به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۰:۴۸
 
۵
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۳/۰۶ ساعت ۱۰:۴۶
کد مطلب : ۷۹۱۰۴

روزنامه های سیاسی امروز 6 خرداد


میرحسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۶ ۱۱:۱۱
چقدر همه چی خوبه و ارزون
مـــــــــــــــچــــــــــــــــــــــــــکـــــــــــــــــــــــــــریـــــــــــــــــــــم (305120)
پردیس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۶ ۱۱:۱۶
ادعاهای شاخدار کوچک زاده که در این سال ها خودش و رسایی بخورد خلق الله داده اند کم بود حالا به این ادعای دگرش توجه کنید:یکی از خبرنگاران گفت: آقای کوچک‌زاده اولا جلسه غیرعلنی به پایان رسیده بود که شما بر سر آقای ظریف فریاد زدید. دوما حضرت آقا کی به شما گفتند مذاکرات باید متوقف شود که شما به آقای ظریف این حرف‌ها را زدید؟کوچک‌زاده که قصد داشت از پاسخ دادن به این سؤال شانه خالی کند گفت: این‌ها دروغ‌هایی است که روزنامه شرق به قول از بنده در روزنامه‌اش چاپ کرده و من هرگز همچین حرفی نزدم. ادامه (305122)
پردیس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۶ ۱۱:۱۹
ادامه:ناگهان یکی از خبرنگاران گفت: روزنامه شرق دروغ می‌گوید، درست؛ آیا فیلمی که از شما در حال گفتن این جمله به آقای ظریف بودید هم دروغ می‌گوید؟کوچک‌زاده که دیگر راه فراری نداشت و همچنان قصد داشت از پاسخ طفره برود بیان کرد: روزنامه شرق و اعتماد و امثالهم تبدیل به تریبون اسراییل و ضد انقلاب شده‌اند. در ضمن من از بین شما خبرنگاران کسی را دلسوز انقلاب، نظام و رهبری نمی‌بینم که بخواهم به او بگویم مقام معظم رهبری کی این حرف را به من زده؛
ادمه (305123)
ابراهیم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۶ ۱۱:۲۴
امیداورم اقای نوری به همراه اقای عارف باهم برا مجلس ثبت نام کنند (305127)
پردیس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۶ ۱۱:۲۵
کوچک زاده: من از بین شما خبرنگاران کسی را دلسوز انقلاب، نظام و رهبری نمی‌بینم که بخواهم به او بگویم مقام معظم رهبری کی این حرف را به من زده؛ اما اگر می‌خواهید توضیح دهم ابتدا باید به من ثابت کنید که نگران آبروی رهبری و نظام هستید. بابا واقعا" روروبرم ،دقیقا" همیشه بخاطر اینکه حرفهای خودشان را به خورد مردم بدهند،خودشان را پشت سر رهبری قایم و مرتب :آقا نگران است، آقا فرمودند!! مصاحبه های آقا تهرانی اخیرا" آقا فرمودند:آقا فرمودند،،بنده خدا رهبری روحش هم از این گفتار بیخبر است. (305128)
پردیس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۶ ۱۱:۲۸
ملت بدانند که گروهک پایداری بجز سنگ اندازی شهامت و سواد ارائه افکار خود را نداشتند و تنها شهامت و افتخارشان بد گویی در مورد هاشمی و اصلاحات بوده.. (305130)
مردم
Romania
۱۳۹۴/۰۳/۰۶ ۱۲:۱۹
یک بار نشد محض رضای خدا این روزنامه کیهان مثبت بنویسد و امید را در جامعه زنده کند . همیشه در راه یأس و نامیدکردن مردم است فکر می کنم این همان چیزی است که دشمنان ما هم دنبال آن هستند و کیهانی ها دانسته یا ندانسته از خواست دشمن پیروی می کنند . (305143)
مردم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۶ ۱۲:۵۱
درود بر اصلاحطلبان (305145)
عرفان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۶ ۱۶:۱۳
بله مثبت نوشتن خوبه ولی دروغ پشت دروغ گفتن به مردم زشت تره
چقدر زوزنامه های اصلاحات دروغ گفتن در طول مذاکرات هسته ای؟
کجا همه مردم راضی با توافق ذلت آوری هستن که آقایون به دنبالشن؟
الدروغ و الدروغ و ما ادراک الدروغ؟ (305234)
پژمان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۶ ۲۰:۲۷
فكر كن سلحشور، فيلمسازه انقلابه (305344)
ایمان
Romania
۱۳۹۴/۰۳/۰۶ ۲۳:۵۳
پردیس جان تو خیلی باحالی . (305405)