به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۳:۳۳
 
۵۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۴/۱۲ ساعت ۱۵:۵۷
کد مطلب : ۸۲۹۹۴

ششمین روز مذاکرات ایران و ۱+۵

گروه سیاسی: محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه ایران در ششمین روز دور نهایی مذاکرات ایران و ۱+۵ با وزرای امور خارجه چین، فرانسه، انگلیس و آمریکا دیدار و گفتگو کرد.
مرجع : مهر

علی
Germany
۱۳۹۴/۰۴/۱۲ ۱۶:۳۷
ماشاالله دکتر (312330)
امير
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۱۲ ۱۶:۴۳
خداوند اين بندگان صالح خود را از گزند شياطين حفظ نمايد (312331)
ما
Germany
۱۳۹۴/۰۴/۱۲ ۱۷:۱۱
خسته نباشید.
عشق عکس آخر (312333)
Ehsan
Germany
۱۳۹۴/۰۴/۱۲ ۱۷:۱۳
خسته نباشید ولی کاشکی مذاکراتو یجور تمدید میکردین که وقتی اعلام شد توافق حاصل شد مردم بتونن بیان به خیابان ها و شادی کنن متاسفانه آخرین روز مذاکرات مصادف شده با شب قدر و شب شهادت امام علی.حیف شد شبی بیاد ماندنی میشد اگه در شب های قدر نبود. (312334)
پردیس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۱۲ ۱۸:۰۱
داشتن انرژی هسته ای یک از هزاران خواسته ملت ایران است،،لقمه هسته ای را به اندازه دهانمان برداریم تا هضمش آسان باشد.ده سال ملتی را فدای یک موضوع خاص کردن بدور از انصاف و مدیریت است.علت عقب افتادن ما در ده ساله گذشته عدم اعتماد به مردم بود. (312339)
میثم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۱۲ ۱۹:۰۸
عاااااااااااااااااااالی
احساس قدرت می کنم (312342)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۱۲ ۱۹:۱۷
کاملا مشخصه که 5 قدرت درجه دوم در این مذاکرات دور زده شده اند ,وقتی در رده وزیران از آمریکا دو وزیر حضور دارند و از طرف ایران آقای صالحی وزیر خارجه پیشین و رئیس کنونی سازمان انرژی اتمی در کنار آقای ظریف حضور دارند به نظر می رسه بقیه وزیران دیگر کشورها کار چندان خاصی برای انجام ندارند و بیشتر سعی می کنند وانمود کنند در جریان مذاکرات هستند و گاها سهم خواهی هایی هم از ایران و کمی هم از آمریکا طلب می کنند. البته شخصا مطمئنم که توافقات خیلی وقت پیش انجام شده ولی برای بازگشت آرام ایران به جامعه (312343)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۱۲ ۱۹:۲۶
لازم بوده و هست که زمان بیشتری سپری شود ,
امید است دیگر مراتب پیشرفت علمی عملی و عقلی هر چه سریعتر توسط تک تک افراد جامعه پیموده شود و این ملت بتواند درجات ترقی و عزت را یک به یک و به کمک فرزندان غیور خودش بدست آورد (312345)
بیتا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۱۳ ۰۰:۴۱
دکتر ظریف دوست داریم یه عالمه هواخواه داری فدای داری (312371)