را از شما آموختم و هنوز خاطرات شیرین شهردار بودن شما را یدک میکشم
انصافا این مملکت مدیرانی چون شمارا میخواهد (229434)
معلم بازنشسته
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۳ ۰۵:۱۴
سلام - اقاي كرباسچي براي تعدادي از رانتخواران خاطرات شيريني از خود به يادگار گذاشت مثلا براي برج سازان اما براي بسياري از مردم ضعيف جامعه خاطرات تلخي از خود باقي گذاشت (229466)
۱۳۹۳/۰۳/۰۳ ۱۳:۱۱
لازم نیست که برای علت عدد آرای آقای کروبی در سال 88 به ایشان تحلیل‌های غیرواقعی بدهیم، گذشته از جمع‌بندی شخصی خود ایشان که در رفتارشان نسبت به دوستان شما مشهود است کافی است که یک بار منصفانه و واقع بینانه به واکنش مردم فکر کنید، آن گاه علت واقعی را خواهیم یافت. گناه خود را به پای دیگران ننویسیم! (229664)
اردبیلی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۳ ۱۷:۳۲
بنده نیز به رای خود به مهندس موسوی افتخار می کنم و صد بار هم باز اگر بخوام رای خودم رو تکرار کنم برعکس اصولگرایان فقط به مهندس میرحسین موسوی رای می دهم. (229824)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۳ ۲۲:۲۷
شما آشوب طلب ها باید هم راضی باشید که به این فتنه گر رای دادید جناب کرباسچی تندرو !
کیا یادشونه سریال تلویزیونی کرباسچی رو ؟ (229907)
بهار
۱۳۹۳/۰۳/۰۳ ۰۷:۲۹
وای به روزگارانی که همچون کلباسچی ها مدیرشوند (229477)
قلی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۳ ۰۹:۰۸
خاطرات شیرین شهرداری؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!
برای شما نه مردم (229502)
میثم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۳ ۱۰:۳۸
جالبه در مورد اصل ادعا که رای دادن به موسوی بود چیزی نگفت . فقط اینکه حضورش در ستاد کروبی و انصراف به نفع موسوی از قبل طراحی شده بود را نفی کرد! (229547)
afsaneh
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۳ ۱۲:۴۸
اقاي كرباسچي سيبل جماعت تندرو لباس شخصي زمان اصلاحات شدوگرنه ايشان مديري لايق و كاردان هستند...طرحهايي كه هم اكنون در تهران اجرا يا درحال اجراست نمونه ايي از برنامه ريزي وطراحيهاي شهرسازي جناب اقاي كرباسچي است ايشان براي شهرداري تهران خيلي زحمت كشيدنند.. (229640)
امیرعلی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۳ ۱۵:۴۸
آنهایی که دانش مدیریت کلان دارند بدرستی کرباسچی و امثال او را تصدیق می کنند . بدرستی نبود این افراد در سیستم مدیریت کشوری بخش عمده ای از جوابهای مشکلات اقتصادی و .... را در بر خواهد داشت . بدانید کرباسچی و کرباسچی ها معنای واقعی جمهوری اسلامی ایرانند و غیر از این ها اینانند که ما را روز به قرن به عقب میکشند . (229753)
جمشيد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۳ ۰۰:۲۲
كافر همه را به كيش خود ،پندارد. (229435)
دلواپس دلواپسان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۳ ۰۶:۲۱
میشه کافرراتعریف کنید.اگربلدنیستیدمن مصداق های فراوان آنرابهتون بگم (229472)
عبدالله
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۳ ۱۱:۵۱
دلبندم در مثل مناقشه نیست!!!! (229597)
قاسمي بجد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۳ ۱۱:۵۱
اگر باز هم انتخابات 88 تكرار شود باز هم به شيخ كروبي راي خواهم داد (229599)
مهدي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۳ ۱۱:۵۸
مصداقش : قران ميگه : كسانيكه ظلم ميكنند هم رديف كافران هستند . حالا ببينبد تو اين كشور كي ظلم ميكنه . يكيش همين صدا و سيما كه تمام اخبارش يكطرفه است و اجازه دفاع به كسانيكه همفكرشون نيستند نميده . اين ميشه ظلم . يكيش ميشه ... ولش كن اگه بنويسم سانسور ميشه. تا همينجاشو داشته باش (229605)
حميدرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۳ ۰۰:۳۰
اي بابا .،!! باهم دوست باشين ،!! اين حرفها چيه،!! گذشته ها گذشته ،!! تو اين هشت سال مردم بيچاره شدند، شما ها كه مشكلي نداشتين،!! مملكت شده گوشت قربوني ، چندسال دست شماست چندسال هم دست جناح مخالف،!! مردم هم كه فقط به درد حضور در صحنه ميخورند، باقي داستان به مردم ربطي نداره ،!! شما ها هم از دو طرف فقط براي بالا رفتن از مردم استفاده ميكنيد،!! بيچاره مردم،!! باهم دوست باشيد،!!!! (229437)
afsaneh
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۳ ۱۲:۵۱
مد شده هركس هركاري ميخواد بكنه به اسم ملت ميگه...ملت خواست كه ما فلان كارو كنيم!!!ملت ميخواد كه ما اين كارو نكنيم...!!!ملت الان خوشحاله!!!ملت ،ملت،،...
ولي دريغ از يك ملت واقعي (229645)
سعید1
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۳ ۱۳:۳۱
حمیدآقای گرامی! این حرف شما که "مملکت گوشت قربونی شده دست این جناح وآن جناح" چه معنی می دهد؟ببخشید ولی می توانم از شما بپرسم از نظر شما مملکت چگونه باید اداره شود؟بالاخره در همه جا جریانهای سیاسی مبارزه می کنند وقدرت را بدست می گیرند تا تفکرشان را مبنای اداره جامعه قرار دهند. می گویید چگونه باید عمل کرد؟مملکت دولت ومجلس نیاز ندارد؟ یا اینکه از اسرائیل آدم بیاوریم تا کشور را ادراه کنند؟.تازه مکانیزم آن آدم آوردن چیست؟ انسان می ماند چرا در عصر اینترنت برخی شهروندان حرفهایی می زنند که زمان تیروکمان ... (229678)
مرتضی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۳ ۱۵:۵۵
برادر من منطور اقا حمید اینه که تنها چیزی که تواین بین از یاد رفته ما مردمیم.در هنوز هم که هنوز رانتهای امثال کرباسچی از ذهنها پاک نشده. (229758)
hasani
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۳ ۱۷:۵۴
از اسراییل نه ولی خدایش از المان یا ژاپن بیارییم پنج سال هم مملکت را به انها به سپاریم نصف درامد نفت دسمزد به انها بد هیم
خدایش از ترکیه هم جلو می افتیم!!! (229835)
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۳ ۱۹:۲۱
آقا سعید زیاد سخت نگیر منظور اینه که هر کدوم از دو طرف سنگ خودشو به سینه میزنه و از مردم مایه میزارن وبه نوعی فقط اسمشون مونده وگر نه که همه میدونن باید یکی از دل همین مردم انتخاب بشه نه از اسرائیل.! (229863)
غارنشين
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۳ ۲۳:۲۰
سعيد عزيز، لازم نيست از اسرائيل كسي را بياوريد،!! شما كاري كنيد نخبگان ازاين مملكت فرار نكنند تا امثال من غارنشين تيركمان بدست وارد سياست بشوند،،!!!! از نظر سياسي سيستمي درست عمل ميكنه كه قدرت به درستي تقسيم بشه،!! نه اينكه اينهمه نهاد نظارتي باشه و دولتي مثل دولت قبل سر كار بياد و تمام قوانين را ناديده بگيره و كسي هم جوابگو نباشه،!! تازه ايشان را عضو مجمع تشخيص بكنند ،، و با نمك تر از همه اينكه زماني كه بايد ميرفت نمير فت ولي حالا شاخ شمشاد هر روز نشسته به ريش بنده و جناب عالي ميخنده (229933)
ایرانی.
United States
۱۳۹۳/۰۳/۰۳ ۰۰:۵۳
این افراد منفع طلب هستند که هشت سال مملکت را تا مرز نابودی بردند....این افراد به کمک هم خط هایشان...ضرغامی....هیچ وقت نمی توانند این افراد خدوم را از چشم مردم بیندازند...ودر این چند وقت تلاش بسیاری کرده اند که اصلاحات و سید محمد خاتمی را فتنه گر بخوانند ...دریغا که ایشان از دیروز محبوب تر در نظرد مردم می باشند.در اخر دوم خرداد را به همه تبریک میگویم.... (229443)
شیخ مهدی محبوس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۳ ۰۱:۱۱
اصفهان رشدش را مدیون زمان استانداری کرباسچی است
من هم به رایی که در سال 88 به مهندس موسوی دادم با تمام وجودم افتخار می کنم (229447)
خدا قوت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۳ ۰۱:۲۳
جناب کرباسی خدا قوت اقای ضرغامی واقعا اگر سیما ملی اجازه بدین اقای کرباسی پاسخ کوثری را بدهند واین حق اقای کرباسی مردم هم خوشحال می شوند مدت هاست جناب کرباسی زیارت نکردیم نمدانم چرا سیمای ضرغامی بابزرگوارهای مثل شما ارتباط نداره حتما شما دلواپس نیستی (229449)
ارسلان&
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۳ ۰۱:۵۲
کسانی که این همه بیت المال راغارت وفقروبدبختی برای مردم آوردن دروغ گفتن که چاشنی اعمالشان است (229456)
انقلابی 57
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۳ ۱۳:۲۲
جند سال است که در فرهنگ امثال آقای کوثری برای رسیدن به اهداف جناحی گفتن دروغ در هر زمینه مباح و در بعضی مواقع واجب شده است . (229672)
اميد
Romania
۱۳۹۳/۰۳/۰۳ ۰۱:۵۲
اقاى كرباسچى نگران نباشيد امثال اقاى كوثرى دستشان براى مردم رو شده (229457)
آرزو
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۳ ۱۲:۱۷
ایول خوب اومدی (229616)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۳ ۰۲:۰۰
یادش بخیر: همه برای تغییر،باهم برای ایران (229458)
ارسلان&
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۳ ۰۲:۳۰
کسی که حق باشد منکرش نمی شود نه مثل آقایآن که تاحالاچنصدباراحمدی نژادراپس زدن وعلیهش حرف زدن ازوزیرش گرفته تانماینده وغیره..... اگرروشون بشه میگن احمدی نژادنماینده جبهه پایداران نبوده. (229460)
نا امید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۳ ۰۲:۳۱
افسوس چه مدیرانی رفتن (در پی آبادی کشور بودند) و صد افسوس چه نامدیرانی آمدند ( در پی منفعت جیب هستند) از آن می ترسیم که دلواپسان اینقدر که دلواپس بسته شدن دکانهای خودهستند دیگر دلی برای دلواپسی برای آبادانی کشور نداشته باشند (229461)
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۳ ۰۲:۴۶
اقای کرباسچی پرونده فسادتان در شهرداری که قابل پوشاندن نیست... (229465)
سید رسول
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۳ ۱۶:۰۸
شرم آور است که این اصولگرایان ذره ای وجدان صادقه را در میدان گرو نمیگذارند و نمیگویند رئیس جمهورشان با ثروت ملی در دولت و شهرداری چه کرد و چه ارمغان
آورد و امروز چه کسی میتواند تخلفات مالی شهرداری را از بعد از مدیریت آقای کرباسچی رسیدگی کند؟ (229766)
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۳ ۰۵:۲۷
اینهارو ولش کن ،از پولهایی که خوردی چ خبر؟ (229468)
ارسلان&
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۳ ۱۴:۲۴
فکرکردی حزب شماپاکترین دولتهااست همه که شما نمیشوند عاقاسعید!!!!!!!!!!!!!شماهاخیلی پرروتشریف داریدکه میگیدآقای کرباسچی پولی برده فعلایکی پس ازدیگری به جرم رانت خواری تشریف به زندان می برن ازدولت پاک دستان. (229710)
میر
۱۳۹۳/۰۳/۰۳ ۱۶:۰۷
پسر جون توانگار مثل بعضی ها به دوروغ های صداوسیما باور داری شب خیر (229765)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۳ ۲۲:۳۱
سریال تلویزیونی کرباسچی که مستقیم از صدا وسیما پخش می شد ، اگه ایشون مجرم نبود که می بایست از خودش دفاع کنه ! ربطی هم به دروغ صدا وسیما نداره ... (229909)
بیننده محاکمات
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۳ ۱۶:۳۴
خدا را شکر که تمام جلسات محاکمه ایشان به طور کامل از صدا و سیما پخش میشد. آهر سر هم هیچکس نفهمید آقاب کرباسچی جرمش چه بود!!!! (229781)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۳ ۰۵:۵۳
جناب کرباسچی شما تا انتخابات 88 با آقای کروبی همکاری کردید.... مگر بعد از آن یعنی تا آخر با ایشان بودید! و در فتنه 88 هم کمک کردید..... (229469)
میر
۱۳۹۳/۰۳/۰۳ ۱۶:۱۲
توهم انگار هنوزخوابی,واقعا انقدردورغ گفتین که خودتون هم باورتون شده (229768)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۳ ۰۸:۱۸
روی شما از زمانی که پشت ولایت را خالی کردید سیاه شد جناب کرباسچی . این کشور بدون شما و تمامی یارانتان هم میتواند به شکل خیلی خوب اداره شود . شما دیگر فقط یک شهروند عادی هستید . (229482)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۳ ۱۳:۱۷
معنی خوب اداره کردن روهم از سال 84تا92 دیدیم. من تعجب می کنم چرا وقتی تو این 8 سال کشور خیلی خوب اداره شد چرا باز مردم به روحانی رای دادن نه به جلیلی و قالیباف و... در ضمن روی اون کسی سیاه شد که که دم از ولایت میزد ولی 11روز به خاطر اینکه دستور ولی فقیه رو اجرا نکنه قهر کرد (229670)
جوادی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۳ ۰۸:۲۱
بزرگترین جوک تاریخ اینه
"صدا و سیمای ملی!!!!!!!!"
من سال 88 به آقای کروبی رای دادم و هیچوقت هم از رای خودم پشیمون نشدم.
امیدوارم هرچه زودتر ایشون و آقای موسوی و خانم رهنورد رو در میان مردم داشته باشیم. (229483)
ارسلان&
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۳ ۱۴:۱۷
اولین رای من دوردوم سیدمحمدخاتمی بوددومین رای جناب مهندس موسوی وسوم آقای روحانی هیچ وقت پشیمان نیستم وتاآخرمیگویم لبیک یاخاتمی (229708)
پرژوا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۳ ۱۸:۲۷
ارسلان عزیز اشتباه تو و امثال شما آن بود که سال 84 یا رای ندادید یا دست کم اگر هم رای دادید گول عوام فریبهایی همچون احمدی نژاد را خوردید و متاسفانه 8 سال کشور را بدترین شخص ممکن سپردید. (229849)
از طرف
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۳ ۰۸:۲۷
هیچ کس کرباسچی نمیشه (229485)
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۳ ۰۸:۲۷
صداقت را عشق است .زنده باد آناني كه براي دوروزه دنيا عقبي را به باد نمي دهند. (229486)
سعید عباللهی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۳ ۰۸:۲۸
جناب آقای کرباسچی بنده به عنوان یک یادداشت نویس تاریخ انقلاب در بخش بعد از پیروزی انقلاب با شهرداران وفرماندارانی برخورد داشتم که اصلا به زیباسازی وایجاد فضای سبز اعتقادی نداشتند ودر کمال سادگی هرگونه زیباسازی وفضای سبز را اسراف میدانستند ! وبعد از استانداری شما در اصفهان وبعد شهرداری تهران وفعالیتهای عظیم وخردمندانهء شما در زیبا سازی اصفهان و وتهران وایجاد فضای سبز ودرختکاری , به ناگهان نهضت عظیمی در کشور ایجاد شد که همهء شهرها اقدام به فضا سازی وزیبا سازی شهرشان کردند وبی تردید بیشتر شهرهای کشور ... (229487)
کارمند
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۳ ۰۸:۳۰
آقای کرباسچی بقوا شاعر دی شیخ با چراغ همی گشت گرد شهر کس دیو دد ملولم و انسانم آرزوست حالا شما میخواین تو این دوره و زمانه راستگو پيدا کنيد (229489)
حسين
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۳ ۰۸:۳۱
مرحبا آقاي كرباسچي ملت شما را به نام نيك مي شناسند (229491)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۳ ۰۸:۴۴
وقتی کسی مثل کوثری کیلویی به مجلس میره و سواد تحلیل چند تا استان مملکت خودمون را هم نداره انتظاری بیش از این نیست,ایشون از جامعه کوری میخواهد اما کور میبیند!! (229496)
م.م
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۳ ۰۸:۵۱
من هم به کروبی رای دادم (229499)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۳ ۱۳:۵۶
همون که از آراء باطله هم کمتر رأی آورد . (229694)
سامان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۳ ۰۸:۵۹
جناب ضرغامی
به جای استناد به خیال بافی ها و سناریو پردازی های برادر حسین شریعتمداری به رفتار و واکنش مردم استناد کن
البته توقع بی جاییه، چون اگه مردم واسه شما ارزشی داشتن سال 88.... (229500)
كارمند
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۳ ۰۹:۰۷
من از نظر سياسي كارگزاران را قبول دارم اما از نظر تئوريهاي اقتصادي خير (229501)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۳ ۰۹:۱۰
نامه کرباسچی به روسای مناطق بیست گانه تهران در زمانیکه شهردار تهران بود: «می خواهیم بلایی سر تهران بیاوریم که هر کس بجای ما آمد نتواند آنرا حل نماید».
هم پیاله شدن شما را با یک چنین خائن وجانی بالفطره را به شما تبریک می گویم . (229504)
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۳ ۱۶:۱۴
این نامه در کدام بایگانی و آرشیو است تا به مرکز اسناد برده شود و اگر وجود خارجی ندارد حداقل در این بازی از ماکیاول ماکیاولیست تر نشوید همچنین آزاده بودن بهتر از قدقامت الصلوات دروغین (229769)
مهری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۳ ۱۶:۳۹
حتما سند اینو رفقای پایداری تقدیم کردن! (229786)
نه چپ نه راست
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۳ ۰۹:۲۴
من گمان می کنم شخصیت آقای کرباسچی و احمدی نژاد از جنس خدمات ماندگار است.هر چند که عده ای افراطی کرباسچی را لیبرال و فاسد و احمدی نژاد را پوپولیست می نامند.اما اینکه هنوز نام کرباسچی در تهران معادل خدمت و نام احمدی نژاد در تمام شهر های ایران معادل خدمت است را اصولگرایان و اصلاح طلبان حزبی نمی توانند انکار کنند.این صف بندی ها باطل است.زنده باد خدمت. (229509)
افشار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۳ ۱۶:۱۸
شما انگار مشکل شناخت در از مهره دارید
در= گوهری ذیقیمت است در ادوار مختلف
مهره= ظاهری شبیه در دارد ولی شیئی است فاقد ارزش و دور انداختنی
گر چه در مثل مناقشه نیست و حتی در ظاهر هم احمدی نژاد شبیه جناب آقای کرباسچی نیست (229771)
واااا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۳ ۱۶:۳۹
خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (229787)
ر.س
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۳ ۰۹:۲۶
تعدادی از برادران اصول گرا را باید کاسبان جبهه نامید
آقای کوثری میگفت من هیچ علاقه ای به نمایندگی نداشتم ولی 72 ساعت قبل از نام نویسی به من گفتن بیا بازنشسته شو منم رفتم بازنشسته شدم تا نماینده بشم
نمردیم و معنی عدم علاقه رو فهمیدیم (229511)
حمیدرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۳ ۰۹:۲۸
به امید برگشت کرباسچی ها به مدیریت کلان کشور. (229512)
مهری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۳ ۰۹:۳۸
احسنت به این جواب دندان شکن. (229516)
نادر2
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۳ ۰۹:۳۹
ماملت ازانتخاب گزينه سال84و88پشيمان نيستيم بلكه ايشان بايدشرمنده ولي نعمت خود(مردم )باشندكه درامانت خيانت كردندومصالح نظام ومردم رافداي عده اي همچون مشايي كردند. (229517)
زهره
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۳ ۱۰:۱۷
خدارحمت كندشوهرم رفت پيش كرباسچي شهردار براي مجوز ساخت اودركمال بيشرمي گفت رزمنده ها را چه به شمالشهر شما بايد بري ميدون شوش ومن وهمسرم ازهمان سال 74 اورا شناختيم وبه خداواگذارش كرديم خدا نيامرزد منافقين را هرچند براي اين بهار نوشتن بيهوده است !!! (229530)
پاررسا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۳ ۲۲:۰۷
با کدوم پول داشتید تشریف میبردید شمال شهر؟ (229903)
مهر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۳ ۱۰:۲۳
درود بر اصلاحات (229533)
عماد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۳ ۱۰:۲۷
این آقای کوثری که در روز روشن از یک آدم زنده نقل قول دروغ می گوید معلوم است در بقیه موارد چطور عمل می کند (229536)
دریاچه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۳ ۱۰:۲۸
به نظر شما تاریخ در مورد ما چه خواهد نوشت؟در مورد میر حسین و یا شیخ مهدی کروبی؟بعد از صد سال!!!!!!!!!!!!! (229538)
جویبار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۳ ۱۲:۲۰
به نیکی یاد خواهد کرد همیشه در اذهان زنده خواهند ماند (229618)
من
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۳ ۱۳:۰۸
تاریخ از خوب جز خوبی نخواهد گفت (229659)
afsaneh
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۳ ۱۵:۴۴
بستگي داره كه كي تاريخو بگه!!!يكي مثل اين مرده سيبيلو عينكي چاقه كه تو تلويزيون ضرغامي مياد تارخ ميگه(اسمشو يادم نمي اد) يا مثلا امثال طبري،بيهقي،...بياد بگه...از نظر اولي منفور تاريخ از نظربعديها ماندگار در تاريخ (229749)
مهرداد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۳ ۱۰:۳۶
بی خیال آقای کرباسچی به حرف گ....سیاه که بارون نمیاد (229545)
سلام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۳ ۱۰:۴۰
اقا ی کرباسچی مهندس ضرغامی کی دررسانه ی خود واقعیات را باز گو کرده اند همین عمل ضرغامی است که 90درصد ملت به ماهوره روی اورده اند کدام رفراندم دقیق تر از این (229548)
یاس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۳ ۱۰:۴۰
جناب کرباسچی هم موسوی هم کروبی هردو گلند ارزش بو کردنو طاقچه گذاشتنو دارند (229549)
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۳ ۱۰:۵۱
متعجم از اقایونی که خودشون رو مسلمون میدونن و به این راحتی دروغ میگن و با ابروی دیگران بازی میکنن مگه نشنیدن که حرمت ابروی مومن ازخانه کعبه بالاتره اگه از مردم نمیترسید لااقل از خدا بترسید واقعا حکومت 4 روزه دنیا ارزش این همه دروغ و تهمت رو داره بترسید از روزیکه پرده ها پایین بیاد و عدل خدا دامنگیرتون بشه که اونجا فریادرسی براتون نیست و اخرتتون میشه مثل دنیایی که برای خیلی از مردم ساختید (229554)
جزايري
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۳ ۱۲:۵۳
آقا سعيد، اينان، هماناني هستند که نه به خدا و روز حساب و نه به اخلاق و انسانيت، هيچ اعتقاد و ايماني ندارند. لذاست که مصدر کذب و کاذب و کذابند و هيچ حرجي بر آنان نيست! (229649)
محمد علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۳ ۱۰:۵۹
من خودم شاهد بودم که آقای کرباسچی موقع رای انداختن در صندوق که پخش هم شد فرمودند که برای ورود حداکثری موسوی به ریاست جمهوری به او رای خواهم داد و مردم هم اینکار را بکنند و البته هرچه بود گذشت و اگر و فقط اگر به فکر مردم و کشور هستید از لجبازی دست بردارید به فکر مردم باشید (229560)
سید عبادالله دولت خواه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۳ ۱۱:۳۰
درود بر کرباسچی قهرمان اینها سال هاست تهمت می زنند و دروغ می گویند مردم خود همه چیز را می دانند. (229575)
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۳ ۱۱:۳۶
متعجم از اقایونی که خودشون رو مسلمون میدونن و به این راحتی دروغ میگن و با ابروی دیگران بازی میکنن مگه نشنیدن که حرمت ابروی مومن ازخانه کعبه بالاتره اگه از مردم نمیترسید لااقل از خدا بترسید واقعا حکومت 4 روزه دنیا ارزش این همه دروغ و تهمت رو داره بترسید از روزیکه پرده ها پایین بیاد و عدل خدا دامنگیرتون بشه که اونجا فریادرسی براتون نیست و اخرتتون میشه مثل دنیایی که برای خیلی از مردم ساختید (229581)
1234
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۳ ۱۱:۳۸
حرف حساب جواب ندارد آقای کرباسچی عزیز !!!
پاسخ شما در روز دوم خرداد با معنا ست!!!
رنده باد اصلاحات!!!!!!!!!!!!!! (229584)
جهانگیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۳ ۱۱:۴۱
آقای ضرغامی بسم الله: اگر جوابی دارید لطفا شفاف بفرمایید تا حق کسی ضایع نگردد. درود بر کرباسچی عزیز. (229586)
avenger
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۳ ۱۱:۴۱
به این میگن آخر الزمان مجرمان بیگناه دلواپس میشوند...
مدیران محبوب مردم (معلوم الحال)...!!!!!!!!!!!!!!!! (229588)
عادل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۳ ۱۲:۰۱
جناب کرباسچی شما فرد لایق وکار بلد هستید ما شما رادوست دارم به خدماتتان به تهران .راستی کوثری دیگه کیه؟ (229607)
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۳ ۱۲:۱۷
بدرستی شهرداری به مدیریت شما ندیدیم مشهد هم شهردار مانند شما داشت مهندس پژمان ولی او را پس از هشت سال خدمت صادقانه عوامل رانت خوار اورا کنار گذاشتن (229617)
جویبار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۳ ۱۲:۲۴
آقای کرباسچی خدمات شما به استان اصفهان و شهر تهران و پرسنل شهرداری تهران همیشه زبان زد عام و خاص بوده و به نیکی یاد میشود (229622)
نجار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۳ ۱۳:۵۰
بايدبه آقاي كوثري اين آيه را گفت:
قَالَ سَنَنظُرُ أَصَدَقْتَ أَمْ كُنتَ مِنَ الْكَاذِبِينَ ﴿۲۷﴾ سوره النمل
گفت‏خواهيم ديد آيا راست گفته‏اى يا از دروغگويان بوده‏اى (۲۷)
و يا آنجا كه مي فرمايد:
وَلَقَدْ فَتَنَّا الَّذِينَ مِن قَبْلِهِمْ فَلَيَعْلَمَنَّ اللَّهُ الَّذِينَ صَدَقُوا وَلَيَعْلَمَنَّ الْكَاذِبِينَ ﴿۳﴾ سوره عنكبوت: و به يقين كسانى را كه پيش از اينان بودند آزموديم تا خدا آنان را كه راست گفته‏اند معلوم دارد و دروغگويان را [نيز] معلوم دارد (۳) (229689)
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۳ ۱۴:۲۷
رسانه ملی باید پخش کنه این جوابیه رو. (229713)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۳ ۱۴:۴۹
اقاي كرباسجي صدا وسيماي ضرغامي نه تنها در ايران بلكه در تمام دنيا به دروغ كويي مشهور شده است
شده است جوبان دروغكو اكر راست هم بكويد ديكر كسي حرفش را بأور نمي كند (229728)
تهرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۳ ۱۶:۰۰
فضای سبز پارک جمشیدیه وجماران که شما به مقربان بارگاهتان بذل وبخشش نمودید تا در ان برج سازی کنند نیز جز همان خاطرات شیرین شهرداری شما می باشد!!! (229764)
سارا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۳ ۱۸:۴۵
اینا رو بخیال , لیلا حاتمی و بگو که چه لکه ننگی به نظام زد :D (229853)
بهرام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۳ ۱۹:۴۳
اون وقت که آقای کرباسچی شهردار بود و تصمیمات خلاقا نه میگرفت یک عده که الان به الاف اولوف رسیدند داشتند غاز می چروندند!! (229865)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۳ ۲۳:۱۵
در همه ادارات و نهادها در هر دوره ای تخلف هست اما اگر تمام تخلفهای زمان اصلاحات را جمع کنیدبه اندازه یک صد هزارم اختلاس سه هزار میلیاردی نمیرسد واقعا که! خدمتی که احمدی نژاد به این مملکت کرد محمود افغان و چنگیز خان مغول و شاهان قاجار نکردند!!!!!! (229929)
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۳ ۲۳:۵۰
اقا ي كرباسچي اينها خودشان متوجه هستند خودشان را ه ديگر مي زنند فقط ميتوان گفت متاسفم اين احمدي نژاد بيت المال اين اين مملكت را توسط همين اقايان نمايندگان به باد فنا داد وصدايشان در نيامد (229938)