به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۷۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۵/۰۷ ساعت ۱۰:۵۱
کد مطلب : ۸۶۰۵۶

لوران فابیوس در تهران

گروه عکس: وزیر امورخارجه فرانسه به منظور دیدار با مقامات کشورمان لحظاتی پیش وارد تهران شد؛ لوران فابیوس اعلام کرد: یک هیات بسیار مهم اقتصادی از شرکت های مختلف فرانسه در ماه سپتامبر به ایران سفر خواهند کرد.
مرجع : ایسنا

احسان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۰۷ ۱۰:۵۵
به امید سفر آقای اوباما به ایران و به امید دیدار آقای روحانی با آقای اوباما در سفر شهریورماه به آمریکا برای شرکت در اجلاس سالیانه سازمان ملل. (317933)
خوشحال ها خبر >>>>>>>>>
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۰۷ ۱۱:۴۱
بد بختای خوشحال که بد از توافق ریختین تو خیابون بدون اینکه بفهمین چی توافق شده عزیزاتون توافق کردن که از مراکز نظامی بازرسی بشه این یعنی اینکه جنگ دیگری در راه است اون زمان هم ایا شما همین طور که تو خیابون ریختین میاین به صحنه یا اینکه دنبال سوراخ موش می گردین. (317937)
شهروند ایران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۰۷ ۱۸:۱۷
اینو در جواب به "خوشحال ها خبر" می گم که کامنت شماره 2 رو داده
اولا اجازی بازرسی از مناطق مربوط به مسایل هسته ای داده شده
دوما: تمام این امتیازات فقط به خاطر سیاستهای مشکوک محمود جونتون بود که فشار به ایران رو بالا برد تا مجبور شیم برای بر طرف شدنش امتیاز بدیم. اون هم با 4 تا جمله که چیزی رو به حال اسراییل عوض نکرد جز اینکه ایران رو تحت فشار بیشتر و انزواری بیشتر قرار داد.

در واقع پروفسور بزار باهات صادق باشیم. محمود جونت هر کاری به نفع اسراییل بود رو انجام داد. فشار و انزواری بیشتر ایران (318024)
علی
Romania
۱۳۹۴/۰۵/۰۷ ۱۱:۱۶
از این بشر بدم میاد، فرم دست دادنش توجه کنید ، دستشو اصلا نکشیده، فکر کنم منظور داشته یعنی که ما بالاتریم. باید با اخراج پژو از ایران تنبیه بشه تا هزاران کارگر پژوی فرانسه دمارشو در بیارن ، آمریکا شرف داره به این فرانسویها (317934)
ابراهیم
Romania
۱۳۹۴/۰۵/۰۷ ۱۱:۲۹
علی آقا ، به میزبان و مهمان بودن هم عنایت بفرما (317935)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۰۷ ۱۱:۴۴
خوشحال شدم که بالاخره بعدازمدتها یه آدم درست وحسابی وارد ایران شد. (317938)
فرشاد خیری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۰۷ ۱۱:۵۹
ما ایرانی ها درست نمی شیم تا دیروز امریکا بود امروز فرانسه فردا یه کشور دیگه بلاخره برای پوشوندن ضعف هامون باید یه دشمن داشته باشیم ( قابل توجه علی آقا) (317940)
ata
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۰۷ ۱۲:۱۷
علی آقا طبق عرف دیپلماتیک میزبان دستش رو به طرف میهمان دراز میکنه!!
البته من هم مثل شما کادیلاک رو به پژو ترجیح میدم. (317945)
۱۳۹۴/۰۵/۰۷ ۱۵:۲۹
از بین شما کدامیک هستند که بستگانشان در دهه شصت بیمار هموفیلی بوده و از دولت این آقا (فابیوس) خون آلوده به ایدز دریافت کرده؟
تصاویر فیلم گریه و ضجه آن زنی که فرزندش به ایدز مبتلا شده بود هنوز در نظرم هست؟ به هموطنان خود خیانت نکنید . آنها را به ارزان نفروشید.به قیمتی بفروشید که ارزش عذاب وجدانش(اگر دارید) بیارزد.
اگر ایرانی نیستید لااقل آمریکایی باشید.آمریکا بعد از35 از تسخیر لانه جاسوسی هنوز زخم را تازه نگه داشته و سفیر ما را راه نمی دهد.مذاکره و تعامل کنید ولی نامردی دشمنان را فراموش نکنید (317992)
علی
Romania
۱۳۹۴/۰۵/۰۷ ۱۳:۱۴
نه فکر کنم این اروپاییا یه کم خجالتیند ! (317970)
sam
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۰۷ ۱۱:۵۸
امریکا به خیلی از کشورها شرف داره نمیدونم واقعا دلیلمون برای باج دادن به کشورهای کوچیک لاشخور چیه (317939)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۰۷ ۱۴:۲۹
آقای sam : احتمالا فرانسه یک جزیره کوچک در شرق اقیانوسیس دیگه...نه؟؟ (317981)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۰۷ ۱۲:۰۰
کشورهای استعمار گر هنوز هم به کشورهای جهان سوم به چشم مستعمره نگاه می کنند . به چشمان فابیوس نگاه کنید . امیدوارم که دستگاه مقتدر و با درایت دیپلماسی کشور جواب این نگاه معنی دار فابیوس را بدهند . (317941)
نعیمه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۰۷ ۱۲:۲۹
بالاخره وقتی رابطه ما با کشورهای غربی در طول 8 سال تا این حد خراب شده بود طبیعیه اعتماد سازی دوباره و اثبات دوباره ی جایگاهمون زمانبر خواهد بود. ولی آنچه مهم هست اینه که دنیا تمایل نشون داده تا ما رو از این انزوا دربیاره. (317950)
فاطمه
Romania
۱۳۹۴/۰۵/۰۷ ۱۲:۲۹
هرچند که بیشترآینده رو باید دید، ساده هم نباید بود. این آدم ظاهرا خون آلوده به ایدز فرستاده ایران. (317951)
یه حانوم
Romania
۱۳۹۴/۰۵/۰۷ ۱۲:۳۰
ظریف باعث افتخار ما (317952)
محمدرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۰۷ ۱۲:۳۰
همين كه ظريف سر پا منتظرش نگهش داشته براي هفت پشتش بسه
مرتيكه صهيونيست (317954)
P
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۰۷ ۱۲:۳۴
اگر در عکس و ویدیو دقت کنید بی نظمی در تشریفات حس میشه که امیدوارم با رفت و آمد هیٔت های خارجی به استاندارد جهانی برسه خود آقای ظریف هم بعضی اوقات حرکات اضافی هم داره ، که مورد سؤ استفاده در شبکه ها بر علیه خودش میشه مثلا در بالکن هتل کوبورگ ، با دو دست گوشهایش رو به سمت جلو میگره در حالی با یک دست و گوش نشانه نشنیدنه. یا در کنفرانس مطبوعاتی با خانم موگرینی با دست چپ راست میکنه . امیدوار این دولت کشور رو در همه عرصه ها توسعه بده . (317955)
فرشید
Austria
۱۳۹۴/۰۵/۰۷ ۱۲:۳۵
ظریف چقدر دستشو دراز کرده ولی فابیوس دستشو جمع کرده . (317956)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۰۷ ۱۲:۴۸
فکر می کنم الاف ترین فرد این لحظه ایران شمایید فقط نگاه کردی ببینی طرف چکار کرده چطوری دست داده و چی پوشیده و... (317958)
امید
United States
۱۳۹۴/۰۵/۰۷ ۱۲:۵۰
اتفاقا اشتباه می کنی علی جان.شما به نحوه دست دادن آقای ظریف توجه کن.آقای ظریف دستشو از بالا آورده و فابیوس پایین و ظریف در این عکس بسیار هوشمندانه عمل کرده و دسته بالا بودن ایران رو به خوبی نشون داده.دکتر ظریف واقعا یه دیپلمات به معنی واقعیه (317960)
کیان کیانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۰۷ ۱۲:۵۵
به نظر می اید آقای فابیوس در کل خیلی نسبت به ایران خوشبین نیست امید وارم با دیدن واقعیت های فعلی نظرش نسبت به ایران عوض شود. (317961)
مریم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۰۷ ۱۲:۵۶
دلواپسان باید در برابر کاسه لیسان ایستادگی کنند (317962)
امیرعلی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۰۷ ۱۳:۳۱
پیش بسوی دوستی و گفتگو و تعامل سازنده و مفید با
جهـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــان...
دکتر ظریف مچکریم... (317974)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۰۷ ۱۴:۰۲
بالاخره بعدازهشت سال روابط ما با دنیا دارد کم کم به حالت عادی برمی گردد . امیدوارم از لحاط اقتصادی هم ثبات بیشتری به کشور بیاد ووضعیت معیشتی مردم هم بهتر بشه. (317977)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۰۷ ۱۴:۳۵
کشورهایی مثل فرانسه همانند کفتارند به هیچ عنوان نمی شه بهشون اعتماد کرد و به کشورهایی مثل آمریکا می شه تا حدودی اعتماد کرد (317982)
بردیا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۰۷ ۱۵:۰۴
امیدوارم بعد از خانم موگرینی و آقای فابیوس- وزرای خارجه آلمان، انگلیس، آمریکا ،روسیه و البته منهای وزیر خارجه چین!!! پایشان به پاویون فرودگاه مهرآباد تهران باز شود...
داریم کم کم وارد فاز اجرایی شدن ایرانی پیشرفته و مدرن می شویم..
زنده باد ایران و ایرانی (317985)
ابراهیم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۰۷ ۱۵:۴۹
چرا ما باید از خارجی ها ترس داشته باشتیم، همان گونه که ما در میادین ورزشی از ابرقدرتها نمی ترسیم باید در میدان سیاست نیز این گونه باشیم و سیاست سرزمین اساطیری خودمان را به رخ آنها بکشیم،اگر کسی از ارتباط با غربی ها هراس دارد فقط هراس از به هدر دادن منافع و منابع شخصی است که به یمن عدم ارتباط با غرب به آن نائل شده است. (317999)
ابراهیم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۰۷ ۱۵:۵۴
به امید سفر جان کری واوباما به ایزان (318001)