به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۷:۰۶
 
۲۴۵
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ ساعت ۱۰:۲۸
کد مطلب : ۷۲۰۸۳
داعشی‌های‌وطنی بدتر از داعشي‌های‌خارجی!

36سال از انقلاب می‌گذرد؛ واقعا کدام‌خودسر؟

"پاره آجر" در واقع بسوی مطهری پرتاب نشد بلکه در وهله اول بسوی روحانی و رای دهندگانش پرتاب شد. دفاع امروز از مطهری دفاع از یک فرد نیست بلکه اعلام انزجار از وحشی گری داعشی‌های وطنی و درخواست دستگیری و محاکمه آنهاست.
36سال از انقلاب می‌گذرد؛ واقعا کدام‌خودسر؟
علیرضا کفایی

گروه سیاسی: حمله به علی مطهری در شیراز اولین دسته‌گل گروه‌های فشار نیست، قبل از وی و در جای جای کشور بسیاری دیگر بودند که مورد تعرض قرار گرفته اند و قطعا آخرین آن هم نخواهد بود. تهاجم سال 78 علیه دانشجویان که آشکارا و عریان و در منظر عموم صورت پذیرفت از سری عملیات وحشیانه گروه فشار بود، ترور حجاریان، برخی وقایع سال 88 و 89 از جمله هجمه به سیدحسن خمینی در 14 خرداد 89، فجایع کهریزک و دهها مورد دیگر همه و همه به نام گروه های موسوم به خودسر! ثبت شده اند.

اما واقعا کدام خودسر؟ 36 سال از عمر انقلاب می‌گذرد و مساجد، نماز جمعه، سازمان تبلیغات، حوزه های علمیه، شورای نگهبان، مجلس خبرگان، مجلس، دولت، دستگاه قضا، شورای انقلاب فرهنگی و....... با آن همه دستگاه عریض و طویلشان داعیه تثبیت نظام و صدور انقلاب را دارند، اما می‌بینیم از پس این همه سال، سخن از خودسران است، کدام خودسر؟ اگر خودسری است پس ادعای تثبیت چیست؟

امروز مردم بخوبی می‌دانند که این عوامل فاشیستی خودسر نیستند، مواجب بگیر و عمله هستند. حتی نام خشکه‌مقدس بر آنها نهادن هم درست نیست از آنرو که اینان نه دینی دارند و نه اعتقادی. قدرت و پول و چپاول و غارت و فریب و دزدی و دروغ و همه رذیلت‌ها در آنها یکجا جمع شده است. مزدورانِ زراندوزِ مزوری که مسلماً از جایی خاص حمایت و پشیبانی می‌شوند و در نهایت به جنگ ملت آمده‌اند و با فتنه‌انگیزی که ذاتیِ خودشان است، دیگران را فتنه‌گر می‌دانند و برای رسیدن به امیال و آمال خود، جامعه را تا مرز انفجار و نابودی می‌برند.

حامیان گروه فشار نظر می‌دادند که "یا باید بر سر سیدحسن خمینی به دلیل همراهی مجدانه‌اش با کژراهان فریاد بزنیم، یا باید سکوت را ادامه دهیم و با طمأنینه بنگریم که تاریخ، خود، چگونه سیلی مناسب را بر صورت کژراهان خواهد نواخت، “شاید هدایت شوند" وقتی نسبت به خاندان امام و یادگار او این چنین عریان نظر می‌دهند و حواله به سیلی می‌دهند، پنهانی هم دستور حمله را صادر می‌کنند.

بگذریم که در جمهوری اسلامی قرار بود مخالفین حتی کمونیست‌ها آزاد باشند! ظاهراً به سمت و سویی رفته‌اند که حتی نوه امام بنیانگذار جمهوری اسلامی، صدیق امام و فرزند شهید مطهری ایدئولوگ انقلاب و .... نه تنها آزاد نیستند بلکه مورد هجمه و تعرض قرار می‌گیرند و تهدید به مرگ می‌شوند و جانشان در خطر است. شهادت فرزندان ملت و مجاهدات رزمندگان در دفاع از انقلاب و ملک و میهن فراموش شدنی نیست اما كارهای افراطیونی که تحت نام شهدای گرانقدر و ایثارگران جان بر کف، جنایت علیه مردم را توجیه می‌کنند سم مهلكی در قداست زدایی است كه باید با قاطعیت با افرادی این چنین که شاید حتی دقیقه ای از حضور در جبهه های جنگ را تجربه نکرده‌اند ایستاد و به ملت معرفی‌اشان کرد.

تفکراتی که بخش هایی از مردم را "خس و خاشاک، گوساله و بزغاله" می‌داند هنوز در میدان است و آقای روحانی وظیفه دارد علاوه بر ورود در مذاکرات هسته‌ای برای رفع تحریم‌ها و گشایش در امور مردم و روشنگری در به یغما بردن ثروت و ذخیره کشور و معرفی چپاولگران به ملت، همزمان در مسیری حرکت کند که جامعه احساس امنیت کند. متاسفانه چینش هیئت وزیران مورد تایید رای دهندگان به آقای روحانی نیست و همانطور که آقای مطهری گفت: "این نتیجه بده و بستان با مجلس در معرفی وزیر کشور است" که استانداران و فرمانداران ناهمگون با تفکر اکثریت جامعه و بعضاً از بقایای دولت قبلی بر مسند کار قرار گرفتند، و امروز خطر آفرین شده و کار به "پاره آجر" کشیده شده است.

"پاره آجر" در واقع بسوی مطهری پرتاب نشد بلکه در وهله اول بسوی روحانی و رای دهندگانش پرتاب شد. دفاع امروز از مطهری دفاع از یک فرد نیست بلکه اعلام انزجار از وحشی گری داعشی‌های وطنی و درخواست دستگیری و محاکمه آنهاست. امروز به کنایه از داعش وطنی سخن رانده می‌شود و گاهی به طنز میل می‌کند، واقعیت این است که طنزی در کار نیست حقیقتی آشکار است و خود آنان نه تنها ابایی ندارند که به این نام خوانده شوند بلکه برای ایجاد وحشت فراگیر در میان مردم و اجیر کردن دیگران، تلویحاً از این تبلیغ استقبال هم می‌کنند.

درست و بهتر این است که گفته شود: "گروه فشار" از داعش هم بدترند. داعش دست به هر جنایتی می‌زند، اعلام می‌کند که آن جنایت را انجام داده و مسئولیتش را می‌پذیرد و حتی فیلم جنایات ضدبشری و قرون وسطایی خود همچون آتش زدن یك اسیر جنگی را با افتخار و با كیفیت بالا فیلمبرداری و پخش تلویزیونی و اینترنتی می‌كند، اما اینان، آن شهامت را هم ندارند كه مسئولیت كارشان را بپذیرند و همواره درصدد فرافكنی، توجیه، فریب افكار عمومی و ... برای كاهش زشتی اعمالشان هستند، لذا به جرات باید گفت اینان در قیاس با همفکران بین‌المللی‌اشان، دون پایه‌تر هستند که به ملت خود هم رحم نمی‌کنند و مسئولیت هم نمی‌پذیرند!

از همان روزی که دست قابیل گشت آلوده به خون هابیل
از همان روزی که فرزندان آدم زهر تلخ دشمنی در خونشان جوشید
آدمیت مرده بود گرچه آدم زنده بود
از آن روزی که یوسف را برادرها به چاه انداختند
از آن روزی که با شلاق خون دیوار چین ساختند
آدمیت مرده بود
بعد دنیا هی پر از آدم شد و این آسیاب
گشت و گشت
قرنها از مرگ آدم هم گذشت
ای دریغ
آدمیت برنگشت