به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۹
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۳/۰۵ ساعت ۱۰:۳۳
کد مطلب : ۷۸۹۹۵

روزنامه های سیاسی امروز 5 خرداد


حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۵ ۱۱:۴۳
حالا مگه عراقچی تو جلسه غیر علنی چی گفته بود
نکنه گفته بازرسی از مراکز نظامی قبوله
وااااااااااااااااااای (304901)
اصغر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۵ ۱۱:۴۶
چرا دیگه وطن امروز نمیذاری بهار جون
نمی صرفه (304902)
پردیس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۵ ۱۲:۲۰
یک نکته:تا زمانی که آقایان خیلی اصولگرا گیر نکرده اند مرتب مردم و مسئولین را به فحش و ناسزا میگیرند که دروغ میگویید و سیاه نمایی میکنید:غرض اینکه، احمد توکلی بجرم نشر اکاذیب و توهین به مسئولین بود که محکوم شد!!در اولین اظهار نظر گفت:اگر آزادی بیان داشتیم؟؟!! محکوم نمیشدم ؟؟آقای توکلی مردم و روزنامه نگاران سالهاست میگویند که آزادی بیان نداریم ،بقولی عجب دوریالی کجی داری که 16 سال است نماینده مجلسی هستی که قانون آزادی بیان جزئی از قانون اساسی است اما مجری آن چماق است،چماقی که توکلی نوش جان کرد. (304908)
پردیس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۵ ۱۲:۳۱
چرا ما منافع ملی مان را در سوریه، عراق و لبنان و یمن جستجو میکنیم ؟این منافع ملی چیست که مردم از آن بیخبرند؟ ،لطفا" مسئولین توضیح بیشتری بفرمایند تا ما از دنیا بیشتر عقب نمانیم.اگر امریکا بخاطر منافع ملی در خلیج فارس حضور دارد توجیهش اینست که خلیج فارس 70% نفت و انرژی جهان و کشتیرانی تجاری آزاد، تأثیر گذاری حیاتی برای آنها و اتحادیه اروپا و حتی آسیا دارد. (304910)
reza
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۵ ۲۲:۲۰
پردیس جان یعنی اینقدر هم متوجه نیستی که جنگ با داعش و همین طور اسرائیل در خارج از مرزهای ایران بهتر از جنگ داخل مرزهاست هیچی راجع به ادعای داعش و اسرائیل در مورد حمله به ایران شنیده ای؟؟ (305047)
پردیس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۵ ۱۲:۳۴
آیا به ما هم اجازه تجمع میدهند تا از تیم مذاکره کننده و ریاست جمهوری حمایت کنیم ؟؟یا از تجمع ما میترسند؟ در کشور مردم سالار و یک بام و دو هوا .... (304912)
پردیس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۵ ۱۲:۴۴
مجلس هسته ای دیروز غیر علنی بود؟!!اگر غیر علنی و همه چیز محرمانه بوده پس باز کردن آنها توسط رسایی در شبکه های اجتماعی خیانت به ملت و نظام تلقی نمیشود؟؟؟ اما چه راحت ظریف را به خیانت متهم کردند بدون آنکه ککی گزیده شود!!عجب مملکت گل و بلبلی که هر روز در آن رکورد زده میشود. (304916)
علی رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۵ ۱۳:۰۹
مدیر عامل شرکت ملی گاز از افزایش 15 درصدی قیمت هر متر مکعب گاز در بخش دولتی، خانگی و تجاری خبر داد.

مچکریم (304921)
حامد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۵ ۱۴:۵۴
فقط روزنامه دنیای اقتصاد حبر درگذشت پروفسور جان فوربرنش ریاضیدان آمریکائی را پوشش داده است . (304954)
عمو رسول
۱۳۹۴/۰۳/۰۵ ۱۷:۱۰
چرا روزنامه رسالت رو چند وقتیه تاریخ گذشته را توسایت میذارید نگاه تاریخ روزنامه رسالت بکنید این چندمین باره که داره تکرا میشه (304982)
ماد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۵ ۱۷:۲۹
تاریخ روزنامه رسالت غلط است !!!!!! ؟؟؟؟؟؟؟ (304987)
پردیس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۵ ۱۷:۴۰
حسن نصرالله محبوبیتش در صدا و سیما و ایضا" نظام بیشتر از رئیس جمهور کشور است،هر گاه ایشان عطسه کند سیمای ایران آنرا مستقیم پخش میکند..اگر حسن نصرالله و حزب الله لبنان آنقدر قدرتمند هستند که اسرائیل تا بن دندان مسلح را مرتب به نابودی تهدید میکنند،پس چرا در بیرون راندن یک گروهک مسلح به نام داعش عاجزند؟تا خدشه ای به گروه مقاومت نرسد،وانگهی ما هر روز اخبار پیروزی جدیدی از داعش میشنویم! پس حکومت سوریه و حزب الله و حامیان چه کاره اند؟؟فقط دلار قورت میدهند. (304992)
پردیس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۵ ۱۷:۵۹
بنویسید در تک نرخی شدن بنزین هیچ کس ضرر نمیکند(بجز بازنشسته ها و 15 میلیون فقیر که همیشه بدبختی برای این گروه است) و مصرف هم به هیچ عنوان پایین نخواهد آمد، چون همه اجناس گران و همه دارایان دستشان در جیب نداران جامعه است.بعد از ماه رمضان مصرف از صد میلیون لیتر در روز بیشتر هم خواهد شد .دو ماه صبر کنید ببینید. (304993)
پردیس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۵ ۱۹:۱۱
کوچک‌زاده و آدم فاسدی که فیلم را گرفت! آقای کوچک زاده چطور کسی که آن فیلم و عکس را گرفته فاسد است ،،پس کسی که به ظریف گفته خائن خیلی فاسد و فاسد تر از آن ... است که اسرار محرمانه مجلس هسته ای را در شبکه های اجتماعی علنی کرد. پس چرا جلسه غیر علنی شما که همه چیز را برملا کردید،،غیر علنی کلمه مسخره ای است.اگر در انتخابات هم شرکت نمیکنید چون شانسی ندارید. (305008)
ع
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۵ ۲۰:۴۰
پایگاه خبری محترم بهار نیوز
به نظر میرسد آمار مثبت و منفی کامنت های خبر های حساس که رسوا گر گروه های کثیف فشار و عدم اقبال مردم از حرکات پایداری ها ، کوچک زاده ها و و و حک شده است . ظرف مدت کوتاهی تغییرات عجیبی در آمار مثبت و منفی کامنت ها در خور بررسی است (305024)