به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۳۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۷/۰۸ ساعت ۰۸:۳۳
کد مطلب : ۵۶۳۲۰

عوارض رییس جمهور بودن اوباما!/تصاویر

گروه بین الملل: ظاهرا شغل ریاست جمهوری عوارضش را بر چهره رییس جمهور اوباما گذاشته است. این را می شود از مقایسه تغییر رنگ مو و چین و چروک های صورت او، از فوریه 2009 (تصویر سمت چپ) تا ژانویه 2014 (تصویر سمت راست) بخوبی حس کرد. به هر حال این شغل فراز و نشیب های خاص خود را دارد.
مرجع : برترین ها

۱۳۹۳/۰۷/۰۸ ۰۸:۴۰
خدایش از پوتین بهتره (253403)
اسکل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۰۸ ۰۹:۴۴
رئيس جمهوري دوست داشتني! بهرحال حتي اگر بخواهيم، نميتوانيم خدماتي را که به کشورمان (شايد ناخواسته) کرده فراموش کنيم، اگر ذره اي انصاف داشته باشيم. (253407)
amin
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۰۸ ۱۰:۰۲
این همه مشکل شما چسیدین به اوباما (253410)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۰۸ ۱۰:۲۷
خب که چی؟! این عکسا را گذاشتین که ما رئیس جمهور بزرگترین کشور تحریم کننده و ضربه زننده به اقتصادمون را دوست داشته باشیم یا براش ذوق کنیم؟؟؟!!!! (253411)
هیراد
United States
۱۳۹۳/۰۷/۰۸ ۱۱:۲۲
واقعا یعنی الان تنها چیزی که ما بهش نیاز داریم اینه که بدونیم اوباما چه تغییری کرده؟ متاسفانه شما گاهی به نظر میاد عجیب عاشق دلخسته سیاست های آمریکا و بخصوص اوباما هستید! باور کنید همین آدم و سیاستهای همون کشور موجب شد که داروهای اساسی قیمت سرسام آور پیدا کنند.
البته تعجب هم میکنم که شما اصلا کامنت رو باز گذاشتید، چون در تمام مطالب از این دست، کامنت هارو میبندید! که یوقت به اوبامای عزیز دل(!) توهین نشه. (253413)
دیوونه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۰۸ ۱۱:۳۳
بعد از رفتن اوباما و آمدن رئیس جمهور جدید آمریکا ایران با اتفاقات وحشتناکی روبرو میشه که شاید به سرعت عجیبی اوضاع ایران رو عوض کنه اوباما یک فرصت آمریکاییها برای توافقات با ایران بود و تغییر سیاست ارعاب و جنگ در مورد خاورمیانه و خصوصا ایران ولی معلوم شد این سیاست سازش و مدارا جواب نمیده فقط تهدید و جنگ در خاورمیانه کار سازه البته در ایران هم جنگ طلبها بیشتر بر طبل ناسازگاری و جنگ کوبیدن و به خواسته شون میرسن بعد از رفتن اوباما (253414)
دیوونه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۰۸ ۱۱:۴۱
یادمه یه روز خاتمی آخر دوره ریاست جمهوریش بود با دانشجوها ملاقات داشت دانشجها شعارهایی میدادن و نمیذاشتن صحبت کنه و از خاتمی توقعات اضافی داشتن در صورتی که انقدر خاتمی براشون تغییرات مثبت بوجود آورده بود در هر صورت خاتمی گفت من میرم ولی بعد از من یکی میاد ببینید اونا با شما چجوری برخورد میکنن البته اینی که تقریبا من از حرف خاتمی یادمه گفتم ولی بعد از رفتن خاتمی و روی کار اومدن محمود چاخان معلوم شد خاتمی نسبت به کی هشدار میداد حالا وقتی اوباما میگه ایران از فرصتی که من بهش دادم استفاده کنه (253415)
دیوونه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۰۸ ۱۱:۴۶
منظور اوباما وقتی میگه ایران از فرصتی که من براش بوجود آوردم استفاده کنه منظورش اینه که بعد از من کسی رئیس جمهور آمریکا میشه که سال اول ریاست جمهوریش تموم نشده ایران و خاورمیانه رو به آتیش میکشه و من به این حرف اعتقاد کامل دارم که بعد از اوباما یکی به مراتب بسیار بدتر از بوش سر کار میاد که فقط زبون حمله و جنگ رو میفهمه و این دلواپسان امروز ایران فردای ایران رو نابود کردن با این کاراشون (253416)
ايراني
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۰۸ ۱۲:۲۱
نمي دونم چرا اين تغييرات در چهره دولتمرداي ما ايجاد نمي شه!! (253421)
رودسر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۰۸ ۱۲:۵۳
شیطان بزرگ (253425)
عاشق ایران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۰۸ ۱۵:۱۸
چهره ای کاریزماتیک داره ودوست داشتنیه (253441)