به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۸:۱۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۲/۱۹ ساعت ۲۲:۴۰
کد مطلب : ۱۱۳۵۳
کوتاه از فوتبال جهان

دیوید مویس سرمربی منچستریونایتد شد

گروه ورزش: سرمربی جدید منچستریونایتد قراردادی 6 ساله را برای هدایت این تیم از فصل آینده منعقد کرد.
تیم منچستر یونایتد رسما اعلام کرد ، دیوید مویس که صبح پنجشنبه از تیمش اورتون جدا شده بود ، جانشین جدید سر الکس فرگوسن است. خبرگزاری فرانسه با مخابره این خبر نوشت:«استعفای دیوید مویس از اورتون که صبح امروز اعلام شده بود ، کار این مربی را برای پیوستن به من یونایتد را نهایی کرد. قرارداد مویس با منچستر ۶ ساله است.» فرگوسن درباره این قرارداد با مربی جدید گفته است: « وقتی ما درباره کاندیداها صحبت می کردیم، به این اجماع رسیدیم که بهترین جانشین من دیوید مویس است»

خیال مورینیو  راحت شد مسعود به فینال می‌رسد 
آسیب‌دیدگی ستاره آلمانی مرکز میدان مادریدی‌ها جدی نیست و این بازیکن می‌تواند در فینال کوپادل‌ری رئال را همراهی کند.هافبک تیم فوتبال رئال مادرید  در برخورد با بازیکن مالاگا از ناحیه مچ پای راست دچار آسیب‌دیدگی شد و مجبور شد زمین بازی را ترک کند.آسیب‌دیدگی هافبک مادریدی‌ها باعث شد که ژوزه مورینیو سرمربی رئال به سرعت پس از پایان بازی به سمت رختکن برود تا از شرایط بازیکنش مطلع شود.بر این اساس پزشکان مادریدی مصدومیت اوزیل را چندان جدی نمی‌دانند و این بازیکن می‌تواند تیمش را در دیدار هفته آینده در فینال جام حذفی اسپانیا مقابل اتلتیکو مادرید همراهی کند.
آنجلوتی با پاریس تمدید نکرد،کارلو یک قدم تا مادرید
کارلو آنچلوتي كه كانديداي مربيگري تيمهايي چون رم ،منچستر سيتي و ليورپول است اكنون منظر دريافت پيشنهادي از سوي مسئولان رئال مي باشد. ناصر الخلائف رئيس باشگاه پاريسن ژرمن پس از ملاقات با آنچلوتي نتوانست مربي ايتاليايي را متقاعد براي تمديد قرارداد كند. مطبوعات شايعه كردن در صورتي كه خوزه مورينيو در تابستان به چلسي بپيوندد، آنچلوتي جانشين او در رئال خواهد شد.

فرگوسن رفت روني هم خواهد رفت
با رفتن سر الكس فرگوسن از منچستر ،هر مربي جديد جايگزين با حضور وين روني در تركيب دچار چالش خواهد شد. بنا بر نوشته اسكاي اسپورت،چند هفته گذشته فرگوسن با روني مذاكره خصوصي درباره فروش بازيكن داشت. او از اينكه روني بطور منظم در خط تهاجمي رفتار نمي كند ناراضي بود بنابراين روبين فان پرسي در حال حاضر بهترين گزينه براي خط تهاجمي تيم است و مسلما مربيا جديد با روني مشكل خواهند داشت.از سوي ديگر قرار داد روني ۲ سال ديگر به اتمام خواهد رسيد و باشگاه مي تواند يا از فروش بازيكن پول خوبي دريافت كند و يا قرار داد تازه اي را به نفع خود ببندد.اما مدير برنامه هاي بازيكن بيشتر تمايل دارد تا روني با كاهش دستمزد موافقت كند و به فعاليتش در اولدترافورد ادامه دهد.
پاسخ منفي نيمار به رئال و بله او به بارسلونا
مسئولان باشگاه رئال پس از مذاكره با مقامات سانتوس و مدير برنامه نيمار جهت شروع همكاري مهاجم برزيلي در تيمشان با پاسخ منفي رو به رو شدند. بنابراين گزارش حضور در تيم رئال در برنامه هاي نيمار نيست بلكه هدف بعدي او بازي در بارسلونا است. گفتني است نيمار از تمديد قرارداد با سانتوس امتناع كرده است.

دوم خردادی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۲/۱۹ ۲۳:۳۵
بارسلونا دوم در راه است... (46150)