به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۳:۴۰
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۳/۰۴ ساعت ۱۲:۲۸
کد مطلب : ۷۸۹۰۷

روزنامه های سیاسی امروز 4 خرداد


مردم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۴ ۱۲:۳۶
جناب كوچك زاده شما.........مي كنيد از جانب كسي صحبت مي كنيد. (304825)
نیما
Romania
۱۳۹۴/۰۳/۰۴ ۱۳:۱۱
صفحه اول روزنامه ها را خیلی دیر منتشر میکنید، معمولا از ساعت 11 صبح به بعد قابل مشاهده است!
لطفا زودتر در دسترس قرار دهید.
با تشکر (304826)
ابراهیم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۴ ۱۳:۳۸
اقای کوچک زاده شما کلا250هزار رای داری واقای ظریف وزیر خارجه ریس جمهوری است که 18میلیون نماینده دارد اگه انتخابات مجلس درست حسابی برگزارشود وشورایی نگهبان منتخب های خودش برای انتخاب به مردم معرفی نکند اگه تهران 100هزار نام نویسی کنند جنابعالی اخر میشی انوقت شما برا مردم تصمیم میگری (304831)
احمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۴ ۱۳:۴۵
روش صحبت کردن آقای کوچک زاده به هیچوجه درست نیست ادمهای سیاسی اگر اینطورباشند چه توقعی از جوانان سر کوچه داریم کجاست اخلاق اسلامی که اقایان صبح تاشب تبلیغ می کنند (304834)
ايراني
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۴ ۱۳:۵۵
كيهان نميگويد چرا گفتگوي آژانس با دانشمندان هسته يي وبازديد از مركز نظامي ما در پارچين دردولت .... گذشته خط قرمز نبوده؟ (304837)
یاسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۴ ۱۵:۲۸
واقعا نام خانوادگی آقای کوچک زاده برازنده ایشان میباشد (304849)
ع
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۴ ۱۹:۳۱
انسان های کوچک برای اینکه دیده شوند چنگ به صورت رجال کبیر گرانسنگ می زنند . این تکرار تاریخ است . فریاد های تکراری و شنیع متملقین و چاپلوسان ریاکار بر سر رجال ملی فقط از سر خودپرستی و نمایش است تا شاید برای روزگار آتی تکه نانی یا بهتر بگویم تکه پست یا شغلی را تصاحب کنند . (304873)
پردیس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۴ ۱۹:۴۴
فریاد آقای مشاجره بر سر آقای مذاکره (کوووچک زاده بر سر ظریف)عجب استعاره زیبایی بود. (304874)
پردیس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۴ ۱۹:۴۹
هاشمی دیروز فرمودند :در سال 76 جلوی تقلب در انتخابات را گرفتم ،این نشان از درایت و آینده نگری آیت الله را دارد که در سال 76 رأی مردم را حق الناس تشخیص دادند و اجازه دخل و تصرف را به اصولگرایان ،که در آن زمان در قدرت بودند را ،ندادند..صد ساله بشی آقا. (304875)
پردیس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۴ ۲۰:۰۴
دولت هم گیج میزنه: بانک اقتصاد جهانی:برای حذف سوبسید ها اولین قدم را حمایت مردم از دولت میداند، آقای روحانی شما که حمایت مردم را داری بجای آنکه بنزین که جنبه روانی و پاشنه آشیل است را 300 تومن اضافه کنی ! یکباره 5500 از کل یارانه که برای مردم در ماه نه نان میشود نه آب کم میکردی که حد اقل میشد با آن کارهای بزرگتری انجام داد،از اشتغال گرفته تا صنایع و کشاورزی که مردم سودی براشون بهمراه داشته باشد.کار و اشتغال و احیای صنعت و کشاورزی از نان شب هم واجب تر است.بابا مردم از بیکاری هلاک شدند،چاره ای. (304876)