به روز شده در ۱۴۰۳/۰۹/۰۹ - ۲۳:۵۷
 
۴۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ساعت ۱۵:۱۶
کد مطلب : ۱۹۶۳۸
شعار «مرگ بر آمریکا» صریح آیه قرآن است، مخالفانش در صف يزيدند

حمله تند به تیم مذاکره‌کننده دولت روحاني در نماز جمعه

گروه سياسي: سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه امروز تهران به شدت به ديپلماسي دولت روحاني تاخت و گفت: «اینها (تيم مذاكره كننده ايران) مردم را نامحرم می‌دانند، این شیوه‌ای است که می‌خواهند مردم را در بی‌خبری نگه دارند»! و با اشاره تلويحي به اظهارات اخير هاشمي گفت: از دیگر نقشه‌های‌شان این است که یک‌باره خواب نما می‌شوند که امام با حذف شعار مرگ بر آمریکا موافق بوده است....
حمله تند به تیم مذاکره‌کننده دولت روحاني در نماز جمعه
حمید روحانی در سخنانی با موضوع استکبارستیزی در پیش از خطبه‌های نماز جمعه امروز، با انتقاد شدید‌الحن از برخورد تیم مذاکره‌کننده ایران با 1+5 در محرمانه نگه داشتن محتوای مذاکرات گفت: در نوشته‌های منحوس و زهرآگینشان زمزمه می‌کنند که سیاست خارجی را باید از خیابان‌ها جمع کرد یعنی در حقیقت از دست مردم باید آن را بیرون آورد چون مردم اگر در جریان قرار گیرند، نمی‌گذارند در مذاکرات پشت پرده، بده و بستانی صورت گیرد؛ پس باید مردم را نامحرم دانست و از صحنه بیرون راند.

سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران با اشاره به این سخن امام که "مرگ بر آمریکا، یک عبادت است" گفت: این سخن برگرفته از قرآن است. این صریح آیه قرآن است که می‌فرماید "کسی که مورد ظلم قرار می‌گیرد حق دارد صدا به ناسزا گویی بلند کند و اظهار نفرت کند". گاهی سوال می‌شود که چه اصراری است شعار مرگ بر آمریکا ادامه یابد؟ این اساس مکتب تشیع است. لعن و نفرت و انزجار از دشمنان اسلام و ظلم ستمکاران از اساس مکتب تشیع است. در زیارت عاشورا نیز 100 بار یزد، شمر و مروان لعن می‌شوند. برائت از آنها وقتی معنا می‌یابد که شما از یزید زمان هم بتوانید ابراز تنفر کنید. امروز به همان نحوی که وظیفه هر مسلمان شیعه است که از قتله امام حسین (ع) و جنایتکاران آن عصر ابراز تبری کند باید از یزید زمان هم ابراز تبری کند.

سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران ادامه داد: امروز مرگ بر آمریکا به معنای "اللهم العن یزید" است، از این رو مرگ بر آمریکا صریح آیه قرآن است، کسانی که امروز اصرار دارند این شعار گفته نشود، اگر در زمان امام حسین (ع) بودند و با یزید مواجه بودند یا به یزید می‌پیوستند یا از هرگونه تبری و نفرت از یزید جلوگیری می‌کردند و حاضر نبودند که ابراز نفرت کنند. چگونه کسی که از یزید و شمر ابراز تنفر می‌کند اما حاضر نباشد از یزید زمان ابراز تنفر کند. برائت از دشمنان اسلام و ستم‌کاران و کسانی که به مستضعفین و مسلمین ظلم می‌کنند، وظیفه پیروان مکتب تشیع است. کسانی که شعار مرگ بر آمریکا سر می‌دهند در حقیقت با جنایات آمریکا اعلام مخالفت می‌کنند. آمریکایی که این همه ظلم می‌کند و برای ضربه زدن به ایران و براندازی نظام بودجه تصویب می‌کند.

وی افزود: شعار مرگ بر آمریکا به ملت‌های آزادیخواه روحیه می‌دهد. ملت‌های مستضعفی که در جهان ایران را به عنوان ام‌القری پذیرفتند، چشم به راه ایران دارند. اگر این صدا خاموش شود دلسردی و یأس و ناامیدی در جهان و مستضعفان بوجود می‌آید. از این رو امروز شعار مرگ بر آمریکا وظیفه هر انسان مسلمانی است و همه باید با همه قدرت در برابر شیطان بزرگ بایستند و دنیا را متوجه کنند که رژیم آمریکایی چه رفتاری دارد و در ایران چه جنایاتی دارد. خطر شعار مرگ بر آ‌مریکا به حدی برای کاخ‌نشینان آمریکایی زیاد و وحشت‌انگیز است که تلاش می‌کنند این صدا را خاموش کنند. وقتی صدای مرگ بر آمریکا بلند می‌شود کاخ سفید می‌لرزد.

وي با بیان اینکه "امروز مثلث شوم تسلیم‌طلبان، رفاه‌طلبان، جاه‌طلبان و لیبرالیست‌های از خدا بی‌خبر راه افتادند که خط امام را منزوی کنند"، گفت: آنها دریافتند که خط امام برگرفته از قرآن است و باید خط امام را از مسیر منحرف کرد تا اسلام را مهجور سازند آنها سعی می‌کنند تا اسلام ناب محمدی را مهجور کرده و اسلام آمریکایی را گسترش دهند. وقتی که آنها مستقیماً علیه امام موضع‌گیری کردند، راه به جایی نبردند. آن روزی که عوامل و روحانی‌نماهایی را به صحنه آوردند تا بگویند که حرف‌های امام با خودشان دفن شده است و نظریات امام باید به موزه‌ها برود، نتوانستند از آن طریق راه امام را بی‌رهرو سازند؛ از این رو امروز سعی می‌کنند تاکتیک‌های امام را در هم بکوبند تا راه امام منزوی شود. امام سعی می‌کرد با الهام از قرآن و روش انبیا مردم را محرم راز خود قرار دهند و با آنها حرکت کنند.

وی در ادامه با انتقاد از محرمانه ماندن جزئیات مذاکرات هسته‌یی اظهار کرد: امروز می‌بینیم زمزمه‌هایی می‌شود مبنی بر اینکه مذاکرات ایران و 1+5 باید از نظر مردم پوشیده بماند. انگار مردم نامحرمند و باید رژیم صهیونیستی و دیگر مزدوران استکباری از آن اطلاع یابند، اما ملت ایران اطلاع نداشته باشد؛ چرا؟ چون مردم ایران نامحرمند. این شیوه‌ای است که می‌خواهند مردم را در بی‌خبری نگه دارند. در نوشته‌های منحوس و زهرآگینشان زمزمه می‌کنند که سیاست خارجی را باید از خیابان‌ها جمع کرد یعنی در حقیقت از دست مردم باید آن را بیرون آورد چون مردم اگر در جریان قرار گیرند، نمی‌گذارند در مذاکرات پشت پرده، بده و بستانی صورت گیرد؛ پس باید مردم را نامحرم دانست و از صحنه بیرون راند.

روحانی افزود: تلاش می‌کنند دولت و نظام جمهوری اسلامی ایران را از ملت جدا کنند. یکی از مهره‌هایی که پرورش‌یافته دانشگاه انگلیس است و از رشته مهندسی یک‌باره به رشته به اصطلاح دین و سیاست و تاریخ وارد شده و در دانشگاه انگلستان پرورش یافته، به نظام جمهوری اسلامی، دولت و رییس‌جمهور آن نامه می‌نویسد حالا که شما نتوانستید شعار مرگ بر آمریکا را از مردم بگیرید از دولتمردان بخواهید که در روز 13 آبان به صحنه نیایند و با مردم همراه نباشند و خودتان اعلام کنید که دولت از این راهپیمایی انزجار دارد تا بتوانند دولت را از مردم جدا کنند. آنها دریافتند که اگر دولت از ملت جدا شود دولتی که مبعوث ملت نبود و با ملتش همصدا نبود، زودتر می‌توان آن را فریفت و تحت تاثیر قرار داد. اینها نقشه‌هایی است که می‌خواهند ملت ایران را نامحرم بدانند تا بتوانند نقشه‌هایشان را عملی کرده و ملت را به انزوا بکشانند و ملت ما را نامحرم بدانند.

وی اضافه کرد: از دیگر نقشه‌های‌شان این است که یک‌باره خواب نما می‌شوند که امام با حذف شعار مرگ بر آمریکا موافق بوده است. مگر این مملکت بی‌صاحب است که هرکسی شب بخوابد و صبح بیدار شود خواب‌نما شود و برای مرم خاطره بسازد؟ این مملکت صاحب دارد. مقام معظم رهبری همانند کوهی استوار ایستاده و همه مسائل را زیر نظر دارد. اینها تا این حد مردم را ناآگاه و مقام معظم رهبری را تنها فرض کردند و فکر می‌کنند می‌توانند با این‌گونه خاطره‌سازی‌ها و نقشه‌ها تیشه به ریشه این ملت بزنند. این ملت آگاه است و فریب نمی‌خورد و در صحنه حضور دارد. ثانیاً اگر که امام با چنین مساله‌ای موافق بودند، حرفهایشان را درگوشی با کسی نمی‌گفتند بلکه به مردم اعلام می‌کردند. وي تاکید کرد: در 13 آبان امسال نشان می‌دهيم که توطئه‌ استکبار و نقشه‌های آمریکا نمی‌تواند راه امام(ع) را به بن‌بست برساند.

۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۱۵:۱۹
ما هیچی نمی خوایم تروخدا جلوی گرونی بگیرید نخواستیم ارزون بشه چیزی . انرزیه هسته ام نخواستیم. دیگه توان گرونی رو ندارم (159720)
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۱۶:۴۴
آقای حمید رو حانی به هوش باش و بدان این بار مردم مانند دوره خاتمی سکوت نخواهند کرد به قول محمودتون اون .... رو لولو برده یه کم بصیرت داشته باش شما که از بصیرت افزایی نون می خوری (159785)
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۱۷:۱۱
حمید روحانی مشخصه بدجور حقوقت بالاستا (159795)
farshid
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۲۲:۱۴
حقوقش بالا بوده حالا در خطره (160121)
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۱۷:۱۴
آقای دکتر روحانی چرا جلوی این تندروهای افراطی را نمیگیرید.رای به شما دادیم که به سوی آینده دور از این ها پیش بریم نه اینکه شما سکوت کنید و ما هم از حرفهای بیربطشان حرص بخوریم.. (159799)
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۱۷:۲۹
زمان خاتمی هم یه آقایی به اسم احمد خاتمی را یه دفعه مطرح کردند طوریکه خیلیا اسمشو نشنیده بودن طوریکه هنوز بعضی از عوام بعد از سالها فکر میکنن هر دو یکی هستند یا هم سطحند، حالا زمان روحانی هم یه دفعه این آقا حمید پیدا شده که از تشابه اسمش استفاده بشه! (159817)
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۱۷:۵۲
اگر آقای دکتر روحانی همانند سیدبزرگوار خاتمی سکوت کنند اینا .....بیشتر میشن (159853)
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۱۸:۴۶
حمید روحانی بوده ولی شما تازه به دوران رسیده هستی و فقط بلدی از چهار تا پست فیسبوکی اخبار پیگیری کنی
ایشون زمان تابستان 88 مشهور شدن پسرم
ویکی پدیا هم بد نیست بخونی (159916)
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۱۹:۱۸
سر چی مشهور شدن؟؟؟؟؟؟؟ (159942)
farshid
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۲۲:۳۴
مطالب ذکر شده در ویکی پدیا به نقل از بنیاد تاریخ پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی است که این آقا حمید موسس و رییس آن است. هیچ ماست فروشی هم نمیگه ماست من ترشه. اما اینکه جزو روحانیون باسابقه است، حرفی نیست. ضمنا استعفای ایشان از مرکز اسناد انقلاب خود حکایتی است. (160142)
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۲۳:۰۵
نگفته نبوده يهو علمش كردن جاي حسن روحاني حرفاشو قالب كنن . شما سانديسي ها حقوق ميگيرين كه ارباباتونم بايد بشناسين . (160176)
خون به جگر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۲۳:۵۴
اره حتما جز كفن پوشان يا خود جوشان يا سركوب گران فتنه ! داش محمود خودتى (160213)
۱۳۹۲/۰۸/۱۱ ۰۰:۰۰
مدارک دراورد که دکتر شریعتی ساواکی بوده!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (160220)
kave
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۱ ۰۰:۵۹
خوبه لابد تو ایشونو مشهور کردی ..تکفیری (160252)
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۱۸:۱۱
دمت گرم (159866)
سید محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۲۰:۱۲
آقای حمید روحانی و احمد خاتمی کارنامشون مشخصه که تفکراتشون با مردم عامه فاصله ی بسیار زیادی داره ، ما بهشون خرده نمی گیریم چون پای منافع گروهی و شخصیشون با مذاکرات به وسط میاد و به خطر می افته (159992)
مريلا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۲۳:۵۰
پس ڤبل مرگ برامريكا بگيم مرگ بر روسيه ! نظرت چيه محمود خان !روسيه دشمن اول ماست بهار اينو بذاريا! (160210)
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۱۸:۲۵
مگه انرژی هسته ای شکلاته یا مال باباته که بگی نمیخوایم
چرا نمیفهمید اگر اولش این حرف رو میزدیم یه چیزی و از اولش دنبالش نمیرفتیم
الان ما کوتاه بیایم آمریکا کوتاه نمیاد و میگه نقطه ضعفشون تحریمه
فردا گیر میده به یه چیز دیگه و خیالت راحت تحریم بیشتر میشه که کمتر نمیشه
الان باید با سیاست یه قدم عقب بیایم اونا هم یه قدم عقب
وگرنه بازنده مردم هستن و کشور میشه یا کره شمالی یا سوریه (159883)
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۱۸:۵۳
فعلا اونایی که کشور رو تبدیل به کره شمالی و سوریه کردن امثال شماهان (159919)
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۱۹:۰۵
برو بابا 35 ساله داریم فعالیت هسته ای می کنیم یه وات برق نتونستیم تولید کنیم. توانشو نداریم یعنی. 8 سالم کامل ودر کمال و بدون تعلیق فعالیت کردیم ولی نتونستیم

اگه مال بابای من نیست مال بابا توئه؟ (159930)
الف. نگاه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۲۲:۱۲
تا زمانی که کوته فکرایی مثل شما هست، اوضاع بهبود نمی یابد..بدیه شما اینه که، فقط میخواین یک مسیر بدون سرانجام رو میخاین ادامه بدین، نمونه بارز بی هدفی تفکر شما، جلسات مکرر سعید جلیلی که نتیجه مجموع جلسات ایشان هیچ راهکاری نداشت و قبلتر از اون آقای لاریجانی در نشست 5+1 میباشد. (160117)
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۲۳:۵۶
برادر محمود از خودت تعريف نكن مشك انست كه ببويد (160217)
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۲۳:۵۸
كاشكى شما برى تو سايت خودتون(مهر فارس كيهان) اينقدر بهت خوش ميگذره (160218)
kave
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۱ ۰۱:۰۰
انرژی هسته ای که داره کشورو به ته اعماق فرهنگ و ادب و معیشت میبره میخوام چیکار.کوروش بزرگ با منشورش شد بزرگ نه با انرژی هسته ای (160253)
۱۳۹۲/۰۸/۱۱ ۰۳:۵۱
آقا شما بفرمایید نقطه ضعف اینجا یعنی چی؟ مگه صحبت سر رفاقت 2 نفره ؟ یعنی ایران الان هیچ نقطه ضعفی نداره؟ خود آمریکاشم همچین ادعایی نداره .در ضمن مگه ایران فقط در خلاف جهت آمریکا حرکت میکنه؟ بابا واسه ما ایرانیا آفتاب از غرب طلوع میکنه . مشکل ایران با آمریکا و باقی کشورها حل نمیشه تا موقعی که شرایط کشور اینجور باشه . (160310)
تنهاي تنها
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۱۸:۲۸
امثال حميد روحاني‌ها بازنده‌هايي بيش نيستند؛ من يك سوال دارم؛ اگه محمودخان چنين موضعي مي گرفت آيا آن وقت همسو با خط امام پيش نرفته بود؛اگر انسان يك جو تقوا و عقل داشته باشه از اين حرفا نمي زنه................... (159888)
لبیک یا حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۱۸:۴۰
حالا مگه زمان هاشمی که انرژی هسته ای و تحریم نبود چی شد؟؟؟
تازه اونموقع ملت و سیاستمداران یک دست بودن و اینجوری به جون هم نیفتاده بودت به خاطر قدرت

ایران قطب اول ماشین سازی بود یا صنعتش شونه به شونه امریکا بود و مردم
غرق در رفاه ؟؟؟

تحریم ها هم بهانه دولت جدیده

وگرنه ایران انرژی هسته ای رو بیخیال هم بشه بازم گرونی هست و من و تو نمیتونیم نه خونه بخریم و وضعمون بهتر نمیشه

چطور تو مناظرات میگفتن مشکلات اقتصادی 80 درصد به خاطر عدم مدیریت صحیحه و 20 درصد تحریم بعدش الان گیر دادن به اون 20 درصد

تظاهرات های خیابانی به وضع اقتصادی تو اطراف بعضی شهرها و مناطق جنوبی زمان هاشمی رو یادت رفته ؟؟؟
یا افزایش 4 5 برابری قیمت دلار تو اون موقع ؟؟؟
یا مثلا زمان خاتمی خیلی گل و بلبل بود؟؟؟
نه والا من از اونموقع تو خونه بابام بودم الان هم هستم و از 78 که شروع به کار کردم تا سال 86 فقط تونستم ازدواج کنم و یه ماشین بخرم و بقیه اش رو خوردم
حقوقمون هم زمان خاتمی و هاشمی پائین بود همه چی ارزون بعد حقوق ها بالا رفت قیمت ها هم بالا رفت و فرقی نکرد
البته از اواسط 90 یه کم بدتر شد این وضع قبول دارم (159904)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۲۰:۲۰
پسر گلم مثل اینکه خواب تشریف دارید اگه به هوش اومدی می فهمی که این 8سال چه کارایی که نکردید وهرچه به سرتون اومد سکوت کردید شاید هم از نظرمالی یا شغلی وضعت خوبه که نفست از جای گرم درمیاد (160003)
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۲۰:۵۰
این که چند سالته که به من میگی پسرم بماند
من که زمان محمود هم کاره ای نبودم که کارایی بکنم
وضع زندگیم رو هم هرجور دوست داری تصور کن ولی مطمئن باش از اکثر شماها بدتره
بعدش مگه 16 سال شماها کارهایی کردید چی شد مملکت؟؟؟
خیلی مردم تو رفاه بودن و سوار ماشینهای به روز اروپا میشدن؟؟؟
زمان همون آقایون موبایل داشتن و ماشین داشتن آرزو بود و واسه مرفهین بود این چیزا
یادمه پراید واسه قشر مرفه بود به خدا و ملت آرزوشون داشتن یه ماشین بود و پشت وانت با افتخار سوار میشدن
یا یه سری موبایل میخریدن بدون سیم کارت تو خیابون الکی حرف میزدند که جلب توجه کنن
قیمت خط موبایل 1 میلیون بود که اگر الان هم این قیمت بود سنگین بود
یا ....
شماها یادتون نمیاد که اینطوری حرف میزنید (160030)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۱ ۰۲:۰۵
اقا یکی بگه که تو این سال به اندازه 100 سال گذشته درامد نفتی داشتیم و وضعیتمون اینه..
اقا نفت بشکه ای 7 دلار کجا و نفت بشکه ای بالای 100 دلار کجا... مطالعه کنید .. مطالعه (160286)
یه ایرونی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۲۱:۰۵
با حرفت کاملا موافقم در ضمن مردم میدونن که این تحریما زیاد با گرونی جور در نمیومد و یه عده آدم... آتیش تو سفره مردم انداختن ولی مردم هر 2تا شو لحاظ کردن و به اعتدال رای دادن تا بتونن تو آرامش باشن ولی انگار که خبری نیست...!البته خدا کنه که اینجوری نباشه... (160052)
امیر اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۲۳:۰۶
در مورد زمان هاشمی: عزیزم مملکت جنگ زده بود. زیرساختها نابود، کارخونه ها تعطیل، پالایشگاه ها داغون، میفهمی اینا رو؟؟؟؟؟؟؟
در مورد زمان خاتمی: تورم به 11٪ رسید و رشد اقتصادی بالای 6٪. عزیزم مملکت ما سال 84 در آستانه جهش اقتصادی قرار داشت. کافی بود دست یه دولت عاقل میفتاد. حتی هیچ نیازی به درآمد افسانه ای نفت هم نبود!!!
در مورد 8 سال سیاه: از اواسط 90 یکم بدتر شد فقط؟؟؟؟؟؟؟؟؟ حالت خوبه شما؟؟؟!!!!!
در مورد دولت فعلی: حکایت دولت فعلی حکایت 100 تا آدم عاقله که نمیتونن سنگهای بزرگی که یه آدم نادان انداخته ته چاه رو دربیارن. همین که خودشون سنگ دیگه ای نندازن ته چاه هنر کردن!!!! (160177)
اعتدالی واقعی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۱ ۰۱:۲۸
این حرفها مثل اینه که بگی وسط زمین اینجاست باور نداری متر کن
الان محمود هم میگه خیلی اوضاع خوبه و درآستانه یه جهش اقتصادی هستیم
و محمود هم یادمه بعد خاتمی میگفت وضع اقتصادی خیلی خرابه و با انبوهی از قرضها به کشورهای دیگه طرف هستیم

نمیشه که هرجا شما میاید جنگ رو بهونه کنید یا بگید بعد از محمود بوده و ...

حالا چه محمود چه روحانی نمیتونستن درست کنن نمیومدن

کسی دعوت نامه نفرستاده که قبل انتخابات اونطوری شعار میدادن و منت میکشیدن بهشون رای بدیم

درسته از اواسط 90 وضع بد شد ولی قبلش خیلی بهتر از زمان کسایی بود که موبایل و ماشین رو به حسرت مردن تبدیل کرده بودن

زمان خاتمی افتاد بعد تورم 50 درصدی هاشمی تازه به گفته خودشون که مطمئنا خیلی بیشتر بوده مثل ایندفعه که گفتن 40 درصده بعدش خوب تا یه مدت قیمتها تغییری نکرد /// چیزی که احتمالا از سال بعد میببینیم و دیگه همه چیز گرون شدن و خوب یه مدت هم ثابت میشن

هاشمی خودش گفت تو نماز جمعه از این به بعد دیگه دورن سختی مردم تموم شده ولی فقط او اون زمان هم وضع یه سری افراد خاص خوب شد (160267)
۱۳۹۲/۰۸/۱۱ ۰۰:۰۰
مقصر همون افراطيون هستن كه الان هم نميزارن دولت مذاكره كنه (160221)
۱۳۹۲/۰۸/۱۱ ۰۲:۰۴
قربونت این کمت ماشاله زیاده. (160285)
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۱۸:۴۵
روحانی هم همش بلده بگه خزانه خالیه و ....
ملت همش فکر میکنن قیمتهای بالا به خاطر تحریمه
بابا یه کم نظارت کن به قیمتها یه سری دلال هرچی دوست دارن میکشن رو قیمت مخصوصا مواد خوراکی کسی هم چیزی بهشون نمیگه
باز محمود دمش گرم اومد گفت پراید کیلویی چند این همون رو هم نگفت (159914)
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۱۹:۵۶
این اقا دیگه از کجا پیداش شده تا چه زمانی این افراد میتوانند بر خلاف نظر واقعی مردم ان هم در نماز جمعه دیدگاه غلط و تنگ نظرانه خود را براحتی اعلام کنند چرا از خشم مردم نمیترسند (159973)
امیر
United States
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۲۰:۱۸
جناب آقای دکتر روحانی (رئیس محترم جمهور)! یادتان باشد که ، باز هم نان صبوری مردم ایران در سفره شما نشسته است ، نان صبرشان را دگر بار در خونشان فرو نکنید. به قول سیمین بهبهانی : (( که این لوک مست رگ ساربان میزند به دندان خشم ...)) (160001)
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۲۲:۱۱
این آقای روحانی هی میگه مردم مگه نامحرمن که ندونن چه خبر تو مذاکرات بوده تنها دلیلش اینه که داره میسوزه که نمیدونن چه خبر بوده تا هوچی گری راه بندازن وگرنه مردم بیچاره چه سودی براشون داره فقط ارزونی میخوان و اینکه زندگی کنن
جان مادرتون بزارید چند صباحی که زنده هستیم زندگی کنیم
هر چی خودتون میبرید ببرید بزارید فقط نفس بکشیم چیز زیادی ازتون نمیخوایم
بخدا گناه داریم
یکم به مردم فکر کنید. . , . (160116)
ماوا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۲۲:۲۲
آقا حمید
گر تو بهتر می زنی بستان بزن !
8 سال تاختید , دنیا و آخرت مردم را به باد دادید!
تو رو حضرت عباس دست سر ما وردار!!!!
خدایا در این دنیا تنها فریاد رس ما تو هستی! (160127)
۱۳۹۲/۰۸/۱۱ ۰۱:۲۹
8 سال 8 سال میکنی
16 سال دست شما بود چه کردید ؟؟؟؟ (160269)
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۲۳:۲۹
برایند خرف های حمید روحانی و نتانیوهو یکی است ! عدم ارتباط و مذکراه ایران و امریکا ! چون منافع اسراییل به خطر می افتد! و ملت ایران یه کمی از زیر فشار تحریم ها خارج میشن (160194)
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۱۵:۲۵
طرف توهم زده بوده امروز مثل اینکه!......... (159721)
علیرضاا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۱۷:۳۶
نه ! خوشبختانه فکر کنم حق با اوناست ... حق دارند جوش بزنند ....باشه یه کم حرص بخورند دلمون خنک بشه . تازه حالا که به تکنولوژی انرژی هسته ای رسیده ایم دیگه چه نیازی هست این چند سال عمر وامونده باقی مونده را به نکبتی تموم کنیم ! (159830)
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۱۷:۳۸
باور کنین اینایی که راحت این حرفا رو توی تریبونها میزنن حقوقها و خانه های آنچنانی دارن و پاهاشون به بازار نرسیده که ببینن مردم چی دارن میکشن. آقایون افراطی تورو خدا دست از سر مردم بردارین! (159832)
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۱۹:۵۷
داداش به خدا این تهمت ها قلب آدم رو آتیش میزنه
من یه افراطی 4 میلیونی بودم
تو منطقه 17 زندگی میکنم
150 متر خونه کلنگی و 2 تا داداش متاهل + من دانشجو +پدر و مادرم هم هستیم
به خاطر کوچیکی خونه پارسال یه اتاق پشت بام درآوردیم
من کار میکردم وشهریه خودم رو میدادم فقط و پولی واسه بقیه چیزا نداشتم
یه پراید یکی از داداشم داره
پدرم هم نمیتونه کار کنه
و خرج زندگیمون از کمک برادرام یا به قولی اجاره ای که میدن میگذره
هر ما تو خرج روزمره هم کم میاریم به دلیل خرج بالا
من و خانواده ام مخالف نظر شما بودیم و هستیم و طرفدار نظرات مخالف شما
حالا به نظر تو من تو کاخ زندگی میکنم ؟؟؟؟
بیا سمت محله ما ببینی کسانی که تو محله های پائین هستن بیشتر جزو همون افراطی ها هستن !!!
من قبول دارم که یه سری شاید به 10000 نفر هم نرسن که سرمایه های خیلی عظیمی دارن
البته یه سری شون کار کردن مثل علی دایی ولی به قول شما یک سریشون از بیت المال سوئ استفاده کردن
به نظرت اون 10000 نفر افراطی هستن یا تفریطی؟؟؟
هیچکدوم
اونها نون به نرخ روز خور هستن و اگر هر حکومتی هم بیاد اونها هستن و من و تو فقیر میمونیم و وضعمون همینه ولی به همه توهین نزن حالا زمان شاه هم بودن تو امریکا هم هستن ایران هم هستن ولی چراالکی تهمت میزنی ؟؟؟
خیلی ها رو میشناسم به نون شبشون محتاج هستند ولی به قول شما افراطی/
چرا الکی تهمت میزنی ؟؟؟ (159974)
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۱۵:۲۹
فقط از خدا میخوام زنده باشم نتیجه 1+5 خوب باشه ببینم بعد این آقایون چی میخوان بگن؟
حتما میان میگن ما هم دست داشتیم توی این موفقیت
اللهم العن مخالفان خوشی و راحتیه مردم (159724)
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۲۱:۵۱
خیلی جالبه هر وقت یه رئیس جمهوری میاد ی امام جمع با همون فامیل می ذارن که همش بهش فحش بده. زمان آقای سید محمد خاتمی، احمد خاتمی پیدا شد که خود من تا مدتها فکر می کرد برادر آقای خاتمیه و حالا هم یه حمید روحانی یافتند! چیه علتش؟!!!! (160102)
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۱۵:۳۲
حالا این آقا تاریخ می نویسد تا چه شود آن تاریخ؟؟؟؟؟ (159726)
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۲۲:۰۴
چه جالب! حالا این آقا واقعا اسمش حمیده؟ نکنه پدر اقای روحانی زن دوم داشته به خانمش نگفته؟ اینا رو از کدوم لپ لپ در میارن که انگار داداش رئیس جمهورن؟! جون من حسن اوباما هم دارین؟ یکی دربیارین دور همی بخندیم! و بعدش کی هست اصلا؟ تا حالا کجا بوده؟ حالا چرا اینقدر یهویی اومده نمازجمعه صاف وایستاده به همه ی آدمای این انقلاب فحش می ده اما خودش معلوم نیست تو کدوم کشور زندگی می کرده؟!!!!!! به این میگن همای سعادت! به علت هم اسمی با رئیس جمهور! (160112)
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۱۵:۳۷
آقای حمید روحانی مردم یزیدیان را خوب می شناسند احتیاج به روشنگری!! شما نیست. (159727)
لبیک یا حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۱۸:۲۹
اصلاحات و اصولگرا هیچکدوم حق و باطل نیستند که اینطوری تقسیم کردی به یزیدی و حسینی // هر کدوم یه سری حق و باطل رو قاطی کردن
اگر الان بود حسین(ع) بود خیالت راحت 72 نفر یار هم پیدا نمیکرد
امثال تو ......... یکم گشنگی فشار آورده بهت میگی بریم تسلیم بشیم // یاد یارهای مسلم افتادم تو کوفه
یادت باشه امام حسین رو تحریم آب هم کردند تسلیم نشد (159891)
ابوسعيدگناوه اي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۱۹:۲۱
به به پس شماميگي ما بايد هنوز تو كپر زندگي كنيم و از دنياي أزاد و پيشرفت دنيا عقب بيفتيم؟ چرا ؟ مگه تمام كشوراي دنيا انرژي هسته اي دارن ؟ يعني اونايي كه ندارند الان ذليلند؟ تورا خدا ببين اين برادر چي ميگه! بيخيال بابا شايد شما عمري ديگه از خدا طلب نداشته باشي ولي ما هنوز جوونيم و اميد داريم و ميخايم نفس بكشيم اين گروني و بي اعتباري تو دنيا نفسمون رو گرفته ، شما هم اگه زياد برات مهم نيست زندگي تشريف ببر سوريه بجنگ!!!!! ولي ما حق حيات ميخواهيم (159945)
لبیک یا حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۲۰:۰۵
یه سوال دارم این سایت واسه اصلاح طلبهاست؟؟؟؟
مگه بهار برای احمدی نژاد نیست ؟؟؟؟ (159985)
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۲۰:۵۲
کلا اصولگرا جماعت تو کار تقلیده و ( خودسانسوری ). نمونه اینه که حزبی اصوگرا اسم اصلاحطلبان رو بروی خودش گذاشته (160032)
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۲۲:۳۰
احتمال میدم اشتباه اومدی که اینطوری هم افراطی نظر میدی
برو سایت نکات پرس یا فارس نیوز یا رجانیوز یا تسنیم یا صرات
اینجا جای شما تندروها نیست (160137)
۱۳۹۲/۰۸/۱۱ ۰۲:۱۰
اشتباه تشریف آوردین. این سایت در انتخابات حامی دکتر عارف بوده است. (160288)
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۲۲:۳۲
این چه جور حرف زدنه که برو سوریه بجنگ
به تو چه ربطی داره کی چی کار میکنه
تو هم اگر ناراحتی برو آمریکا یا استرالیا پناهنده شو
یا برو یه جای دیگه
قراره هرکی با تو مخالف بود بره سوریه بجنگه ؟؟؟؟ (160138)
۱۳۹۲/۰۸/۱۱ ۰۲:۱۱
نه عزیزم ولی این دوستمون سر جنگ و عدم سازش دارند........ (160290)
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۱۹:۲۱
حالا کی اسم اصلاحات طلبان یا اصولگرایان را آورده ؟ قیاس به نفس می فرمایید. احتمالا" یکی از آن 72 نفر شما بودید!! (159947)
لبیک یا حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۲۰:۰۴
من که خودم رو تو سال 66 ثابت کردم و الان هم اگر میتونستم و پای رفتن داشتن میرفتم و از مرگ نمیترسیدم
ولی در جواب شما باید بگم نه من هم جزو اون 72 نفر نبودم ولی مطمئنا نمیرفتم سر حسین(ع) رو ببرم و مقابلش بجنگم (159984)
میهنم ایران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۲۰:۵۳
..... یه چایی بخور (160034)
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۲۲:۴۸
واقعا بهترین سخنان رو مطرح کردی وبعضی ها نمیدونن چه بگو یند (160152)
kave
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۱ ۰۱:۰۶
شما دیوید کاپرفیلد نیستی (160257)
kave
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۱ ۰۱:۱۰
بهار جان خواهش میکنم صدای مارا به گوش دکتر روحانی برسانید. (160258)
۱۳۹۲/۰۸/۱۱ ۰۲:۱۴
......بابا دوره زمونه عوض شده
دست شما درد نکنه اگر رفتی جنگیدی دمت هم گرم
من هم مخلص شما ولی بزار جوونها به زندگیشون برسن .... (160292)
kave
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۱ ۰۱:۰۴
اشکم در اومد .توروخدا ادامه نده...... بادمجون درقابچی (160255)
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۱۵:۴۰
پياده نظام. . . . .در تهران است. باور نمي كنيد. متن بالا رو دوباره بخونيد. (159729)
پارسا
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۱۵:۴۴
حمید روحانی؟! باز رفتن مثله...دوره خاتمی،... هم نام روحانی علم کردند که .... تندروی کنه؟!
....بشین سره جات حرف های تندروها رو به مردم ایران نسبت نده . بزار دیپلماسی کارشو بکنه ، 35 ساله با شعار مرگ بذر تنفر و دشمنی ریختید، جز جنگ و فقر و بدبختی چی درو کردید، دست از سر این ملت بردارید، بزارید آرامش و صلح و دوستی به این ملت و سرزمین لبخند بزنه. (159732)
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۱۵:۴۴
آخه چی بگم که لیاقتش رو داشته باشید؟ جناب رییس جمهور تقصیر شما هم هست چرا شما هم جایی سخنرانی نمیکنید تا به اینها حالی کنیم مردم کی هستن و چی میخان، زودتر سفرهای استانی رو شروع کنید تا دهن این جماعت را ببندیم (159733)
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۱۶:۱۹
واقعا از سکوت آقای روحانی رضایت نداریم صبر هم حدی دارند (159760)
حبيب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۱۵:۴۵
اين آقا قبل از انقلاب چكاره بود و براي پيروزي آن چه كرد؟ سوابقش چيست كه اين همه جوش مي‌زند و كاسه داغ تر از آش شده. واقعا ببينيد تريبون نماز جمعه را به چه كساني مي‌دهند (159734)
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۱۶:۴۴
و در این تریبون برای به فلاکت کشیدن مملکت به احمدی نژاد جایزه دادند (159783)
نسل اولی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۱۹:۲۷
خاستگاه این آقایان را بررسی کنین همه اینجورین من یادم میاد قبل از انقلاب در سیاست وارد نمی شدن اما حالا نان از این در میاد!!! (159949)
رضا
United States
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۱۵:۴۷
اکثریت مردم ایران به رییس جمهور منتخب خود اعتماد کامل دارند و به تیم مذاکره کننده ایران با گروه 1+5 نیز چون منتخب رییس جمهور محبوبشان است اعتماد کافی
دارند و ملت فهیم ایران نیازی نمی بینند تا نتیجه قطعی 1+5 خبرهای مربوطه فاش شود ، احسنت به این فکر رییس جمهور محبوب ایران . (159736)
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۱۸:۳۳
یکی نیست به اینها بگه اخه زمان احمدی نزاد ریز مذاکرات رارو کردند که حالا رو بشه خجالت بکشید وادعای دینداری نکنید اقای روحانی خادم مظلوم ماست اقای روحانی وقتی این اظهارات را شنیدم اشکم درامد الهی فدات شم تو رابه خدا سکوت نکن وجوابشونو بده مردم دیگه بیشتر از این تحمل فشار اقتصادی را ندارند این اقای خطیب اگر جیبش پر وجایش گرم مردم در فقرند حلالتون نمی کنیم که چوب لای چرخ دولت می ذارید (159897)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۱۵:۴۹
خوب شد علني نشد...... ما كه به مذاكره كنندگانمون كامل اعتماد داريم...... اونايي كه مي خواستند جار و جنجال را بندازن بد جور الان تو كف موندند.... (159737)
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۱۵:۵۰
یه سوال از حمید روحانی: این جاه طلبان که میگی میخوان خط امام و اسلام رو مهجور کنند ... احیانا منظورت آیت الله هاشمی یار شفیق امام نیست؟ مهندس موسوی نخست وزیر محبوب امام نیست؟ مهدی کروبی یار نزدیک امام نیست؟ سیدمحمد خاتمی (کسی که امام شخصا اون رو به عنوان مسوول روزنامه کیهان منصوب کرد) نیست؟ علی مطهری فرزند آیت الله مطهری از یاران امام نیست؟ چطور شد که همه یاران و نزدیکان امام شدن جاه طلب و فتنه گر ؟؟؟ قسم میخورم اگه امام الآن زنده بود بهش میگفتید غرب زده!!!!!!!.... افراطی (159739)
صمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۱۶:۲۱
فدات بشم برای این نظر (159763)
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۱۶:۴۱
بابا ایول زدی توی خال کلا" همه اطرافیان امام رو متهم می کنند اینا اون روزا کجا بودن به نظرم جوابش رو فقط وفقط مهدی کروبی می دونه کروبی حرف های شنیدنی برای گفتن داره فقط امیدوارم دیر نشه (159780)
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۱۷:۴۲
دمت گرم (159839)
علیرضاا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۲۰:۱۷
جواب سوالت فقط پیش منه :
گذشت زمان و تغییر اشخاص باعث شده این آقایون تغییر کنند . ما هم تغییرکردیم ؛ دبیرستان که بودیم چه فکرا داشتیم !؟ (چه فکرا به خوردمان می دادند )
بعد از عراق فلسطین , ریاست همه جهان در دستان ما , دنیا ارزشی ندارد فقر لذت دیگری دارد , انشاالله پیروزی نزدیک است و البته مواردی که نمیشه بنویسم .
حق با ما بود : نه اینترنتی بود نه گوشی و نه رسانه غیر ملی . هر چی افراطیون می گفتند فکر می کردیم درسته و وحی منزل . حالا هم افراطیون اون زمان تغییر کرده اند و هم ما عوض شده ایم .
بله و اینطور است که گذشت زمان به کمک می آید و فرزندان و نوه های ما در 20 سال بعد دیگر لازم نیست به اندازه ما حرص بزنند و محکم به صفحه کلید ضربه وارد کنند ! (160000)
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۲۱:۵۶
و اضافه کنید بیت امام که ظاهرا به نظر اینها خیلی فتنه گرند! نوه های عزیز امام الان پرونده هاشون دست قوه ی قضائیه است. کجاست امام تا ببینه کیا دارن با اسمش و اعتمادی که مردم بهش داشتند، کاسبی می کنند و همه ی دوستان و خانواده ی امام شدند فتنه گر! (160107)
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۱۵:۵۱
نگران نباش نون تو کم نمیشه به جای مرگ بر آمریکا یه چیز دیگه بساز تا مردم گریه کنن (159740)
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۱۹:۲۸
اگر شعار نباشه اینام که سواد درست حسابی ندارن پس چی بگن؟؟؟؟؟؟ (159951)
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۲۱:۲۶
مرگ بر روسیه خیلی شعار خوبیه بخدا جا داره این شعار داده بشه خیلی خیانتها کردن در تعهداتشون و خیلی خرابکاری ها در تاریخ (160081)
محمود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۱۵:۵۱
دقيقا مثل عكس، واقعا ريز مي‌بينمت مقابل شيخ حسن؛ آقاي افراطي! (159741)
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۲۱:۰۶
حالا یادمه بهمن ماه به این اصلاح طلبها میگفتی روحانی میگفتن چیه ، خوردنیه؟؟؟؟ (160055)
فرهادی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۱۶:۰۲
متاسفیم هر کس پشت تریبون قرار میگیرد خود را ملت فرض میکند!ملت این دولت را بر اساس شعارهای که داد انتخاب کردند بنابراین قبولش دارند و هر تصمیمی بگیرد مورد تایید مردم است این آقای سخنران کاملا معلوم است از وضیغت اقتصادی هیچی نمیداند البته میدانیم که شما مشکلی ندارید اما بدانید ملت در بدترین شرایط اقتصادی قرار دارند که برای تامین معیشت روزانه خانواده عاجز شده اند مگر تا کی باید حسرت اوضاع و احوال خوشی بخوریم شما را به خدا دست بردارید تا دولت کارش را انجام بده و این تحریم ها از سر ملت بردارد
در ضمن مگر شعار مرگ بر آمریکا تا حالا چه دردی درمان کرده و یا چه ضربه ای به آمریکا زده است؟ (159745)
صمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۱۶:۳۶
حرف دل ما را زدید متشکریم البته دادش جان این آقا مشکلی ندارد که درد ملت را بفهمد چون ماهیانه از چند جاه حقوق میگیرد،اجاره خونه نمیده،ماشین و راننده دارد،مامور خرید روزانه دارد،شهریه بچه نمیده،پول برق و آب و گاز..... از طرف دولت پرداخت میشه !چطور درد ملت را حس کند و اگر این سخنان را نگوید حقوقش کم میشه پس ما باید هوشیار باشیم (159774)
کارگر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۱۸:۲۲
احسنت ،باور کنید اینها که بر شمردید عین واقعیت دارد از این جهت باید در انتخابات مجلس هوشیار باشیم (159878)
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۱۸:۲۸
کو گوش شنوا ؟این افراد به فرموده رهبری عزیز هم گوش نمیدهند وای به ما! (159887)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۱۶:۰۴
من یه پیشنهاد به جناب حمید روحانی داشتم.
میگم بیا با کل ملل دنیا قطع رابطه کنیم خب آمریکا یزیده لابد روسیه هم شمر , چین ابن ملجم , و کللللللللا" همه ی ملتها کافر غرب کافره شرق آسیا کافرند آمریکای جنوبی کافرند , کشورهای حوزه خلیج فارس هم که شیعه نیستن پس با ایتها هم قطع رابطه , میمونه کشورهای وسط آفریقای جنوبی که من در طی 8 سال پیش باهاشون آشنا شدم با اینا هم قطع رابطه. ..... چی؟ با اینا وصل رابطه؟ چشم اصلا با اینا خود رابطه عالی جناب. (159747)
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۱۶:۰۶
آهای بهار این روحانی کیه . . . .کم حافظ است .این همه رجز خواند بعدمیگوید رهبرانقلاب مثل کوه استوار ایستاده است .مثل اینکه تازه ازخواب بیدارشده رهبرعزیز فرمودند ما به دولت اعتماد داریم پس لطفا ساکت اگر راستگو هستید. (159750)
على ايرانى
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۱۶:۱۲
آقاجان مردم يكيش منم كه رضايت دارم مذاكرات محرمانه بمونه حالا تو چى ميگى آقاى خطيب جمعه؟؟؟؟؟؟ (159753)
حامد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۱۶:۱۵
هر کسی نظر خودش رو داره ، اما به نظر من اینکه این افراد میان و در این شرایط حساس این حرف ها رو میزنن ، نشونه ی اینه که اراده ای قوی در کشور برای در نظر نگرفتن اراده ی مردم وجود داره و این اراده یکبار دیگه به قدرت برسه "جمهوری" رو میندازه سطل آشغال جاش "حکومت" میذاره. (159755)
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۱۶:۱۶
دیگه مردم فریب حرفهای شما را نمیخورند .تمام کنید این حرفها را ملت را به بدبختی و فلاکت کشاندید و هنوزم هنوزه دارید از قرآن و اهل بیت سوء استفاده میکنید (159757)
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۱۶:۱۶
در مورد ظلم روسیه و چین، ....چیزی نگفنه (159758)
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۱۶:۲۵
این کامنتها نظرات مردم هستند مگر این حضرات نمی خوانند

آقای حمید روحانی بدانید هر تصمیمی جناب دکتر روحانی بگیرند مورد قبول ملت است پس داد بزن شاید .................... (159765)
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۱۶:۳۷
این آقا این حرفا رو از کجاش و با چه نرم افزاری در آورده؟ (159775)
فرید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۱۶:۴۲
اله اکبر پناه میبریم به خدا.
خداوندا به این ملت بدبخت رحم کن
باور کنید من ساعت یک ربع به شش صبح از خانه بیرون میروم بدنبال رزق حلال و ساعت 7شب بر میگردم باز هم شرمنده خانواده سه نفره هستم کجای دنیا اینطوری است باز هم توکل بر خدا.منتظریم این دولت کاری کند ولی معلوم است نمیگذارند (159782)
fatemeh
United Kingdom
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۱۶:۴۴
فقها چنین برداشت هایی را قران را تاویل می دانند و تاویل نیز فقط مختص راسخون فی العلم یعنی حضرات معصومین سلام الله علیهم هستند. از هیچ آیه ای از قران مرگ بر امریکا را نمی توان تفسیر نمود (159784)
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۱۶:۴۸
جناب آقای حمید روحانی مگه نمیگین مرذم محرم رازن؟ خب پس به اطلاعات و پليس هم یه هشداری میدادین که شیوه ی کارشون رو برا مردم فاش کنن كه چطور مجرما رو میگیره و چه میدونم این همه سازمان اطلاعاتی تو ایران داریم... بزا همه شیوه ی کارشون و اطلاعاتشون رو برای ملت فاش کنن. (159787)
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۱۶:۵۷
فکر کنم نقشه کشی خونده.....همه نقشه هارو میشناسه با رسم شکل......... :) (159788)
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۱۶:۵۸
از آقای روحانی خواهش می کنیم در مقابل دروغ گویی ها و یاوه گویی ها سکوت نکنه بخدا قسم به همه خوبی ها قسم خسته شدیم از این همه حرف بی خود جان مردم به لبشان رسیده چرا نمی آیی و فاش کنی که در هشت سال گذشته چه بلایی بر سر مردم آمده است. از کی می ترسی ؟ (159789)
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۱۸:۳۳
جناب آقای دکتر روحانی دقت فرمایید! (159896)
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۱۷:۱۳
این آقا چندین سال است که یکی رو خود دیدم 10 سال قبل در یک جایی سخنرانی می کرد به جای قال الصادق وقال الباقر یک ساعت پشت سر آیت الله هاشمی غیبت و تهمت میگفت وبد بختی بابت اینکار مزد میگیرد انگار هاشمی از دین برگشته!!! ............... (159798)
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۱۷:۱۷
این آقا از رای ملت ناراحت نه از خط امام (159800)
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۱۷:۴۳
بگذارازناراحتی دق کند.مردم دیگه مثل زمان سیدمظلوم سکوت نمیکنند واز رای به رئیس جمهور در24خرداد نگهبانی میکنندودولت محترم هم هیچ وقت مردم راناامیدنمیکند. (159840)
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۱۷:۴۵
اینها ازاین کشورومردم فلک زده چه میخواهند؟ (159843)
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۱۷:۲۶
صراحتا میگم...اگه آقای روحانی محکم ...... نایستد هرروز همین آش و کاسه خواهد بود....اگه بخواد مثل آقای خاتمی با نرمش و استدلال جلوی اینا باسته به هیچ جا نمیرسیم...یک بار باید برای همیشه با رهبر صحبت کنه و اتمام حجت کنه...ریس جمهور شدن این مملکت با این همه تحریم و گرانی بدبختی هیچ حسن و خوبی نداره ...............والله بخدا خسته شدیم...آخه اینا کی میخوان بفهمن (159812)
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۱۸:۳۳
قابل توجه لااقل مشاوران آقای روحانی (159895)
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۱۷:۲۷
محمد خاتمی...........احمدخاتمی................حسن روحانی...........حمید روحانی82.................92.............. (159813)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۱۸:۲۲
موافقم اقامحمد دقیقا زدی هدف (159876)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۲۰:۳۰
اقای روحانی سفرهای استانی راشروع کن تا مردم هم پایگاهی برای پاسخ شعارهای اینها داشته باشند (160014)
mohammad
United Kingdom
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۱۷:۳۴
متاسفانه اینها یه عده افرادی هستند که از دین سؤ استفاده میکنن و برای وجهه دادن به حرفهای بیهودشون رنگ دین اسلام رو به دیالگهاشون میزنن. که با این کارشون دین گریزی رو در میان جوونا به وجود اوردند.
آقای حمید خان شما وقتی از آمریکا حرف میزنی یعنی از یک ملت با بیش از300 ملیون جمعیت با فرهنگ های مختلف حرف میزنی. آیا نمیدانی در دین اسلام توهین به ملل گناه به حساب می آید؟ ما 34 ساله داریم به این ملت توهین میکنیم , هر ساله چندین بار پرچمشون رو آتیش میزنیم و به این ملت صفت شیطان بزرگ میدهیم و شما و امثالتان با سؤاستفاده از عقاید ملت ایران آنها را به توهین به دیگر ملل میکنید که با اسلام در تضاد است.
یادتان نرود که مهربانی پیامبر عزیزمان با همسایه ی یهودیش بیشتر از دیگر همسایگان است و این معنای آن است که اسلام دین مهربانی است. (159824)
رحیمپوریان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۱۷:۳۸
واقعا این همه سکوت و بی تفاوتی از روحانی و کابینه اش جایز نیست اخه تا کی میخاد بسازه و هیچی نگه اون از توفیقی اون از بیلبوردها اینم از این کاسه های داغتر از اش که خودشونه زبون و عقل مردم میدونن چرا گربه رو دم حجله نکشتین که اینجور بشه شما از چیه اینا میترسید پشتوانه ای بزرگتر و گرمتر از مردم؟ (159831)
ارش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۱۷:۴۴
اقای احمد خاتمی در یکی از نماز جمعه ها گفت که تریبون نماز جمعه تریبون حاکم است .وقتی در این شکل به روحانی و دولتش حمله میشود نشاندهنده افکار سیاسی نظام حاکم داست این یعنی اقای روحانی در مذاکرات حمایت نخواهد شد و دول اروپایی و امریکایی از بیانات نماز جمعه اینطور برداشت خواهند کرد که دولت روحانی اقتداری در عمل نخواهد داشت و از همین حرفهاست که جمهریخواهان بدنبال تشدید تحریم ها هستند چون نشانه ای از مذاکره با نتیجه ای مثبت نخواهند دید. (159842)
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۱۷:۵۱
جالبه زمان رياست جمهوري اقاي خاتمي ناگهان آقاي احمد خاتمي با عقايد 100 درصد مخالف ايشان معروف مي شوند و...
حالا دوباره در زمان رياست جمهوري آقاي روحاني يه شخص ناشناس اما با مشابهت رسمي همان کارو در مخالفت شروع ميکنه....
يه کم فکر کنيد جالب نيست!!!!!!! (159850)
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۱۸:۵۷
برادر کجای کاری ایشان در احترام نگذاشتن به عقائد دیگران ید طولانی دارند مثلا تاریخ می نویسند !!! چه شود رشته!!! ایشان رشته هاشمی کوبیدن خوانده اند!!! (159925)
امین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۱۸:۰۰
خدایا، از دست این جماعت افراطی کجا بریم. ما هم حق زندگی، شادی، تفریح و...... داریم. (159858)
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۲۱:۲۸
اقلیتی هستن که تا ملت رو جلوی گلوله نندازن راضی نمیشن (160085)
(امین)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۱۸:۱۱
چرا اینها از محرمانه بودن جزئیات مذاکرات هسته‌یی در این دولت انتقاد می کنند ولی در زمان سعید جلیلی و احمدی نژاد هم که هیچ خبری به مردم داده نمی شد و اصلاً اتفاقی نمی افتاد که خبری باشد،چیزی نمی گویند و نمی گفتند؟ (159865)
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۲۱:۱۰
خود جلیلی میگفت که فیلم مذاکرات برای مردم پخش بشه و تو مناظرات این حرف رو زد
ولی همون کارگزارها و اصلاح طلبها و یه سری مثل "........." مانع میشدن و میگفتن اسراره محرمانه است ولی خودشون استفاده کردن اونم شخصی (160061)
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۲۳:۵۵
چون اون موقع خودشون توی تیم جلیلی بودند و خبر داشتند. اینکه میگن مردم باید خبر داشته باشند، منظورشون خودشونه. دارن میسوزن، اونم چه سوختنی! (160215)
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۱۸:۱۴
آقای حمید روحانی گفته:..آن روزی که عوامل و روحانی‌نماهایی را به صحنه آوردند ...
حالا قضاوت باشما واقعا آنچه که از یک روحانی انتظار میرود حد اقلها را رعایت کند یعنی (توهین نکند، به رای مردم احترام بگذارد، وافراطی نباشد،تقوا داشته باشدو وقتی نماینده مردم نیست از طرف مردم صحبت نکند) در ایشان است؟ یا در آقایان خاتمی وهاشمی ورئیس جمهور فعلی ؟کدام روحانی نماست؟....آقای حمید روحانی بداند این همه دم از خط امام می زند خود امام در مورد آقای هاشمی فرموده اند:بدخواهان باید بدانند هاشمی زنده‌است چون نهضت زنده است. (159867)
مهران بروشان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۱۸:۱۶
سلام
این اقای حمید روحانی دیگه کیه هر روز یکی علم میشه ؟؟ (159869)
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۱۸:۱۶
ما از شعار مرگ بر آمریکا خسته شدیم
ما کلا از شعار خسته شدیم
من مخالف مدارا با رادیکال ها هستم
مردم باید....نشون بدن مردم واقعی کیا هستن. اینجوری که نمیشه همیشه خیابان ها برای این اقلیت کم شمار هست که خودشونو به جای مردم جا زدن. امیدوارم روحانی به پشتوانه ی مردمی که داره اعتماد کنه .
بالاخره یه روز باید این پشتوانه رو بیاره بیرون و بهشون نشون بده اوضاع از چه قرار هست (159870)
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۲۲:۴۸
من اصلاح طلب و طرفدار شدید روحانی اما در درجه اول امنیت رو دوست دارم

شما از اونور واسه ما نسخه نپیچ و اگر مردی خودت بیا اینجا یه کاری بکن

نه اینکه بگی ملت باید بریزن تو خیابون و خودت تو کانادا عشق و حالت رو بکنی بعد از پایان کار بیای مسئولیتها رو بگیری و شما خون مردم رو بکنی تو شیشه جای افراطی ها (160151)
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۲۲:۵۵
مردم جواب تورو در13ابان میدهند فقط برا ت یه نصیحت دارم خون شهدارو با حرفهات وشکمت پایمال نکن (160161)
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۱۸:۲۴
یا علی این دیگه از کجا پیداش شد. راستی حاج آقا علی رقم تمام تلاش های امثال شما و صدا سیما جلیلی رای نیاوردا (159881)
hdehsan@gmail.com
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۱۸:۲۸
آقای روحانی نسبتا روحانی شما صداتون از جای گرم در میاد.ما مرجع تفسیر سخن امام رو شما نمی دونیم.عین کبک سرتون رو کردید زیر برف و به قول خوتون بصیرت زایی می کنید؟این کاراتون جز......بیرون دادن عقده های انتخاباتی چیزی نیست.اگه همین کار رو آقای احمدي‌نژاد انجام می داد تبدیلش می کردید به معجزه کل زمانها.ولی حالا که اختیار افتاده دست یکی دیگه و می ترسید که ........ بشه قیل و قال می کنید (159886)
فرهاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۱۸:۲۸
آقای روحانی سکوت نکن ک اگه سکوت کنی باختی.احمد خاتمی کاره ای نیست (159889)
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۱۸:۳۰
...و برای مطرح شدن این طور صحبت میکند (159892)
کارگر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۱۸:۳۶
بهار نیوز
حیف زود کامنتها را میبندید تا ببینیم چند نفر از این سخنان حمایت میکنند؟ (159899)
مجید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۱۸:۴۴
اولاً مثلث سه ضلع دارد، اما ایشان گفتند مثلث شوم تسلیم طلب، جاه طلب، رفاه طلب، لیبرالیست! این که شد مربع برادر من!!!! ثانیاً چرا وقتی دولت میاد میگه خزانه خالیه، میگید مصلحت نیست این مطالب رو با مردم در میون بذاریم. مذاکرات هسته ای طی این یازده سال کی غیرمحرمانه بوده که حالا به خاطر محرمانه شدنش سینه چاک می کنید، ثالثاً .................... نه برادر من. شما نونت درآمریکا ستیزی است. از ترس نون داری از مردم مایه میزاری. این همه نظر ابراز شده یک نفر با شما موافق نیست. اینها ملت هستن نه اونی که شما در توهم خودت، خودت رو نماینده اونها میدونی. ولی جان مادرت از قرآن و امام حسین .......مایه نذار. (159912)
دو مکتب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۱۸:۴۵
امروز ایران و اکثر کشورهای خاورمیانه مسلمان عرصه تقابل دو مکتب، دو قرائت و دوجریان فکری است. عرصه قرائت مصلحت گرا عقلانی و رحمانی از دین اسلام وارد کردن عنصر عقلانیت(تدبیر) به عرصه سیاست و مدیریت عالی کشور و قرائت متحجر رادیکال و غیر عقلانی جریان دوم آموزه ها را تفسیر به لفظ می کند یعنی معنایی جز معنای لفظی برای آیات و روایات قائل نیست و جریان دوم آموزه را در متن و زمینه تاریخی اش بررسی می کند و جهت گیری های مثبت اسلام را در روزگار خودش به عنوان مبنای زندگی اجتماعی امروز مسلمانان قرار می دهد.
این دوجریان حاکم است و با هم تقابل دارد. اما ماهیت افراد این جوامع طیف گونه است یعنی از فرد سکولار لیبرال تا اصلاح طلب تا میانه رو- اصوالگرای اصلاح طلب تا رادیکال های مذهبی را در بر می گیرد. هر چه میزان عقلانیت در این کشورها رشد کند کفه ترازو به نفع جریان و مکتب عقلانیت گرا مصلحت اندیش سنگین تر می شود از این طریق حکومت این جوامع عقلانی تر و در نهایت در مدار توسعه قرار می گیرند و رفته رفته تصویر خشن از اسلام در سطح جهان کمرنگ می شود
به امید آن روز (159915)
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۱۸:۵۰
این آقای حمید زیارتی که داعیهء تاریخ دانی وتاریخ نگاری دارد ! پاسخ دهند : چرا سخنرانی حضرت امام قبل از پذیرش قطعنامهء 598 ودر جمع مقامات رده بالای کشوری ولشکری هنوز هم محرمانه نمانده است؟ مگر ایشان مردم را نامحرم میدانستند؟درزندگی پیامبر عظیم الشّأن اسلام کم داریم مواردی که موضوعی را تا مدتی از اکثر صحابی پنهان میداشتند ؟! حالا اگر برای جلوگیری از ایجادتنش تنش آفرینان دولت برای مدتی مطلبی را دیرتر اعلام نماید نیاز به اینهمه جار وجنجال در سخنرانی قبل از خطبه ها دارد؟ آقای زیارتی بیان ناقص سیرهء انبیاء عظام الهی وسیرهء خمینی کبیر ونتیجهء مورد نظر شخصی با کجای اسلام سازگاری دارد؟ (159917)
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۱۹:۰۳
آخه تو چکاره ای که به خودت اجازه میدی دخالت کنی ؟ (159929)
نجمه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۱۹:۰۶
نمی گذارند روحانی مملکت را به رفاه و آسایش برساند و از منفعت طلبان و پست پرستان جدا کند هشت سال مردم را بدبخت کردید خجالت هم نمی کشید بگذارید دولت کار خودش را انجام دهد رهبری هم از دولت و سیاست هایش دفاع کرده و می کند اینها کاسه داغتر از آش و فهمیده تر از رهبر و مردم شده اند بس است دیگر جواب شما را مردم در انتخابات دادند و بس (159931)
نادیا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۱۹:۱۰
بهار جان ! گفته های این آقایان را منتشر نکن ، چون آنها فکر می کنند کسی هستند ، به قول مولا علی ( ع) آنها اشباه الرجال و لا رجال هستند (159932)
یزدان خطه ی جنوب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۱۹:۱۳
از تریبون های مقدس بازی زمین دشمن می کنند، تیم مذاکره کننده از واضع انقلاب ورهبری دفاع خواهند کرد سفسطه کردن در اذهان عمومی کارخوبی نیست. کسانی که از تریبون های مقدس صحبت می کنند نباید انتقادهای کوکورانه و غیرواقعی کنندالبته مردم هرکدام خود امروز یک تحلیلگر است،متهم کردن دولت به برخی مسایل آن هم دولتی که مورد وثوق رهبری است واقعا جای تاسف دارد. جلوتراز رهبرحرکت کردن چه توجیهی دارد. (159935)
پژمان
Tunisia
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۱۹:۱۵
من کاری به حرفای این بابا ندارم رهبری گفتن به دولت اعتماد داریم وما هم داریم
اما نباید جنایت های آمریکا رو طی این چند سال فراموش کنیم،شهید شهریاری،شهید احمدی روشن و...
آمریکا بخاطر مذهب ما با ما هیچ وقت خوب نخواهد شد.یا جای ما ست تو منطقه بعنوان قدرت برتر یا جای ترکیه یا اسرائیل ویا .... مسلما معلومه کی باقی می مونه
گاهی اوقات خوبه آدم به اطراف کشور خودش نگاه کنه ببینه که آمریکا و دوستانش در منطقه چه می کنند (159937)
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۱۹:۴۹
همانطور که جنایات عراق و صدام و ال سعود که حجاج را قتل عام کرد را فراموش کردیم در صورتی که منافع کشور ایجاد کرد باید با آمریکا هم صلح کنیم. در ثانی مگه زدی به سیم آخر که میگی اینجا یا جای ماست یا جای ترکیه و اسراییل، اصلا تا حالا عدم مداخله در امور دیگر کشورها و احترام متقابل در روابط کشورها به گوشت خورده یا نه، اگه همه دنیا مثل تو فکر کنند که همه باید با هم بجنگند (159970)
مهدی 92
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۲۰:۱۲
حالا که موضع ظلم و استکبارستیزیه اگه اشکال نداره ماهم میخوایم بگیم مرگ بر روسیه.
نمیشه . چرا.
خط قرمزه (159994)
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۲۱:۱۳
بگو
خیالت راحت ما افراطی ها ناراحت نمیشیم
ما اتفاقا شعار مرگ بر استکبار میدیم چه روسیه چه آمریکا (160068)
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۲۲:۳۴
مرگ بر چین هم هست. (160141)
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۱۹:۲۱
کی میشه علیه شما... که مردم رو گروگان گرفتین شعار مرگ بدیم..... (159946)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۱۹:۲۸
تا کی برای منافع شخصی تعداد محدودی از افراد کینه،دشمنی و بداندیشی باید سمبل و نماد جامعه ایرانی،ایرانیان و اسلام و قرآن باشد!!! اسلام و قرآن دین رحمت،بخشش و گذشت است نه کینه و دشمنی (159950)
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۱۹:۳۱
آقای حسن روحانی اینا که نمیذارن کاری کنی فقط ضایعت میکنن، استعفا بده بذار یه دفعه بشه (159955)
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۲۱:۱۲
هر کاری می خواهند انجام بدن 100 تا سد می سازن ...اینجوری تا صد سال دیگه هم وضع همینه...باید وضع مشخص بشه یا زنگی زنگ یا رومی روم. (160067)
وحید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۱۹:۳۷
یعنی کوبوندتون اساسی که دارید از شدت سوزش هزیون میگید هر چند منتشر نمیکنی چون بد لجت گرفته ولی به جهنم بخون و بسوزززززززززز
تسلیم طلبان جاه طلبان رفاه طلبان و خیلی خوب اومده (159958)
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۲۱:۳۰
میزان رای ملت است امام خمینی ملت هم رایشان را داده اند و سیلی محکمی شما عزیزانی که نرخ رشد منفی 5 درصدی را به جا ذاشتید از ملت دریافت کردید (160086)
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۲۲:۳۲
وحید جان این ادبیات مختص شخصیت شما و رئیس جمهور محبوبتان احمدی نژاد است. توجه کنید که مردم به چه گفتمانی در انتخابات رای دادند. ( با وجود 8 سال تخریب ناجوانمردانه ) (160140)
خشایار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۲۳:۳۸
بهار ممنون از نشر این کامنت فرد تند رو....خواهش میکنم نظر های همشونو پخش کن تا مردم این بی ادب و بی نزاکت ها تند رو رو بیشتر بشناسند (160205)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۲۰:۰۳
خودآقای روحانی هم چنگی به دل نزدتواین چندروزه اون ازوزیرای کشورودادگستری وارشادش اونم ازتوقیف روزنامه توصدروزاول اونم ازقول رییس بانک برای پایین نیامدن دلاراونم ازآقای نعمت زاده که قول دادندقیمت ماشین یکمی میره بالا.حالاحالاهاهم برنامه دارندمیخوان یارانه حذف کنندحامل های انرِژی راگران کنندو......خداون رحم کندبه اعتدال (159982)
مهدی 92
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۲۰:۰۹
ممنون از بهار که کامنت رو باز گذاشتی (159989)
asad
United States
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۲۰:۳۰
اگر این اقا افراطی نیست پس کی است خود را نماینده منهای 4ملیون که امام جمعه مشهد گفتند خودی هستند مناینده بقیه نیست حق ندارد که به دولت حمله کند واقعا همه از طالبان هم بدترند امامان ما از دست این افراطها چه میکشند هنوز دو ماه از عمر دولت مردمی نمیگذرد که شروع به سنگ اندازی و فحاشی را شروع کردند ولی ان اقا هشت سال مملکت را با انهمه پول فروش نفت دم نمی زنند خدایا خودت مملکت را از دست این افراطیون نجات دهید (160013)
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۲۰:۳۵
فقط حرف و حرف و حرف (160017)
مازيار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۲۰:۴۹
خدا به خير بگذرونه. روحاني بايد با كيا سرو كله بزنه. واقعا گناه داره (160028)
مازيار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۲۰:۵۴
خدايا دكتر حسن روحاني رو به تو مي سپاريم كمكش كن. (160036)
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۲۱:۰۲
لطفا اسم رئیس جمهوربعدی را حدس بزنید تا اسم طلبه ضد آنرا برایتان بگویم (160046)
۱۳۹۲/۰۸/۱۱ ۰۰:۳۵
مثلا فكر كن آقاي احمدي نژاد رييس جمهور بعديه! (160241)
علیرضا ش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۲۱:۲۱
زمان سید محمد خاتمی یه نفر مخالفش که هم فامیلش بود رو کردن منظورم سید احمد خاتمیه....
حالا هم ، هم فامیلی روحانی.
بسه دیگه دستتون برا همه رو شده،،،،،....... (160075)
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۲۱:۳۴
فکر کنم لازمه حسن آقای روحانی یه دیدار با رهبری نظام داشته باشند (160090)
احمدرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۲۱:۴۸
جناب حمید خان روحانی مثلث شومت چهارضلعی شد
نکنه.......... (160100)
محمدحسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۲۱:۵۶
درو براین عمارها که از همه چیزشان میگذرند و شجاعانه نظرات امام (ره) را بیان میکنند. (160106)
۱۳۹۲/۰۸/۱۱ ۰۶:۱۷
تو رو خدا با صحابه پیامبر دیگه شوخی نکنید خواهشا........ (160312)
Sadegh
United States
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۲۱:۵۹
آقای حمید روحانی همیشه نظراتشون برای ملت و مملکت هزینه آفرین بوده است. (160109)
یه معلم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۲۲:۱۸
مردم عزیز هموطن منه معلم امروز بجه 5 ساله ام هر چی ازم موز خواست براش بخرم به خدا پول نداشتم- حالا شما بگید حق مسلم ما چیه... (160123)
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۲۲:۴۳
مرگ بر آمریکا، یک عبادت است" گفت: این سخن برگرفته از قرآن است. کدوم آیه دقیقا (160147)
حمید رازی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۲۲:۵۶
تو چکاره ای که به خودت اجازه میدی این چنین رجز می خوانی........... (160164)
ایرانیم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۲۲:۵۶
بخدا دخترمریض توان رفتن به دکتر را ندارم از پس این همه گرانیها
تحریم را بشکنید (160165)
اذری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۲۳:۰۹
فقر فلاکت بدبختی نبود ازدواج فحشا تن فروشی اعتیاد داره غوغا میکنه اقای محترم به چه قیمتی. لطفا کلمه صلح- آشتی و جهن بینی را یک کم در ذهن کوچک و خردتان بگنجانید. پابوستان میشوم (160178)
ممدرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۲۳:۱۸
نظرات این آقایون هیچ برام مهم نیست ... مهم برای من اینایین که دارن به نام دوستی به مردم و دولت خیانت می کنن ... نباید اجازه داد که اینا به هدفی که دارن یعنی ناامیدی مردم برسن (160182)
حيدر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۲۳:۱۹
ماهم ميگيم مرگ بر چين روسيه وبر دشمن منافع ملي ايران (160184)
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۲۳:۳۴
این بابا خودش رقم و کاره ای نیست باید دید چه کسانی این اتفاقات را شکل می دهند آیا آفای رئیس جمهور می تواند با این وضعیت به صورت دست به عصا کاری انجام دهد بهر حال باید تکلیف خود را در مقابل مردمی که به او رای دادن روشن کند . (160200)
نادر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۲۳:۴۵
این مملکت رهبر داره که ایشون کاملا در جریان قضایا هست.لطفا شما ساکت باش و دخالت نکن.مطمین باش اگر انحرافی پیش بیاد ایشون حتما جلوی انحراف را میگیرند.خودتونو با دخالتهای بیجا بیخود مطرح نکن و برو سر کارو زندگی خودت (160209)
پوریا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۱ ۰۰:۰۲
یه چیزی که برام خیلی جالبه اینه که بعضی آقایون جوابشونو تو انتخابات گرفتن
حالا نمیدونم چرا بازم اصرار دارن بگن مردم با مذاکره با آمریکا مخالفن!!!!!!!!!
همه میدونن که اگه آقایان هاشمی و خاتمی نبودن(مخصوصا خاتمی) اکثر مردم پای صندوق رای نمیرفتن.همه هم میدونن که مردم واسه چی و به اعتبار کی به روحانی رای دادن.
بهار جان دلم بدجوری گرفته.بخدا قسم احساس میکنم که..........
اون جای خالی خیلی حرف برای گفتن داره.
اون روز تو خیابون داشتم قدم میزدم باور کن هر چندتا قدم که برمیداشتم یه معتاد یا نمیدونم یه گدا گوشه ی خیابون افتاده بود.یه لحظه رفتم تو فکر و یاد یه داستان افتادم.
یه داستان درباره ی حضرت امیر (ع) ولی حیف که نمیتونم بگم آخه شاید مجبور شی فیلتر کنی(تاکید میکنم مجبور!!!!).
ببین کار ما به کجا کشیده که حرف حضرت امیر(ع) برای خیلیا گران تمام میشه...
بی خیال بهار عزیز حرف برای گفتن زیاده ولی......... (160223)
۱۳۹۲/۰۸/۱۱ ۰۲:۳۴
من به روحانی رای دادم موافق رابطه با آمریکا هستم و تو 88 هم به موسوی رای دادم
ولی اگر خاتمی هم میگفت رای نده میدادم
ندی چی میشه
اگر رای نداده بودی همین سایت الان تخته شده بود و همینطوری نمتونستی راحت حرف بزنی واینترنت هم احتمالا ملی شده بود (160299)
۱۳۹۲/۰۸/۱۱ ۰۲:۳۷
اون یا معتاد بوده که حقشه یا جزو باندهای مافیای تکدی گری و خودشون این وضعیت رو برای خودشون بوجود آوردن و تو همه زمانها و همه حکومتها هم بودن
نیازمندهای اصل صداشون در نمیاد
قشر کارگر هستن که با یه حقوق 700 800 تومنی باید اجاره بدن و با این خرجها دووم بیارن و زن و بچه رو بچرخونن
کسی باید به فکر اونا باشه نه معتادها که خودشون عامل بدبختیشون هستن (160301)
banafshe
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۱ ۰۰:۰۳
چطور وقتی شما اسم دزدها و فاسدها و قاتل ها و...را مخفی می کنید و ن-ح خ الف وب می ذارید پنهون کاری نیست حالا که پای منافع ملی و رفع تحریمها که خون مردم را در شیشه کرده میشه پنهون کاری؟ 34 سال شعار دادید کجا رو گرفتید تر خدا دست از سر ما بر دارید انرزی ملت رو گرفتید تا انرِِژی هسته ای بسازید اگه ما نخواهیم کی رو باید ببینیم؟ (160224)
خداداد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۱ ۰۰:۱۵
در عجبم که که چطور نتیجه 30 سال مرگ گفتن رو نمی بینند؟!! (160232)
۱۳۹۲/۰۸/۱۱ ۰۰:۵۱
وقتی یه عده ای نونشون تومخالفت با امریکا و بعبارتی با کل دنیاست حق دارن. (160249)
۱۳۹۲/۰۸/۱۱ ۰۲:۳۸
ببین من جزئ جماعت 4 میلیونی تندرو هستم ولی نه تا حالا قرونی گرفتم نه اینکه نفعی برام داشته شاید خیلی جاها مسخره هم شدم به خاطر عقایدم
اگر بلدی بگو برم حداقل پول دربیارم با مرگ بر آمریکا گفتن
چرا الکی تهمت میزنی؟؟؟؟ (160302)
ایران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۱ ۰۱:۲۵
اقا مگه من از مردم نیستم.....مگه مردم کین؟.....خب یکی مثل من.......اقای افراطی من به شخصه با محرمانه بودن هیچ گونه مشکلی ندارم.....تازه این نشون دهنده ی حرفه ای گری و حساسیت مذاکراته.....هرچیزی فن خودشو داره که باید اهل خودش درموردش نظر بدن نه هرکی چارتا میکرفن دستشه بیاد ملا بشه......یه روز چوب حرفاتونو خواهید خورد اقایان
بهار لطفا پخش کن....صدای منو برسون (160266)
۱۳۹۲/۰۸/۱۱ ۰۷:۲۵
از نظر این افراطیون فقط 3000میلیارد تومان باید محرمانه بماند نه انچه را که خردمندان جامعه می دانند (160323)
وحید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۱ ۰۲:۳۵
من موندم تعجب چرا تا یه رییس جمهور مخالف اصولگرا ها به قدرت میرسه یکی هم فامیلیشون سر و کله اش تو خطبه های نماز جمعه تهران میارن؟
سال 76 خاتمی بود برا اولین بار احمد خاتمی اومد تو نماز جمعه مخالف سیاستهای سید محمد خاتمی
الان هم رروحانی رییس جمهوره یه حمید روحانی نامی تو تریبون نماز جمعه تهران داره با سیاستهاش مخالفت میکنه
راستی چرا تریبون نماز جمعه رو به دست حسن روحانی نمیدن؟
این هم شد مثل سید محمد خاتمی مردم تو آرزوی امام جمعه شدنش 8 سال آرزو به دل موندن؟ (160300)
خشم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۱ ۰۳:۱۳
والاتوقرآنی که دست ماست،همچنين آيه ای نداريم.شايدقرآن شماهم بامال ملت فرق ميکنه (160308)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۱ ۰۷:۱۰
واقعا باید جلوی این تندروها....رو گرفت تا بیشتر از این به مملکت گند نزدن (160316)
حسيني
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۱ ۰۷:۲۲
این سخن برگرفته از قرآن است. این صریح آیه قرآن است که می‌فرماید "کسی که مورد ظلم قرار می‌گیرد حق دارد صدا به ناسزا گویی بلند کند و اظهار نفرت کند".
به ما هم در اين مملكت ظلم شده است آيا ما هم مي توانيم ناسزا بگوييم. پس ..... (160321)
۱۳۹۲/۰۸/۱۱ ۰۷:۲۳
ازنظر این اقای افراطی مردم ایران فقط سعید عسکر و جناب مصباح و تاجیک وامثالهم هستند وگویاایشان فکر می کند بهتر از رسول خدا قران را تفسیر می کنند که هیچگاه در طول زندگی پر برکتشان کسی را نفرین نکردند وشعار مرگ ندادنداگر بر سر مبارکشان خاکستر می ریختند برای خاطی از خداوندطلب هدایت می فرمودند وقتی وارد مکه شدند الیوم یوم المرحمه گفتند زیرا این پیامبر عظیم به گفته اقایمان سرور ازادگان در دعای عرفه رحمه للعالمین بودند ولی ان گروهی که فاطمه زهرا را به شهادت رساندند مدعی اجرای احکام قران بودندوپیروانشان هم اکنون در عراق و سوریه و پاکستان زنان وکودکان را با بمب به شهادت می رسانند زیرا تفسیرشان از قران فقط مرگ بر این وان است (160322)
rahim
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۱ ۰۷:۵۶
اينها راي ملت را نديدند كه به روحاني راي دادند اينها از كدام ملت حرف ميزننند. (160328)