به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۰۹:۳۰
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۵/۰۹ ساعت ۱۲:۳۸
کد مطلب : ۴۹۸۸۱

بازیکنان استقلال‎ خوزستان فریب خورده‌اند!

گروه ورزشي: قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان درباره بی اعتبار اعلام شدن کارت پایان خدمت دو بازیکن این تیم، گفت: این بازیکنان جوان بوده اند و آن افرادی که آن ها را فریب داده اند، باید مورد مواخذه قرار بگیرند.
بازیکنان استقلال‎ خوزستان فریب خورده‌اند!
علی پورکیانی در گفتگو با ایسنا در خصوص بی اعتبار اعلام شدن کارت پایان خدمت ابراهیم صالحی و حسن معاوی، بازیکنان این تیم، اظهار کرد: سازمان لیگ به ما اعلام کرده است که این دو بازیکن در هفته اول رقابت های لیگ برتر نمی توانند تیم ما را همراهی کنند. هنوز در خصوص حضور یا عدم حضور آن ها در هفته های بعدی مسابقات، تصمیم گیری ای نشده است.

وی با بیان این که ما تابع مقررات هستیم، گفت: این بازیکنان جوان بوده اند و آن افرادی که آن ها را فریب داده اند، باید مورد مواخذه قرار بگیرند. به هر حال خدمت سربازی، خدمت مقدسی است که هر جوان ایرانی باید این دوران مقدس را طی کند. در هر صورت سازمان لیگ اعلام کرده است که این 21 بازیکن که اسامی آن ها اعلام شده است، در هفته اول مسابقات نمی توانند تیم های شان را همراهی کنند و هنوز تصمیم نهایی برای ادامه کار گرفته نشده است.

وی در پاسخ به این سوال که در صورت این که اعلام شود این دو بازیکن تا پایان مسابقات نمی توانند تیم تان را همراهی کنند آیا باشگاه می تواند بازیکنانی را جایگزین این نفرات کند؟ عنوان کرد: نمی دانم قرار است از سوی سازمان لیگ چه تدابیری در این زمینه اتخاذ شود و این جزو اختیارات سازمان لیگ است که آیا تیم هایی که از این موضوع متضرر شده اند، می توانند بازیکن جذب کنند یا خیر. به هر حال باید تحمل کرد تا ببینیم، تصمیم نهایی چه می شود. سازمان لیگ اسامی 21 فرد شاغل در فوتبال ایران که خدمت سربازی را طی نکرده‌اند اعلام کرده است که از تیم فوتبال استقلال خوزستان ابراهیم صالحی و حسن معاوی در این لیست قرار دارند.