هزینه ای که برای این فیلم خرج شده به ارزش ۵.۶۴ میلیون دلار است که برای ۱۲۹۰ تبلیغ ملی در ۴۲ شبکه صرف شده است. این مقادیر مربوط به هشتم تا چهاردهم جولای (۱۷ تا ۲۴ تیر) است. کمپانی دیزنی این هزینه را برای تبلیغ در شبکههای ABC، نیک، NBC و همچنین در بین برنامههایی مثل «باب اسفنجی شلوار مکعبی»، «برادر بزرگ» و مسابقات لیگ بیسبال میشود.درست پشت سر «شیرشاه» در جایگاه دوم محصول جدید یونیورسال به نام «سریع و خشن تقدیم میکند: هابز و شاو» قرار دارد که برای ۹۱۹ تبلیغ ملی از ۴۰ شبکه در حدود ۵.۵۱ میلیون دلار صرف کرده است.فیلمهای دیگر این لیست شامل فیلم کمپانی فاکس قرن بیستم به نام «استوبر» (۴ میلیون دلار)، «روز و روزگاری در هالییود» محصول کلمبیا پیکچرز (۳.۵۴ میلیون دلار) و فیلم جدید کمپانی پارامونت پیکچرز به نام «خزیدن» (۲.۵۵ میلیون دلار) میشود.گفتنی است فیلم سینمایی «روز و روزگاری در هالیوود» در شاخص مورد توجهترین تبلیغ هفته با ۹۵.۷۵ درصد بیشترین امتیاز را در مقایسه با فیلمهای دیگر دریافت کرده است.در مجموع عنوانهای «شیر شاه» ۲۵ میلیون دلار، «هابز و شاو» ۱۳ میلیون دلار، «استوبر» ۱۹ میلیون دلار، «روز و روزگاری در هالییود» ۱۰ میلیون دلار و «خزیدن» ۹ میلیون دلار تا کنون برای تبلیغات خود صرف کرده اند.