به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۲۸
تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۰۳/۱۶ ساعت ۲۲:۵۶
کد مطلب : ۲۸۵۵

خودروهایی مختص آبادان و خرمشهر!

گروه اقتصادي: هر چند بعد از جنگ و ویرانی‌های پس از آن، آبادان و خرمشهر (كه در فاصله 30 كيلومتري يكديگرند) از نظر عمران شهری فاصله بسیاری با آن چیزی که باید باشد، دارند، اما از زمانی که منطقه آزاد اروند در بين اين دو شهر ايجاد شد، خيابان‌های این دو شهر با ماشین‌های لوکس، رنگ و رویی تازه گرفت. در حالی که در بسیاری از شهرهای ایران تفاوت میان ماشین ها با مراکز استان و حتی پایتخت ملموس است اما در آبان و خرمشهر اوضاع به گونه دیگری است. گرچه در فروردين ماه گذشته گزارشي تصويري در اين باره داشتيم اما مناسب ديديم بار ديگر به برخی از خودروهای مدل بالا در این دو شهر دوست داشتنی خوزستان و ايران عزيز بياندازیم:
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *


مالک
۱۳۹۱/۰۳/۱۷ ۱۹:۴۱
با پوزش از نویسنده محترم اتومبیل دوج چارجر آر تی با موتر 6100 همیی اسم صاحبش را خواستی میفرستم (چلنجر در منطقه اروند نیومده تا بحال) ضمنا اون سوپر اتومبیل اروپایی نیست کرایسلر 300 آمریکایه (1277)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۲۰ ۱۶:۱۱
لازم نیست اینقدر گیر بدی (251089)
۱۳۹۱/۰۳/۱۸ ۰۹:۴۰
هیچکدومشون پراید سایپا نمیشه!!!!!! سالانه صدها مورد چپی و کشته و دزدیده شدن به راحت ترین روش و........ کدوم یکی از این ماشینها اینقدر آمار جالب دارن؟؟ (1295)
۱۳۹۱/۰۴/۲۷ ۰۰:۱۱
هرکی ندونه میگه پول نفت مستقیم میره توجیب ابادانیاوخرمشهریاکه ازاین ماشینا بخرن وحال کنن.بگوکه حق ندارن120کیلومتربیشترنرن وسالی 1بارمرخصی وبیمه نامعلوم وهزارتادردسردیگه.خوبه خونه های مردم هم توعکسا افتاده میشه وضع شهروببینید (2502)
۱۳۹۱/۰۵/۳۱ ۱۳:۵۲
این ماشین های لوکس در کنار آن خانه های ویران و فرسوده! چه طنز تلخی! (4715)
حکیم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۲۳:۴۹
چرا ما ایرانی ها یک ماشین خودمون نمی سازیم؟چند تا مهندس مکانیک تو ایران داریم (296756)
حکیم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۲۳:۵۷
اگه هر مهندس مکانیک داخل ایران یک ایده درباره خودرو بدن یک ماشین خوب ساخت ایران به وجود میاد  (296762)
عباس.
United States
۱۳۹۴/۰۲/۲۰ ۱۰:۲۱
خدا همه ما رو بیامرزه مال دنیا ارزش نداره بزارید سرمون کلاه بره پراید سه برابر میخریم ..والا همشم چینیه ارزونه وسایلش داخلی مفت میدن وصل میکنن رو ماشین جیب خالی کنن فقط (303214)
ج .آ
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۲/۲۲ ۱۲:۴۹
يكي نيست به اين شركت خورد ساز بگه لامذهبا لااقل ظاهر ماشين خوب طراحي بگيند (303467)
یاسر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۵ ۱۳:۲۶
هرجوری که از درد های این مردم شریف کم بشه خوبه. کاش بازهم آباد و خرم بشن (304928)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۱۹ ۱۱:۰۵
مثلا اگه ايران خودرو و سايپا تعطيل بشه چه ميشه باور كنين هيچ اتفاقي نميفته فقط جيب خرجي بعضي اقايون كم ميشه (307621)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۲۳ ۱۷:۳۱
وقتی اسپرتیج تازه با کارمزد فروشنده حدودا ۷۰ میلیون حساب کنید حدودا۲۵ هزار دولار اگه دولار ۲۵۰۰ باشه دیگه کی میره تندر۹۰ بخره ۴۵ میلیون (308376)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۱۲ ۲۱:۱۳
همه ازدرد صحبت میکنن همه ازبدبختی حرف میزنن،پس کی باید به این بدبختیاپایان بده،کی باید بیاد به آسایش برسونمون،باید از خارج بیان،ماحقمون بیشتر از این چیزایه که حسرتش به دلمون گذاشته شده،گیرندین بهم برین فکرکنین باید چیکارکرد از این فلاکت نجات پیدا کنیم (312347)