به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۴:۲۶
 
۲۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۷/۰۸ ساعت ۰۸:۳۶
کد مطلب : ۵۶۳۳۳

نیروهای داعش به پیشمرگه‌ها چه گفتند؟

گروه بين‌الملل: شبکه خبری «روداو» گفت‌وگویی نادر میان شبه نظامیان گروه دولت اسلامی موسوم به داعش و نیروهای نظامی اقلیم کردستان عراق موسوم به پیشمرگه را رصد کرده است.
نیروهای داعش به پیشمرگه‌ها چه گفتند؟
این گفت‌وگو در مرز شهر کرکوک در ساعت‌هایی صورت گرفت که شلیک آتش میان دو طرف به شکل موقت متوقف شده بود. برپایه این ویدیو، یکی از شبه نظامیان داعش، در حالی به کردی سخن می‌گفت، نیروهای پیشمرگه را خطاب قرار داد. پس از آن یکی از شبه نظامیان داعش خطاب به پیشمرگه‌ها، فریاد کشید: «خدا مولای ما است و شما مولایی ندارید.»

یکی دیگر از آن‌ها ادامه می‌دهد: «ما سربازان دولت اسلامی هستیم، هر نفر از ما با هزار نفر از شما برابری می‌کند. به شما چیزی نشان خواهیم داد که در عمر خود ندیده‌اید، خواب آن را هم ندیده‌اید. خانه‌هایتان را بر سرتان ویران خواهیم کرد، شما را تکه پاره خواهیم کرد به اذن خدا. ما همه مهاجر هستیم، عراقی هستیم، آمریکایی هستیم، کرد هستیم، ما در یک صف در برابر مرتدها قرار گرفته‌ایم. به اذن خدا ما پیروزیم. هیچ کس نمی‌تواند در برابر ما بایستد، نه آمریکا، نه فرانسه و نه هیچ کشوری. خدا مولای ما است و شما مولایی ندارید. کشته‌های ما در بهشتند و کشته‌های شما در جهنم.»
مرجع : العربيه