به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۸:۴۴
 
۳۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۷/۰۸ ساعت ۱۶:۴۵
کد مطلب : ۵۶۴۲۹

سرقت بزرگ از دلاور خوزستانی کشتی

گروه عكس: اگرچه درخشش کشتي‎گيران فرنگي کار ايراني در بعدازظهر امروز، تعداد طلاهاي ما را افزايش داد. اما هواداران کشتي در ايران ناراحت طلايي هستند که در مشتشان بود! به گزارش "ورزش سه"، سعید عبدولی، دلاور خوزستانی تیم‌ملی کشتی، امروز در شرایطی مغلوب هیونگ جانگ قهرمان المپیک شد که با اقتدار وی را شکست داده بود. او که بعد از کسب 6 امتیاز و چند فیتو دستش به عنوان فرد پیروز بالا رفت، با اعمال نفوذ میزبان کشتی را ادامه داد و با 4 امتیاز اهدایی داوران کره ای کشتی را به حریف واگذار کرد. این در حالی بود که کمترین حق عبدولی، قهرمانی در بازی‌های آسیایی بود. او که دقایقی پیش با روحیه خوب روی تشک حاضر شد و مدال برنز گرفت قرار است پاداشی برابر قهرمان های طلایی بازی های آسیایی دریافت کند. عبدولی که درالمپیک لندن هم شرایط مشابهی را تجربه کرده بود با آن چهره معترض و مظلوم به قلب ایرانی ها راه یافته است و این بزرگتر از هر مدال طلایی است. در تصاویر زیر تسلط کامل عبدولی به حریف کره ای را مشاهده می‌ کنید:

مصطفی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۰۸ ۱۷:۰۸
سعید جان تو از همه طلایی تره.اگر اینکه مردم بفهمند در حقت جفا شده آرومت میکنه اینو بدون که مردم فهمیدند. این ظلم دوباره در حق تو شیرینی همه مدال ها ی بچه ها رو از من یک نفر که گرفت. (253467)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۰۸ ۱۷:۱۳
این مظلوم نمایی ها (ولو به حق باشد) راه به جایی نمی برد ! اگر واقعا حق ما ضایع شده باید از راه های بین اللملی و بکارگیری ظریفت های کشور در دیگر حوزه ها به دنبال احقاق حقوق خود و عدم تکرار چنین وقایعی باشیم!! (253468)
سید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۰۸ ۱۷:۲۱
من کشتی عبدولی عزیز را با کشتی گیر کره ای به طور کامل از تلویزیون دیدم. عبدولی با اقتدار کامل حریف کره ای خود را ضربه فنی کرد و به عنوان برنده مسابقه دستش توسط داور بالا رفت. اقدام ناجوانمردانه و وقیحانه داوران من را شگفت زده کرد که در چه دنیای بدی زندگی می کنیم که در سطح مسابقات آسیایی در برابر چشم جهانیان این چنین حق را ناحق می کنند و نتیجه تلاشهای یک جوان برومند و قهرمان را به همین راحتی از او می گیرند و به حریف مغلوبش می دهند. واقعاً که تأسف برانگیز و منزجر کننده است. عبدولی قهرمان است. (253472)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۰۸ ۱۷:۲۷
خسته نباشی قهرمان
مهم اینه که از نظر مردم برنده ای (253473)
بستان ابادي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۰۸ ۱۷:۵۰
لعنت بر ناداوران -انقدر ناراحت شدم مسئولين مربوطه پيگيري كنند تا حق او گرفته شود . (253482)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۰۸ ۲۱:۳۰
قهرمانی به این نیست که یه تیکه طلا بندازن گردنت ، تو نفر اول اون وزن در آسیا هستی حالا تیکه فلزش رو کره ایی ها ببرن و با ننگش یه عمر سر کنن و تو مثل شیر غرش کن و بتاز. (253546)
شهر گور
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۰۸ ۲۱:۵۳
پهلوون! یه مدال امروز هموطنات انداختن گردنت که ارزشش از 1000 تا مدال طلای المپیک بالاتره اونم مدال غیرت ایرانی و منش پهلوانی بود... (253550)
پردیس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۰۸ ۲۲:۳۳
عبد ولی 70 میلیون کره ای +داوران را با کشتی بی نفصش تحقیر کرد ,این کشتی باید ثبت گینس شود تا برای همیشه در یاد ها بماند.درود بر سعید عبدولی دلاور. (253560)
سید محمد
United Arab Emirates
۱۳۹۳/۰۷/۰۸ ۲۲:۴۴
البته عکس آخری مال المپیک لندنه.
همه حالا شعار میدن ولی این بنده خدا دو ساله داره فقرشو فریاد میزنه. میگه من پول ندارم. ماهی 500 تومن حقوق بم میدن که اونم هر سه ماه یه بار واریز میشه. بابا یکی کمکش کنه. 150 تا سکه یه بخش کوچیکی از مشکلات مالیشو حل میکنه. قهرمانامونو(فوتبالیستا جز قهرمانا حساب نمیشن) باید سرتا پاشونو طلا گرفت. یکی به این بنده خدا رسیدگی کنه. روش هم نمیشه. هر بار خیلی زیر لبی یه چیزی راجع به مشکلاتش میگه. بابا یکی غیرت داشته باشه یکم کمکش کنه (253565)