به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۵:۳۵
 
۲۹
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۲/۲۶ ساعت ۱۴:۱۰
کد مطلب : ۷۷۹۶۱

تروریست القاعده خطاب به مجری mbc: اگر می‌توانستم تو را می‌کشتم + عکس

گروه بین‌الملل: یکی از اعضای زندانی گروه تروریستی القاعده که به یک برنامه تلویزیونی شبکه سعودی آورده بود خطاب به مجری گفت که اگر فرصت می‌دادند تو را می‌کشتم!
به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ «خالد المولّد» یک عضو زندانی گروه تروریستی القاعده در یکی از برنامه‌های شبکه سعودی mbc‌ حاضر شد. مجری برنامه در ابتدا خطاب به خالد المولّد از وی پرسید: خالد المولّد تنها مسلمان در مملکت عربستان سعودی است؟ که او بلافاصله پاسخ داد: در عالم!

وی که برای مصاحبه به برنامه «الثامنه» شبکه mbc‌ آورده شده بود در پاسخ به این سؤال مجری که پرسید: تو عضو القاعده هستی؟ گفت: بله. تروریست القاعده خطاب به «داود الشریان» مجری این شبکه گفت که اگر می‌توانستم تو را هم می‌کشتم!

خالد المولّد در پاسخ به این سؤال داود الشریان که آیا اگر به تو فرصت می‌دادند من را می‌کشتی؟ گفت: بله، به خدا این کار را می‌کردم! که این سخنان تروریست بهت و حیرت داود الشریان را در پی داشت. المولّد در پاسخ به این سؤال که آیا تو که اکنون در زندان هستی باز هم از القاعده حمایت می‌کنی؟ گفت: بله. وی در پاسخ به این سؤل که آیا از سربریدن‌ها آگاهی داری؟ گفت: بله، فتنه بزرگ‌تر و مهم‌تر از قتل است.

«خالد المولّد» عضو زندانی گروه تروریستی القاعده
«داود الشریان» مجری شبکه mbc
مرجع : ایسنا