به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۸:۵۲
 
۶۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۸/۱۲ ساعت ۰۱:۱۹
کد مطلب : ۵۹۷۵۴
می‌خواهند همه تقصیر‌ها را به گردن رهبر بیندازند

قبلا دولت خدمت‌گزار داشتیم الان بدعت‌گزار!

گروه سياسي: سيدحمید روحانی (زيارتي)٬ با انتقاد از عملکرد تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای ایران گفته کسانی که راه مذاکره و سازش را پیش گرفتند به «مکتب حسین» پشت کرده‌اند. وي به این جمله حسن روحانی که امام حسین اهل «تعامل» بوده انتقاد کرده و افزوده گوینده چنین حرفی دچار «نفسانیت» بوده است. وي از مذاکره‌کنندگان هسته‌ای ایران نیز به عنوان کسانی نام برده که از «خط امام» جدا شده‌ و فرهنگ عاشورا را درک نکرده‌اند. آرزوی این افراد که از مذاکرات نتیجه‌ای جز «تحقیر ملت» نگرفته‌اند، این است که رهبری در مذاکرات دخالت کند تا همه تقصیر‌ها را به گردن وی بیندازند. متن اظهارات او را بخوانيد:
قبلا دولت خدمت‌گزار داشتیم الان بدعت‌گزار!
به گزارش ايسنا، رئیس بنیاد تاریخ پژوهی ایران معاصر در نشستی با عنوان "از قیام حسینی تا نهضت خمینی" گفت: کسانی که راه مذاکره و سازش را پیش گرفتند به مکتب حسین(ع) پشت کردند. حجت‌الاسلام حمید روحانی با ابراز این عقیده که قبلا دولت خدمت‌گزار داشتیم، اما حالا دولت بدعت‌گزار، اضافه کرد: در این دولت می‌گویند، امام حسین اهل تعامل بود. گاهی انسان دچار نفسانیت می‌شود و خدا و پیغمبر را نادیده می‌گیرد تا کار خود را درست جلوه دهد و این بسیار خطرناک‌ است، ما نباید فکر کنیم کسانی که دچار نفسانیت شده‌اند کسانی همچون حجاج‌بن یوسف و یا صدام بوده‌اند همین که انسان از مسیر الهی خارج شود به بیراهه دچار رفته است.

وی انقلاب اسلامی ایران را نمونه‌ای از حرکت امام حسین(ع) دانست و ادامه داد: زمان انقلاب رژیم شاه به چندین قدرت متصل بود و از پشتیبانی ابرقدرت‌ها برخوردار می‌شد و کمتر امیدی به پیروزی انقلاب اسلامی می‌رفت، طوری که عده‌ای در آن زمان می‌گفتند "آخوندها سیاست سرشان نمی‌شود". رئیس بنیاد تاریخ پژوهی ایران معاصر با بیان این‌که اصولا در مورد حرکت‌های سرنوشت‌ساز و انقلابی همیشه دست‌هایی در کار است تا آن را حرکتی ناشایست جلوه دهد، افزود: یکی از این موارد هم 13 آبان و تسخیر لانه جاسوسی است. که در مورد آن حرف و حدیث‌ها زیاد است، عده‌ای می‌گویند امام در در مقابل عمل انجام شده قرار گرفت و عده‌ای هم می‌گویند این کار توسط خود آمریکایی‌ها بود.

وی با بیان این‌که امروز بصیرت و انسان‌های ابوذرگونه را در جامعه خود کم داریم، خاطرنشان کرد: امروز همه منتظریم تا مقام معظم رهبری حرکت کنند و ما هم ایشان را سپر بلا قرار دهیم و پشت سر وی راه بیفتیم، حداقل کاری که می‌توانیم انجام دهیم این است که مقابل انحراف بایستیم. روحانی با اشاره به مذاکرات هسته‌ای کشورمان گفت: مقام معظم رهبری در مورد مذاکرات حرفشان را گفتند، ایشان تاکید کرده‌اند که مذاکرات بی‌نتیجه است و انسان عاقل هم طبیعتا نباید کار بیهوده را انجام دهد، ایشان یک رسالت دارند و ما هم یک وظیفه، اینکه در برابر کج‌روی‌ها برخورد کنیم.

رئیس بنیاد تاریخ پژوهی ایران معاصر اظهارکرد: امروز باخبر شدم هیاتی از ایران به طور محرمانه به امریکا سفر کرده‌اند، اینها همان کسانی هستند که در زمان امام خمینی(ره) به این کشور سفر کرده‌اند حالا طبیعی است که این کارها را انجام دهند. مذاکره کنندگان افرادی هستند که از خط امام جدا شده‌اند و فرهنگ عاشورا را در نیافتند، در حال حاضر آرزوی این افراد که از مذاکرات نتیجه‌ای جز تحقیر ملت نگرفته‌اند، این است که مقام معظم رهبری در مذاکرات دخالت کنند تا همه تقصیرها را به گردن ایشان بیندازند و بگویند ما به مذاکره و رسیدن به توافق نزدیک شده بودیم، اما مانع کار ما شدند. روحانی با تاکید بر این‌که در مکتب عاشورا مذاکره و سازش نیست، اظهارکرد: آنچه ما از عاشورا آموختیم ایستادگی و مقاومت است، کسانی که راه مذاکره و سازش را پیش گرفتند به مکتب حسین(ع) پشت کردند.

گفتني اينكه سيدحميد روحاني (زيارتي)، آبان ماه سال گذشته نيز اظهارات تندي عليه روحاني، هاشمي و ... بيان كرده بود.

مسلمان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۱۲ ۰۱:۳۴
خدایا ازدست اینجور افراد عاقبتمون را ختم بخیر کن (259529)
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۱۲ ۱۲:۳۸
ایا غارتی که طی ٨ سال گذشته از بیت المال صورت گرفت انحراف نبود؟
آن موقع کجا بودید؟ (259618)
وطن دوست
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۱۲ ۱۳:۲۶
خدایا سرزمین مرا از دروغ، خشکسالی و " کاسبان تحریم "در امان بدار (259634)
سیامک
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۱۲ ۱۴:۰۶
هیچ امیدی نیست به بهبود شرایط (259645)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۱۲ ۱۵:۲۳
حرفاش ظاهرا منطقی است! جوابی دارید بدید دیگه ! این دم خروسی که از مذاکرات زده بیرون به این راحتی جمع نمیشه !
روحانی بعد از توافق ژنو گفت "حق غنی سازی ما به رسمیت شناخته شده" جان کری گفت :ابدا ! بعد که توافق منتشر شد دیدیم ... . روحانی گفت تحریم ها در حال شکسته شدن است ... و امریکا مدام تحریم میکرد تا این که نوبخت چند هفته قبل گفت :"درحالی‌که در یک سال اخیر تحریم‌ها همچنان افزایش‌یافته اما برنامه‌های کشور همچنان در حال اجراست" و ما ماندیم چه کسی راست میگوید ! (259662)
دیالوگ
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۱۲ ۲۳:۲۱
شماها هستین که اب به اسیاب افراطیون می ریزی
37 سال است مرگ بر امریکا گفتید حالا می خواهید یک شبه در ستش کنید (259743)
ایرانی
Romania
۱۳۹۳/۰۸/۱۲ ۱۵:۴۶
البته خوبی این سخنان اینه که می فهمیم . . . همون خدمته!!!! (259669)
شاهد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۱۲ ۱۹:۰۲
مورخ عالم که با آگاهی کامل و علم و درایت صحبت میکند نه با جو زدگی و نه دنبال یارگیری است شایسته ی تجلیل فراوان است (259705)
مهربان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۱۲ ۱۹:۱۳
چرا هنوز برخی اعتدال و میانه روی را باور ندارند؟؟؟ (259710)
یکی مثه خیلیا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۱۲ ۰۱:۳۸
شما از جانب خودتان سخن بگویید تا انجا که ما یادمان است معظم له بارها از مذاکره گنندگان حمایت و فرموده اند اینجانب به انها اعتماد دارم-نگو این جملات را نشنیدی اقای تاریخ دان که کلامون میره تو هم
خدا به داد تاریخمون برسه با این تاریخ نگارهایی که قسمتی رو روایت میکنند وقسمت دیگه رو ولش میکنن! (259530)
۱۳۹۳/۰۸/۱۲ ۰۱:۴۶
میخوان از اسم روحانی سواستفاده کنن و محبوبش کنن قبلن هم چنین حرکت هایی داشتیم ... (259532)
مهندس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۱۲ ۱۲:۱۰
دقیقا"!
اسم "احمد خاتمی" بعد از رییس جمهور شدن سید محمد خاتمی یهو در اومد. من که قبل از خرداد 76 اسم این آقا رو هم نشنیده بودم. (259601)
جیم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۱۲ ۱۶:۵۳
دانه فلفل سیاه خاله مه رویان سیاه
هردوجانسوزند اما این کجا وان کجا (259690)
کالت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۱۲ ۱۹:۰۴
خوب شما از بس بیخبر بودی از همه جا
تازه همه ی خواص را که عوام نیمشناسن (259706)
۱۳۹۳/۰۸/۱۲ ۰۱:۵۷
انانی به راه حسین ع پشت کرد ند که بر چپاول پول نفت مردم سکوت کر دند
(259533)
جواد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۱۲ ۰۱:۵۷
یاد هاله نور محمود بخیر (259534)
اسماعیل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۱۲ ۰۲:۳۹
ما ملت ایران هم شما را می شناسند و هم نیت شما را می دانند. حضرتعالی در طول هشت سال غارت ثروت و منابع و منافع ملی کشور عزیزمان دم نزدید ، البته لابد آن هنگام همه چیز در خط امام حسین(ع) بود!!! و دولت محبوب شما در حد اصحاب ایشان بودند لله (259537)
سيدجوادي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۱۲ ۱۲:۳۷
مگه يادتون نيست دولت فخيمه احمدي نژاد، دولت امام زمان(ارواحنا له الفداه) بود و دولتمردان هم سربازانش!!!!!!!!!!!!!!!!!! (259617)
جزايري
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۱۲ ۱۲:۵۲
در آن موقع ايشان مشغول ثبت بنيادشان بودند، و سرشان گرم و پائين بود، لذا چيزي نديدند و نفهميدند! الان که بنيادشان ثبت شده و سرشان بالاست، هم چيزهائي را ديده اند و هم فهميده اند! (259625)
شهرام دارابی
United States
۱۳۹۳/۰۸/۱۲ ۰۳:۱۲
من یه جواب میدم میشه انعکاس بدید:

جناب آقای زیارتی لطف کنید به این سوئال جواب دهید :

-دلیل اینکه تمام مسئولین آمریکایی و تیم 1+5 به عجز خود در مقابل هیئت ایرانی جهت کسب امتیاز اعتراف کردند چیست؟

2- دلیل ترس و نگرانی اسرائیلیها از توافق هسته ای با ایران چیست؟

حالا چرا شما نگران هستید؟

اما بد نیست نظر رهبر را هم در رابطه با آمریکا یاد آوری کنیم
(( رهبر انقلاب در سخنرانی نوروزی خودشان گفتند که با مذاکره با آمریکا مخالفتی ندارند ولی به این مذاکره خوش بین هم نیستند. ))
بخشهایی از سخنان مقام معظم ... (259539)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۱۲ ۱۲:۴۱
آمریکایی ها گفتند پای توافقی که امنیت اسراییل رو به خطر میندازه امضا نمی کنن
پس شما ترس ونگرانی اسرائیلیها رو جدی نگیر.
اینکه رهبری گفتند با مذاکره مشکلی ندارم برای اون دسته از افرادی بود که به مذاکره خوش بین هستند و فکر می کنند تمام مشکلات ما با مذاکره با آمریکا حل می شود تا شاید متوجه اشتباهشون بشن. (259620)
عجب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۱۲ ۰۳:۱۶
و مذاكرات به انتها نزديك شد و متور اقايان شتاب گرفت،به ياري خدا با توافق ملي هسته اي تحريمهاي ناجوانمردانه اي كه باعثش يه عده بيسواد بوده اند از ميان برداشته ميشه و داغي به بزرگي تاريخ بر سينه كاسبان تحريم ورانت خواران بي دين وخدانشناس نهاده خواهد شد. (259540)
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۱۲ ۲۰:۱۸
مقام معظم رهبری قبلا هم فرموده بودند که تحریم ها همه اش بهانه است...باعثش نه دولت قبل بوده و نه این دولت.خباثت و دشمنی غرب با اسلام و ایران اسلامی حرف اصلیشان است و نه چیز دیگر ... (259725)
شایان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۱۲ ۰۳:۲۹
مشکل این آقا میدونین چیه فقط یه حرف خودشم میدونه؛ میخواد هی تو سمتش ابقا بشه هی از دولت بدی مینویسه الان جوری شده که هر وی علم مخالفت با دولت بگیره دسش از طرف اصولگراها یعنی پست و مقام اینقد ارزشمنده آقا (259541)
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۱۲ ۰۴:۱۳
بله....من ملت هم که زیر تحریمها له شدم و خیلی چیزایی دیگه که نمیتونم بگم کلا جزو حبوبات بحساب میایم نه ادم!
یطوری حرف می زنند انگار با .... طرف هستند! وجدان هم خوب چیزیه. (259544)
یک بنده دیگر خدای
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۱۲ ۱۳:۳۵
حبوبات نه عزیزم خس و خاشاک ،البته خود بنده هم جزء شما هستم (259636)
دیالوگ
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۱۲ ۲۳:۲۴
ما خس وخاشاک ها از نظر این از همه بهترون نفهمیم (259746)
داود
Canada
۱۳۹۳/۰۸/۱۲ ۰۴:۴۰
ایشان احتمالا از مسائل تحریم فقر مالی آحاد ملت و گرفتاریهای حاصل از عدم فروش نفت و بلوکه کردن دارایی ها و حسابهای بانکی بین المللی و مالا تحریم بانک مرکزی و سایر تحریمها که بلای جان مردم شده و هنوز گلوی ملت را می فشارد اطلاع ندارند یا اینکه خودشان از این مسائل و مشکلات صدمه چندانی نخورده اند و از نظر مالی و بضاعت اقتصادی الحمدالله وضعشان خوب است خدا را شکر (259545)
حمیدرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۱۲ ۰۴:۴۷
این آقا یعنی اینقدر جسارت پیداکرده اند که میگن رهبری متوجه نیستند که تیم مذاکره کننده داره گولشون میزنه و این آقا میفهمند،،، وا عجبا،،،، خدارو شکر رهبری داریم که هم نماینده مجلس بودن، هم وزیر بودن، هم رئیس جمهور،، حالا این جناب کی باشند که اینجور صحبت میکنند،،،،حضرت آقا مکتب عاشورا رو هم حتما فقط جنابعالی درک فرمودید،،،!!!!؟؟؟؟ (259546)
صادق حق گو
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۱۲ ۰۵:۱۳
با توجه به حمايت مكرر مقام عظماى ولايت از مذاكرات و تيم مذاكره كننده و نيز مواضع دكتر ولايتى مشاور أمور بين الملل مقام معظم رهبري ، اين تندروها چه توجيهى بر مواضع خود دارند ؟ نزديكترين ياران امام را به جدايي از خط امام متهم ميكنند !!! (259547)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۱۲ ۰۷:۵۰
تندروها حرفی برای گفتن ندارند و تو همه مغالطه ها از مقام معظم رهبری مایه می گذارند. اساسا تفکرات ایشان را اصلا حیف است ذکر کنیم ووقت مخاطبین را بگیریم. (259553)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۱۲ ۰۷:۵۴
منظورایشان ازدولت خدمتگزارکدام دولت است دولتی که ترویج دهنده . . . افترادرملاعام؛بورسیه های خانوادگی؛غارت بیت المال؛بی توجهی به دستورات مقام معظم رهبری؛ترویج فرهنگ بگم بگم و...بوده است. (259554)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۱۲ ۱۶:۲۵
دولت پاک منظورشان است مگر اطلاع ندارید ایشان هم از ان دولت تهمت زنی و ... را درس کرفته اند (259674)
فرهاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۱۲ ۰۸:۳۵
. . .؟
اگه امام حسین اهل تعامل نبود پس مظلومانه کشته شدنشون چی بود؟؟؟
وقتی تعامل نداشته یعنی اعلام جنگ بی برو برگرد
و مظلومانه دیگه معنا نداره . . .
مردم ایرانن که مهمن نه اقلیت تمامیت خواه (259557)
جان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۱۲ ۱۶:۵۰
این من وشما میگیم
اونا که
قبول ندارن (259687)
روح ا...
Korea, Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۱۲ ۰۸:۳۶
لطفا شما و دلواپس ها تشریف ببرید زندگی امام حسن و امام حسین را بهتر مطالعه بفرمایید. البته نه فقط قسمت جنگ در کربلا را. زندگی امام حسین فقط در کربلا خلاصه نمی شود (برعکس آنچه شما می پندارید) آنوقت می فهمید شما در اشتباه هستید یا کسانی که می گویند امام حسین اهل تعامل بود. (259558)
امیرازقم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۱۲ ۰۸:۵۱
راستش ما نفهمیدیم این خدمتی که شما میگید چیه؟اگربنزین تولید داخله که سرطان آورد هر ساله10ها هزار نفر بابتش میمیرند و الان هم افتاده به جون کودکان پس جنایت است نه خدمت!شیرپالم که دولت مجوز میداد باعث افزایش سکته ی قلبی در مردم شده که اونم جنایت است! خشکسالیس و تخریب زیست محیطی و دریاچه ی ارومیه و زاینده رود هست که این خیانت است! درباب دادن دریای خزر به روسها بابت دوتا رای بی طرف و همچنین فروش نفت مفت و دادن بازار داخلی به ارباب های چشم بادامیتون اوج ذلتهو تورم و بیکاری پارازیت وهزاران مشکل دیگه (259559)
جیم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۱۲ ۱۲:۲۰
اگه بخواهیم می تونیم همه کار بکنیم مثل پارسال همشون تجمیع شده بودن تو هییت اجرایی ونظارت همه ساز وکار شونم جور بود ومیخواستی با 4میلیون رای دوباره رای ملت بگیرند
رهبر عزیز فرمودند رای ملت حق الناسه
اما ملت ضربه ئفنی شون کرد (259605)
لیلا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۱۲ ۰۸:۵۵
هنوزم یه عده نمیخوان قبول کنند چه برسر کشور آوردند ! (259561)
جیم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۱۲ ۱۲:۰۷
اینا دکونشونه
احمدی نزادم شاگردشون بود
حال یه کم دکونشونو تعطیله نا راحتند (259600)
پردیس
Russian Federation
۱۳۹۳/۰۸/۱۲ ۰۹:۱۲
آین آقا هنوز نمیداند که تعامل باج دادن نیست بلکه تعامل یعنی منطق و منطق امام حسین در روز عاشورا خطابه ای بود که برای یزیدیان خواند و آنها را از جنگ با خاندان رسالت منع کرد که پذیرفته نشد. (259562)
حسین
United States
۱۳۹۳/۰۸/۱۲ ۰۹:۱۶
با اون همه فساد اقتصادی ، دولت قبلی خدمت گذار مردم که نبود.
ظاهرا دولت قبلی خدمت گذار خوبی برای ایشان بوده (259563)
مجید
United Kingdom
۱۳۹۳/۰۸/۱۲ ۰۹:۲۸
بااین استدلال ایشان، اولین کسانی که ازراه حسین منحرف شدند، ائمه بعد ازایشان بودند. خصوصا امام رضا که وارد دستگاه مامون شد!
اینان یانمیدانند که استواری برحق، ملازمه ای بادعوا وتقابل ندارد،
یاخودرا بهندانستن میزنند. (259568)
جیم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۱۲ ۰۹:۲۸
ایشان هرچه می گوید درست است ایشان خبر از ما ملت بیچاره ندارد
جایش نرم وگرم است
حالش هم خوب
من معلم باز نشسته با 4 فرزند دم بخت که اخیرا یکیشان بیماری روانی گرفته با 800 هزار تومن حقوق چه بکنیم
گیرم 100 سال دیگه با دنیا در افتادیم چه سودی بردیم (259569)
حامد
United Kingdom
۱۳۹۳/۰۸/۱۲ ۰۹:۵۲
با این اوصاف، وای به حال تاریخی که شما مینویسی. (259570)
kh
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۱۲ ۰۹:۵۷
من که وقت با ارزش خودمو صرف خواندن حرفای ایشون نمیکنم (259571)
جیم دوستت دارم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۱۲ ۱۲:۰۵
حیف از طلا که صرف مطلا کند کسی (259599)
سینا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۱۲ ۰۹:۵۹
تو برو یه سال نباش ببینم من تو خدا مردم ... کی ضرر میکنه
بحثم اینه کسی که برا مملکتی مفید مباشه همون بهتر که نباشه (259572)
سید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۱۲ ۱۰:۰۰
درود بر دو سید فاطمی

سید حمید روحانی و سید احمد خاتمی (259573)
سینا
United Kingdom
۱۳۹۳/۰۸/۱۲ ۱۲:۵۰
2 سید فاطمی موسوی و خاتمی (259624)
سهراب
United Kingdom
۱۳۹۳/۰۸/۱۲ ۱۲:۵۴
خوشحال شدیم آقای زیارتی..وقتی امثال شما به تکاپوی تخریب افتادند 80 درصد مردم واقعی ایران خوشحال می شوند که مذاکرات دارد به نتیجه نهایی می رسد.. (259626)
جزايري
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۱۲ ۱۲:۵۶
خوشمان آمد سيد! اولا" اين شعار را ندزدش، چون اساسا" درود بر سه سيد فاطمي بود (که مثل خار در چشم تو و امثال تو هستند) نه دو سيد! ثانيا" اميدوارم با دو سيد خودت (زيارتي و خاتمي) محشور و مانوس شوي! (259627)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۱۲ ۱۰:۰۷
بهتر است دولت هیچگونه واکنشی به چنین اظهاراتی نشان ندهد. ملت خودش همه چیز را می فهمد. (259577)
مجید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۱۲ ۱۰:۰۸
این ها یا انتخابات 92 را درک نکردند یا اصلاً آمار و ریاضی بلد نیستند قابل توجه اقلیت ها1- در انتخابات 92 بیش از نیمی از مردم به روحانی رای دادند که خواستار اصلاحات در همه امور بودند 2-حدود 20% مردم به رضایی و ولایتی رای دادند که آن دو نفر از سیاست خارجی روحانی به شدت دفاع کردن 3- 25% مردم رای ندادن که خواستار روابط با آمریکا بودند 4- مگر در زمان امام شیعه صلح را قبول نمی کردن 5- به قول از یکی از امامان (اسمشان را یادم نیست) تلاش برای صلح کمتر از شهادت نیست (259578)
محمد
Romania
۱۳۹۳/۰۸/۱۲ ۱۰:۱۰
بنظر می رسد ایشان ازحسین ع شناخت درستی ندارند وتفکرات بسته ایشان بیشتر . . . . ع (259580)
فاطمه
۱۳۹۳/۰۸/۱۲ ۱۰:۱۲
من متاسفم برای دموکراسی که مردم جایی در اون ندارن
چرا یه رفراندوم برگذار نمیکنید و نظر مردم رو راجع به توافقات نمیپرسید
این کشور حق همه ماست نه فقط یه عده زورگو
ما دیگه خسته شدیم (259581)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۱۲ ۱۰:۱۲
این حرف یعنی مقابل رهبر ایستادن . حضرت آقا بارها از تیم مذاکره کننده حمایت کردن پس لطفا شما کاسه داغ تر از آش نشوید (259582)
جیم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۱۲ ۱۶:۴۱
تواین سالا قطر ابوذبی فجیره عجمان دوحه سعودی عمان کویت همه اونهایی که ما باشون مخازن مشترک داریم همینطور نفت وگاز را صادر کردند ما فقط به این واون فحش دادیم
فقط رفتیم گفتیم مرگ بر فلان ومرگ بر بهمان چی نتیجه شد تمام کشورها در سازمان ملل علیه ما قطعنامه صادر کردند و تحریم پشت تحریم به خاک سیاه نشستیم
گفتیم هولوکاست دروغه اخه به ما چه ربطی داره
رفتیم ونزوئلا برا پیرزنا خونه ساختیم در عزای چاوز اشک ریختیم در همان روز ده ها هزارتن ازهم وطنانمون در زی خاک ها جان باختند
به این کارا میگن ارزشی (259682)
هموطن آذری
United States
۱۳۹۳/۰۸/۱۲ ۱۰:۱۷
موندم تو این مملکت چرا بعضی ها هر چه دلشان خواستند میگویند و کسی از انان بازخواست نمیکند یعنی قانون تا این حد به نفع یک گروه خاص تعبیر میشود؟
در ثانی این اقای محترم ودار دسته شان چرا در مقابل غارت عملی بیت المال و به اصطلاح حق الناس تا بحال هیچ عکس العملی از خودشان نشان نداده اند
ثالثا لازم یکی به اینها بگه اگه جراتشو دارید در خصوص بعضی مسایل که نگرانتون کرده ودلواپسشون شدید رفراندوم برگزار کنید انوقت نتیجه اش را میبیند (259584)
بی نام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۱۲ ۱۰:۳۰
یعنی این همه شخص تراز اول این مملکت از آقای لاریجانی و ولایتی گرفته تا خود رهبری به این موضوع اذعان دارن که مسیر مذاکرات مسیر درستی رو داره میره متوجه ی نیستن اونوقت شما همه چی رو میدونی؟!! تا حالا کجا بودید؟! (259586)
ایرانی
۱۳۹۳/۰۸/۱۲ ۱۰:۳۲
کاش نظرات این جناب رو راجه به مذاکرات قبل جنگ امام حسین با جانیان یزید و همچنین کار آیت الله خمینی در مورد پایان جنگ با صدام و همچنین نظرات این جناب راجه به سفر خانوادگی دولت احمدی نژاد و گرفتن عکس یادگاری زیر مجسمه آزادی رو هم می پرسیدند بد نمیشد ظاهراً امثال ایشون مقاومت فقط در نابودی ایران می بینند (259587)
ن . ح
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۱۲ ۱۰:۳۹
این برادر ک فامیلیش با رییس جمهور یکی است را به چ منظور علم کرده اند ...مثل همان زمانی ک احمد خاتمی را ب عنوان مخالف دولت آقای خاتمی محبوب علم کردند ...الله اعلم بما لا اعلم (259588)
فرید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۱۲ ۱۰:۴۰
اکثر تاریخ نویسان و تاریخدانان سابقه تحریف تاریخ را دارند. شما .......... (259589)
هیمن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۱۲ ۱۰:۴۶
فقط دوست دارم این آقا عایدی ماهانه خودش را اعلام کند! همین!! (259590)
123
Anonymous Proxy
۱۳۹۳/۰۸/۱۲ ۱۱:۱۷
قربون جدبزرگوار و معصومت ، اما برادر من ، خودت خوب می دانی که این اظهارات شما هیچ تاثیری در اصل موضوع ندارد و شما اصلا اجازه ورود به این مباحث ندار ید مگر آنکه جنبه تبلیغاتی برایت داشته باشد که صد البته مستمعین و مخاطبین شما هم به این موضوع اشرافیت و آگاهی دارند ،مملکت صاحب دارد و مسئولین هم با رعایت سلسله مراتب ،وظائف قانونی و شرعی خود را انجام می دهند. پس اصلا نگران مباش و دل را قوی دار و ترس به خود راه مده که ایزد یکتا همیشه با این مردم بوده است. (259592)
احمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۱۲ ۱۱:۲۴
مگه ایشون تو ایران زندگی نمیکنه واز خواست مردم خبر نداره (259593)
سيد جوادي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۱۲ ۱۳:۳۵
جمله زیبایی از دکتر علی شریعتی در مورد خدمت به مردم خطاب به امثال سيد حميد روحاني و دوستانشان:
اگر نمی توانی به مردم خدمت کنی ، برو تا خیانت نکنی .. (259635)
همدان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۱۲ ۱۱:۳۰
به نظر من شما آقای حمید روحانی . . . در دوران تحریم چیزی را به عنوان فقر احساس نکردید و تلاش این دولت را که برای صلح کوشش می کند به هیچ می پندارید و فقط مانند احمدی نژاد با تمام دنیا سر جنگ دارید.
در تمام کتابهای آسمانی هم خداوند خطاب به مردم مُدام از صلح و سازش با یکدیگر سخن به میان می آورد (259594)
مجتبی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۱۲ ۱۱:۳۶
آخه مذاکرات هسته ای چه ربطی به قیام امام حسین داره منطقی باش لطفاً! (259595)
جیم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۱۲ ۲۰:۲۱
اقتدارگرایان از همه چیز استفاده ابزاری می کنن (259728)
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۱۲ ۱۲:۱۰
خوب ریش و قیچی مملکت را بدهند دست این آقا و امثال ایشان ببینیم تا کجا می خواهند پیش بروند.....اصلا هدف از این همه شاخ و شانه کشیدن برای چیست؟....بروند ببینند در زندگی خصوصی دغدغه نان و آب دارد این آقا؟ (259602)
محسن
Romania
۱۳۹۳/۰۸/۱۲ ۱۵:۳۳
البته هشت سال گذشته ریش و قیچی دست اینها بود و امروز گندش داره در میاد. (259666)
محسن
Romania
۱۳۹۳/۰۸/۱۲ ۱۵:۳۶
به گفته همین آقایون اگر امام حسن علیه السلام صلح نمیکرد اسلام نابود میشد. امروز هم اگر مذاکره و حل مشکلات صورت نگیرد فاتحه اسلام و مسلمین و ایران خونده است. (259667)
محمد
Romania
۱۳۹۳/۰۸/۱۲ ۱۲:۱۶
با سلام وعرض ادب خدمت خدمت بهارنیوز عزیز که همیشه این گونه افراد افراطی را به مردم معرفی می کنه . جناب آقای زیارتی لطفا از جانب خودت حرف بزن سما وکیل این ملت نیستید مردم با رای به دکتر روحانی بزرگ راهشان را انتخاب کردند شما اگه مشکل شخصی با آمریکا دارید بفرمائید بروید دنبال دعوایتان این ملت دنبال آسایش ورفاه است وشک نکنید به یاری خدا این مذاکرات به نتیجه می رسد وخیلی ازاین افراطیون دست شان از سودهای کلان که از بابت تحریمهای عایدشون می شد کوتاه خواهد شد دورودبر دکتر حسن روحانی (259604)
بیژن
Romania
۱۳۹۳/۰۸/۱۲ ۱۲:۲۳
آقای زیارتی . . . تاکجا تا کی باید با همه دنیا درجنگ وکینه باشیم تاآنجائی که میدانیم این ملت با هیچ کسی سر جنگ ودعوا ندارد آنها دین خود را دارند مانیز دین مبین اسلام را ، اگر مابتوانیم اسلام را خوب معرفی کنیم جای امیدی هست که خیلی از آنها به دین اسلام مشرف شوند اما بعید می دانم با این تفکرامثال شما کسی دردنیا علاقه ای به دین ما پیدا کند (259607)
حافظ
United States
۱۳۹۳/۰۸/۱۲ ۱۲:۲۴
حجت الاسلام مکتب امام حسین (ع) جدا از مکتب امام حسن (ع) نبود . امامان عزیز ما همه اهل تعقل و تعامل بودند ولی برای حفظ اسلام محمدی شرایطشان فرق می کرده. (259608)
حمید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۱۲ ۱۲:۲۷
جناب زیارتی، شاعر پر آوازه ایران مولانا قرنها پیش فرمودند:
چو جنگاوری با کسی برستیز که یا گزیرت بود یا گریز (259609)
اميد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۱۲ ۱۲:۳۱
حاج اقا تو به كجا وصلي كه از محرمانه ها هم خبر داري؟ (259610)
هموطن
Belgium
۱۳۹۳/۰۸/۱۲ ۱۲:۳۳
اسرائیل و بعضی ها در داخل از توافق می ترسند! شما چه نتیجه ای می گیرید؟ (259612)
سپیده
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۱۲ ۱۲:۳۶
ای کاش مذاکرات هسته ای را به رفراندوم بزارن تا ببینن که اکثر مردم طرفدار مذاکرات و توافق با جامعه جهانی هستند. همه مردم در اثر لجبازی با غرب و تحریم ها بیچاره شدن. اکثر مردم قادر به تهیه مسکن نیستند. کسی جرات ازدواج و هزینه های بعدی ان را ندارد. تورم کمر مردم را شکسته. اما جناب زیارتی و امثال ایشان غرق در نعمت هستند. معلومه باید اینجوری حرف بزنن. (259616)
بهروز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۱۲ ۱۲:۳۹
این ها از عدم تحرک آقای حسن روحانی در امور داخلی سوء استفاده میکنند و بازیگر میدان شده اند و گرنه . . . (259619)
داوود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۱۲ ۱۲:۵۸
تحقیر از این بالاتر که گروه های تروریستی مانند داعش الان برای ما شاخ شده یا روز روشن امارات انگشت رو سه جزیره ایرانی می گذاره و ما محترمانه آنرا رد می کنیم. روز روشن به علت تحریم کشورمان، قطر که تامین کننده مالی داعش است از چاه گاز مشترک با ایران بدون محدودیت برداشت می کنه و ما هنوز تو فکر عزت هستیم ... بس کنید دیگه شما را چه به سیاست و .... (259628)
امیر
United States
۱۳۹۳/۰۸/۱۲ ۱۳:۱۰
یک آدم کم اهمیت یک سری حرفهای بی اهمیت تر زده. خوب زده که زده.
این آدم اصلا کی هست که شما با پخش خبراش مهمش میکنین؟ (259629)
دلسوز ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۱۲ ۱۳:۳۶
حل نشدن مسئله هسته ای به نفع عده ای هست که ازاین وضعیت نون میخورند و استفاده میبرند . ن . (259637)
برازجونی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۱۲ ۱۳:۳۸
این عمو رو باید تو گرمای تابستون برازجون یه بیل بدن دستش و بگن بیا کارگری تا عصر بعد 30 تومن بذارن کف دستش اونوقت میفهمه فشار اقتصادی یعنی چه، طرف در رفاه کامل خب حرف مفت میزنه (259639)
احسان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۱۲ ۱۳:۵۸
بابا شما خوبی بدعت گزار کسی بود که می گفت پنجاه نفر از یاران امام زمان زنن و واسه ظهور امام زمان تاریخ مشخص می کرد س (259642)
مرتضی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۱۲ ۱۴:۲۱
بعید است از یک روحانی که خود را تاریخ دان هم می داند از فلسفه قیام امام حسین و حتی وقایع تاریخی آن اطلاع نداشته باشد (259648)
عینی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۱۲ ۱۴:۲۵
حمیدروحانی امام حسین دشمن آشتی نپذیر فاسدان وچپاولگران بود.متاسفانه شما به چپاولگران بیت المال ورمالان صلاحیت دادید وحمایت تمام قدکردید..آقا لطفا تو تهران برای مجلس ثبت نام کن تا ببینیم چقدر حامی داری؟ (259649)
مهدی
Anonymous Proxy
۱۳۹۳/۰۸/۱۲ ۱۴:۴۹
مثل اینکه نون خوبی تو مخالفت با دولت هست که اینم زبون باز کرده (259650)
یاسمین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۱۲ ۱۵:۰۹
این آقا اگر یک رژیم هسته ای تا زمان توافق بگیرد زود تر خوب میشود. (259655)
م
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۱۲ ۱۵:۱۳
آقای حمید روحانی شما همین که تاریخ را تحریف می کنی بس ملت افرادی مثل تورا خوب می شناسند (259658)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۱۲ ۱۵:۲۴
مکتب امام حسنم بعضی وقت ها کارگشاست (259663)
محسن
Romania
۱۳۹۳/۰۸/۱۲ ۱۵:۳۰
بر طبق گفته های ایشان زبونم لال امام حسن(ع) حتما زیر بار ذلت رفتند که صلح را امضا کردند. (259665)
علي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۱۲ ۱۵:۴۶
متاسفم براي ايشون (259668)
جیم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۱۲ ۲۰:۲۰
من برا خودمون متاسفم
اختیار ما دست چه افرادیه (259726)
احمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۱۲ ۱۵:۴۷
واي ببين با كيا شديم ٧٥ مليون (259670)
ابوالقاسم
Romania
۱۳۹۳/۰۸/۱۲ ۱۶:۱۴
سلام ،اقای حمید روحانی-رئیس بنیاد تاریخ پژوهی ،
گذشته از مسائل روز و مقایسه های تاریخی، بعنوان یک شهروند عادی،غیر حوزوی،
شما را ارجاع میدهم به یک جمله از ابن زیاد،در روز قبل از شهادت پیشوای ازادگان،
"ماارانی الا مخل سبیله یذهب حیث یشا" یعنی "رای من این است که حسین بن
علی را ازاد بگذارم هر جا میخواهد برود" این حرف نتیجه روزهای متمادی مذاکرات بود
که بین ان راد مرد و دشمنان کینه توزش، چون ابن سعد و ابن زیاد برای حصول صلح و اجتناب از خصومت بود.بگذریم که نقطه سفاحت و حماقت تاریخ یعنی شمرابن جوشن (259672)
23
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۱۲ ۱۶:۵۱
قبلا" دولت خدمتگذار به رانت خواران را داشتیم و امروز دولت یخه گیر بورسیه های جعلی که از نظر ایشون بدعت گذار نامیده میشود (259688)
عابد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۱۲ ۱۷:۱۲
افرادی هستند که از تحریمها منتفع و کلا با اصل مذاکرات مشکل دارند نه با نتیجه مذاکرات وگرنه رهبری نظرشان چیز دیگری و مذاکره کنندگان حمایت می کنند (259692)
اكبر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۱۲ ۱۸:۲۰
اين اقا منافع اش به خطر افتاده (259700)
یزدانی
Romania
۱۳۹۳/۰۸/۱۲ ۱۹:۱۷
درودبرسیدحمیدروحانی خدااورابرای جامعه نگهدارد (259715)
مازیار.ص
United States
۱۳۹۳/۰۸/۱۲ ۱۹:۲۸
عزیزم. بجه های تو وهفت نسل بعد تو غرقه رفاه خواهند بود. این ماییم که کمرمون زیر بار فشار اقتصادی شکسته. دم روحانی گرم که مشکل مردم رو به خوبی فهمیده و با تدبیر داره جامعه رو به سمت بهبودی می بره.خداوند ایشان را یاری کند (259717)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۱۲ ۲۰:۲۶
جناب آقای سید حمید روحانی شما چرا؟ (259729)
کارشناس ارشد تاریخ
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۱۲ ۲۰:۵۴
ایشان با حذف عناصر و جریانات کلیدی در تاریخ پس از انقلاب ایران ،یک تاریخ نویسی هدف گذاری شده را تدوین می نمایند که از لحاظ فنی فاقد ارزش تاریخی است . اینگونه تاریخ نگاری دارای تاریخ مصرف است و محققان آینده کمتر به آن استناد خواهند نمود ایشان نه تخصص پژوهشگری در تاریخ دارد و نه اطلاعات آکادمیک در این امر را. مورخ باید در علم تاریخ متخصص باشد و شیوه های علمی مراحل پژوهش را طی کرده باشد همچنین از جهت گیری و تفکرات شخصی خود در تاریخ نویسی پرهیز نماید،که متاسفانه ایشان فاقد این ویژگی هاست . (259731)
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۱۲ ۲۱:۱۹
روزيكه اين آقا درنمازجمعه مذاكره كنندگان هسته اي را سازشكار خطاب كرد.مقام معظم رهبري درپاسخي كوبنده به اين آقا فرمودند:اين حرفهاچيه ميزنيد اينهاسازشكارنيستندبلكه اينها بچه هاي انقلاب فرزندان انقلابي خودمون هستند.ولي مثل اينكه اين آقا منافعش بدجوري به خطرافتاده كه چنين حرفهايي ميزند. (259733)
حسبن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۱۲ ۲۳:۰۲
به نظر میرسد این آقا شیخ نفسش از جای گرم در میاد. . . حافظه ی تاریخی هم نداره و موارد زیر را فراموش کرده:::
1. اولن ایشان که دولت قبل را خدمت گذار میدونه یادش رفته که دولت قبل چه بلایی سر مملکت اورد و چطور اقتصاد را ویران کرد.
2. دومن ایشون به نظر میاد از اسلام هیچ چیز سر در نمیاره برخلاف این که روحانی هست و اسمش هم روحانی هست چون فکر میکنه تعامل کار امام نیست فکر میکنه مسلمان باید (259738)
یه شهروند
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۱۲ ۲۳:۰۴
راستی از جریان تبانی که بین بانک مرکزی دولت خدمتگذار با سه صرافی در تهران شد و7هزار میلیارد تومان اختلاص شد چه خبر این آقایان چرا آنموقع دلواپس نبودند؟ (259739)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۱۲ ۲۳:۱۰
این آقا فکر میکنه مسلمان همیشه باید با دیگران در جنگ باشه و برای ملت همیشه دردسر درست کنه!!!
در حالیکه هرگز سیره امامان جنگیدن نبوده ااست بلکه همیشه دنبال عقلانیت و گسترش فرهنگ گفتگو بوده اند و دشمنان آنها همیشه دنبال جنگ بوده اند.
این آقا رییس جمهور را با رای اکثریت قاطع ملت از میان 7 کاندیدا انتخاب شده را دارای نفسانیت دونسته و دولت او را بدعت گذار می شمارد و به این نکته توجه نداره و نا دانسته و از روی جهالت رهبر معظم را مجبور به پذیرش تلقی مینکنه در حالیکه ایشان همیگفشه گفته اند از مذاکرات (259740)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۱۲ ۲۳:۱۳
رهبر معظم فرموده اند از مذاکرات حمایت می کنند آنجه را او قاطی می کند این است مذاکره با آمریکایی ها را بی نتیجه می دونه نه مذاکرات هسته ایی را (259741)