به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۲:۲۵
 
۳۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۲/۰۲ ساعت ۰۲:۲۰
کد مطلب : ۳۸۹۹۱
المانیتور: بازگشت او به نفع روحانی است

روياهاي احمدي‌نژاد برای بازگشت به سیاست

گروه سياسي: پایگاه خبری المانیتور در گزارشی تحلیلی با موضوع بازگشت محمود احمدی‌نژاد به عرصه سیاست نوشت: اگرچه حسن روحانی و محمود احمدی‌نژاد از دو حزب مختلف هستند اما بازگشت احمدی‌نژاد به نفع رییس‌جمهور کنونی ایران است.
روياهاي احمدي‌نژاد برای بازگشت به سیاست
المانیتور به نقل از رسانه‌های داخلی ایران نوشت: حامیان محمود احمدی‌نژاد تلاش می‌کنند که راه را برای بازگشت وی به عرصه سیاست این کشور باز کنند که یکی از این اقدامات راه‌اندازی یک گروه رسانه‌ای است. این گروه متشکل از وبلاگ‌نویسان و سایت‌های خبری است که همگی از حامیان محمود احمدی‌نژاد، رییس‌جمهور پیشین ایران هستند. حامیان احمدی‌نژاد هم‌چنین در این راستا تلاش می‌کنند تا احمدی‌نژاد را نزد رهبر ایران عزیزتر کنند.

این پایگاه خبری در ادامه می‌نویسد: با توجه به محتوای اظهارات حامیان احمدی‌نژاد در خصوص حسن روحانی، به نظر می‌آید که احمدی‌نژاد قصد دارد عواقب به وجود آمده از دور دوم اجرای برنامه هدفمندسازی یارانه‌ها در این کشور را بزرگ جلوه دهد. قیمت‌های برق، محصولات غذایی و سوخت افزایش می‌یابد. از این رو احمدی‌نژاد امیدوار است که مردم برای این شرایط روحانی را سرزنش کنند و خواستار بازگشت وی به سیاست باشند.

هم‌چنین بر اساس این گزارش احمدی‌نژاد امیدوار است که بتواند از ناامیدی و نارضایتی محافظه‌کاران به دلیل کنار گذاشته شدن از مذاکرات هسته‌ای استفاده کند و آن را بزرگ جلوه دهد. وی انتظار دارد که محافظه‌کاران در این شرایط به وی روی بیاورند و در صورت شکست خوردن مذاکرات و یا نارضایتی‌شان از احتمال به دست آمدن توافق نهایی میان ایران و گروه 1+5 به حسن روحانی حمله و از وی انتقاد کنند.

در حال حاضر وب سایت حامی محمود احمدی‌نژاد که با نام رییس‌جمهور ما شناخته می‌شود به دلیل توافقات میان ایران و گروه 1+5 در خصوص راکتور آب سنگین اراک از حسن روحانی انتقاد می‌کند. المانیتور در ادامه گزارشش آورده است: با وجود چنین شرایطی احمدی‌نژاد برای بازگشت به عرصه سیاست راه آسانی در پیش ندارد و بسیاری از مردم این کشور به دلیل هشت سال ریاست‌جمهوری وی با او مخالف هستند.

در حقیقت بازگشت وی ممکن است به نفع حسن روحانی، رییس‌جمهور کنونی ایران تمام شود. ممکن است چنین نظریه‌ای دور از ذهن به نظر برسد چون این دو سیاستمدار از دو قطب مختلف در ایران هستند. احمدی‌نژاد یک محافظه‌کار تندروست در حالی که روحانی یک میانه‌رو است از این رو میان دیدگاه‌های این دو نفر در عرصه سیاست داخلی و خارجی تفاوت‌های زیادی وجود دارد.

بر اساس این گزارش، زمانی که یک آتش‌افروز ساختمان‌های زیادی را به آتش می‌کشد مردم به هر آتش‌نشانی به عنوان یک قهرمان نگاه می‌کنند و احمدی‌نژاد در این میان نقش این آتش‌افروز را بازی کرده و روحانی کسی است که به وی به عنوان قهرمان نگاه می‌شود. محمود احمدی‌نژاد از زمان اتمام دوران ریاست‌جمهوری‌اش در ماه اوت سال 2013 تاکنون سکوت اختیار کرده اما به نظر می‌آید که این سکوت به پایان رسیده است و او قصد بازگشت را دارد. یکی از درس‌هایی که از هشت سال فعالیت وی به عنوان رییس‌جمهور گرفته می‌شود این است که احمدی‌نژاد دوست دارد مورد توجه مردم باشد.

المانیتور در پایان آورده است که هشت سال ریاست‌جمهوری احمدی‌نژاد نشان داد که وی به هر چیز دست می‌زند یک مشکلی در آن به وجود می‌آید بنابراین حسن روحانی از بازگشت احمدی‌نژاد به عرصه سیاست می‌تواند خرسند باشد چون در صورتی که احمدی‌نژاد در کنار وی بایستد روحانی بهتر به نظر می‌آید.
مرجع : ايسنا

ساميار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۲ ۰۲:۳۹
تحليل مضحکی بود. ملت بيدارو هوشيارند.اين دولت دروغ نخواهدگفت (220135)
ناظمی هرندی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۲ ۱۱:۳۹
ملت ایران بیداره واز مستکبرین وزورگویان وقلدرای دنیا بیزاره ...ومنم منتظر منفیهای طرفداراشون هستم که الکی تعداد خودشونا تو این سایت بالا نشون می دهند...اگه کامنتم را بذارند (220183)
سامیار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۲ ۱۳:۴۰
به نظرمردم باید احترام گذاشت. (220228)
مارال
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۲ ۱۳:۴۸
خدا رو شکر که سایتهای اصلاح طلب و علی الخصوص بهار نظرات مخالف رو تایید می کنند اما سایتهای جریان مخالف دولت که به افراطی ها نزدیک هستند نظرات مخالف رو درج می کنند و فقط به به و چه چه بهشون بگی تایید می کنند (220231)
مارال
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۲ ۱۳:۵۰
درسته که اکثر خواسته های ما تا الان توسط رئیس جمهور مورد حمایت آحاد ملت یعنی دکتر روحانی برآورده نشده و عملا تغییر چندانی با قبل نداشتیم اما این باعث نمیشه که یادمون بره باعث و بانی و مسبب این همه اوضاع نا به سامان کسی نیست جزء فردی که 8 سال هر قدمی که می توانست در جهت تخریب این خاک و مردم برداشت . ملت هوشیارند و اون 8 سال و خاطرات تلخ اون رو هرگز از یاد نخواهند برد (220233)
روح ا...
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۲ ۱۲:۰۸
نگران نباشید خود اصولگرایان اجازه نخواهند داد اجمدی نژاد بیاید چون می دانند او پس از به قدرت رسیدن همه آنها را کنار خواهد زد مثل سالهای قبل (220194)
صالح
United Kingdom
۱۳۹۳/۰۲/۰۲ ۰۲:۴۲
این مساله فقط در صورتی خواهد بود که دولت روحانی عملکرد مناسبی داشته باشه و بتونه لااقل تا حدی اوضاع بحرانی کشور خصوصا در بعد اقتصادی رو ارام کنه... در غیر اینصورت و در صورت عدم موفقیت اقای روحانی، طیف معتدل و اصلاح طلب شاید نتونن به این زودی از زیر یوغ افراط و تفریط سر بلند کنن... (220136)
ایران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۲ ۱۳:۰۰
مردم ما هیچگاه فریب شعار نخواهند خورد، و همیشه به عقلانیت معتدل رأی خاهند داد. (220210)
صالح
۱۳۹۳/۰۲/۰۲ ۱۶:۲۴
این حرفها احساسی است دوست من... ما انسان های کامل نبوده و نیستیم... و البته همیشه هم انتخاب های ما درست نبوده و نخواهد بود... و معتدلین هم گاهی با عملکرد خود زمینه رو برای بازگشت دوباره شرایط بد هموار میکنند... (220269)
عرفان
Anonymous Proxy
۱۳۹۳/۰۲/۰۲ ۰۲:۴۶
وااایییی!! این خبر رو خوندم خیلی حالم گرفته شد. من یکی که دیگه واقعا نمی تونم احمدی نژاد رو تحمل کنم. یعنی ممکنه که مردم یه روز دوباره برن سمتش؟ (220137)
ارسلان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۲ ۰۴:۲۸
سوادسیاسی ملت بزرگ ایران بالارفته وخیلی دقیق موشکافی میکنن در تمام مسائل سیاسی مملکت اینکه ایشان دوباره رویای بازگشت داشته باشد،رویای قشنگی هست. (220139)
ایران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۲ ۱۳:۰۱
برای ما که یک کابوس دهشتناکه. (220211)
على
United Kingdom
۱۳۹۳/۰۲/۰۲ ۰۵:۲۷
حتى اگر مردم از روحانى زده شوند بازهم به احمدى و يارا نش اعتماد نخواهند كرد.دوره احمدى نژاد ويارانش تمام شد وبه تاريخ پيوستن.همان سال ٨٤و٨٨هنوز شبهاتى هست كه ايا با رأى مردم پيروز شدند يا نه!؟ (220140)
علی دیگر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۲ ۱۵:۲۱
احمدی نژاد در دی ماه 1388 در اهواز :

رييس دولت دهم در ادامه به برنامه هدفمند کردن يارانه ها و برنامه پنجم اشاره کرد و هدفمند کردن يارانه ها را يک گام بلند در جهت اجراي عدالت دانست و افزود: من در مجلس شوراي اسلامي قول داده ام که اگر ساز و کار اجراي اين طرح را فراهم کنند، ظرف سه سال آينده در کشور ايران يک بيکار و فقير پيدا نخواهد شد . (220265)
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۲ ۰۷:۲۹
زمانی که یک آتش‌افروز ساختمان‌های زیادی را به آتش می‌کشد مردم به هر آتش‌نشانی به عنوان یک قهرمان نگاه می‌کنند این جمله رو باید طلا گرفت زیبا ترین جمله ماه بود ک شنیدم (220141)
....
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۲ ۰۷:۴۸
همه ی بدبختی ها وناهنجاری های اجتماعی و... اززمان احمدی نژاد شروع شد.
روحانی، تنهاراه بهترشدن وضعیت اقتصادی ورفاه اجتماعی،آزادی و... کشوراست ماازروحانی حمایت می کنیم .اشتباهات گذشته دیگر،تکرارنخواهدشد////////رویاهای باطل! (220142)
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۲ ۰۸:۰۷
بمیرم ولی نبینم که دوباره برگشته (220143)
صاحب
Romania
۱۳۹۳/۰۲/۰۲ ۰۸:۱۷
احمدی‌نژاد اصلا کی هست؟؟
ما فراموشش کردیم.خدا نیاره اون روزو باز برگرده.
لطفا دیگه عکسشو توی سایت نزارین (220144)
احمد
۱۳۹۳/۰۲/۰۲ ۰۸:۳۳
احمدی نژاد از اول هم در قد و اندازه ریس جمهور نبود. بسیاری از اصول گرایان هم این را می دانستند ولی با تاسف روشمندی (که زیبنده کلمه اصولگرایی است) رابه پای سود مندی قربانی کردند. و شد آنچه که نباید می شد. (220146)
ایران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۲ ۱۳:۰۲
و باز هم از ایشان بعید نیست آنچه گفتید. (220213)
روزگار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۲ ۰۸:۴۶
همون 8سال اومدى مملکتو گلستون کردى کافیه تازه داشتیم فراموشت میکردیم (220147)
عباس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۲ ۰۸:۵۴
برگرده می خواد چیکار کنه

قبلا چیکار کردش (220148)
هموطن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۲ ۰۸:۵۸
من خودم هم با بعضی کارهای احمدی نژاد مخالف بودم.ولی اینکه ما تحمل مخالفمون رو نداشته باشیم منافی شعارهامون وتضارب ارا در جامعه است.اینکه خوبی ما به واسطه بدی دیگران باشد کا اخر فاجعه است! (220149)
ايراني
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۲ ۰۹:۰۰
احمدي نژاد بايد بياد تا ببينيم وقتي وزارت كشور دستش نيست چند تا دونه راي داره (220150)
هموطن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۲ ۱۱:۳۱
سال84که وزارت کشور دست شما بود!رای اورد. (220182)
یه هموطن دیگه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۲ ۱۲:۴۹
اون سال در مرحلۀ اول به لطف امدادهای غیبی با چند صد هزار رای بالاتر به مرحلۀ دوم راه پیدا کرد. بقیۀ ماجرا را هم که نمیشه بیشتر باز کرد. چون بعضی از حقایق رو اگه بگم می شم جزو فتنه گر ها!! (220206)
ایران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۲ ۱۳:۰۳
دست ما بود؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!! (220214)
ایرانی خسته
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۲ ۱۳:۲۰
اون موقع اختلاف رای ها واقعی بود، مضحک و عجیب نبود (220222)
سید نظام الدین مجتهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۲ ۲۲:۵۷
آره!

یادمونه...

بین ساعت 3 تا 3:5 بعد از ظهر،یهو . . .

الله اعلم.... (220381)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۲ ۰۹:۲۴
تجربه ثابت کرده که ملت ایران به ورشکستگان سیاسی روی خوش نشان نمیدهد ، . . . (220155)
پردیس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۲ ۰۹:۳۳
تا این مردم خردمند و با هوش هستند ,احمدی نژاد و لشکر بیست نفری آن هرگز در آینده صاحب منصب نخواهند شد . (220158)
محمد
Germany
۱۳۹۳/۰۲/۰۲ ۱۰:۰۶
هر چند متن را خواندم اما دوستان فراموش کرده اند که مهم نفع روحانی و شخص دیگر نیست مهم منافع ملی و آبرو و عزت ایران است.نام محمود احمدی نزاد مساوی است با خاطرات تلخ سالهای سیاه وی و باندش در تخریب هر آنچه که وجود داشت بنابر این در تحت هیچ شرایطی مطرح شدن نام وی در عرصه ملی و بین المللی صلاح نیست. (220161)
دردمند
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۲ ۱۰:۲۸
از شنیدن اسمش کهیر می زنم! (220166)
مهتاب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۲ ۱۰:۳۱
برای بازگشت !!
فقط رویایی بیش نیست . بعد از 8 سال فاجعه و آسیب هایی که بیشتر زدند فقط باید از درگاه خدا و مردم طلب عفو و بخشش کنند . (220167)
مارال
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۲ ۱۳:۵۳
نه مهتاب خانم. . . . اینها فقط قدرت را می پرستند و خودشان را قبول دارند . حالا هم گستاخانه امید بازگشت دارند . امکان نداره مردم اجازه عرض اندام دوباره به اینها دهند (220234)
هموطن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۲ ۱۰:۳۶
جین شارپ:خشونت رابه شدت محکوم کنید ولی خودتان در عمل خشونت شدید نشان دهید.همینطور به شدت ازادی بیان را فریاد بکشید ولی با توهین و هجو وجورسانه ای عملا فقط خودتان حرف بزنید. (220169)
نا شناس
۱۳۹۳/۰۲/۰۲ ۱۰:۴۱
آقای احمدی نژاد . ما مثل . . . نیستیم . ما به کسی ناسزا و بد و بیران نمی گویئم و برای همه ی مردم دنیا حزمت و احترام قائل هستیم . ولی خودت بگو با چه رویی . با بگم بگم ها 8 سال مظلومیت . فقر . و . . . به این مملکت آوردی و سال ها طول می کشه تا این رویه غلط و نتیجه مشکلات که جنابعالی پیش آوردی
اصلاح بشه . مدیران و مدیران کل .معاونین ،روسای سازمانها . تامین اجتماعی و . . . چکارها نکردن برو به کار دانشگاه خودت بپداز و . . . . (220172)
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۲ ۱۱:۱۰
من فکر نمیکنم معیار مردم برای اقای روحانی وعملکرد ایشان حضور احمدی نژاد وعملکرد گذشته او باشد.البته وصدالبته عموم مردم کارنامه خود اقای روحانی را بررسی خواهندکرد. (220177)
علي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۲ ۱۱:۵۷
جناب آقاي روحاني رييس جمهور محبوب
تكليف 900 ميليارددلاري كه . . . بالا كشيده مشخص كنيد. باور كنيد مردم پشت سرتانند.... (220188)
صادق
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۲ ۱۱:۵۷
برگرده کسی مشکلی نداره.....اگه محبوبیت کافی داره... اگه توانایی داره برگرده.... مردم خودشون می دونن کی چه کارست.... تورم چهل درصدی.... اظهار نظر های عجیب غریب.......وووووووو ....اینها اصلا به شخصیت ایشون نمی خورد احتمالا فقتوشاپ بوده (220189)
ایران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۲ ۱۳:۰۵
در واقع خود ایشون فتوشاپ "ریاست جمهوری" بود! (220215)
جمشيد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۲ ۱۲:۰۹
. . . 5دقيقه به يك خبرنگار حقيقت ياب اجازه ملاقات با بابك زنجاني قرباني شده بدهيد.تا معلوم شود4ميليارد دلار كجاست؟ (220195)
حامد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۲ ۱۲:۲۹
از اینکه میبینم هنوز هم با شنیدن اسم دلاور ایران احمدی نژاد تن بعضی ها می لرزه خوشحالم درود بر شیر مرد با بصیرت احمدییییییییییییییییییی نژاد (220199)
داود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۲ ۱۶:۰۹
تو احتمالا خود احمدینژاد نیستی!! ناقلا اینجاهم ول نمیکنی مارا!! (220267)
بی نام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۲ ۲۱:۰۸
شاهکار های احمدی نژاد را دیدیم . بسه. پز بی لیاقتی هایش را ندید (220353)
ج.د
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۲ ۱۲:۳۷
شتر سواري دولا دولا نميشه. توقع معجزه داريم. نمي بينيد كه روحاني را نميخواهند. يك اشتباهي كردند،ديگه تكرار نميشه. آخه مردم كيلويي چندند؟ پايداري را بچسب. فكر نان باش.كه اقتصاد ومعيشت مشاع است. وسهم ما ناچيز. (220201)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۲ ۱۳:۰۸
این اتشی که از تورم وبد بختی مردم شد از ندانم کاری دولت مردان احمدی نزاد است وای بروزی که دوبار ه . . . بر این ملت وروابط بین المللی شروع شود وای بروزی که دوباره ادعاکنند که امام زمان را به سازمان ملل خودمون بردیم (220216)
کنترل
Germany
۱۳۹۳/۰۲/۰۲ ۱۳:۱۰
روحانی 4سال فقط وقت لازم داره 50درصد از خرابکاریهارو درست کنه بعد کمی پیشرفت کنه (220217)
میثم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۲ ۱۳:۱۳
من به عنوان یک اصلاح طلب به دکتر روحانی رای دادم و امیدوار بودم همانگونه که آقای روحانی روز 22 بهمن گفتند وضعیت اینترنت در کشور در سال 93 بهتر میشه بهتر که نشد الان نسبت به قبل هم بدتر شده!من خیلی انتقاد دارم...
بهار امیدوارم چاچ کنی (220218)
یاسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۲ ۱۳:۱۵
جووون هم نیست که بگوییم آرزو برجوانان عیب نیست و یا اینکه باش تا صبح دولتت بدمد. (220220)
همیارهموطن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۲ ۱۳:۳۳
همین بس که راه اهن وقطار شیراز پس ازصدسال توسط اقای دکتر احمدی نزاد وباپیگیری شخص ایشان ودردولت ایشان راه اندازی شد.ازدیگراقدامات دولت ایشان همچون مسکن مهرو..............میگذریم.ضمناتشکرویزه ای هم اززحمات جناب مهندس نیکزادوزیر محترم راه وشهرسازی هم بخاطرخدمات صادقانه ایشان داریم. (220227)
یوسف
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۲ ۱۳:۴۱
می رسد مردی که دست زورمندان ( باند هاشمی )را بشکند. من به این مرد ایمان دارم. زنده باد احمدی نجات (220229)
ویراستار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۲ ۱۹:۱۲
منظور از احمدی نجات همون احمدی نژاد است یا احمد فرزند نجات
یادم به یدی نجات تو سریال مدار صفر درجه افتاد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (220326)
امير
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۲ ۱۴:۱۵
من يقين دارم ااحمدي نژاد و اطرافيان هنوز تو شوک هستند که جه طور سال 84شد ريس جمهور لطفا با درج مطالب با سلامت جاني اطرافيان دکتر بازي نکنيد چون ممکنه تحمل شوک نداشته باشند و اگر کسي در هر سايتي اعلام کند احمدي نژاد بر ميگردد به نظر من او سايت و روزنامه اوابسته به سران اسراعيل مي باشد که مي خواهند ايرا ن را کاملا نابود و ويران و از نقشه جغرافيايي حذف کنند (220244)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۲ ۲۱:۰۶
امیر خان. خیلی درست گفته ای. با شما کاملا موافقم. (220352)
ناصر شاکری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۲ ۱۴:۲۹
دیگر پولی نمانده وسیب زمینی گران شده سهام عدالتی هم نیست واین مردم دیگر رای خود را به پول نخواهند فروخت.هرموقع پای پول در میان است 100 برابرش را بعد از انتخابات از مردم پس میگیرند. پس ای مردم اگاه باشید دیگر ویرانگر 9و10 احمدی بر نخواهد گشت. از مردم تقاضا میکنم اسم دولت 9و10 را ازاین به بعد ویرانگر 9و10ایران نامگذاری میکنیم . (220249)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۲ ۱۶:۱۳
واقعا عالیه اگه اینطور بشه . الان احمدی کابوس اصول گراهاست . چون که پشت پردشونو خوب میدونه اگه اینا تو 1 جبهه باشن دیگه باید گفت اصول گرا پررررررررر (220268)
نا شناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۲ ۱۶:۴۶
بسیاری از دوستان عنوان فرمودند که مردم ایران با هوشند وفریب نخواهند خورد
اما واقعیت دهم همین است
اگر اینقدر با هوش بودیم که 8سال گذشته انگونه که دیدیم رقم نمیخورد
اگر با هوش بودیم که بابک زنجانی برایمان قدرت نمایی نمیکرد
و....................... (220274)
عبدالله
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۲ ۱۷:۰۰
8 سال خفت و خواري براي ملت بس است (220278)
عمو رسول
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۲ ۱۹:۱۱
خودمون داریم این محمود رو بزرگ میکنیم انصافا سایتهای اصلاح طلب بیایند و با یک تصمیم جمعی دیگه خبرهای مربوط به احمدی نزاد رو رو سایتهاشون نذارن تا اعصاب ما یه کم آرومتر بشه (220325)
ارسلان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۲ ۲۰:۰۹
مردم ایران دو بار از یک سوراخ گزیده نمیشوند، احمدی نژادفکر میکنه مثل آقای خاتمی اگه از کاندیدی حمایت کنه پیروز میشود،اما خاتمی محبوب احمدی نژاد........است. (220340)
یوسف
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۲ ۲۳:۰۵
مثلا الان عزیزین ! آمریکا نمایندتون راه نداد! یه نماینده چلغوز اروپا به هاشمی نهایت بی احترامی را کرد. توهم آزادی شما را گرفته. کدوم کشور شرقی سراغ دارین که توش دموکراسی باشه. زمانی دوران ریاست جمهوری هاشمی اوج خفقان بوده. الان هم هاشمی سنبل آزادیه.! ما همه مون بازیچه ایم ه (220382)
دلسوز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۲ ۲۳:۲۹
اقای احمدی نژاد با این همه مخالفانت چطوری میخواهی در دادگاه عدل خداوند جوابگو باشی (220387)