کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

چگونه با استفاده از هدایای تبلیغاتی مانند ساک تبلیغاتی کسب و کارمان را رشد دهیم ؟

21 اسفند 1398 ساعت 14:52


گروه کسب و کار: شاید این اولین ایده­ای نیست که در مورد بازاریابی به ذهن خطور می­کند، هدایای تبلیغاتی برای ساخت برند تجاری بسیار مهم هستند. مشتریان اغب چنین سوال­هایی می­پرسند: «آن­ها چیستند؟، چه کار می­کنند؟، برای چه هدفی به کارمی­روند؟» که همگی باید پاسخ داده شوند از طریق کمپین محصولات تبلیغاتی­ای که به دقت ساخته شده است. اگر شما ساک دستی کاغذی تبلیغاتی را به عنوان بخشی از بسته بندی محصول خود قرار ندهید و مهمتر از همه در استراتژی بازاریابیتان استفاده نکنید،  واقعا تاثیرات بزرگی را که ممکن است ساک‌های دستی کاغذی در کسب و کار شما ایجاد کنند را  از دست خواهید داد.
نه تنها متخصص هدایای تبلیغاتی به خوبی می­تواند منحصر به فرد بودن برند شما را در معرض نمایش بگذارد بلکه، آن­ها همچنین باعث صرفه­جویی در وقت و هزینه­های شرکت شما می­شوند. در اینجا به سه علت اینکه چرا باید یکی از آن­ها را به کار ببرید پرداخته­ شده است. 

1.      آن­ها به شما کمک می­کنند که کمپین عالی خود را بسازید
آیا به دنبال ساخت برند خود هستید؟ آیا به دنبال موضوع برای رویداد یا نمایشگاه پیش رو هستید؟ متخصصان‌ محصولات تبلیغاتی می­توانند در رسیدن به این مهم به شما یاری رسانند. نکته عالی دیگری که باید در مورد متخصصان‌های محصولات تبلیغاتی بدانید این است که بسیاری از کارهای گروهی به شما در طراحی لوگو و محتوای آیتم­های تبلیغاتی کمک می­کند.

2.      آن­ها پیام شما را روی هر چیزی قرار می­دهند
آیا ایده­ای خاص در ذهنتان دارید؟ متخصصان‌های محصولات می­توانند لوگوی شما را روی هر چیزی چاپ کنند، از پیراهن و خودکار گرفته تا توپ­های گلف و لیوان­های ماگ. نظری ندارید؟ مساله­ای نیست! آن­ها به شما در انتخاب محصول تبلیغاتی مناسب برای رساندن پیام­های مورد نظرتان یاری می­رسانند. حتی بهتر است، اگر انجمن تبلیغاتی شما در دسترس است، می­توانید به صورت حضوری برای انتخاب آیتم مد نظر خود اقدام کنید تا از نزدیک آن را دیده، تصمیم گرفته و انتخاب کنید. 

3.      آن­ها کار بزرگی انجام می­دهند
دلیل دیگر کمک گرفتن از متخصص تبلیغاتی این است که آن­ها محصول تبلیغاتی شما را موثر و مقرون به صرفه تولید می­کنند. آنها صدها عدد چاشنی را به موقع و با بودجه مناسب طراحی می­کنند و سفارش و تحویل می­دهند. همچنین، آن طور که مد نظر شماست آیتم­ها را بسته بندی نموده و تحویل دفتر یا کنفرانسی که می­خواهید در آن شرکت کنید می­دهند. به عبارت ساده­تر، آن­ها تدارکات را به خوبی مدیریت می­کنند تا شما بتوانید با خیال راحت و با تمرکز روی مشتریان به کار خود بپردازید.
اگر قصد دارید اطلاعات بیشتری در مورد هدایای تبلیغاتی بدست آورید یا قصد سفارش هدایای تبلیغاتی مثل خودکار تبلیغاتی یا پوشه دکمه دار یا ساک دستی پارچه ای یا ساک دستی آماده یا فلش تبلیغاتی و سررسید ارزان تبلیغاتی را دارید میتوانید به آدرس ( https://behrangdesign.ir/promotion-giftt/ ) مراجعه کنید. شما میتوانید از پشتیبانی آنلاین و رایگان هم در این زمینه بهره ببرید.

 چرا ساک‌های دستی کاغذی مهم هستند؟
 کسب و کارها بر پایه ی شهرت ایجاد می‌شوند:  مردم از برند‌هایی که آنها را می‌شناسند خرید می‌کنند و به آن‌ها اعتماد دارند. وقتی مردم به خرید می‌روند و کالا‌هایی را خرید می‌کنند،یا به گزینه‌های ارزانتر روی می‌آورند و یا اینکه اقلام گران قیمت مانند عطر و یا لباس‌های مارک را انتخاب کنند، یکی یکی آن‌ها را در یک ساک دستی کاغذی می‌گذارند و بالاخره در نهایت برنده آن کالایی می‌شود که تبلیغ آن بر روی ساک دستی کاغذی خود را نشان می‌دهد.

حتی اقلام "مقرون به صرفه"  می‌تواند به عنوان "یک کالای ارزشمند" نه "ارزان " با ساک دستی کاغذی نام تجاری خود را به نمایش گذارد. به عنوان یک نمونه ی خوب از به کارگیری ساک دستی کاغذی "فروشگاه‌های زنجیره ای "Primark هستند که  با یک تغییر ساده در نوع بازاریابیشان که همین استفاده مشتریانشان از ساک دستی کاغذی بود،کسب و کار خود را به نهایت رشد رساندند و توانستند برند خود را خیلی سریع مشهور کنند.
به عنوان مثالی دیگر و البته برندی شناخته شده تر و لاکچری تر، " Tiffany "  است، که بگ شاپ کاغذی را یک بخش عمده از پلن بازاریابی خود می‌داند و میگوید که "یک بگ شاپ قبل از خود جعبه محصول،کیفیت محصول را می‌رساند و برای مشتری ارزشمند است."

 اولین مرحله انتخاب یک نوع ساک دستی ای است که برای کسب و کار شما مناسب است.
 ساک‌های دستی کاغذی سلفون شده : یک انتخاب ایده آل برای کالا‌های لوکس و لاکچری هستند. اگر شما در بازار جواهرات فعالیت دارید و می‌خواهید کالاهایتان را در یک نمایشگاه یا کنفرانس عرضه کنید بهتر است که بگ شاپ‌هایی در انواع اندازه‌ها را داشته باشید.
ساک‌های دستی کاغذی :  یک نوع ساک اقتصادی برای خرید هستند، با این حال با طراحی مناسب می‌توانند حتی یک انتخاب ارزان تر  وارزشمند تر شوند، آنها بسیار متنوع و ایده آل هستند و برای کالا‌های سبک وزن مانند لباس و یا اقلام داروخانه ای بسیار مناسبند. آنها همچنین می‌توانند ساک‌های دستی خوبی برای استفاده در نمایشگاه‌ها باشند. اگر نیاز به ساک دستی آماده کرافت و گلاسه در تیراژ کم داشتید میتوانید از آدرس https://behrangdesign.ir/shopping-bag-ready/ نمایید.

کیسه‌های دستی پارچه ای : ساک دستی پارچه‌ای کیسه‌هایی هستند که عمرشان طولانی مدت است و اغلب دور انداخته نمی شوند و بارها و بارها برای حمل وسایل در خریدهای هفتگی توسط هزاران نفر در سراسر دنیا استفاده می‌شود. از ساک دستی پارچه ای تقریبا برای حمل هر چیزی استفاده می‌کنند، از کتاب گرفته تا وسایل سفت و سخت باغبانی.پس می‌توانید تبلیغات خود را بر روی ساک دستی سوزنی بزنید و خیالتان راحت باشد که در طول سالیان دراز مشتریانتان برندتان را ناخوداگاه تبلیغ می‌کنند.

ساک‌های دستی کتان چاپ شده نیز  یکی از پرفروش ترین‌ها هستند.
ساک‌های دستی شیک این روزها مد شده است و می‌توانید اطمینان حاصل کنید که ساک‌های دستی خود را هر روز در شهر ببینید که مورد استفاده مردم قرار می‌گیرند  و نام تجاری شما را تبلیغ می‌کنند.. این کیسه‌ها برای بوتیک‌ها و لباس فروشی‌ها و لوازم آرایشی‌ها و...  مناسب هستند.  مخصوصا برای کسب و کارهایی که  برای کمک به محیط زیست و کاهش مصرف پلاستیک تلاش می‌کنند؛ زیرا ساک‌های کیسه‌های کاغذی و پارچه ای از نوع پلاستکیشان خیلی کمتر به محیط زیست آسیب می‌رسانند . با انتخاب و مصرف این ساک‌ها در کسب و کار خود، مطمئنا فروش خود را بالا تر خواهید برد.

چاپ نام تجاری و پیام شما بر روی ساک تبلیغاتی
این مهم است که نام تجاری و پیام برندتان هر جایی ظاهر شود: می‌تواند در  وب سایت شما، سر در و جلوی مغازتان، در شبکه‌های اجتماعی و حتی بر روی ساک‌های دستی کاغذی چاپ شود. این کار باعث شناخته شدن برند شما می‌شود و اعتماد ایجاد می‌کند. شما ممکن است ایده سرگرم کننده خوبی برای چاپ روی ساک‌های دستی کاغذی در یک رویداد و نمایشگاه داشته باشید اما اگر روی برند خود تمرکز نکنید، در نهایت این کار برای شما فایده ای نخواهد داشت. اگر نیاز بود که در مورد محبوبترین هدایای تبلیغاتی که میتوانید در کنار ساک‌های تبلیغاتی ار آنها استفاده کنید، اطلاعات بیشتری بدست آوردید، پیشنهاد میکنم مقاله بهترین هدایای تبلیغاتی سال ۱۳۹۸ کدام است ؟ را مطالعه کنید. این مقاله اطلاعات بیشتری در مورد هدایای تبلیغاتی محبوب که در کنار ساک تبلیغاتی بازدهی شما را چند برابر می‌کند ، توضیحات بیشتری می‌دهد.

شما هنوز هم می‌توانید یک تبلیغ شگفت انگیز بر روی ساک‌های دستی چاپ شده خود داشته باشید، فقط مراقب باشید که جنبه‌های برندیگ خود را که افراد می‌توانند آن را به راحتی تشخیص دهید حتما در نظر بگیرید. شما می‌توانید یک طراحی خلاقانه داشته باشید که مردم را تشویق می‌کند کمی طولانی تر به آن نگاه کنند و کاری کنید که مردم با برندتان صحبت کنند! و با آن‌ها کاری کنید که سایت شما را به خاطر بسپارند و در گوگل نام شما را جستجو کنند.
اگر مانند "کوکا کولا" رنگ یک بخش بزرگ از شناخت نام تجاری شما می‌باشد، این رنگ می‌تواند جزء ساک‌های دستی کاغذی چاپ شده شما نیز  باشد. برای کمک به ایده‌های طراحی که واقعا شرکت و نام تجاری شما را منعکس می‌کنند، با یک تیم طراح با استعداد صحبت کنید.

 و در آخر: برند خود را بسازید
 اگر برای برند سازی وقت گذاشته شود و از ابزار‌های تبلیغاتی به درستی استفاده شود، طراحی یک نام تجاری آسان است. هنگامی که شما می‌دانید که یک برند قوی دارید،  و یا می‌خواهید برندتان بر سر زبان‌ها جاری شود آن را  در همه جا مانند رسانه‌های اجتماعی، وب سایت و البته بر روی ساک‌های دستی کاغذی چاپ شده تبلیغ کنید.
اگر شما برند و پیامتان را بر روی ساک‌های دستی کاغذی چاپ شده خود قرار دهید، و در یک رویداد خیریه کالاهای خود را پخش کنید، چندی نخواهد گذشت که نام تجاری شما بر لب هزاران نفر خواهد افتاد و شما را تبلیغ و پیشنهاد خواهند کرد.


کد مطلب: 204542

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/204542/چگونه-استفاده-هدایای-تبلیغاتی-مانند-ساک-کسب-کارمان-رشد-دهیم

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir