به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۳:۳۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۵/۰۹ ساعت ۱۵:۴۲
کد مطلب : ۱۱۲۵۸۳

نظر تعصبی اینیستا به برنده توپ طلای 2016

گروه ورزشی: آندزس اینیستا هم تیمی های خود را به کریستیانو رونالدو و انتوان گریزمان برای برنده شدن توپ طلای 2016 ترجیح داده است.
مراسم انتخاب بهترین های فوتبال جهان اوایل زمستان سال جاری در حالی در زوریخ برگزار می‌شود که کریستیانو رونالدو به دلیل قهرمانی در یورو 2016 و لیگ قهرمانان اروپا شانس بالایی برای رسیدن به این عنوان دارد. آنتوان گریزمان هم به خاطر درخشش با اتلتیکومادرید از شانس خوبی برای کسب این جایزه برخوردار است.

در این بین آندرس اینیستا، هافبک بارسلونا که در یورو ۲۰۱۶ برای ماتادورها به میدان رفت، عنوان کرد لیونل مسی شانس نخست کسب توپ طلای فوتبال جهان است. اینیستا درباره این بازیکن گفت: از نظر من مسی شایسته کسب توپ طلاست. خوشحال خواهم شد اگر لوییس سوارس و نیمار نیز در رده های بعدی باشند و او را در کسب توپ طلا همراهی کنند.

به این ترتیب اینیستا اعتنایی به کریستیانو رونالدو و آنتوان گریزمان نداشته و این در حالی است که بعید به نظر می رسد مسی با توجه به ناکامی در کوپا آمه ریکا و لیگ قهرمانان اروپا بتواند برنده توپ طلای فوتبال جهان شود.

تاکنون لیونل مسی ۵ بار و کریستیانو رونالدو ۳ بار برنده توپ طلای فوتبال جهان شدند و آخرین باری که یک بازیکن غیر از این دو برنده توپ طلا شد، به ۹ سال قبل بر می‌گردد که کاکا توانست به این عنوان برسد.

مرجع : ایسنا