گروه اقتصادی: کنگره جهانی موبایل در سال ۲۰۲۰ یکی از مهمترین رویدادهایی بود که جهت جلوگیری از گسترش ویروس کرونا لغو شد و بسیاری از شرکتها مانند هوآوی را در موقعیتی خاص قرارداد.
به گزارش ایسنا، بنابر اعلام هوآوی، خبرهای جدید حاکی از این است که هوآوی قصد دارد محصولات خود را بهصورت آنلاین معرفی کند.هوآوی نیز یکی از صدها شرکتی بود که بهواسطه تصمیم سازمان GSMA مبنی بر لغو رویداد MWC ۲۰۲۰ نتوانست محصولات خود را در موعد برنامهریزیشده بهصورت رسمی معرفی کند. اما آیا میتوان به دلیل لغو شدن یک رویداد، کل فرآیند معرفی یک محصول را متوقف کرد؟ بدیهی است که شرکتها به دنبال راهکاری دیگر باشند.هوآوی روشی ایدهآل را انتخاب کرده که شاید بتواند شروعی برای معرفی بسیاری از محصولات در اوایل سال ۲۰۲۰ به این شیوه باشد.طبق خبرهای منتشرشده، شرکت هوآوی قصد دارد محصولات مورد نظر خود را برای این دوره در رویدادی اینترنتی و بهصورت آنلاین در روز دوشنبه ۵ اسفندماه ساعت ۲۱ بهوقت رسمی چین (۱۶:۳۰ بهوقتایران) و به زبان انگلیسی برگزار کند.در این کنفرانس انتظار داریم که هوآوی محصولاتی جدید مانند نسخه جدید گوشی Huawei Mate Xs و همچنین محصولاتی مانند تجهیزات پوشیدنی هوشمند، تبلتهای جدید، دستگاههای بهرهمند از فناوری ۵G، تجهیزات IoT و همچنین رویکرد و استراتژی جدید خود را به کاربران معرفی کند.در این زمینه هوآوی در بیانیهای رسمی اعلام کرده که همچنان از برگزاری رویدادهای آتی MWC در بارسلونا حمایت خواهد کرد و درعین حال تمایل بسیار زیادی نیز به توسعه همکاری و پیشبرد اهداف مشترکش با شریکهای مالی و مشتریان خواهد داشت.در حال حاضر هیچ خبر رسمی در مورد معرفی پرچمدار جدید شرکت یعنی گوشیهای سری Huawei P۴۰ منتشرنشده و باید منتظر اعلام رسمی این شرکت باشیم تا زمان معرفی اسمارتفونی که انتظارات زیادی از آن وجود دارد، مشخص شود.البته این زمان چندان دور نخواهد بود و میتواند در ماه آینده میلادی (پیش از اتمام اسفندماه) باشد.