به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۸:۲۵
 
۴۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۷/۳۰ ساعت ۰۷:۳۰
کد مطلب : ۵۸۵۲۰

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی/تصاویر

گروه فرهنگ و هنر: گزیده ای از فعالیت چهره های ایرانی در شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام، فیسبوک، توئیتر و ...در مطلب زیر مشاهده می کنید.
کلوز آپ سحر جعفری جوزانی. همانطور که میبینید سحر خانم گوشش را قفل کرده تا حرف هایی که از آن یکی گوش وارد میشود از این یکی گوش خارج نشود!



آنا نعمتی در نمایشگاه عرضه محصولات و میوه های پاییزی!



خدارا شکر بالاخره دوستان توصیه های ایمنی‌مان را جدی گرفتند. ترانه علیدوستی با انتشار این سلفی از خود و دخترش اعلام کرد که این عکس در توقف کامل گرفته شده است، نه در حین گذر از پیچ های جاده چالوس! توصیف او از دخترش هم که در صندلی پشت نشسته، جالب است: "محموله گران بهای مامان!"



پیمان معادی این روز ها به خاطر اکران فیلمش در آمریکا است. پیمان متولد نیویورک آمریکا است و شناسنامه آمریکایی دارد، در واقع یک ایرانی - آمریکایی است که در ایران زندگی می‌کند. به همین دلیل است که راحت می‌رود و می آید و کسی کاری با او ندارد. در اینجا هم در کنار برادر آمریکایی اش، کامرون معادی عکس گرفته است.



عکس بدون شرح بهرام رادان. این که فاز او در این عکس چیست، هیچکس نمی‌داند!



عکس بدون شرح هانیه توسلی از صورتش.



میلاد کی‌مرام که موهایش را تراشیده بود، به صورت مرتب گزارش تصویری لحظه به لحظه از روند رشد موهایش به اشتراک میگذارد!



باز هم پیشرفتی است! اینکه خود کمند خانم امیرسلیمانی، پشت فرمان دوربین به دست نگرفته و وظیفه خطیر سلفی گرفتن را به آقا پسرش سپرده است.



باور کنید این عکس فتوشاپ نیست و جواد هاشمی به کنسرت مازیار فلاحی رفته بود. برای ما هم باورش سخت بود که مرد همیشه رزمنده سینما اهل کنسرت پاپ و اینجور جاها باشد! حالا کنسرت حامد زمانی بود یک چیزی، ولی آخه مازیاار؟! آن هم با پیراهن رنگی رنگی آستین کوتاه! گویا هوای ریو د ژانیرو موقع جام جهانی خوب به سیدجواد ساخته است!




عکس یادگاری حامد کمیلی و فرهاد آئیش در فیلم جدیدشان.



دو هنرمند با دو سبک کاملاً مختلف در یک قاب. پارسا پیروز فر و رضا شفیعی جم. امیدواریم پارسا هیچگاه ریش های عالی اش را نزند!



مونا برزویی شاعر و ترانه سرایی که تازگی‌ها اسم و رسمی برای خود دست و پا کرده است و برخی از ترانه های آلبوم جدید زانیار، سیروان، مهدی یراحی، شهاب رمضان و .... را او سروده است.



تئاتر جدید بهاره رهنما که با جاری اش، شقایق دهقان هم بازی شده است. در کنار رامین ناصر نصیر و باقی دوستان!



کاوه یغمایی در ساحل. کاوه فرزند شاعر کوروش یغمایی است.



سلفی بدون شرح مهناز افشار و هومن سیدی.



عکس یادگاری نیلوفر پارسا در کنار استاد امین تارخ. آقای تارخ چند سالی میشود که در سینما و تلویزیون دیده نشده اند صرفا در کلاس بازیگری خود به آموزش جوانان عشق بازیگری میپردازند.



سلفی باران کوثری و مهرداد صدیقیان. باران خانم وقت هایی هم که به دوربین نمی‌خندد، اینطوری ادا در میاورد!



لیلا حاتمی که به سینما استقلال رفته بود، در بین خیل هوادارانش و عکس های یادگاری با آنها گرفتار شد. البته لیلا خانم بر خلاف اکثر ستارگان ما، لبخند بر لبانش تا آخر مراسم دیده میشد و نگران گذشتن وقتش در کنار هوادارانش نبود.




سلفی حامد بهداد در کنار پوران درخشنده و مهتاب کرامتی و حمید فرخ نژاد.



عکس و متن فوق‌العاده زیبای سحر ولدبیگی در ستایش از همسرش، نیما فلاح. خدا برای هم حفظتان کند.



لاله اسکندی، گلاره عباسی و شبنم قلیخانی در یک رستوران. فقط امیدوارم سرکار خانم ها اضافه وزن نگیرند! 3 نفر و 20 سیخ کوبیده؟!



ویشکا آسایش و پسرش.



 در پایان هم سلفی الهام حمیدی، ساره بیات و شقایق فراهانی. سه خانم خوشتیپ سینما.

مرجع : برترین ها